jarmzolen
huviline
Registreerunud 04.06.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.16 22:16
|
|
|
B5 facelift tuli näitab kõveralt?
Sai B5'le fl tuled külge poogitud, ilusti sirgelt ees, reflektorid paigas ja reguleeritud ka samasse asendisse. Nimelt probleem kundepoolses luubis,
näitab juba poole meetri pealt ca 10cm paremale. Vaatasin üle ega luup lahti pole vms, pirn ilusti sees nagu peab jms, kõik on silma järgi korras ja
kinni nagu peab. Samuti võrreldes tulesid omavahel, on luubid täpselt samas asendis. Kaugtuli näitab ilusti otse ette ja reguleerides luubi otse
näitama, hakkab täistuli juba vastassuuna metsa valgustama, niiet luubiga nagu peab midagi nihu olema?
Luupi eraldi tule seest reguleerida kuidagi ei anna ega vist? Või kas peabki parempoolne lähituli valgustama küllaltki palju teeäärt / metsa?
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.16 16:23
|
|
|
Millest sa seda järeldad või kuidas sa seda mõõdad, et ta juba poole meetri pealt 10cm paremale näitab?
|
|
|
jarmzolen
huviline
Registreerunud 04.06.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.16 22:35
|
|
|
No silma järgi ikka . Auto külje järgi vaadates (või ka katuse) järgi
ilusti aru saada, kuidas juhipoolne tuli otse näitab ja kundepoolne paremale viltu.
Ja just kaugtuledega võrreldes juhipoolne kaugtuli näitab pooltule valgusvihu tipuga kohakuti, aga kundepool näitab täika sissepoole pooltuld ca 10cm
(poole meetri pealt võttes) ja kuna mõlemad täikad näitavad ilusti otse, siis peab parempoolne luup kuidagi nihu olema.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 04.03.16 00:00
|
|
|
Oot, kas ma saan valesti aru või on jutt nii et kaugtuli ja lähituli on sama luubi all? Kui ma ei eksi on kaugtuli keskel ilma luubita ja lähituli
servas luubiga?
Tekkis mõte et ehk on kasutusel valed pirnid. Pre FL olid minuteada h4 ja FL tuledel on h7. Nii et uute tuledega peab panema ka uued pistikud, juhtmed
ja pirnid. Parandage mind, kui mu mälu petab mind.
Ja selline asi ka veel et uutele tuledele üle minnes on veel selline muudatus, et h4 pirnil lülitati lähitule hõõgniidilt vool maha, kui kaugtuli
põleb aga uutel tuledel peaks originaalis lähituli kaugtule kõrval põlema jääma. Ma ei tea kuidas aga see on võimalik ümber teha.
|
|
|
jarmzolen
huviline
Registreerunud 04.06.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.16 08:21
|
|
|
Hmm. Võibolla kirjutasin segaselt. Muidu täistuli on ikka tavaline reflektor ja lähikas on luup. Samuti jah prefl on H4 ja fl H7 x2. Ja minuteada H4
peaks tunduvalt suurem olema kui H7, seega valet pirni sisse panna peaks suhteliselt keeruline olema.
Seda lähide väljalülitust täistulede puhul saaks küll kui lähidele üks relee veel vahele panna, ilma nagu ei kujuta eriti ette.
Eks ma nv võtan ilmselt tule eest ja pulkadeks. Siis näen kas on midagi nihu seal või ei.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 04.03.16 08:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Oot, kas ma saan valesti aru või on jutt nii et kaugtuli ja lähituli on sama luubi all? Kui ma ei eksi on kaugtuli keskel ilma luubita ja lähituli
servas luubiga?
Tekkis mõte et ehk on kasutusel valed pirnid. Pre FL olid minuteada h4 ja FL tuledel on h7. Nii et uute tuledega peab panema ka uued pistikud, juhtmed
ja pirnid. Parandage mind, kui mu mälu petab mind.
Ja selline asi ka veel et uutele tuledele üle minnes on veel selline muudatus, et h4 pirnil lülitati lähitule hõõgniidilt vool maha, kui kaugtuli
põleb aga uutel tuledel peaks originaalis lähituli kaugtule kõrval põlema jääma. Ma ei tea kuidas aga see on võimalik ümber teha.
|
Mis siin valesti mõista? Tuled sama süsteemiga, nagu Su avataril oleval ehk luup ikka lähitule jaoks ja tavaline reflektoriga kaugtule jaoks. Ja kuna
jutu järele on täistule vihk korras ehk keskel, siis midagi peab olema jah selle luubiga endaga viga.
