margohanni
huviline
Registreerunud 03.05.05
Asukoht: Tuulevälja
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100
|
postitati 05.05.05 05:54
|
|
|
Proovisõit
Peaksime juuli alguses mingi proovisõidu tegema, et nõrgemad lülid välja tuleksid!?
|
|
|
Skeldo
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Põhi
Kasutaja on eemal
Auto: Hybrid
|
postitati 05.05.05 06:24
|
|
|
Tahad ehk lähemalt seletada mida sa mõtled proovisõidu all?
Hetkel jääb küll see teema suht arusaamatuks.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 05.05.05 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margohanni
Peaksime juuli alguses mingi proovisõidu tegema, et nõrgemad lülid välja tuleksid!? |
Tegelikult ma soovitaksin tõsiselt kaaluda kas mitte poleks otstarbekas see proovisõit siiski juba juuni lõpus teha?!
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 05.05.05 07:37
|
|
|
Ilmselt peetaxe silmas rekordürituse proovisõitu
|
|
|
|
alar Q
huviline
Registreerunud 16.12.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.05.05 09:23
|
|
|
Proov, kui selline, tuleks teha ikka samal päeval. Ma usun küll, et kõik, kes muidu üritusele tulevad, ei viitsi hakata proovi nimel teisest Eesti
otsast kohale sõitma hakata.
Teiseks peaksime siis flaieritele panema ka proovi kuupäeva ja see läheks minu arust juba liiga segaseks mitte AC liikmetele, kes asjast nii palju ei
tea.
|
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 05.05.05 09:34
|
|
|
proovisõidu asemel võiks pigem enne igaüks veenduda oma auto korrasolekus, ehk siis vaadata oma masin üle, et see õigel hetkel ära ei kooleks.
samal ajal korrutades endale, et mul on küll ilgelt vägev ja kiire masin, aga ma ei lähe kiirendusvõistlusele vaid rahulikult kolonnis sõitma ja
rekordit purustama (nö. teha selline psüühiline ettevalmistus iseendale)
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.05.05 14:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lukas
proovisõidu asemel võiks pigem enne igaüks veenduda oma auto korrasolekus, ehk siis vaadata oma masin üle, et see õigel hetkel ära ei kooleks.
samal ajal korrutades endale, et mul on küll ilgelt vägev ja kiire masin, aga ma ei lähe kiirendusvõistlusele vaid rahulikult kolonnis sõitma ja
rekordit purustama (nö. teha selline psüühiline ettevalmistus iseendale)
| Just see asi on tõesti palju olulisem, et tulised "joonestajad" suudaksid end selle paari km jooksul vaos hoida, et ei tekiks
mingit ahelkokkupõrget, kus on ca. 158 autot üksteise küljes kinni
Selline mitusada autot väikeste vahedega üksteise järgi nõuab ikka mõistusega sõitu.
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 17.05.05 05:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timo
Just see asi on tõesti palju olulisem, et tulised "joonestajad" suudaksid end selle paari km jooksul vaos hoida, et ei tekiks mingit
ahelkokkupõrget, kus on ca. 158 autot üksteise küljes kinni Selline
mitusada autot väikeste vahedega üksteise järgi nõuab ikka mõistusega sõitu. |
naljakas küll, aga olen suht kindel, et kui kokku põrkaks 158 audit, siis oleks ka see kajastatud Guinessi rekordite raamatus kui maailma kõige suurem
maismaal toimunud avarii ainult ühe tootja mudelitega (vms).
aga see oleks siiski kurb rekord.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.05.05 08:05
|
|
|
Tulin just järjekordselt ca 2 auto pikkuse pikivahega mööda Järvevanat kiirusega 80 km/h tööle (mis teha, kohalik liikluskultuur lihtsalt on
selline...) ja ei ütleks küll, et midagi hullu oleks ja et hea nähtavuse korral pidama ei saaks, kui ees keegi pidurdab. Pea kõik me ilmselt harjutame
igapäevaselt tahes-tahtmatult sellist sõitu. Seega 4x väiksema kiirusega peaks iga vähegi kogenud juht suutma vabalt sellist pikivahet hoida. Igaüks
ju juhindub enda ees sõitvast autost. See, kas kolonnis on 3 või 300 autot, ei mängi seal juures mingit rolli.
