Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Ukse fiksaatori vedru. (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1786)
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.16 06:35 Tsiteeri
Ukse fiksaatori vedru.



Küsimus selle vedru kohta- on keegi üritanud seda leevendada, praegu on ta nii kange, et paar korda olen lopsu vastu pead uksega saanud(lükkad hooga lahti, aga uks ei lähe viimasesse seisu, vaid põrkab tagasi ja käes see lops ongi). Uurisin natuke, et kõige parem moodus vedru töödelda on ta maha võtta, aga paistab, et ilma tiiba eemaldamata ei pääse poltidele ligi. Autoks A6 C5 Quattro Avant 2,5 TDI 2004.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 05.03.16 08:17 Tsiteeri


Parem kannata. Hiljem häda, et ei fikseeri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.16 08:38 Tsiteeri


Noh, mittefikseerumiseni on nii palju maad, et veerandi vedru pingsusest võiks vabalt maha võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 05.03.16 10:50 Tsiteeri


Huvitav oleks teada, et kuidas sellelt vedrult küll pingutust maha nülid?
Vaadates ehitust, siis ei kujuta küll ette.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.16 11:10 Tsiteeri


Pinget saab maha siis kui jõuülekannet vähendad, mis tähendab, et paigaldad originaalpaigalduspunktist sügavamale auto kere sisse :D Kindlasti on mõistlik tegu.

Kui ta sul niimodi käitub siis vaevalt asi vedrus on, äkki paned kogu teise hingesüsteemi siis? Foorumist saab neid 5 euroga teinekord. Eks seal tavaliselt lõtk ka muidugi , juhi omal, kuid äkki on sul ka, korralikum lõtk seletaks sellise käitumise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
joffe
klubiliige



Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal


postitati 05.03.16 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Huvitav oleks teada, et kuidas sellelt vedrult küll pingutust maha nülid?
Vaadates ehitust, siis ei kujuta küll ette.


Vastupidi- see "nülgimine" pole mingi mure, on vaja vaid painet muuta. Probleem on selles, kuidas vedru kätte saab- minu jaoks praktiliselt võimatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 05.03.16 19:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: joffe
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Huvitav oleks teada, et kuidas sellelt vedrult küll pingutust maha nülid?
Vaadates ehitust, siis ei kujuta küll ette.


Vastupidi- see "nülgimine" pole mingi mure, on vaja vaid painet muuta. Probleem on selles, kuidas vedru kätte saab- minu jaoks praktiliselt võimatu.


Ainus võimalus on hing eemaldada, kruustangide vahele, "vedru" soojaks ja veidi painutust, et pinget lõdvestada.
Fiksaatorite poolset otsa oleks vaja painutada ukseposti poole, et pinget madaldada.
Samas kallakutel võib hiljem probleemiks tekkida see, et vajadusel uks ei seisa lahti, sest fiksaatoritele ei teki piisavat survet.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.8% - SQL: 68.2%]