viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 08.01.16 19:13
|
|
|
Mure C6 uue akuga
Tervist!
Ostsin paar päeva tagasi uue aku http://autoakud.eu/varta-595901085
Aku pandi arvutiga autole järgi.
Sõitsin eile Tallinnast Viljandisse ja jätsin auto seisma. Täna 25 kraadise külmaga tuled armatuuris ainult hõõgusid, auto käivitus hädavaevu.
Minu küsimus on, kas see on normaalne või peaksin pöörduma poe või aku vahetaja poole?
Varem probleeme polnud, aku vahetasin probleemide ennetamiseks ära.
Autoks C6 2,7tdi 2009
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 08.01.16 19:20
|
|
|
Kui sul juhuslikult mõni tarbija (salongi valgus nt.) seisu ajaks taha ei jäänud, generaator laeb korralikult, pöördu loomulikult müüja poole tagasi,
sest on esinenud juhtumeid, kus ka uus aku on peale lühiajalist kasutamist saba pannud. Uuele akule ei tohi -25 midagi teha, seisku või kuu aega.
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 08.01.16 19:22
|
|
|
Võimaluse korral lae aku ära. Võimalik, et mingi tarbija jääb järgi.
Aga pöörduksin enne aku vahetaja poole ja alles siis poe poole.
Tsitaat: | Algselt postitas: viljandihull
Tervist!
Ostsin paar päeva tagasi uue aku http://autoakud.eu/varta-595901085
Aku pandi arvutiga autole järgi.
Sõitsin eile Tallinnast Viljandisse ja jätsin auto seisma. Täna 25 kraadise külmaga tuled armatuuris ainult hõõgusid, auto käivitus hädavaevu.
Minu küsimus on, kas see on normaalne või peaksin pöörduma poe või aku vahetaja poole?
Varem probleeme polnud, aku vahetasin probleemide ennetamiseks ära.
Autoks C6 2,7tdi 2009 |
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 08.01.16 19:44
|
|
|
Tänan vastamast!
Aku sai täis laetud, homme proovin uuesti.
Ühtegi asja järgi ei jäänud, kui nüüd autol miskit elektri kala tekkinud pole.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 09.01.16 10:34
|
|
|
Minul üleeile jäi kabaasniku luuk esimesse asendisse kinni ja arvatavasti põles terve öö seal valgustus ja lõunaajal masin samuti ei käivitunud kuid
eelmine päev sai sõidetud.
Külmaga kohe ültse ei tohi kabaasnikut kasutada. Juba teine talv sellega jamanud
|
|
|
MEEMEES
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2
|
postitati 09.01.16 11:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Minul üleeile jäi kabaasniku luuk esimesse asendisse kinni ja arvatavasti põles terve öö seal valgustus ja lõunaajal masin samuti ei käivitunud kuid
eelmine päev sai sõidetud.
Külmaga kohe ültse ei tohi kabaasnikut kasutada. Juba teine talv sellega jamanud |
Vähemalt C6 ja B8-al kustuvad elektritarbijad automaatselt mingi aja mõõdudes.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 11:19
|
|
|
Probleem võibki selles olla, et süsteem ei lähe "magama". Kas on paigaldatud järelturu multimeedia jubinaid vm selle taolist?
|
|
|
|
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 09.01.16 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Probleem võibki selles olla, et süsteem ei lähe "magama". Kas on paigaldatud järelturu multimeedia jubinaid vm selle taolist? |
Ei ole midagi juurde topitud, kõik nii kuis olema peab. Täna oli olukord pisut parem, aga ka ilm oli leebem. Pärast käivitust näitas akut 80%. Vana
akuga oli kogu aeg 100%.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 13:25
|
|
|
Spekuleerin, kui väidan, et puudulik kodeerimine ei lase sellel akul õiget laetust saavutada aga seda ei saa välistada.
See Varta Silver AGM on uuema tehnoloogiaga aku ning omab varasemast erinevat specsi laadimisalgoritmi jaoks. Olen aru saanud, et Eesti Varta esindus
ei ole täna võimeline väljastama verifitseeritud dokumentatsiooni nende akude kodeerimise jaoks. See ei ole kindlasti ok ning see süsteem seal Vartas
peab aduma, mis selle tagajärjel tekitatakse.
Samas, ma ei taha siin mingit "saagi käima tõmmata", et antud juhul on just kodeerimine probleem aga see valdkond vajab kindlasti parendust.
Autot on vaja kontrollida nagunii.
|
|
|
|
viljandihull
huviline
Registreerunud 26.08.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C6 2009, C7 2014
|
postitati 09.01.16 14:53
|
|
|
Varta koduelehekülg soovitas seda toodet ja kuna hinnavahe tavalise akuga oli 50€, siis valisin kangema. Vist pean kahetsema.
