Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A3 1.6 74kw - 1997 - Heiko (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 4579)
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 20.01.16 16:36 Tsiteeri
Audi A3 1.6 74kw - 1997 - Heiko



Tere. Sai siis otsitud endale uut automobiili. Antud isend jäi juhuslikult silma ühelt platsilt, sai otsustatud minna aparaati vaatama. Mis ma oskan öelda.. Veidi roostet mõned mittevajalikud tuled armatuuris säramas aga muidu viisakas... Sai veidi kaubeldud ning diil tehtud.

Mark: Audi
Mudel: A3
Mootor: 1.6 74kw 148nm@3600rpmi & 101hp@5600rpmi
Käigukast: 5-ne manuaal
Aasta: 1997
Küttekulu keskmine 8,5 sajale

lisadest:
ABS
kliima
2xel aken
elektripeeglid soojendusega
Punane sisu

Sai siis auto ostetud ja viidud kohe õlivahetusse. Eelmine omanik oli naisterahvas ca 5 aastat.
Tõstuki peal avastatud eelviimane ning viimane pütt on lepinguid lõpetamas üsna pea. Vigadest veel: absi andur vasak tagumine on töö lõpetanud. Airbagi tuli viga n131. Puudusid igasugu vedelikud alustades klaasi omast ning lõpetades tosooli õli jms toredate asjadega. Lisaks lekkis ka õlijahuti õli mis samuti tänaseks korda on tehtud uue tihendi näol. Pilte saab miskisel hetkel kui mõned teen.

Hetkel 1,5k maha vuratud ja õli ei kulu kütust tarbib viisakalt. Rohkem ei oskagi miskit mainida.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 27.01.16 11:59 Tsiteeri


Mõned pildid teile.



http://static1.nagi.ee/i/p/979/3/2447583392b591_l.jpg

http://static1.nagi.ee/i/p/979/3/24475837ff39dd_l.jpg

http://static1.nagi.ee/i/p/979/3/244758350a21ed_l.jpg


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 28.01.16 23:53 Tsiteeri


Küsiks siis, et mis audidega jagab A3 ühiseid osasid s.h istmeid, kelladeplokk, rool. Tean, et Facelift tuled istuvad ette talle 1:1le huvitaks ka aknatõstuki jms juppide kattuvus teiste audidega. Sai ka diagnost tehtud mootoris oli miski vana viga ja airbag ning ABS parem tagumine ei muud. Kliima isegi puhub täitsa külma seega see osakond tal funktsioneerib.
Läbisõit 208600. Eesti osa vastab tõele palju enne seda keritud ei oska öelda.

Tänades Heiko


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 12.02.16 09:03 Tsiteeri


Tere taas. Veebruari algus käis auto siis uuesti remondimehe juures ning ära sai tehtud järgnevad asjad.
1.Abs-i andur tagumine vasak
2.Õhufilter vahetatud
3.Salongifilter vahetatud
4.Diagnostika

Auto hakkab enamvähem saama heasse seisu teha oleks siis tarvis veel järgmised asjad, et asi oleks hindele 4+

1.Tagumine summuti 2 pütti.
2.Juhiakna tõstesüsteem vahetada, akent üles lastes raksub kukub allapoole ka aegajalt.
3. Airbag kõrvalistuja oma välja vahetada. Seal miskine sütiku teema ilmselt N131 Too high miski tekst.

Rohkem polegi miskit kirjutada õli ei võta kõik töötab vaikne ja mugav. Paagitäiega sain sõita 60:40 maantee ja linn miski 700km pole kõige hullem.
Minukäes siis sõitnud tänaseks ca 3000 km ostes oli spidonäit 207200 viimane näit hetkel 209900 miskit.
;)


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 12.02.16 09:11 Tsiteeri


Hea näha, et ka sellised mikroputukad siin foorumis kajastamist leiavad :)
Ise liigun hetkel täpselt sama masinaga, ainult mootor on 1.8 92kw.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 12.02.16 23:01 Tsiteeri


Muidu ei kurda aga maanteel mõõdasõitu tehes ma tunnen sellest +18kw puudust. Peab ikka planeerima mõõdasõitu. 1.8 92kw on selle kere peal siiski optimaalne minu arvates. Kui enamus sõite on linnas siis on vinks vonks ja parkida on hea igalepoole tänu tema mõõtudele.:)


