Henri
huviline
Registreerunud 06.03.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.04.05 18:57
|
|
|
Probleem kliimaautomaatikaga
Tervist
Sai täna siis soojade ilmade puhul süsteem freooniga täidetud. Aga probleem selline, et kliimapult viskab "lumehelbekese" välja peale u. 5 sek-i. Ja
enam ei lase sisse lülitada! Et asi toimib siis, kui ma panen auto käima, lülitan "lumehelbe" sisse ja siis hakkab kenasti tööle viieks sekundiks
umbes ja siis viskab välja. Mees, kes täitis, temaga nuputasime mitmeid tunde, kuid ikkagi abitus seisus. Sai sealt kliimakompressorist tõmmatud juhe
otse aku klemmile ja asi andis kenasti salongi külma.
Segane jutt, kuid ehk keegi oskab mind aidata! 
|
|
|
alfons
huviline
Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: s2
|
postitati 04.04.05 21:43
|
|
|
Omal oli umbes analoogne probleem ja viga peitus väsinud mootori temperatuurianduris,kliima vajab nimelt sealt tulevat
signaali,et külmamasin toimiks.Eelnevalt jõudsin kolme erinevasse kohta raha jätta kuni niiöelda viimases hädas läksin revalisse ja abi sain vähema
raha eest kui olin kulutanud.
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 05.04.05 11:20
|
|
|
võid ka proovida andurit mis mõõdab survet kliima süsteemis kokku ühendada. ANdur võibolla ei tööta ja saab aru et surve madal.Kui kokku ühendamine ei
aita siis pead juba temp andurit katsetama.C4 tean kus surve andur asub.
|
|
|
Henri
huviline
Registreerunud 06.03.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.04.05 19:44
|
|
|
Nüüd siis selline probleem, et kui "lumehelbekese" tööle panen, siis ta ei lükka ventikaid tööle, relee teeb klõpsu ja kõik. Ja nii pidevalt, umbes
samade vahedega, nagu ta töötavast peast lõi venti käima. Kas on võimalik, et süsteem juba freoonist tühi? 
Ja mitu grammi peab freooni sees olema minimaalselt, et süsteem funkaks?
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 04.05.05 13:50
|
|
|
Kasuta otsingut, siin varem sellest juttu olnud!
|
|
|
Henri
huviline
Registreerunud 06.03.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.05.05 21:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dantee
Kasuta otsingut, siin varem sellest juttu olnud! |
Ehk pasted mõne lingi, ise ei leidnud.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 04.05.05 21:25
|
|
|
Miinimum kogust, kaalu, vaevalt sa teada saad.
Aga konkreetne süsteem lakkab töötamast rõhuanduri "korraldusel", kui rõhk liiga väike.
Lihtne kontroll: võta rõhuanduril pistik küljest ja silda pistiku otsad, kui süsteem sedasi toimib on järelikult süsteem tühi või andur vigane,
viimane on suht vähetõenäoline.
Kuid loodame siiski et süsteemis leke puudub. 
|
|
|
|
axy
huviline
Registreerunud 05.05.05
Kasutaja on eemal
Auto: a6
|
postitati 05.05.05 11:50
|
|
|
mina puhastasin radiaatori vahed survepesuriga tolmust ja surnud kärbestest. peale seda hakkas tööle
|
|
|
Henri
huviline
Registreerunud 06.03.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.05 18:04
|
|
|
Seekord oli viga siis pedaalidekohal olevas relees, kuid nüüd uus küsimus.. et ca 20 kraadise soojaga annab kliima piisavalt veel jahedat õhku, kuid
ca 25 kraadise soojaga ei jahuta salongi piisavalt maha, st ei suuda piisavalt peale anda vms. Milles võiks probleem seisneda? Keegi kodanik väitis,
et kui süsteemis vähe freooni sees on, siis ei anna tugevalt külma, kas vastab tõele?
|
|
|
maxs30
huviline
Registreerunud 11.04.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 TDI
|
postitati 27.05.05 09:27
|
|
|
nii ta on jah
|
|
|