Lehekülgi: 1 2 |
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 01.02.16 13:31
|
|
|
Audi A6 Avant C5 2.5TDI quattro - 2003 - Unisol58
02.10 oli see päev kui minu elu esimene quattro sai soetatud. Autoks siis 2003 aasta A6 ja edasi liigutab 2.5TDI 132kw. Sisu on riidest ja see oli ka
üks ostmise kriteeriumitest (ei istu need kuumad/külmad nahkistmed). Lisavarustust ei ole kahjuks tehases heldelt jagatud: Püsikiirusehoidja, xenon
lähituled, tuledepesurid, navi (pole isegi RNS-D, vaid navi juhatab pisikesel punasel ekraanil nooltega), ABS, suuremad pidurid (ei ole teistel
samasugustel kohanud), symphony II.
Esimese kuu lõpus said vahetatud esimesed pidurikettad ja klotsid, sest vanad kettad hakkasid pidurades vibreerima. Järgmisena läks vahetusse esimene
juhipoolne pooltelje ots ja tehtud said mootori hooldus (õli, kõik filtrid).Talve tulekul sai 17" sussid keldrisse veetud ja 16" asemele keeratud.
Rehvideks seekord Continentali lamellid, sest olid velgedega kaasas (8mm mustrit) Külmaga hakkas jamama salongi ventilaator ja lõpuks sai ostetud "uus" ventikas S6'e pealt. Problem solved. Külmale vandus ka alla
roolivõimu pump, mis hakkas soojaks minnes undama ja rooli väristama. Sai talle siis tehtud roolivõimu õli flush ja probleem lahenes. Pärast 3L õli
süsteemist läbi laskmist tuli sealt juba täitsa õli värvi vedelikku.
Vahepeal sai ostetud uus Symphony II, sest autoga kaasa tulnud makil CD mängija ei laulnud. Uus ohver sai soetatud foorumi kasutaja Rocket käest ja
siiani töötab vigadeta!
Järgmisena plaanis tagumine toonring ja display vahetus, sest ka seda masinat vaevab pikslite probleem.
Mõned pildid
|
|
|
charley
huviline
Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 Avant
|
postitati 01.02.16 18:16
|
|
|
Viisakas masin, aga mitte ei saa aru kas ta on sul must või tumesinine. Talveveljed on samad, mis mul suvel olid-täitsa sobivad igatahes
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 01.02.16 20:53
|
|
|
Sisust pole pilte. Ja kas kast vahetab ise või vahetab parem käsi?
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 02.02.16 08:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: charley
Viisakas masin, aga mitte ei saa aru kas ta on sul must või tumesinine. Talveveljed on samad, mis mul suvel olid-täitsa sobivad igatahes |
Siiski must
Veljed ongi sinu suve omad
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 02.02.16 08:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ragenor
Sisust pole pilte. Ja kas kast vahetab ise või vahetab parem käsi? |
Vasak jalg tallab pedaali ja parem lükkab käike. Sisust on hetkel ainult selline pilt pakkuda
Tulede lüliti juures olev kleeps kadus esimesel õhtul.
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 02.02.16 08:42
|
|
|
Oskab keegi öelda kas need suuremad pidurid on lisavarustus? Netist pilte vaadates on ainult C6 masinatel sellised.
Veljed on 16" ja üleliigset ruumi ei ole
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 02.02.16 09:01
|
|
|
Täitsa tavaline 2,5tdi C5 pidur on seal. C6'le 16 velg läheb alla ainult mikromootoritega isenditele, 3.0tdi'le alla 17" ei lähe alla.
|
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 02.02.16 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Täitsa tavaline 2,5tdi C5 pidur on seal. C6'le 16 velg läheb alla ainult mikromootoritega isenditele, 3.0tdi'le alla 17" ei lähe alla.
|
Okei. Kütuseluugil kirjas, et 15" peaks ka alla minema, kuid see on füüsiliselt võimatu selle auto puhul
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 02.02.16 10:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Täitsa tavaline 2,5tdi C5 pidur on seal. C6'le 16 velg läheb alla ainult mikromootoritega isenditele, 3.0tdi'le alla 17" ei lähe alla.
|
C6 3.0tdi 171kw alt tulid minu 16 tollistele velgedele suverehvid. Kahjuks olid A4 jaooks A6-e 225 laiusega rehvid ebameeldiva juhitavuse ja
välimusega ning said tagasi antud.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 02.02.16 11:41
|
|
|
Ehk on A6 mudelil väiksem pidur ka saadaval 3.0tdi'le. Allroadile igatahes pole võimalik 16" alla panna, ju on pidur suurem.
|
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 02.02.16 12:14
|
|
|
Kevadel plaanis teha väikesed keretööd autole. Nimelt tagaluugul, rattakoobastel ja katusel on näha natuke kobrutamist. Oskab keegi soovitada head
meistrit Tartus kes teeb asja hingega?