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 16.02.16 11:12 Tsiteeri


Tervist. Vahepeal tubli 1000km jälle kellal ja ka väikesed äpardused käivad käsikäes. Esisillas on miskine kotermann, maantee kiirusel käiks nagu miskit vastu kuhugi kui gaas maha lasta käib klõpp klõpp ees paremal kusagil, järsemalt gaasi anda viskab rooli ja käimakasti vibra. Kunagi on mul sama probleem olnud ma enam ei mäleta mis seda põhjustas, jõudsin selle häälega tartu ära võtsin mehaaniku peale vaikus ei ühtki heli. 150km hiljem hakkasin tallinna tagasi tulema jälle täpselt sama probleem. Pühepäeva öösel sai tagarattaga käidud äärekivis velg sai kannatada.... hoog oli vähe suur üritasin pidurdada aga ABS värises jala all väga libe oli ja selleks, et mitte otse posti üle äärekivi sõita kasutasin käsipidurit tõmbas küljeette ja libisesin külg ees vastu äärekivi, laks oli korralik. Järgmine päev läksin veljega parandusse asi tehti korda aga sild sai ka oma paugu rool on veidi viltu. Seega ka sillastend on ees ootamas.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 07.03.16 20:00 Tsiteeri


Tere taas. Vahepeal siis kilomeetreid kogunenud täpsemalt varsti täitumas 4000. Homme remonti selle kotermanniga. Kui kast lahutada mootorist siis see klobin kaob ära. Eks homme oskan detailsemalt kirjutada milles viga seisnes täpsemalt.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 07.03.16 21:53 Tsiteeri


Pildid lisaks teemale vürtsi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 08.03.16 18:11 Tsiteeri


Jah seda muidugi, et võiks rohkem pilte olla.. Tunnistan ausalt pole temaga pessu jõudnud ja määrdunud autost ei taha pilte teile panna. Tänase päeva tulemus oli veider. Läksin kohale auto tõstukile vaatasime kapoti alt, põhja alt, loksutasime rattaid, kontrollisime kasti õli taset õli oli puhas ja normis. Panime auto tõstuki peal käima rattad õhku äkki mõne käiguga tuleb heli välja EI tulnud. Hea küll lähme sõidame kiirendasime, pidurdasime, manööverdasime tee mis tahad vaikus. Heli pole hetke seisuga rohkem end ilmutanud. Kuigi töö juures parklast välja sõites oli heli olemas.

Ja muudest leidudest tasuks ära mainida vist roolilati kerge loks :(
Jahutusvedeliku kerge leke kusagilt mootori tagumise poole pealt, uus flants on juba tellimises.

Lähen käin naisel tööjuures järel vb müstiline kolks ilmutab end uuesti ma ei imestaks :D:D


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 13.03.16 18:17 Tsiteeri


Tere taas. Kolks pole tagasi tekkinud mis on väga positiivne. Käisin reede pesus autoga, ma eelistan üldiselt käsipesulaid aga kuna oli reede, kõik teised kodanikud soovisid samuti oma 4rattalisi sõpru hellitada käsnadega ning mul oli ajaga suht kitsas siis sai lõpuks peale 3-me kohta käega löödud ja võetud ette tee statoili. Miski 40minti oli aega sai võetud superpesu kõik vinks vonks.. Asjad jäid autole kõik külge antenn ja muud vigurid mida ma ise põdesin aga värvist sain lahti. Ma ei saa kedagi süüdistada kuna teadsin,et värv sealt mullitab ja harjastega tõmbas kõik minema nüüd siis tuleb hakata värvimisele mõtlema. Ma siis üritan teile miskised pildid siia panna. Teine tähelepanek, et peale pesu oli autol ikka tolmujutt peal näha. Seega pole suurem asi see statoili pesu. https://www.dropbox.com/sh/6tzptxygatpg9fn/AABeiLAon0JkNruP2J0ZtUWaa?dl=0
Vaja on ikka korraliku peegelkaamerat mobla pole piltide tegemiseks ikka. :D


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 14.03.16 22:20 Tsiteeri


Teeks siis ühe pisikese vahe kokkuvõtte auto kohta:
+Pisikene, hea manööverdada linnas suhteliselt ergas, võtab vähe kütust, Mahutab 4inimest ja kui just kalevipojad pole siis miskise 100km teekonna elavad üle :) Odav pidada juppe võid kilo kaupa pm poest osta.

