Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 05.02.16 12:18
|
|
|
Juga esiklaasi pihusti vahetamine udu (fog) pihustiteks?
Hetkel siis orginaal "juga" variant, kas Eestis müüakse kusalgi seda nö udu stiilis pihustit või annab seda kuidagi ümber ehitada?
Olen välismaa foorumeid lapanud, kuid seni müügi kohtadeks olen saanud ainult surnud lingid.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 05.02.16 12:24
|
|
|
Alustaks sellest, et kirjuta, mis autost käib jutt. Osadel autodel on juba tehasest sellised, mis pihustavad laiali. Näiteks 04a Passat B5.5 on
sellised pihustid, mis pihustavad lehvikuna, mitte joana. Jutud levivad, et neid Passati omasid saab paigaldada B5 FL mudelile ja B6-le ning ilmselt
ka siis B7-le (endal mõttes mõnda aega olnud B6-le panna, aga kuna päris 1:1-le ei sobi, sest Passati omad on grammike väiksemad, siis peaks väheke
aretama ja pole olnud viitsimist edasi uurida).
|
|
|
|
joffe
klubiliige
Registreerunud 04.04.14
Asukoht: Valga 56623817
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.16 14:02
|
|
|
Sai mõni aeg tagasi võetud, kui töö-JEEP-ga hoolduses sai käidud, aga vahetamata jäid (E34), kuna olid vist suured originaalava jaoks. Muidugi oli oma
osa ka el. soojenduse puudumisel. Ei teagi, palju need soojendusega võivad maksta (minu võetud maksid ligi 15€ tükk).
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 05.02.16 14:19
|
|
|
C4 kerel on keegi need "juga'' pihustid asendanud?
Ise ka mitu korda mõelnud, et huvitav kas ei istu sinna asemele midagi.
|
|
|
|
Kjaups
huviline
Registreerunud 15.06.06
Asukoht: Ida, Tapa, Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 01a 2,4, KIA 1.6
|
postitati 05.02.16 14:36
|
|
|
B7le.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 05.02.16 17:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kjaups
B7le. |
B6 ja B7 puhul saab kasutada Passat B6 omasid (kuna need natuke väiksemad, siis tuleb mingi liimi või millegi abil need paika fikseerida.
Audi A4
'Water Pistol' to VW Passat 'Fan Jet' Conversion....
Ja pihustid saad minna osta mõnest VW esindusest. Kood peaks olema: 5M0 955 986.
|
|
|
|
Cliche
huviline
Registreerunud 08.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.16 15:48
|
|
|
|
|
|
|
SilverL
huviline
Registreerunud 18.07.13
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 FL BiTDI
|
postitati 31.05.16 16:53
|
|
|
Viimasele postile vastus: C7 FL omad. 9 eur tk esinduses äkki.
|
|
|
|
Imbentsill
huviline
Registreerunud 24.01.16
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.05.16 19:39
|
|
|
Kas näiteks c5le ka midagi sellist tehtud vms?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 31.05.16 19:53
|
|
|
Vanal C3 200-l, milledel on soojendusega düüsid(vbla siis ka V8 ja muud mudelid), saab need asendada Phaetonilt pärit düüsiga. Hind on isegi sama.
Pole proovinud veel, kuid visuaalselt on mõlemad jubinad näpu vahel uudistades samad.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 31.05.16 21:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Vanal C3 200-l, milledel on soojendusega düüsid(vbla siis ka V8 ja muud mudelid), saab need asendada Phaetonilt pärit düüsiga. Hind on isegi sama.
Pole proovinud veel, kuid visuaalselt on mõlemad jubinad näpu vahel uudistades samad. |
Pole C3 200 düüsi näinud, aga kas sama jupp võib olla ka C4 küljes?
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.06.16 09:18
|
|
|
Ei usu. Peab koode võrdlema ja kui mul laos on, siis saan võrrelda ka. Phaetoni oma mingi hetk müüsin ära ja 220vle ostsin ise mingi hetk viimase ära.