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 05.02.16 12:54
|
|
|
Võtsin ette ja toksisin auto ehituskoodid http://prsearch.planetvag.com/ olevasse
tööriista.
PRCode: 0G1 = Gearshift lever
PRCode: 0GE = Emission standard EU3
PRCode: 0JK = Weight category front axle weight range 10
PRCode: 0YS = Weight range 17 installation control only no requirement forecast
PRCode: 1BE = Sports suspension/shock absorption
PRCode: 1KD = Disc brakes rear
PRCode: 1LG = Disc brakes front
PRCode: 1N1 = Power steering
PRCode: 1SA = Without additional engine guard
PRCode: 2PV = Leather trimmed sports steering wheel
PRCode: 3FA = Without roof insert (standard roof)
PRCode: 3HA = Without leather parts scope
PRCode: 3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding
PRCode: 3PF = Electric height adjustment for both front seats
PRCode: 3Y0 = Without roll-up sun screen
PRCode: 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
PRCode: 4K4 = Radio remote controlled central locking
PRCode: 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
PRCode: 4VE = Two 3-point seat belts and one static lap belt in third row of seats
PRCode: 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
PRCode: 5TM = Decorative aluminum inserts check gray
PRCode: 6R2 = Leather gearshift boot
PRCode: 6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated
PRCode: 7K0 = Without tire pressure warning light
PRCode: 7Q9 = Navigation system
PRCode: 7X0 = Without park distance control
PRCode: 8ED = Bi-functional headlight with gas discharge lamp for driving on the right
PRCode: 8GU = Alternator 140 A
PRCode: 8Q3 = Automatic headlight-range adjustment dynamic (self-adjusting while driving)
PRCode: 8Z5 = Not hot country
PRCode: 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
PRCode: C9V = Alloy wheels 7.5J x 17
PRCode: E0A = No special edition
PRCode: F0A = No special purpose vehicle standard equipment
PRCode: J1G = Battery 450 A (92 Ah)
PRCode: MR1 = 6-cyl. diesel engine 2.5 L/132 kW 24V TDI with fuel distributor injection pumpbase engine is T1K/T5T
PRCode: Q1D = Sports front seats
PRCode: T5T = 6-cylinder diesel engine 2.5 L unit 059.B
PRCode: U2B = Instrument insert with km/h speedometer radio-controlled clock tachometer tripodometer and additional instruments
PRCode: VJ1 = Reinforced bumpers
PRCode: X0A = National sales program Germany
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 13.02.16 22:13
|
|
|
Väike update.
Autol välja tulnud mõned uued probleemid.
Probleem nr 1.
Auto kisub paremale. Tasku 0. korruse parklas sai kõik neli ratast korra õhku tõstetud ja juhipoolne esimene oli lõtkuga. Ehk siis tuleb paigaldada
uus rattalaager ja sillastendi roomata.
Probleem nr 2.
Klapikambri kaaned on õlised ja süüdlast ei ole vaja kaugelt otsida, sest pihustite juurest tuleb ilus õli jõgi. Ei hakka seekord uusi ostma (264€
mõlemad pooled), vaid lasen silikooniga kinni panna.
Probleem nr 3.
Kolmas probleem näeb välja täpselt selline:
Viga tundub olema anduri juhtmestikus. Kahtlustan, et eelneva probleemi tekitatud õli ei mõju juhtmetele hästi.
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 18.02.16 08:44
|
|
|
Veel üks viga juures.
00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 28.02.16 09:39
|
|
|
Oskab keegi öelda kuidas need kruvid kätte saada? Ülejäänud osa lõikasin küljest ära, kuid need kruvid käivad lihtsalt ringi.
|
|
|
lzv8q
huviline
Registreerunud 04.12.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Renault 21 turbo; Jeep Grand Cherokee; Peugeot 405 Mi16x4; Mazda RX-8; Audi Allroad 3,0 TFSI
|
postitati 28.02.16 16:24
|
|
|
Nendel kruvidel mutrid taga. Ise võtsin selle sisu välja muidu kätte ei saanud.
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 05.03.16 14:33
|
|
|
Väike update vahepeal juhtunud asjadest.
Esimesed rattad veerevad uutel Topran laagritel. Vahetatud said kõik rihmad ja jupp tootekoodiga 059122303. Ei ole pärist täpselt aru saanud mis see
oli, kuid rahakotile see ei meeldinud. Sisse sai valatud Castrol õli ja paigaldatud uued filtrid (Hengst toodang). Õlitaseme anduri tuli põleb
endiselt. VCDS andmetel on veaks "short to plus". Eks tuleb see mingi aeg ette võtta.