- 3ukseline tagumisele istmele saamine nõuab akrobaatikat omajagu, maanteemüra ka veidi häirib, minujaoks vb suurim miinus maanteel suht kõrged pöörded 100km/h@3000rpmi tsipa palju võiks miski 2800vms olla.

Hetkel läbitud siis 5000+km ja ma olen rahul temaga.

Teeks vahepeal miskise listi omale mis to do on teha:

1. Uste alumised ääred pakkumine ca 200euri
2. Tosooli flantsi vahetus
3. Summuti keskmine ja viimane pütt uued ca 100euri
4. Airbagi tulega miskit ette võtta lihtsam vist miskine uus moodul vaadata romulast kui miski 40-50euri eest selle jubina saab oleks jube vahva.
5. Tagumine parem pidur üle vaadata lahti võtta ära puhastada aegajalt kipub käsipidur peale jääma.
6. Küünlad uued osta ja paigaldada.

Tehtud asjad:

1. Mootoriõli vahetatud
2. Õlijahuti tihend vahetatud
3. Vasakpoolne tagumine abs andur vahetatud
4. Vasakpoolne pidur laiali võetud puhastatud määritud OK
5. Õhufiltri ja salongifiltrite vahetused
6. Uued pirnid ette pandud.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 20.03.16 15:12 Tsiteeri


Tere taas. Sai täna visatud pilk kapoti alla jahutusvedeliku läks pool liitrit juurde, Mootoriõli läks tervelt 5000+km peale 1l jagu juurde. Vist enamvähem norm kadu? Kergelt oli ka õlikorgi all seda valget bläusti. Muud miskit erilist. Mõtted liiguvad vaikselt mootorivahetuse suunas aga kas ja kuna ja mis ei tea vaid esialgu mõte.

Heiko


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raidoaudics
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal


postitati 20.03.16 16:47 Tsiteeri


Tere. Kasutajal saidless on selline varuosadeks kui huvi pakub. Träni küllaga alles .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 26.03.16 09:18 Tsiteeri


Tänud raidoaudics info eest.
Eile siis sai mõeldud, et kena ilma lähen käin klassivenna juures garaa˛is uurin mis seisus küünlad on. Vanad autod kõik eelmised olnud tõsta vaid kapott üles ja muudkui vaheta. Nii lihtne sellel autol see enam polnud. Katted maha ja mida ma näen miskine sisselaske süsteem vist peaks olema? küünalde peal muidugi. Kuna ma seda päris omalkäel lammutama ei julgenud hakata tuleb taas minna oma hea remondimehe juurde. Kahele äärmisele sain ligi ja pilt mis neilt avanes oli järgmine, Küünlad olid lumivalged ja kontaktidel oli peal paks valge kiht mis noaga kraapides maha tuli. Puhastasin ära ja tagasi peale, tulemus oli ka näha juba kahe küünla pealt. Pöörded kukkusid 800 peale ilusti, välja enam ei sure enne tükkis pöördeid alla laskma eriti tagurpidi käigul pidevalt suretasin välja nagu miski algaja sõidaks. Õlikorgi ümbrus oli õline seal miski tihendi läbi ilmselt.
Juhiuksega värvimisse pole mõtet minna kuna see rooste on ka ukse alumise ääre kõik ära söönud, mullitab paksult roostes. Auke veel pole silmaga nähtavaid. Lihtsam on uus uks otsida.

Juhiukse polstri mahakäimist peaks ka uurima tundub miski suurem teema.. pole päris,et keerad paar kruvi lahti ja ongi olemas.
http://www.japeuro.co.za/files/2015/08/VW-AEH-1.6-GOLF.jpg selline näeb minu masina oma välja tavaline AEH koodiga moto.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ardos
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T

postitati 26.03.16 12:36 Tsiteeri


Juhiukse polster on ainult 5 kruviga kinni, seal pole midagi keerulist
Siin kõik ilusti ära näidatud: https://www.youtube.com/watch?v=cvfXsBjiyS4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 10.05.16 10:57 Tsiteeri


Tere taas. Kauaaega on olnud vaikus aga auto liigub ja on täiesti minukäes. Kilomeetreid on kogunenud juba ca 10k ostuhetkest saadik. Taksojuht ei ole aga soojemad ilmad ikka läheb rohkem vedelikku paaki ja jälle rattad veerema. Sõber tahtis ära osta aga kuna hinnas me ei saanud kokkuleppele jäi auto minule edasi. Pean kiitma taaskord kütusekulu mis on harjumatult väike minu jaoks, harjunud ikka, et tartu ots ca 20 euri. Sellega tuli viimati ca 15 võibolla tuleks vähem kui poleks 110km/h lõike. :P Kuna teada on,et spido valetab ca pluss 8 siis saab lastud 120nega spidojärgi ja ca 3600rpmi kellal mis ei ole enam kaugeltki ökonoomne :d

Täna sai käidud remondis ka kuna hooldust on vaja, et auto kestaks sai tehtud järgnevad tööd.

Summuti keskmine ja viimane pütt täiesti uued originaalid.
Uued küünlad kõik 4tk, vanad olid väga läbi omadega.
Jahutusvedeliku kolmik oli mõranenud ja lekkis kergelt vedelikku sai ka see uus pandud.

Järgmise kuu to do list:
1. Aknatõstuk uus, hetkel vana töötab aga ragiseb ei taha riskida trossi katkemisega miskine hetk.
2. Tagumine parempoolne pidur lahti võtta puhastada kässarit jätab peale kergelt.
3. Õli vahetada. 10000 on sõidetud ja õli jube must juba kuigi intervall oleks 15000 teen siiski ennem vahetuse.
4. Suvekad alla ära keerama peaks tegelt juba tegema tuleva nv hetkel sõidan lamellidega ringi aga tagumised on liialt kulunud ja tarvis korralikud papud alla panna.
5. Ülevaatuse tegema uue talle.


Kaugemas tulevikus käiguvahetus kang koos kotiga uus tellida vana kole räbal ja näotu. Roolile peaks andma värskema välimuse väike nahatamine ehk. ja juhiiste külg tagaks viisakaks tegemist.. Hetkel auku veel pole aga ära nähtavalt kulunud punase alt on must riie väljas see pole samuti kena.
:)

Mõned pildid ka vahepeal mis tehtud:


http://s32.postimg.org/btl4ag2ed/635984830325265100.jpg

http://s32.postimg.org/gxq63vhnp/WP_20160501_13_03_52_Pro.jpg

http://s32.postimg.org/x5x7lvbqd/WP_20160508_17_46_20_Pro.jpg


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 24.05.16 09:06 Tsiteeri


Tere kõigile taas. Auto liigub 219000 ees juba ja juunis siis tulevad suuremad kilomeetri näidud ilmselt, palju lõunaeestit ning ka välismaa plaanis. Tegelikkuses tahtsin kirjutada hoopis sellest, et kuna on ka palju LED-ide sõpru siis võibolla on kellegil soov soetada omale T10 pesaga SINISED LED-id? Raha tahaks ma nende eest miski 2 eurikut. Minu jaoks liialt sinised ei taha väga seadusilmadega tüli norida. Endale sai uued valged tellitud, mõned demo pildid enda auto pealt.


http://s33.postimg.org/bzjznw073/WP_20160329_20_36_43_Pro.jpg
Parkidena.

http://s33.postimg.org/9xo3ndrlr/WP_20160329_21_04_10_Pro.jpg
lähituledega.


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 15.06.16 08:39 Tsiteeri


Tere taas. Vahepeal siis kilomeetreid kogunenud ca 13000. Auto elas üle ka ühe õnnetuse, parklas tagurdati sisse paremale ette. Esitiib mõlkis, uks käib kerge raksuga lahti. Tegime paberid ootan kindlustuse kõnet. Vigu järjest tuleb välja. Tagasild on paigast ära sööb rehvi juhipoole on sissepoole lääpas ja sisemist rehviäärt närib mitte palju aga omajagu ikka. Ootan kuna remondimees nüüd aega leiab et vajalikud asjad ära teha. Viimane häda ilmus tankides paar korda on teinud et peale tankimist pead tükk aega käima enne kui käima läheb täpselt nagu õhk oleks vahel kusagil. Seda on ainult tankides juhtunud mingi 2-3korda. Muidu on auto täitsa hea. Sild on väga hea senimaani pole remonti veel vajanud eks nüüd kui remonti läheb lasen kõik üle vaadata. Mingi hetk viskan ka mõned pildid teile :)



http://s32.postimg.org/hqyr68utx/13391509_1755831007998096_7246818333063322264_o.jpg
Omanik ka pildile jäänud :P


http://s32.postimg.org/vyjuh5i51/13392300_1756794181235112_7128362720084632990_o.jpg

http://s32.postimg.org/l1iisdvdh/13412196_1756794487901748_6033539312735477333_o.jpg

http://s32.postimg.org/atqsohudx/13416972_1756794254568438_619040700806561553_o.jpg

http://s32.postimg.org/9ij1g0ys5/13443279_1756794321235098_5979046770663012832_o.jpg


