heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 20.01.16 16:36
|
|
|
Audi A3 1.6 74kw - 1997 - Heiko
Tere. Sai siis otsitud endale uut automobiili. Antud isend jäi juhuslikult silma ühelt platsilt, sai otsustatud minna aparaati vaatama. Mis ma oskan
öelda.. Veidi roostet mõned mittevajalikud tuled armatuuris säramas aga muidu viisakas... Sai veidi kaubeldud ning diil tehtud.
Mark: Audi
Mudel: A3
Mootor: 1.6 74kw 148nm@3600rpmi & 101hp@5600rpmi
Käigukast: 5-ne manuaal
Aasta: 1997
Küttekulu keskmine 8,5 sajale
lisadest:
ABS
kliima
2xel aken
elektripeeglid soojendusega
Punane sisu
Sai siis auto ostetud ja viidud kohe õlivahetusse. Eelmine omanik oli naisterahvas ca 5 aastat.
Tõstuki peal avastatud eelviimane ning viimane pütt on lepinguid lõpetamas üsna pea. Vigadest veel: absi andur vasak tagumine on töö lõpetanud.
Airbagi tuli viga n131. Puudusid igasugu vedelikud alustades klaasi omast ning lõpetades tosooli õli jms toredate asjadega. Lisaks lekkis ka
õlijahuti õli mis samuti tänaseks korda on tehtud uue tihendi näol. Pilte saab miskisel hetkel kui mõned teen.
Hetkel 1,5k maha vuratud ja õli ei kulu kütust tarbib viisakalt. Rohkem ei oskagi miskit mainida.
R4 võib olla R5 peab olema
|
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 28.01.16 23:53
|
|
|
Küsiks siis, et mis audidega jagab A3 ühiseid osasid s.h istmeid, kelladeplokk, rool. Tean, et Facelift tuled istuvad ette talle 1:1le huvitaks ka
aknatõstuki jms juppide kattuvus teiste audidega. Sai ka diagnost tehtud mootoris oli miski vana viga ja airbag ning ABS parem tagumine ei muud.
Kliima isegi puhub täitsa külma seega see osakond tal funktsioneerib.
Läbisõit 208600. Eesti osa vastab tõele palju enne seda keritud ei oska öelda.
Tänades Heiko
R4 võib olla R5 peab olema
|
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
ahtisaar
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6
|
postitati 12.02.16 09:11
|
|
|
Hea näha, et ka sellised mikroputukad siin foorumis kajastamist leiavad
Ise liigun hetkel täpselt sama masinaga, ainult mootor on 1.8 92kw.
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 16.02.16 11:12
|
|
|
Tervist. Vahepeal tubli 1000km jälle kellal ja ka väikesed äpardused käivad käsikäes. Esisillas on miskine kotermann, maantee kiirusel käiks nagu
miskit vastu kuhugi kui gaas maha lasta käib klõpp klõpp ees paremal kusagil, järsemalt gaasi anda viskab rooli ja käimakasti vibra. Kunagi on mul
sama probleem olnud ma enam ei mäleta mis seda põhjustas, jõudsin selle häälega tartu ära võtsin mehaaniku peale vaikus ei ühtki heli. 150km hiljem
hakkasin tallinna tagasi tulema jälle täpselt sama probleem. Pühepäeva öösel sai tagarattaga käidud äärekivis velg sai kannatada.... hoog oli vähe
suur üritasin pidurdada aga ABS värises jala all väga libe oli ja selleks, et mitte otse posti üle äärekivi sõita kasutasin käsipidurit tõmbas
küljeette ja libisesin külg ees vastu äärekivi, laks oli korralik. Järgmine päev läksin veljega parandusse asi tehti korda aga sild sai ka oma paugu
rool on veidi viltu. Seega ka sillastend on ees ootamas.
R4 võib olla R5 peab olema
|
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 07.03.16 20:00
|
|
|
Tere taas. Vahepeal siis kilomeetreid kogunenud täpsemalt varsti täitumas 4000. Homme remonti selle kotermanniga. Kui kast lahutada mootorist siis see
klobin kaob ära. Eks homme oskan detailsemalt kirjutada milles viga seisnes täpsemalt.
R4 võib olla R5 peab olema
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 07.03.16 21:53
|
|
|
Pildid lisaks teemale vürtsi
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 20.03.16 15:12
|
|
|
Tere taas. Sai täna visatud pilk kapoti alla jahutusvedeliku läks pool liitrit juurde, Mootoriõli läks tervelt 5000+km peale 1l jagu juurde. Vist
enamvähem norm kadu? Kergelt oli ka õlikorgi all seda valget bläusti. Muud miskit erilist. Mõtted liiguvad vaikselt mootorivahetuse suunas aga kas ja
kuna ja mis ei tea vaid esialgu mõte.
