Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.0 TDI PD 16v rihma reguleerimine/sättimine (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2388)
rsaar
huviline



Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal


postitati 31.01.16 19:49 Tsiteeri
2.0 TDI PD 16v rihma reguleerimine/sättimine



Tere

Selline mure, et lasin vahetada rihma aga probleem. Kõik lukud lähvad kenasti sisse aga mootor väriseb imelikult soojast peast ning pöörded kõiguvad. Lugesin ja uurisin netist, et pärast vahetus, isegi siis kui rihm on vahetatud ning lukud lähvad sisse, tuleba auto soojaks sõita ja rihma ajastust reguleerida. Kas keegi oskab rääkida või seletada kuidas reguleerida?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 31.01.16 19:53 Tsiteeri


http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-timing-torsion-value-adjustment-on-vw-and-audi-pd-tdi-engines/


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 31.01.16 19:54 Tsiteeri


Ma arvan, et viga pead mujalt otsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 01.02.16 05:28 Tsiteeri


Olen neid PD mootorite rihmasid päris palju vahetanud, rakiste ja õigete töövõtetega saab alati piisavalt hea, rohkem pole vaja midagi näppida. Aga kas probleem algas siis peale rihmavahetust? Nendel 2.0 PD mootoritel vist ongi loomulik mingi kerge vibratsioon tühikäigul, vähemalt mõned autod pole sellest kuidagi lahti saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 02.02.16 16:59 Tsiteeri


Tehase juhendi järgi ei ole vaja soojaks sõita ja ajastust uuesti reguleerida. Eks ajapikku rihm venib ja ajastus muutub. Kui vahetusel saab õieti paika, siis 120tkm pärast jääb ajastus veel piiridesse. Paljud on seda mingi aja pärast järelseadistanud. 16V PD rihmavahetus on täpne töö ja suur osa kuurialustest ei suuda seda õieti vahetada. Levinum meetod on ikka vildikameetod :)

VCDS-s palju sisselaske nuka "Torsion value" on? Peaks jääma vahemikku 0...0,5.

Üldiselt korras PD mootor käib tühikäigul ühtlaselt.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 02.02.16 17:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Levinum meetod on ikka vildikameetod :).

Kui järele mõelda, siis ma vist polegi näinud mootrit, millele keegi poleks markeriga midagi kritseldanud. Ehk mingil ajal on enamus autosid kuskil kahtlases kohas remondis käinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.7% - SQL: 78.3%]