Lehekülgi: 1 2 |
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 10:06
|
|
|
Auto hinna tingimine
Tervist kaasfoorumlased.
Ei tea kas kirjutan õigesse alateemase,kuid.
Tõsine plaan on Audi a6 c6 kerega isend tuua ja sobiva isend leidsin maakler müügis.
Seoses sellega tekkis küsimus kui palju hinda platsi peal autolt alla tingida oleks okei teha?
10% hinna alantust näiteks 7000,- hinna puhul poleks ju palju?
Või oleks reaalsem siiski 5% piiriks?
Ette tänades.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 06.02.16 10:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik115
Tervist kaasfoorumlased.
Ei tea kas kirjutan õigesse alateemase,kuid.
Tõsine plaan on Audi a6 c6 kerega isend tuua ja sobiva isend leidsin maakler müügis.
Seoses sellega tekkis küsimus kui palju hinda platsi peal autolt alla tingida oleks okei teha?
10% hinna alantust näiteks 7000,- hinna puhul poleks ju palju?
Või oleks reaalsem siiski 5% piiriks?
Ette tänades. |
Hinda tasuks ikka tingida niipalju, et see lõpphind oleks vastav auto konditsiooniga. Igaüks võib käestlastud auto eest küsida turu kõrgeimat hinda.
Aga keegi ei pea seda ostma sellise hinnaga. Kui aga on müüki pandud auto, mis on a la turu keskmise hinnaga, piisavalt varustust ja nii visuaalselt,
kui ka tehniliselt heas korras ja mingeid vigu välja ei tule kontrollis, siis miks peaks üldse tingima?
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.02.16 10:21
|
|
|
Pane link, siis saab öelda. Mõni c6 pole kolme tonnigi väärt, mõni jälle võib pikalt üle 10k maksta. Mingit reeglit pole ja ei saagi olla.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 06.02.16 10:54
|
|
|
Lihtne tarkus- ostjale on hind kõrge/kallis, müüjale seevastu madal/odav.
Ostu-müügi tehing on kahe erineva osapoole omavaheline kompromisslahendus ostetava eseme suhtes.
Ostetava eseme, antud juhul auto, tehnilise seisundi hindamine on hea jätta usaldusväärsete inimeste hooleks. Kuninga silm võib ostuelevuses paljutki
märkamata jätta ja hiljem saab ebaõnnestunud ostu korral ainult peegli eest nõuandjat kiruda.
Aga eks ta väike loterii on nii või teisiti.
Igatahes edu ja õnne oma valiku tegemisel!
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 11:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Pane link, siis saab öelda. Mõni c6 pole kolme tonnigi väärt, mõni jälle võib pikalt üle 10k maksta. Mingit reeglit pole ja ei saagi olla.
|
Lisan ühe kandidaati:http://www.auto24.ee/used/2171795
Saan aru sellest põhimõttest et mida rohkem alla hinda saada seda parem aga mis oleks üldpilti hinnates auto nö. keskmiseks väärtuseks ja kas selle
summa eest oleks autot piisavalt.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 06.02.16 11:08
|
|
|
Tundub suht korralik, kui tehtud hooldusjutt kah tõele vastab, on hind suht paigas. Nende tuledega näed vähemalt sõita pimedas. Paar sotti saad alla
ma arvan, kui sulas ostad.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 11:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tundub suht korralik, kui tehtud hooldusjutt kah tõele vastab, on hind suht paigas. Nende tuledega näed vähemalt sõita pimedas. Paar sotti saad alla
ma arvan, kui sulas ostad. |
Just mõtlengi et kõik näitajad sobivad isiklikult,manuaal,bensiin,avant,nahk ja samas piisav lisavarustus ning mis eriti must värv.
Seoses sellega tekkis oma korda küsimus,kust saaks kontrollida ja näha auto väliseestis tehtud hoolduseid ja remonti?
Seda siis vin koodi vahendusel,on õige et selle info eest peab tasuma?
|
|
|
taibu
huviline
Registreerunud 03.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b5 1,8TQ, A6 c6 3.0 TDI Q
|
postitati 06.02.16 11:37
|
|
|
Eks igal inimesel ole oma arvamus ja tegelikult müüja dikteerib ikkagi mingil määral hinda.