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.05 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tulin just järjekordselt ca 2 auto pikkuse pikivahega mööda Järvevanat kiirusega 80 km/h tööle (mis teha, kohalik liikluskultuur lihtsalt on
selline...) ja ei ütleks küll, et midagi hullu oleks ja et hea nähtavuse korral pidama ei saaks, kui ees keegi pidurdab. Pea kõik me ilmselt harjutame
igapäevaselt tahes-tahtmatult sellist sõitu. Seega 4x väiksema kiirusega peaks iga vähegi kogenud juht suutma vabalt sellist pikivahet hoida. Igaüks
ju juhindub enda ees sõitvast autost. See, kas kas kolonnis on 3 või 300 autot, ei mängi seal juures mingit rolli. |
Kui 10 meetrit on kahe auto vahe ja sõidetakse 80km/h ei ole eales võimalik sõidukit peatada kui eessõitja teeb hädapidurduse .Juhul kui sa ise ei
jõua hulk aega enne esimest autot pidurdama hakata või lihtsalt eest ära põigata.See on tegelik elu.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 17.05.05 09:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: allans
Kui 10 meetrit on kahe auto vahe ja sõidetakse 80km/h ei ole eales võimalik sõidukit peatada kui eessõitja teeb hädapidurduse .Juhul kui sa ise ei
jõua hulk aega enne esimest autot pidurdama hakata või lihtsalt eest ära põigata.See on tegelik elu. |
Jah, lugesin ise ka äsja kuskilt selleteemalist artiklit. Et mitme sekundilist vahet eelneva autoga võiks linnas ja maanteel sõites hoida ja mitu
sekundit me päevas kaotame, kui kellegi vahele laseme. Reaalsus on see, et kui linnas sõites tavapärasest pikema vahe jätad, ei suundu sinna mitte
need, kellel on vaja sealt reast pööret teha, vaid kogu su kõrvalrida. Ei viitsi siin teemas ka jälle jahuma hakata, kuidas peaks ja kuidas tegelikult
tehakse. Tahtsin öelda, et kuna oht tagant otsa sõita kasvab kiiruse tõustes 20-30 km/h pealt 80 km/h peale ilmselt mitte 3-4x, vaid kõvasti rohkem,
siis kuna mulle tundus (võibolla tõesti näiliselt) selle kiiruse ja pikivahega hea nähtavusega (et ennetada äkkpidurdusi) sõita suht
muretu, siis ei tohiks rekordürituse jaoks valitud kiirusega ühelgi legaalsel teel juhiloa saanud juhil legaalsel teel tehtud ülevaatusega autoga
sõites selle pikivahega sõites probleeme tulla.
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 21.05.05 06:37
|
|
|
Kui just kits/jänes/põder vahetult esimese auto eest teed ei kavatse ületada... Või midagi muud sarnast.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|
mostwanted
huviline
Registreerunud 24.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: coupe 2,8
|
postitati 21.05.05 23:16
|
|
|
kindlasti leiaks mingi penskarist zigulli juhi kes saaks seda aeglast söitu öpetadaahjaa...järvevana teel on möödumiseks "kolmas" rada ka...juhul kui keegi juhtub ees rekordi yrituseks aeglast söitu proovima
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 22.05.05 05:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mostwanted
kindlasti leiaks mingi penskarist zigulli juhi kes saaks seda aeglast söitu öpetada | Nojah, ega normaalsed inimesed ju ei ole võimelised aeglaselt sõitma. Rekordiüritusel kolonnis
hakatakse ka kindlasti "rallit" sõitma ja kõigist mööduma. Ega ilmselt muidu ei saagi rekordit kirja kui tuleb maantee kinni panna mingis pikkuses
ja siis muretseda vastav arv penskaritest zigulli juhte, kes vasakpoolsel sõidurajal aeglaselt kolonni kõrval sõidavad, et
normaalsed inimesed ennast ikka talitseda suudaksid.
Vabandage mu irooniat, aga p**** küll, mina ei saa aru, kuidas juhilube omavad inimesed ei saa hakkama suvalise (ka aeglase) kiiruse hoidmisega ja
neid peab selleks "treenima" ja "õpetama"
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|