Aga eks esmaspäeval lähen kõigepealt vahetaja juurde ja kui miskit selgeks ei saa, siis poodi. Sellise raha eest võiks saada murevabalt sõita,
vähemalt selle kohapealt.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 15:07
|
|
|
Kahetsused on reeglina siis, kui kuskilt nurga tagant suvaline osta. Varta on hea firma ja kui nad tahavad siis ka asjaga tegelevad. Suvalisel akul ei
pea ka mingit autotootja poolset vastavust ega sellele vastavat dokumentatsiooni olema. Varta puhul on see aga vastavus ja faktipõhine.
Igatahes tüli norida ei ole vaja ja suhtlema pead eelkõige aku müüjaga, sest kui aku kodeerijat dokumentatsiooniga ei varustatud siis ei ole temalt ka
midagi eeldada ega nõuda. Kodeerija kasutab reeglina talle teada olevat ligilähedast koodi, et autole vähemalt selgeks teha, et tegemist on uue akuga.
Sama teeb muide ka ilmselt Audi esindus, sest vaevalt hakkavad nad Vartast dokumentatsiooni välja pinnima. Auto energiabilansi ja laadimise pead
kindlasti laskma kontrollida. Rike võib vabalt olla autos. AGM akut laetakse erinevalt happeakust ja kui enne ei olnud AGM siis ei saa varasemat
kogemust tänasesse päeva kopeerida.
|
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 16:47
|
|
|
See kodeerimine ei muuda oluliselt laadimis algorütmi. Kuigi mingil määral. Sõltuvalt aku mahutavusest.
Kust see 2006a battery management module teab kuida laadida 2013 aasatal välja töötatud AGM akud pelgalt koodi sisestuse järgi.
Aku moodulit on vaja kodeerida selleks ,et auto teaks palju tal on energiat pardal ja nullida ajalugu aku tarbimis bilansi kohta. See aku moodul on
nagu raamatupidaja kes teab täpselt kui palju sa oled voolu kulutanud ja akule tagasi andnud.
tl470487 palun loe kirjandust. Ära aja inimestele valet juttu.
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 17:43
|
|
|
Kodeerimise eesmärk ei ole algoritmi muuta. Vastan, et palun ära võta sõna, kui matsu ei jaga ja mingile tundmatule kirjandusele toetudes imelikke
küsimusi esitad.
Tsitaat: | Algselt postitas: beasty
See kodeerimine ei muuda oluliselt laadimis algorütmi. Kuigi mingil määral. Sõltuvalt aku mahutavusest.
Kust see 2006a battery management module teab kuida laadida 2013 aasatal välja töötatud AGM akud pelgalt koodi sisestuse järgi.
Aku moodulit on vaja kodeerida selleks ,et auto teaks palju tal on energiat pardal ja nullida ajalugu aku tarbimis bilansi kohta. See aku moodul on
nagu raamatupidaja kes teab täpselt kui palju sa oled voolu kulutanud ja akule tagasi andnud.
tl470487 palun loe kirjandust. Ära aja inimestele valet juttu. |
|
|
|
|
andko
huviline
Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,0TDI 07
|
postitati 09.01.16 20:04
|
|
|
Oman Ctek akulaadijat ja selle juhendis on kirjas, et AGM akusid tuleb laadida talvise ehk 14,7V-ga. Ja oma autol kaabliga sorkides olen leidnud
sellise koha kus küsib mis pingega autoga on tegemist kas 13,5V või 14,5V. Järeldused tehke ise sellest.
|
|
|
Rumsa
huviline
Registreerunud 21.04.11
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 Avant 3,0 Tdi q
|
postitati 09.01.16 20:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andko
Oman Ctek akulaadijat ja selle juhendis on kirjas, et AGM akusid tuleb laadida talvise ehk 14,7V-ga. Ja oma autol kaabliga sorkides olen leidnud
sellise koha kus küsib mis pingega autoga on tegemist kas 13,5V või 14,5V. Järeldused tehke ise sellest. |
Järeldan sellest, et tavalist happeakut laetakse siis C6-l 13,5 voldise pingega? See selgitaks selle miks minu C6-l laadimispinge 13.5 volti oli. Ja
seetõttu pidin pidevalt akut garaasis peale laadima kuna aku pinge jäi muidu ca. 12,2 voldi peale. Aku muidu kenasti vana ka.
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 09.01.16 20:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andko
Oman Ctek akulaadijat ja selle juhendis on kirjas, et AGM akusid tuleb laadida talvise ehk 14,7V-ga. Ja oma autol kaabliga sorkides olen leidnud
sellise koha kus küsib mis pingega autoga on tegemist kas 13,5V või 14,5V. Järeldused tehke ise sellest. |
Mis pingega autoga siis tegemist oli?