Asja muudab tõenäoliselt keeruliseks see, et paljud vaatavad auto24 hindasid ja panevad enda hooldamata auto müüki sama hinnaga mis teine küsib enda
korraliku masina eest.
Sama olukord on näiteks kinnisvaraportaalides kus maaklerid tahavad kivist vett välja pigistada ja kinnisvara omanikel aetakse pea ilusate numbritega
segi.
Isiklikult mul 2.0 liitrise c6-ga sõidukogemus puudub, kuid kaldun arvama, et see mootor jääb antud masinale väheke lahjaks.
Ja arvestades auto varustust siis võiks hind vähekene madalam olla, sest selle hinna eest saab kindlasti juba parema varustusega masina (samas aga
nagu Jann ütles, kõik oleneb kuidas masina olukord on).
Arvestades, et antud masinad on juba nii mõnedki aastad teedel vuranud poleks ka eriti mõtet esimeseks prioriteediks aastaarvu ja läbisõitu võtta,
sest loeb pigem see kuidas autot on hoitud mitte kas sellega on 50K km rohkem või vähem sõidetud.
Oli kunagi juhus kus tuttav tahtis Land Cruiserit osta ning käisime kahte autot vaatamas.
Esimene oli paar aastat uuem ning umbes 100K km vähem sõitnud, kuid tõenäoliselt omanik isegi s***** seal autos kui tuju tuli.
Teine oli aga korralikult hooldatud ning nägi väga vinks vonks välja.
|
|
|
jantz73
huviline
Registreerunud 04.01.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q 7; A6 C7 Q
|
postitati 06.02.16 12:23
|
|
|
Tere.
Kuulutust vaadates ei tasu kunagi mõelda sellele kui mitu % võib hinda kaubelda. Jah kindlasti on kõigil ostjatel soov võimalikult odavalt
võimalikult hea isend saada aga hinda saab kaubelda siiski reaalselt auto kõrval.
Käid ja vaatad ning võrdled ise erinevaid isendeid siis oskad ka ise juba hinnata mis on reaalselt õige hind autodel.
Kindlasti ei soovita esimest autot vaatama minnes seda kohe ostma hakata. Vaata kindlasti kolm, neli autot üle ja kui siis tundub esimene mida
vaatasid parim siis mine sinna tagasi ja kauple kui on kaubelda. Omal kogemus kus sai ka mõeldud kauplemise peale aga kui autosid vaatasin ja
võrdlesin siis oli kohatu mõne auto puhul hinda kaubelda kuna teistega polnud midagi võrrelda.
Selle 2,0 FSI mootori suhtes tasub väga ettevaatlik olla kuna sellel palju õliga seotud muresid.
Parimat.
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 12:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jantz73
Tere.
Kuulutust vaadates ei tasu kunagi mõelda sellele kui mitu % võib hinda kaubelda. Jah kindlasti on kõigil ostjatel soov võimalikult odavalt
võimalikult hea isend saada aga hinda saab kaubelda siiski reaalselt auto kõrval.
Käid ja vaatad ning võrdled ise erinevaid isendeid siis oskad ka ise juba hinnata mis on reaalselt õige hind autodel.
Kindlasti ei soovita esimest autot vaatama minnes seda kohe ostma hakata. Vaata kindlasti kolm, neli autot üle ja kui siis tundub esimene mida
vaatasid parim siis mine sinna tagasi ja kauple kui on kaubelda. Omal kogemus kus sai ka mõeldud kauplemise peale aga kui autosid vaatasin ja
võrdlesin siis oli kohatu mõne auto puhul hinda kaubelda kuna teistega polnud midagi võrrelda.
Selle 2,0 FSI mootori suhtes tasub väga ettevaatlik olla kuna sellel palju õliga seotud muresid.
Parimat. |
Jah just.
Eelistatud oleks bensiini ja manuaal kastiga,kuid kahjuks sellises kombinatsioonis on väga vähe varjante meil eesti portaalides müüa.
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 12:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Lihtne tarkus- ostjale on hind kõrge/kallis, müüjale seevastu madal/odav.
Ostu-müügi tehing on kahe erineva osapoole omavaheline kompromisslahendus ostetava eseme suhtes.
