Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Tuuning (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2409)
ewig
huviline

Avatar


Registreerunud 13.11.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c5 Quattro

postitati 20.02.16 19:47 Tsiteeri
Tuuning



Tere. Selline küsimus, et kas keegi teab kust saaks audi 100 c4-le tuuning osi? Tuled leidsin (esimesed) aga äkki keegi teab mõnda poodi või netis mõnda head lehte kust saaks neid vaadata/osta/tellida?

Ja äkki keegi oskab infot jagada kuidas 2.6 v6 110kw mootorit saaks võimsamaks teha? :)

Olen sellel alal alles algaja aga tahaks õppida. Selle audi 100 võtan sügisepoole ette.Siis vast garaa˛ valmis ja saab normaalselt teha.
Praegu siis kogun infot ja teadmisi :)

Võib ka Eestikeelseid raamatuid pakkuda. Raamatupoed olen üle vaadanud ja pole midagi leidnud.


Päikselist talveilma teile! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 20.02.16 19:53 Tsiteeri


Igasugu tuuning osasi on terve maailm täis, soeta ja aseta külge. Kasvõi Google abiga veidi ringi kolades vöid leida enesele vajaliku.
Mootori poolelt, võimsuse lisast vöid unistada, seda lihtsalt mõistlikul kujul seal välja ei võlu.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 20.02.16 21:20 Tsiteeri


www.gup-tuning.ee. Vaata sealt. Aga sa võid koonusfiltri külge monteerida ja mõtle et ongi võimsam.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ewig
huviline

Avatar


Registreerunud 13.11.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c5 Quattro

postitati 20.02.16 21:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragenor
www.gup-tuning.ee. Vaata sealt. Aga sa võid koonusfiltri külge monteerida ja mõtle et ongi võimsam.:D


See juba ostmisest saati küljes :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
reizor
huviline

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Kasutaja on eemal

Auto: Õnnetud S6 2.2T, S6 4.2

postitati 20.02.16 22:03 Tsiteeri


Osta S4/S6 - säästad aega/raha/närve ja säilib ka mingi turuväärtus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ewig
huviline

Avatar


Registreerunud 13.11.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c5 Quattro

postitati 21.02.16 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reizor
Osta S4/S6 - säästad aega/raha/närve ja säilib ka mingi turuväärtus.



Turuväärtus hetkel pole esi kohal. Lihtsalt kuna auto sain odavalt kätte siis tahaks niiöelda mootorist midagi õppida.
Veermiku juppe küllalt vahetatud aga mootorist ei tea suurt midagi.
Kui kellelgi on mõnda raamatut või teab netis mõnda aadressit kus mootori jooniseid ja asju on siis oleksin sellest huvitatud. Võib ka postkasti kirjutada.

Tuuning detailid pole ka nii olulised aga mootoriga võiks midagi ette ikka võtta :D
Kokkuvõttes tahan lihtsalt õppida, et tulevikus natukene lihtsam oleks kui on vaja mõni mootor lahti võtta ja kokku tagasi panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.02.16 09:44 Tsiteeri


Osta endale üks 2,6 mootor või terve auto kõrvale ja kuku lammutama, siis ei jää põhiliikur igaveseks seisma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ewig
huviline

Avatar


Registreerunud 13.11.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c5 Quattro

postitati 21.02.16 10:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Peetrus
Osta endale üks 2,6 mootor või terve auto kõrvale ja kuku lammutama, siis ei jää põhiliikur igaveseks seisma.


See pole põhiliikur ;)
Peale selle autosi veel millega liikuda saab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
RaunoO
huviline

Avatar


Registreerunud 22.11.10
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Urs6 20vT, VW Golf II 2.0 16v ABF

postitati 21.02.16 10:33 Tsiteeri


Kui mootorit vahetada ei taha, tee korralik mootori remont ära ja viska koonusfilter minema ja asenda originaal airboxiga ja võimsuselisa tuleb.
Muidugi mõistlikum oleks mootor asendada kohe 2.8-ga, ilmselt kõige lihtsam variant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Remo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi

postitati 21.02.16 16:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: RaunoO
Muidugi mõistlikum oleks mootor asendada kohe 2.8-ga, ilmselt kõige lihtsam variant.


See võib olla rohkem selline vihma käest räästa alla sattumine. Nende vanade V6 mootoritega ei tea kunagi, millise raipe sa saad. Pigem soovitaks ka teha see olemasolev mootor kapitaalselt korda ning sõita teadmisega, et ma küll liigun natukene aeglasemini, aga selle eest kauem.


Got ARB and nitrous?
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.02.16 06:55 Tsiteeri


Võimsust tuleb mootorile ikka juurde rohkem õhku silindrisse saades ja sellele vastavalt ka kütuse lisamine vajadusel ka süütenurga muutmine. Vanakeste põhihäda on ikka see, et mootor on hõre ning seda õhku surutakse aina vähem kokku ( loe: kompressioon on kehv) ning lisandina lükatakse mootoriõli ka silindrisse. Nüüd kui need kaks viimast asja korda saada, ehk silindriga sobivad kolvid ja rõngad paigaldada, leiab kadumaläinud jõu vähemalt üles, edasi muutub tuuninguks. V kujuline mootor oskab silindri väga hästi ovaalseks kulutada, enne remonti tasuks ära mõõta, kas üldse tasub remontida. Teine asi on süütesüsteem, ei ole üldse haruldane et küünlajuhtmeid-piipe pole kunagi vahetatud ja long-life küünlad jooksevad mitmetsadatuhandet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]