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 28.06.16 07:54 Tsiteeri
Mured Mured



Välja on löönud igasugu koledad anomaaliad mis tekitavad üksjagu peavalu.
1. Alustame siis algusest, tagurdades hakkas käiku välja loopima rahulikult tagurdad ei ole probleemi, gaasi annad loobib välja. Mida kiiremini üritad tagurdad seda suurema pauguga välja viskab. Googeldades oleks põhjust kahtlustada tagurpidi käigu hammasratast mis ilmselt on üsnapea ütlemas üles oma töölepingut.
2. Siduri trikid! rahvas peal veidi rohkem pööret annad siis ratast ringi ei võta vaid nagu jõud maanduks tühja auku.
3. See kolin on suuremaks läinud, salapärane kolin siis seotud on see ikkagi veosüsteemiga tekib vaid maanteekiirusel annad gaasi kerest käib värin läbi nagu auto oleks tõsiselt katki. Linnas sõidad vaikus ei värinat mitte midagi. Panime tõstuki peale null kõik on kinni omal kohal midagi lahti pole.
4. Õlikulu on suureks läinud 2000km peale ca 1l veidi nagu palju. Otseselt ei leki kusagil või siis mootor hakkab väsima? Ma väga ei imestaks olen suht palju maanteed uhanud ja pidevalt 3000-3200rpmi kellal 110alad 3500-3700 kulutab omajagu.

Teisalt on juba pikemalt olnud peas automüümine. Vajaks suuremat veidi süües kasvab isu. Plaanide järgi otsustasin auto jätta endale kuni järgmise aasta alguseni. Eks tulevik näitab kas saab vigadele jälile ja mis see kõik maksma läheb ma parem ei mõtle sellele :D


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.06.16 08:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heiko
Välja on löönud igasugu koledad anomaaliad mis tekitavad üksjagu peavalu.


Anomaaliad on Area 51-s, aga sinu auto tahab

- kastiremonti (tagum. käigu hammakas + vastus)
- sidurivahetust
- sidurivahetust (nii libisemine kui värisemine viitab ketta + korvi väsimisele)
- pearemonti (klapipuksid ja sääretihendid)

P.S. Sidur siiski ON hooldusosa, mida korrapäraselt peab vahetama. Nagu õlifilter, piduriketas ja õhufiltergi.
Lihtsalt vahetusintervall on pikem, sõltuvalt sõidustiilist 100 - 300 tuhat km.
Lamborghinidel 20 tuhat, turbosubarutel 40.
Klapisääretihend samuti ei kesta ottomootoril igavesti, see on ju normaalne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 28.06.16 15:10 Tsiteeri


Tänud sullle asjaliku vastuse eest. Siduri vahetusega ma täiesti juba arvestasin.
Teine küsimus oleks,et kui keeruline selle kasti remont on? Eeldan,et kõrvale siiski doonor kasti tarvis kus jublakad võtta, või on lihtsam otsida töötav kast ning plug and play koos uue sidurimänguga kokku tagasi?


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 28.06.16 15:36 Tsiteeri


Sõltub, mis hinnaga selle teise kasti saad.
Kui umbes kuni 100+, siis kindlasti tuld, ehk osta ära.

Kui juba 300 küsivad, siis mõtleb edasi. Vahetus maksab ka mingi 100 (kui ise ei tee)
Remont 300 on kulukas.
Lisaks sidurikomplekt.

Otsing laieneb kindlasti ka volkkaritele, seal pole ju vahet, kui kastikood sama on.


Kasti remont pole keeruline, aga töömahukas tegijale on ikka. (kõik tuleb ju lahti võtta, pesta jne 199 tööd, kui korralikult teha)

Mina kaupleks töökorras kasti kasutatuna + vahetuse + poest uue siduri.
Kui auto omale jätta.

Kui mitte, siis müü, selliste vigadega nagu on. Mõni unistaja/isenokitseja ikka tahab.
Vahetab need klapisääretihendid peal ka ära ja vblla jääbki pidama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heiko
huviline

Avatar


Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990

postitati 13.08.16 22:05 Tsiteeri


auto müüdud võib teema sulgeda :)


R4 võib olla R5 peab olema :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.9% - SQL: 56.1%]