Ostetava eseme, antud juhul auto, tehnilise seisundi hindamine on hea jätta usaldusväärsete inimeste hooleks. Kuninga silm võib ostuelevuses paljutki
märkamata jätta ja hiljem saab ebaõnnestunud ostu korral ainult peegli eest nõuandjat kiruda.
Aga eks ta väike loterii on nii või teisiti.
Igatahes edu ja õnne oma valiku tegemisel! |
Selge see jah
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 12:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taibu
Eks igal inimesel ole oma arvamus ja tegelikult müüja dikteerib ikkagi mingil määral hinda.
Asja muudab tõenäoliselt keeruliseks see, et paljud vaatavad auto24 hindasid ja panevad enda hooldamata auto müüki sama hinnaga mis teine küsib enda
korraliku masina eest.
Sama olukord on näiteks kinnisvaraportaalides kus maaklerid tahavad kivist vett välja pigistada ja kinnisvara omanikel aetakse pea ilusate numbritega
segi.
Isiklikult mul 2.0 liitrise c6-ga sõidukogemus puudub, kuid kaldun arvama, et see mootor jääb antud masinale väheke lahjaks.
Ja arvestades auto varustust siis võiks hind vähekene madalam olla, sest selle hinna eest saab kindlasti juba parema varustusega masina (samas aga
nagu Jann ütles, kõik oleneb kuidas masina olukord on).
Arvestades, et antud masinad on juba nii mõnedki aastad teedel vuranud poleks ka eriti mõtet esimeseks prioriteediks aastaarvu ja läbisõitu võtta,
sest loeb pigem see kuidas autot on hoitud mitte kas sellega on 50K km rohkem või vähem sõidetud.
Oli kunagi juhus kus tuttav tahtis Land Cruiserit osta ning käisime kahte autot vaatamas.
Esimene oli paar aastat uuem ning umbes 100K km vähem sõitnud, kuid tõenäoliselt omanik isegi s***** seal autos kui tuju tuli.
Teine oli aga korralikult hooldatud ning nägi väga vinks vonks välja. |
Hetkel oman C5 avanti ja 2,4 121kW ja lahjaks kindlasti ei jää,eriti kui arvestada et 2,0 FSI võimsus 125 kW.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 06.02.16 20:07
|
|
|
Ei taha mingil moel sinu valikut või maitset laita aga sa vist ei tea, mis tähendab must värv, kui meeldib sõita puhta läikiva autoga. See on
juhile-omanikule õudus, sest iga pisemgi heledam täpp ja plekk on nähtaval (kaugelt vaadates küll mitte) ja kogu Eesti tee-ehituse puudujäägid,
materjalide mõttes, on auto külgedel veidigi kehvema ilmaga näha. Ja tume nahksisu suvisel ajal ........... , kui auto veel peab seisma pikemat aega
päikese käes!
Ise olen jõudnud arusaamisele, et kui endale meeldib ja oled rahul, siis teiste arvamus ei tohiks üldse korda minna.
Tsiteerides klassikat: ´´On kaks arvamust- üks on minu ja teine on vale!´´
Tegelikult kasutan ise ka tumedat värvi masinaid, aga heledate sisudega. Oleks võimalus, siis valiks steingrau tooni, peidab hästi kõik pasa, mis
teedelt koguneb.
Aga loomulikult ei saa värv ega sisu olla takistuseks, kui asi meeldib!
Mingis muinasjutus oli ütlus- mida keegi armastab, see on tema arust ilus.
Ja nagu ka mainiti- ei maksa osta aastaarvu ega läbisõitu vaid tehnikat.
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 20:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Ei taha mingil moel sinu valikut või maitset laita aga sa vist ei tea, mis tähendab must värv, kui meeldib sõita puhta läikiva autoga. See on
juhile-omanikule õudus, sest iga pisemgi heledam täpp ja plekk on nähtaval (kaugelt vaadates küll mitte) ja kogu Eesti tee-ehituse puudujäägid,
materjalide mõttes, on auto külgedel veidigi kehvema ilmaga näha. Ja tume nahksisu suvisel ajal ........... , kui auto veel peab seisma pikemat aega
päikese käes!
Ise olen jõudnud arusaamisele, et kui endale meeldib ja oled rahul, siis teiste arvamus ei tohiks üldse korda minna.