Küsiks natuke nõu ka. Roolist lahti lastes võtab auto suuna kraavi poole. Samuti on sõidu ajal kuulda "kohinat" mis ei tundu selline heli, et see
peakski olema. Olen tähele pannud, et rool on kuidagi raskem (ehk ise nõrgemaks jäänud? ). Auto on käinud 2 korda sillastendis ja kõik asjad on täpselt nii nagu peab, kuid ikka tahab kraavi sõita. Kõik
nõuanded on teretulnud!
Täna oli vähemalt ilus poest tagasi tulla.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 05.03.16 14:40
|
|
|
Sillad korras, siis mõni pidur vast peal.
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 05.03.16 14:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raimo21
Sillad korras, siis mõni pidur vast peal. |
Veljed ei lähe kuumaks/soojaks pärast pikka sõitu. Seega välistaks pidurid.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.03.16 17:54
|
|
|
Teed on reeglina paremale kaldega, seega kummale kraavile suuna võtab?
Kohin muidugi pole hea märk, kui enne seda polnud.
Samuti kohin sees ja kisub veidi tugevamalt paremale, kontrollis selgus, et parem esimene laager vajab vahetust.
Kuna sinul ilmselt esimesed laagrid äsja vahetatud, siis kontrolliks igaksjuhuks rehviröhud üle, peale seda leppida lihtsa olukorraga .
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 05.03.16 19:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Teed on reeglina paremale kaldega, seega kummale kraavile suuna võtab?
Kohin muidugi pole hea märk, kui enne seda polnud.
Samuti kohin sees ja kisub veidi tugevamalt paremale, kontrollis selgus, et parem esimene laager vajab vahetust.
Kuna sinul ilmselt esimesed laagrid äsja vahetatud, siis kontrolliks igaksjuhuks rehviröhud üle, peale seda leppida lihtsa olukorraga . |
Arvasin alguses sama, et laagrite pärast, kuid pärast vahetamist ikka täpselt sama jama. Rehvirõhud kontrollitud Statoili seadmega. Kes teab kui täpne
see on, kuid parem kui umbkaudu
Kisub paremale, aga jama on selles, et ka vasakule kaldu teel kisub paremale. Hetkel tundub, et rooli on raskem keerata vasakule kui paremale.
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 05.03.16 21:26
|
|
|
Mul on kiskumise kogemus rehvidega. Rehvid olid 2 a vanad, koos autoga tehasest välja veerenud. Kiskus paremale, käisin stendis, kõik paigas. Kuid
sellele vaatamata oli parempoolse rehvi sisekülg "ära söödud". Mingeid lõtke sillas polnud. Kuna olid teised juba enam vähem kulumispiirini, siis
panin uued rehvid alla ja ennäe imet, ei mingit kiskumist. Viga võis peituda viga saanud rehvi karkassis.
Proovi tagumisi rattaid ette.
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 06.03.16 15:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ACE16V
Mul on kiskumise kogemus rehvidega. Rehvid olid 2 a vanad, koos autoga tehasest välja veerenud. Kiskus paremale, käisin stendis, kõik paigas. Kuid
sellele vaatamata oli parempoolse rehvi sisekülg "ära söödud". Mingeid lõtke sillas polnud. Kuna olid teised juba enam vähem kulumispiirini, siis
panin uued rehvid alla ja ennäe imet, ei mingit kiskumist. Viga võis peituda viga saanud rehvi karkassis.
Proovi tagumisi rattaid ette. |
Eks ma järgmine nädal proovin siis selle ka ära.
Mõned pildid ka vahelduseks.
Lüliti LED valgustus töötab jälle. Tuli välja, et kaks LED'i olid läbi minemas (vahepeal töötas). Peab ülejäänud LED'id ka välja vahetama, et ühtne
välja näeks.
|
|
|
Unisol58
huviline
Registreerunud 01.05.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0TDI q
|
postitati 14.03.16 09:59
|
|
|
Esimene korralik autopesu
Kuna auto oli juba üle mõistuse must, siis sai ette võetud natuke korralikum pesu. Auto värv oli kohati nagu liivapaber (eriti just alumine osa).
Proovisin esimest korda ära sellise imeviguri nagu clay bar. Esimese paari tõmbega olin juba hämmingus, sest eelnevalt kare pind oli nüüd
peegelsile ja oleks nagu just värvitud. Hiljem oli lausa lust autot vahatada.
Aega kulus kogu asja tegemiseks ~6 tundi, sest auto oli ikka väga must
Kahjuks oli kell juba liiga palju, et ilusaid pilte teha ja nüüd sajab väljas lörtsi
|
|
|
Lauri0112
klubiliige
Registreerunud 20.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A5 S-line 3.0tdi
|
postitati 14.03.16 10:36
|
|
|
Clay bar on imeline asi tõesti. Ise olin ka eelmine aasta hämmingus.
Lauri in Audi
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |