Registreerunud 16.11.15
Asukoht: Tallinna
Kasutaja on eemal
postitati 31.01.16 19:49
2.0 TDI PD 16v rihma reguleerimine/sättimine
Tere
Selline mure, et lasin vahetada rihma aga probleem. Kõik lukud lähvad kenasti sisse aga mootor väriseb imelikult soojast peast ning pöörded kõiguvad.
Lugesin ja uurisin netist, et pärast vahetus, isegi siis kui rihm on vahetatud ning lukud lähvad sisse, tuleba auto soojaks sõita ja rihma ajastust
reguleerida. Kas keegi oskab rääkida või seletada kuidas reguleerida?
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
postitati 31.01.16 19:54
Ma arvan, et viga pead mujalt otsima.
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
postitati 01.02.16 05:28
Olen neid PD mootorite rihmasid päris palju vahetanud, rakiste ja õigete töövõtetega saab alati piisavalt hea, rohkem pole vaja midagi näppida. Aga
kas probleem algas siis peale rihmavahetust? Nendel 2.0 PD mootoritel vist ongi loomulik mingi kerge vibratsioon tühikäigul, vähemalt mõned autod pole
sellest kuidagi lahti saanud.
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
postitati 02.02.16 16:59
Tehase juhendi järgi ei ole vaja soojaks sõita ja ajastust uuesti reguleerida. Eks ajapikku rihm venib ja ajastus muutub. Kui vahetusel saab õieti
paika, siis 120tkm pärast jääb ajastus veel piiridesse. Paljud on seda mingi aja pärast järelseadistanud. 16V PD rihmavahetus on täpne töö ja suur osa
kuurialustest ei suuda seda õieti vahetada. Levinum meetod on ikka vildikameetod
VCDS-s palju sisselaske nuka "Torsion value" on? Peaks jääma vahemikku 0...0,5.
Üldiselt korras PD mootor käib tühikäigul ühtlaselt.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
postitati 02.02.16 17:46
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Levinum meetod on ikka vildikameetod .
Kui järele mõelda, siis ma vist polegi näinud mootrit, millele keegi poleks markeriga midagi kritseldanud. Ehk mingil ajal on enamus autosid kuskil
kahtlases kohas remondis käinud.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 21.7% - SQL: 78.3%]