Tsiteerides klassikat: ´´On kaks arvamust- üks on minu ja teine on vale!´´
Tegelikult kasutan ise ka tumedat värvi masinaid, aga heledate sisudega. Oleks võimalus, siis valiks steingrau tooni, peidab hästi kõik pasa, mis
teedelt koguneb.
Aga loomulikult ei saa värv ega sisu olla takistuseks, kui asi meeldib!
Mingis muinasjutus oli ütlus- mida keegi armastab, see on tema arust ilus.
Ja nagu ka mainiti- ei maksa osta aastaarvu ega läbisõitu vaid tehnikat. |
Mulle meeldib tumedat värvi auto,olen eelnevalt omanud neid igas toonis ja meeldib kõige enam must,olgu kui mis miinused iganes selle tooniga ka ei
kaasneks.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 06.02.16 20:50
|
|
|
Ühele meeldib ema, teisele tütar, kolmas vaatab mõlemat.
Ongi puhtalt maitse asi. Tume värv, kui see on hoolitsetud-puhas, on soliidne. Selle puhtana hoidmine on aga peavalu.
Võimsuse kohalt- ei pea ju autoga foori tagant minnes alati nokka maast lahti saama, aga ega see ka paha pole, kui mõningateks situatsioonideks on
tagataskust veidi lisa kW-sid välja kirjutada.
Linnas liikudes piisab täielikult, kui tead liiklusskeemi ja suudad valida õige raja, ummikutes pole ju vahet, kas konel on 85 v 850 kW.
Maantee möödasõidud on aga miskit hoopis muud.
Tegelikult omab tavaliselt vähe tähtsust, kui kiiresti jõuad punktist A punkti B, olulisem on see, et jõuad kohale.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 06.02.16 21:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Ühele meeldib ema, teisele tütar, kolmas vaatab mõlemat.
Ongi puhtalt maitse asi. Tume värv, kui see on hoolitsetud-puhas, on soliidne. Selle puhtana hoidmine on aga peavalu.
Võimsuse kohalt- ei pea ju autoga foori tagant minnes alati nokka maast lahti saama, aga ega see ka paha pole, kui mõningateks situatsioonideks on
tagataskust veidi lisa kW-sid välja kirjutada.
Linnas liikudes piisab täielikult, kui tead liiklusskeemi ja suudad valida õige raja, ummikutes pole ju vahet, kas konel on 85 v 850 kW.
Maantee möödasõidud on aga miskit hoopis muud.
Tegelikult omab tavaliselt vähe tähtsust, kui kiiresti jõuad punktist A punkti B, olulisem on see, et jõuad kohale. |
Täielikult nõus. Ise kui tahan kihutada, lähen ringrajale. Õnneks ainult
30km sinna. Üld juhul sõidab audiga naine ja ise liigun bussiga. Tingida mulle samas meeldib. Alati ei õnnestu, aga ka bussi ostes sain ca 5%
alla. Ise ostaks ka pigem seisukorda. C6-l kindlasti peaks laskma asja
üle vaadata. Iga asi võib minna 500+€. Need üllatused ei ole toredad. Liiga palju raipeid juba olemas.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 22:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Ühele meeldib ema, teisele tütar, kolmas vaatab mõlemat.
Ongi puhtalt maitse asi. Tume värv, kui see on hoolitsetud-puhas, on soliidne. Selle puhtana hoidmine on aga peavalu.
Võimsuse kohalt- ei pea ju autoga foori tagant minnes alati nokka maast lahti saama, aga ega see ka paha pole, kui mõningateks situatsioonideks on
tagataskust veidi lisa kW-sid välja kirjutada.
Linnas liikudes piisab täielikult, kui tead liiklusskeemi ja suudad valida õige raja, ummikutes pole ju vahet, kas konel on 85 v 850 kW.
Maantee möödasõidud on aga miskit hoopis muud.
Tegelikult omab tavaliselt vähe tähtsust, kui kiiresti jõuad punktist A punkti B, olulisem on see, et jõuad kohale. |
Isiklikult rallimees ei ole aga võimsus peab olema piisav et vajadusel teha mööda sõidul jne...Samad liiga võimsa mootori resurrsi ei kasutaks jälle
ära nii,et kuldne kesktee tuleb leida oma jaoks
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.02.16 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Ühele meeldib ema, teisele tütar, kolmas vaatab mõlemat.
Ongi puhtalt maitse asi. Tume värv, kui see on hoolitsetud-puhas, on soliidne. Selle puhtana hoidmine on aga peavalu.
Võimsuse kohalt- ei pea ju autoga foori tagant minnes alati nokka maast lahti saama, aga ega see ka paha pole, kui mõningateks situatsioonideks on
tagataskust veidi lisa kW-sid välja kirjutada.
Linnas liikudes piisab täielikult, kui tead liiklusskeemi ja suudad valida õige raja, ummikutes pole ju vahet, kas konel on 85 v 850 kW.
Maantee möödasõidud on aga miskit hoopis muud.
Tegelikult omab tavaliselt vähe tähtsust, kui kiiresti jõuad punktist A punkti B, olulisem on see, et jõuad kohale. |
Täielikult nõus. Ise kui tahan kihutada, lähen ringrajale. Õnneks ainult
30km sinna. Üld juhul sõidab audiga naine ja ise liigun bussiga. Tingida mulle samas meeldib. Alati ei õnnestu, aga ka bussi ostes sain ca 5%
alla. Ise ostaks ka pigem seisukorda. C6-l kindlasti peaks laskma asja
üle vaadata. Iga asi võib minna 500+€. Need üllatused ei ole toredad. Liiga palju raipeid juba olemas. |
Ilmselt oleks peale ostu mõisstlik audi esinduses põhjalikult üle vaadata lasta,et olla valmis kui miskit peaks minema tulevikus.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 06.02.16 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik115
Ilmselt oleks peale ostu mõisstlik audi esinduses põhjalikult üle vaadata lasta,et olla valmis kui miskit peaks minema tulevikus.
|
Et saaksid teada, et läheb sama palju veel, kui auto eest maksid? Ikka enne ostu.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 07.02.16 08:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: Priidik115
Hetkel oman C5 avanti ja 2,4 121kW ja lahjaks kindlasti ei jää,eriti kui arvestada et 2,0 FSI võimsus 125 kW. |
Inimesed on erinevad. Mul on näiteks ca 200kw ja jääb ikka lahjaks. Pärast matkaautot (mikrobuss matkakana arvel soomes) kui tahan kiiresti sõita,
pean ikka bike selga minema. Seal ikka tunda, kui kiirendada.
Must ei ole paha valik. Endale uuemad autod meeldivad valged eriti, aga must on alati kena. Endal olnud mitu ka tumesinist metallikut ja ka meeldib.
Tingida mulle meeldib, aga mingit kindlat % ei paneks. Pigem arvestan
summaliselt. |
Täiesti nõus !
Endal täpselt sama teema
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.02.16 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tundub suht korralik, kui tehtud hooldusjutt kah tõele vastab, on hind suht paigas. Nende tuledega näed vähemalt sõita pimedas. Paar sotti saad alla
ma arvan, kui sulas ostad. |
Mis oleks sellise aasta käiguga auto selline nö. norm läbisõit mida tasuks uskuda,olgugi et enamus neid keritud?
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 07.02.16 08:50
|
|
|
Suuresti oleneb sõitjast. Eurooplane ostis A6 pigem maanteesõiduks, mitte linnasõiduks. Sakslasele meeldib näiteks A6'ga esimesed 3 aastat sõita 60
000km / aastas, ehk 3a vanadel autodel on 150k-200k kellal. Šveitslaste sõiduharjumusi ma ei tea.
Minu A6'l on 210 000km ees ning see on õige läbisõit ja aastaks on 2007. Kogu läbisõit on Eesti teedel millest 35% tallinn-tartu maanteel.
|
|
|
sammalselg
huviline
Registreerunud 17.04.09
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 530 XD; A6 C7 2.0 130kw ; Jeep GC 3.0 CRD ;Honda CBR R ;Yamaha Grizzly
|
postitati 07.02.16 08:54
|
|
|
Teinekord on mõnesaja euro allakauplemise asemel kavalam hoopis nt talverattad vms hinna sisse tingida. Eraisikult ostes on need enamasti kaasas aga
"platsiärikad " üritavad need eraldi rahaks teha.
|
|
|
Priidik115
huviline
Registreerunud 09.01.15
Kasutaja on eemal
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|