Kui aega jääb, tegelen.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 01.06.16 12:58
|
|
|
Paraku pole millegagi võrrelda. 220v düüsid on laos, Phaetoni oma pole ilmselgelt juurde tellitud. Eraldi seda tellima ka ei hakka selle pärast. Kuid
nüüd juba kahtlen nende sobivuses vanematele isenditele. C5 oleks mõeldavam. Kuid jällegi, pole millegagi võrrelda.
|
|
|
|
Maidus
huviline
Registreerunud 09.05.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.16 13:27
|
|
|
Kuidas lood B5 FL-ga ? Isegi olen mõelnud vahetada, sest pihustab ühte kohta ainult ja tervet klaasi lühikese tõmbega märjaks ei kasta..
|
|
|
|
paranormaalne
klubiliige
Registreerunud 23.08.04
Asukoht: EU
Kasutaja on eemal
Auto: AAN+3B+AEL+AAN+AAN+AAN+AAN+ABY
|
postitati 01.06.16 13:30
|
|
|
Paistab, et C3 faceliftist (1987 alates) C4 lõpuni (1997), B3 kuni B5 pre-facelift ja D1 kõik kasutasid vähemalt köetuna sama düüsi - 8D0955988.
Kui Kivitare teave paika peab, võiks nendele ju Phaetoni omad sobida. Proovimiseks on selle hind muidugi krõbe 3D0955986A - €27.82 /tk.
värdsõnade leksikon - kellablokk, varjant, igastähes, nukvõll, org. eesliide - orgaaniline jagaja?, velüür, bronks, gardaan, polüretaan, millekagi,
ütlematta, värvimatta, hooldamatta, tahtmatta, vahetamatta, katusetta, ostmatta, õieti vs. õigesti, kvall, sürpriis, kahedeist, oksion, pumb, doll
(mõõtühik), saabgi, kellegile, tänamattu, algorütm, roolilätt, rädikas, milleGIGA, paraleel, didident, laadia, oktsion, kabasnik, pagaaznik, toonor,
sumbuti, saaleviga, airbäg, bäg, gartaan
|
|
|
|
Kert85
huviline
Registreerunud 30.12.14
Kasutaja on eemal
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 01.06.16 14:26
|
|
|
Saab paigaldada ka soojendusega 3-joaga originaalid: Tootkood 4F0098101
Komplekt on Audiklubi hinnaga 41 eur tellitav Audi esinduste kaudu, sobib B6, B7, C6 ja A8 (4E)
Toomas
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 02.06.16 12:43
|
|
|
Hakkan juba kahtlema sobivuses. Või vähemalt pole teada, mismoodi see reaalselt paigaldatuna välja hakkaks nägema. Vanakestel on see vähe
voolujoonelisem.
Vanakesed
ja
Phaeton
|
|
|
|
Cliche
huviline
Registreerunud 08.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.16 21:56
|
|
|
|
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 08.06.16 18:47
|
|
|
4G0955987A vasak
4G0955988A parem
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 08.06.16 19:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: txxxl
4G0955987A vasak
4G0955988A parem |
Huvitav, kas need B6-le võiks ka sobida?
EDIT: Kui kellelgi on need käepärast, kas oleks võimalik ehk mõõdulint peale panna ja mõlemat pidi ära mõõta (eriti hea oleks veel koos pildiga siia
lisada)?
|
|
|
|
Cliche
huviline
Registreerunud 08.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.16 21:05
|
|
|
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 09.06.16 20:02
|
|
|
Ega siin muud väga pole, kui tuleb välise vaatlusega tuvastada, kus need pihustid antud autodel paiknevad.
C3 kerel kapoti peal augus, seega ongi voolujoonelisem. Phaetonil ja enamikel 2000+ aasta VAG-grupi masinatel kapoti serva all, seega kinnitub
altpoolt ja näha ei jää. Aga see C6->C7 pihusti tundub hea mõte
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Hakkan juba kahtlema sobivuses. Või vähemalt pole teada, mismoodi see reaalselt paigaldatuna välja hakkaks nägema. Vanakestel on see vähe
voolujoonelisem.
Vanakesed
ja
Phaeton |
|
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 22.06.16 21:11
|
|
|
Üks tähelepanek, et Volvodel pidavat kõigil olema sellised, mis pihustatav laiali (näiteks 2007a S80 omad tundusid sellised, mis võiks suuruse poolest
sobida asendama selliseid, nagu vanematel Audidel kapoti peal on (B4, B5, C4, D2 jne).
|
|
|
|