Ja päris nii see ka polnud, et PFL-l vaid H4, olid ka PFL-il nö. 2-osalised tuled ja pirnideks mälu järele samuti H7/H7 (H4 pirn vaid üheosalisel
tulel).
Minu A4-l olid tehasest samuti üheosalised tuled ja H4 pirniga, kuid vahetasin tuled 2-osaliste vastu (kasko korras) ja nobenäpp elektroonik pani need
kenasti põlema nii kuis peab.
|
|
|
sigaelmar
huviline
Registreerunud 25.08.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.03.16 09:01
|
|
|
Mu A6'l oli mõnes mõttes sarnane viga aga tuli näitas maha, mitte kõrvale. Viga ei olnud luubis vaid seda ümbritsevas kaugtule reflektoris, mis lahti
oli.
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 06.03.16 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Oot, kas ma saan valesti aru või on jutt nii et kaugtuli ja lähituli on sama luubi all? Kui ma ei eksi on kaugtuli keskel ilma luubita ja lähituli
servas luubiga?
Tekkis mõte et ehk on kasutusel valed pirnid. Pre FL olid minuteada h4 ja FL tuledel on h7. Nii et uute tuledega peab panema ka uued pistikud, juhtmed
ja pirnid. Parandage mind, kui mu mälu petab mind.
Ja selline asi ka veel et uutele tuledele üle minnes on veel selline muudatus, et h4 pirnil lülitati lähitule hõõgniidilt vool maha, kui kaugtuli
põleb aga uutel tuledel peaks originaalis lähituli kaugtule kõrval põlema jääma. Ma ei tea kuidas aga see on võimalik ümber teha.
|
Mis siin valesti mõista? Tuled sama süsteemiga, nagu Su avataril oleval ehk luup ikka lähitule jaoks ja tavaline reflektoriga kaugtule jaoks. Ja kuna
jutu järele on täistule vihk korras ehk keskel, siis midagi peab olema jah selle luubiga endaga viga.
Ja päris nii see ka polnud, et PFL-l vaid H4, olid ka PFL-il nö. 2-osalised tuled ja pirnideks mälu järele samuti H7/H7 (H4 pirn vaid üheosalisel
tulel).
Minu A4-l olid tehasest samuti üheosalised tuled ja H4 pirniga, kuid vahetasin tuled 2-osaliste vastu (kasko korras) ja nobenäpp elektroonik pani need
kenasti põlema nii kuis peab. |
See minu avataril on kaug ja lähituli mõlemad üks ja sama pirn ja ühe luubi taga. Bixenon.
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 06.03.16 13:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
Oot, kas ma saan valesti aru või on jutt nii et kaugtuli ja lähituli on sama luubi all? Kui ma ei eksi on kaugtuli keskel ilma luubita ja lähituli
servas luubiga?
Tekkis mõte et ehk on kasutusel valed pirnid. Pre FL olid minuteada h4 ja FL tuledel on h7. Nii et uute tuledega peab panema ka uued pistikud, juhtmed
ja pirnid. Parandage mind, kui mu mälu petab mind.
Ja selline asi ka veel et uutele tuledele üle minnes on veel selline muudatus, et h4 pirnil lülitati lähitule hõõgniidilt vool maha, kui kaugtuli
põleb aga uutel tuledel peaks originaalis lähituli kaugtule kõrval põlema jääma. Ma ei tea kuidas aga see on võimalik ümber teha.
|
Mis siin valesti mõista? Tuled sama süsteemiga, nagu Su avataril oleval ehk luup ikka lähitule jaoks ja tavaline reflektoriga kaugtule jaoks. Ja kuna
jutu järele on täistule vihk korras ehk keskel, siis midagi peab olema jah selle luubiga endaga viga.
Ja päris nii see ka polnud, et PFL-l vaid H4, olid ka PFL-il nö. 2-osalised tuled ja pirnideks mälu järele samuti H7/H7 (H4 pirn vaid üheosalisel
tulel).
Minu A4-l olid tehasest samuti üheosalised tuled ja H4 pirniga, kuid vahetasin tuled 2-osaliste vastu (kasko korras) ja nobenäpp elektroonik pani need
kenasti põlema nii kuis peab. |
See minu avataril on kaug ja lähituli mõlemad üks ja sama pirn ja ühe luubi taga. Bixenon. |
Ok, kui tegu bi-xenoniga, siis tõesti need ühe pirni all. Avataril tulesi näha pole, eeldasin üldistavalt B6 Audil.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 06.03.16 17:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Mu A6'l oli mõnes mõttes sarnane viga aga tuli näitas maha, mitte kõrvale. Viga ei olnud luubis vaid seda ümbritsevas kaugtule reflektoris, mis lahti
oli. |
Mul on A4 B5 FL sama probleem, aga kuidas korda said? Mulle tundub et ainus võimalus on sulatada klaas eest ära, et norm ligi saada.
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.03.16 09:07
|
|
|
A4 B5 FL ei ole esitule klaasil sulav liim.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 08.03.16 09:23
|
|
|
Oled täiesti kindel? Minu mäletamismööda keegi siin foorumis sellisel moel need tuled kunagi avas...
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.16 14:05
|
|
|
Kindel. Olen ise klaase eest võtnud ja se liim ei sula seal kuidagi. Mina tegin endale vastava tööriista ja lõikasin klaasid eest ära. Lihtne ta ei
ole aga eest ma nad sain.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 08.03.16 14:18
|
|
|
Vaatasin uuesti SEDA teemat ja tõesti, seal veidi
teistsugused luuptuled, mitte A4 FL omad vaid S4 lühikesed luubid. Ilmselt siis kasutusel erinev liim. Pagan, see teeb mu tulede korrastamise ja
puhastamise plaani oluliselt ebameeldivamaks.
|
|
|
|
Soyer
huviline
Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.03.16 07:57
|
|
|
Mida sa täpsemalt korrastada ja puhastada tahad?
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 09.03.16 08:02
|
|
|
Mul on samamoodi probleem lahtise reflektoriga, ehk siis üks kaugtuli ei allu reguleerimisele ja näitab keskele maha. Samuti on plaanis luubid
vahetada järelturu bi-xenon luupide vastu ja seda oleks ka hulka mugavam teha klaasi eest ära võttes, mitte läbi väikse augu taga.
|
|
|
|
jarmzolen
huviline
Registreerunud 04.06.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.16 16:04
|
|
|
Huvitav, oskab keegi öelda või vaadata, et mis pidi tal luuptule sees H7 käib? See üksik naga üles või alla poole? Sest mulle tundub nagu google järgi
vaadates peaks see naga olema ülesse suunatud, nagu kaugtulelgi mul. Aga luupidel on mõlemal suunatud see naga alla, nagu reflektor oleks luubi taga
tagurpidi sisse pandud?
E: Tundub ikka, et need õigetpidi sees, vähemalt paari videot vaadates.
|
|
|
kalahari
huviline
Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.17 21:05
|
|
|
Keegi oskab rääkida, kas B5 FL tulesi saab kuidagi ka paremale-vasakule reguleerida? Sõites sirgel teel näitavad kaugtuled rohkem kui 1 teelaiuse
võrra vasakulse. Mõlema tule valgusvihk koondub vasakule, kõrgused mõlemal paigas. Samamoodi tegelikult näitavad ka lähituled, kuid mitte nii
häirivalt.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 02.05.17 04:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kalahari
Keegi oskab rääkida, kas B5 FL tulesi saab kuidagi ka paremale-vasakule reguleerida? Sõites sirgel teel näitavad kaugtuled rohkem kui 1 teelaiuse
võrra vasakulse. Mõlema tule valgusvihk koondub vasakule, kõrgused mõlemal paigas. Samamoodi tegelikult näitavad ka lähituled, kuid mitte nii
häirivalt. |
Tulel on kaks reguleerimis kruvi. Ühest saab paremale-vasakule reguleerida ja teisest üles-alla reguleerida. Lähi-/kaugtulesi eraldi reguleerida ei
saa.
|
|
|
|
kalahari
huviline
Registreerunud 26.02.13
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.17 06:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: kalahari
Keegi oskab rääkida, kas B5 FL tulesi saab kuidagi ka paremale-vasakule reguleerida? Sõites sirgel teel näitavad kaugtuled rohkem kui 1 teelaiuse
võrra vasakulse. Mõlema tule valgusvihk koondub vasakule, kõrgused mõlemal paigas. Samamoodi tegelikult näitavad ka lähituled, kuid mitte nii
häirivalt. |
Tulel on kaks reguleerimis kruvi. Ühest saab paremale-vasakule reguleerida ja teisest üles-alla reguleerida. Lähi-/kaugtulesi eraldi reguleerida ei
saa. |
Okei, oskad täpsemalt öelda kumb neist peaks paremale-vasakule regullima? Nii palju kui krutinud olen on efekti ainult üles-alla.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 02.05.17 06:23
|
|
|
Kui keegi on kunagi aktiivselt püüdnud reguleerida, siis võib olla juhtunud, et seda polegi enam võimalik teha, sest reguleerimiskruvi on lahti
keeratud ja pöörleb niisama.
|
|
|