Heiko
R4 võib olla R5 peab olema
|
|
|
|
raidoaudics
huviline
Registreerunud 16.11.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.03.16 16:47
|
|
|
Tere. Kasutajal saidless on selline varuosadeks kui huvi pakub. Träni küllaga alles .
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 26.03.16 09:18
|
|
|
Tänud raidoaudics info eest.
Eile siis sai mõeldud, et kena ilma lähen käin klassivenna juures garaa˛is uurin mis seisus küünlad on. Vanad autod kõik eelmised olnud tõsta vaid
kapott üles ja muudkui vaheta. Nii lihtne sellel autol see enam polnud. Katted maha ja mida ma näen miskine sisselaske süsteem vist peaks olema?
küünalde peal muidugi. Kuna ma seda päris omalkäel lammutama ei julgenud hakata tuleb taas minna oma hea remondimehe juurde. Kahele äärmisele sain
ligi ja pilt mis neilt avanes oli järgmine, Küünlad olid lumivalged ja kontaktidel oli peal paks valge kiht mis noaga kraapides maha tuli. Puhastasin
ära ja tagasi peale, tulemus oli ka näha juba kahe küünla pealt. Pöörded kukkusid 800 peale ilusti, välja enam ei sure enne tükkis pöördeid alla
laskma eriti tagurpidi käigul pidevalt suretasin välja nagu miski algaja sõidaks. Õlikorgi ümbrus oli õline seal miski tihendi läbi ilmselt.
Juhiuksega värvimisse pole mõtet minna kuna see rooste on ka ukse alumise ääre kõik ära söönud, mullitab paksult roostes. Auke veel pole silmaga
nähtavaid. Lihtsam on uus uks otsida.
Juhiukse polstri mahakäimist peaks ka uurima tundub miski suurem teema.. pole päris,et keerad paar kruvi lahti ja ongi olemas.
http://www.japeuro.co.za/files/2015/08/VW-AEH-1.6-GOLF.jpg selline näeb minu masina oma välja tavaline AEH koodiga moto.
R4 võib olla R5 peab olema
|
|
|
|
ardos
huviline
Registreerunud 06.08.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Volvo S60 2.4T, Audi Coupe 1.8T
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 28.06.16 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: heiko
Välja on löönud igasugu koledad anomaaliad mis tekitavad üksjagu peavalu.
|
Anomaaliad on Area 51-s, aga sinu auto tahab
- kastiremonti (tagum. käigu hammakas + vastus)
- sidurivahetust
- sidurivahetust (nii libisemine kui värisemine viitab ketta + korvi väsimisele)
- pearemonti (klapipuksid ja sääretihendid)
P.S. Sidur siiski ON hooldusosa, mida korrapäraselt peab vahetama. Nagu õlifilter, piduriketas ja õhufiltergi.
Lihtsalt vahetusintervall on pikem, sõltuvalt sõidustiilist 100 - 300 tuhat km.
Lamborghinidel 20 tuhat, turbosubarutel 40.
Klapisääretihend samuti ei kesta ottomootoril igavesti, see on ju normaalne.
|
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
postitati 28.06.16 15:10
|
|
|
Tänud sullle asjaliku vastuse eest. Siduri vahetusega ma täiesti juba arvestasin.
Teine küsimus oleks,et kui keeruline selle kasti remont on? Eeldan,et kõrvale siiski doonor kasti tarvis kus jublakad võtta, või on lihtsam otsida
töötav kast ning plug and play koos uue sidurimänguga kokku tagasi?
R4 võib olla R5 peab olema
|
|
|
|
stihl
huviline
Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II
|
postitati 28.06.16 15:36
|
|
|
Sõltub, mis hinnaga selle teise kasti saad.
Kui umbes kuni 100+, siis kindlasti tuld, ehk osta ära.
Kui juba 300 küsivad, siis mõtleb edasi. Vahetus maksab ka mingi 100 (kui ise ei tee)
Remont 300 on kulukas.
Lisaks sidurikomplekt.
Otsing laieneb kindlasti ka volkkaritele, seal pole ju vahet, kui kastikood sama on.
Kasti remont pole keeruline, aga töömahukas tegijale on ikka. (kõik tuleb ju lahti võtta, pesta jne 199 tööd, kui korralikult teha)
Mina kaupleks töökorras kasti kasutatuna + vahetuse + poest uue siduri.
Kui auto omale jätta.
Kui mitte, siis müü, selliste vigadega nagu on. Mõni unistaja/isenokitseja ikka tahab.
Vahetab need klapisääretihendid peal ka ära ja vblla jääbki pidama.
|
|
|
|
heiko
huviline
Registreerunud 08.04.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 c3 2.3e 1990
|
|