KalevE
huviline
Registreerunud 09.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.02.16 21:48
|
|
|
B7 Audi A4 Avant Quattro 1.8T - kas on mõtet osta ja remontida?
Tere
Olen uurimas uut autot ja tuttaval pakkuda A4 Avant S-Line aastast 2006, läbisõit 200k, Eestist ostetud, kõik hooldused nii nagu ette nähtud Reval
autos tehtud ehk asi tundus maasikas. Sai nädalavahetusel autot proovitud ja kõik töötas kenasti ning sisu ning välimus, peale esiklaasi alumises
servas oleva mõra, korralik. Käisin masinaga siis tuttava mehaaniku juures ülevaatusel täna ja mis ilmnes (nii omaniku kui minu üllatuseks):
Põhjakaitse plastid kõik puudu - pole minu jaoks suur probleem, aga siiski võiks auto madalamat kõrgust arvestades olemas olla
Seisupiduri trossi katted katki - pidur töötab, aga arvati, et peaks ära vahetama, aga polevat tõenäoliselt kallis teema
Summuti keskmine pütt eesmisest osast roostetab - vaja mingi hetk vahetada, aga läbi ei lase veel ja tõenäoliselt mitte väga suur kulu
Aga tõsisemad teemad, mis vajaks tegemist:
Amordid ja vedrud vahetada (autol S-line'i vedrustus)
Pihusti tihendid vahetada - ümbrus on niiske, otseselt miskit läbi ei pritsi
Klapikambrikaane tihend lekib ja tilkunud ka hammasrihmale - see vaja kiiremas korras vahetada
Õlikork lekib
Õlifiltrifilter kinnituse juurest on ka niiske
Geneka sidur kiilub kinni seistes - oskab ehk keegi öelda, millest võib tuleneda ja kui kulukas viga on?
Siduriketas kulunud - käigud toimivad normaalselt, aga sidur võtab suht ülevalt, antud hetkel veel ei sega, aga tõenäoliselt aasta või kahe jooksul
võiks vahetada
Kardaani vahepukk loksub, kummis praod näha - sõites midagi tunda ei ole, aga kui käega liigutada, siis andis suht lihtsalt loksutada vast keskosas
olnud kaitseplekki.
Roostet kütusepaagi taga ja tagumiste rattakoobaste juures põhja all mingitel detailidel (ei teagi, kas Audi keregarantiid arvestades ei ole nad
õnneks või kahjuks läbivad)
Esiklaas, milles mõra, on vihmasensoriga - palju sellised klaasid rohkem maksavad võrreldes tavalistega?
Tegin pilte ka siis murekohtadest:
Lekked: https://goo.gl/photos/DNQXxEBKN1MtR8eg7
Rooste: https://goo.gl/photos/oR278uCqvyt5MTdb9
Oskate ehk öelda, mis taoline asi töötundides võiks võtta ja kui palju need jupid maksma lähevad, kui kasutada OEM või A-kategooria varuosi? Kas
rooste teemadel tasuks siiski Audi esinduse poole pöörduda või kuniks pole auku, võib asja maha matta?
Kuna auto meeldib ja mootor töötab vaikselt ning puhtalt ja diagnostika vigu ei näidanud, siis oleksin valmis töö käsile võtma, kuid ei tahaks end
pankrotti ajada. Üks Mersu mul juba on, kuhu saab raha sisse matta hobi korras Auto eest enne seda kontrolli sooviti 5,5k, aga eks nüüd peab hinnas läbi rääkima, sest tundub päris korralik esimene remondiarve
tulevat.
|
|
|
Kremlin
|
postitati 09.02.16 22:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KalevE
Esiklaas, milles mõra, on vihmasensoriga - palju sellised klaasid rohkem maksavad võrreldes tavalistega? |
Läbi VOK.ee päringu sain mina vihma / valgus / gps sensoriga klaasi 149.- euri. Tootja oli PILKINGTON. Paigaldaja väitis, et väga hea firma.
|
|
|
SiimHH
huviline
Registreerunud 25.02.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.16 11:57
|
|
|
Pole siin mingit üllatust.. arvestades, et auto juba 10a vana ja kogu selle aja Eestis elanud. Mootor ja kast korras, siis pole hullu midagi.
|
|
|
KalevE
huviline
Registreerunud 09.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.16 12:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
Pole siin mingit üllatust.. arvestades, et auto juba 10a vana ja kogu selle aja Eestis elanud. Mootor ja kast korras, siis pole hullu midagi.
|
Rooste pool on kindlasti tänu meie ilmastikule/teehooldusele, selles ei kahtlegi, aga veidi üllatav minu jaoks sellegi poolest. Oli 11a minu käes
Volvo S60, millel ka müües ei olnud roostet kuskile peale bensupaagi luugi tekkinud. Kuna masin läks sõbrale, siis küllap oleks ma kuulnud, kui ta
nüüd roostetaks kuskilt, eeldasin miskipärast, et Audid sama kange kerega põhja alt.
Kardaani vahepukki neil masinatel saab kuidagi eraldi remontida ka või eeldab terve osa vahetust? Silmasin, et vanematel sai mingite Bumeri juppidega
seda teha väikse ümberehitusega, aga kuidas neil masinatel seis?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 10.02.16 13:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KalevE
Tsitaat: | Algselt postitas: SiimHH
Pole siin mingit üllatust.. arvestades, et auto juba 10a vana ja kogu selle aja Eestis elanud. Mootor ja kast korras, siis pole hullu midagi.
|
Rooste pool on kindlasti tänu meie ilmastikule/teehooldusele, selles ei kahtlegi, aga veidi üllatav minu jaoks sellegi poolest. Oli 11a minu käes
Volvo S60, millel ka müües ei olnud roostet kuskile peale bensupaagi luugi tekkinud. Kuna masin läks sõbrale, siis küllap oleks ma kuulnud, kui ta
nüüd roostetaks kuskilt, eeldasin miskipärast, et Audid sama kange kerega põhja alt.
Kardaani vahepukki neil masinatel saab kuidagi eraldi remontida ka või eeldab terve osa vahetust? Silmasin, et vanematel sai mingite Bumeri juppidega
seda teha väikse ümberehitusega, aga kuidas neil masinatel seis? |
Eraldi juppi väga ei müüda. Lasnamäel on autocardan nimeline koht, millel on vajalikud osad olemas ja suudavad ära vahetada.
Mis siin mõelda, võta remondile hinnapakkumine ja kui koos auto omahinnaga vastuvõetav on, siis anna minna.
|
|
|
|
KalevE
huviline
Registreerunud 09.02.16
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.16 09:03
|
|
|
Autocardaniga räägitud ja kardaani parendus läheks u 250€ maksma ning 1-aastane garantii ka tööl.
Kõige suurem mure koht on minu jaoks siiski see põhjaalune rooste. Esimeses postis toodud piltide põhjal oskab keegi kommenteerida, et kui hull see
asi seal tegelikkuses võib olla?
Üldiselt võib selle teema sulgeda, olen vastused kätte saanud ja nüüd vaid otsus teha.
|
|
|
|