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 20:34
|
|
|
Laadimiskarakteristik, sh pinge ei ole konstantne ega lineaarne. AGM laetakse algfaasis sisuliselt sama tigedalt nagu happeakut. Pinge visatakse 15V
juurde ja see ei tee AGM-le algfaasis kurja. Lõppfaas on aga neil kardinaalselt erinev. AGM ei kannata ülelaadimist ja lõpp tõmmatakse väga
rahulikuks, pinge autol 14,2V juures. Impulsslaadija laadimispingepiigid tõmmatakse kõik maha ning alla jääb jooksma ca 13,8V.
|
|
|
|
beasty
huviline
Registreerunud 21.10.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 20:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tl470487
Kodeerimise eesmärk ei ole algoritmi muuta. Vastan, et palun ära võta sõna, kui matsu ei jaga ja mingile tundmatule kirjandusele toetudes imelikke
küsimusi esitad.
Tsitaat: | Algselt postitas: beasty
See kodeerimine ei muuda oluliselt laadimis algorütmi. Kuigi mingil määral. Sõltuvalt aku mahutavusest.
Kust see 2006a battery management module teab kuida laadida 2013 aasatal välja töötatud AGM akud pelgalt koodi sisestuse järgi.
Aku moodulit on vaja kodeerida selleks ,et auto teaks palju tal on energiat pardal ja nullida ajalugu aku tarbimis bilansi kohta. See aku moodul on
nagu raamatupidaja kes teab täpselt kui palju sa oled voolu kulutanud ja akule tagasi andnud.
tl470487 palun loe kirjandust. Ära aja inimestele valet juttu. | |
Jagan matsu väga hästi. Ei ole mees metsast vaid tean mida räägin. Aga ei võta sõna siin foorumis. Ei viitsi siin tegeleda vaidlemisega ega kellegi
arusaamade ümber veenmisega.
Aga kui teistele aetakse käojaani see ajab hinge ikka täis küll.
When the vehicle battery is replaced, the energy management control unit J644 must be encoded.
This is necessary to adapt the new battery (size, manufacturer, new condition) to the energy management
system. Only then will the energy management system function with maximum efficiency and precision.
The energy management control unit J644 may only be encoded after a battery is replaced. Otherwise, faults
will be produced in the vehicle due to incorrect assessment of the battery state and loss of important history
data, which is required, among other things for testing the battery with the VAS tester.
Mitmel VAGi koolitusel sa käinud oled ,et sa nii tark oled.
|
|
|
andko
huviline
Registreerunud 03.12.05
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,0TDI 07
|
postitati 09.01.16 21:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: andko
Oman Ctek akulaadijat ja selle juhendis on kirjas, et AGM akusid tuleb laadida talvise ehk 14,7V-ga. Ja oma autol kaabliga sorkides olen leidnud
sellise koha kus küsib mis pingega autoga on tegemist kas 13,5V või 14,5V. Järeldused tehke ise sellest. |
Mis pingega autoga siis tegemist oli? |
Minu A6-l on 13,5V pingega. Kunagi ammu testriga kontrollides tuhikäigul pinget oli see 13,8V. Muideks veel, et küsisin Revalist eile oma autole
VIN-koodi järgi pakkumist uuele akule ja sain vastuseks et originaal aku saab 233.- rahaga aga seda Eestis ei ole, mille peale küsisin kas on tegemist
AGM akuga arvestades hinna taset oli vastuseks, et minu autole ei sobi AGM aku kuigi eelnevalt Varta kodukalt pakkus minu autole jüst AGM akut?!
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 21:08
|
|
|
Rahu. Kas oled kuulnud, et autodel uuendatakse tarkvara / Firmware update? Selle jaoks ei ole vaja esindusse minna, et moodulid uuendada. Aku
kodeerijad oskavad ning suudavad teatud aastakäiguni ka seda oma jõududega teha.
Kelle huvides on see, et Varta aku on kodeeritud õigete andmetega, õigele platvormile, õige metoodikaga?
Kas see on Varta tehas? Varta edasimüüja? Suvaline aku kodeerija? Auto omanik?
Näen massiliselt seda jura, mida tehakse. Heakene küll, kui seda tehakse suvalise nobrand akuga, millel ei ole allutatud specsi. Sellise aku hind on
madal ja selle pekki keeramine ei ole tõesti siis teema, mille kallal põdeda. Võetakse ligilähedane ACC ja Ah ning lükkatakse lihtsalt seeria nr 1
ühik üles ja uus aku olemas. See on nagunii parim, mida saab sellise odava porgandiga teha.
Kui aga võetakse premium brand ning ostetakse ametlikult esindajalt siis miks peab klient nagu haige koer almust paluma, et see tema autole Audi
tehase poolt ettenähtud specsile vastavalt kodeeritakse? Miks?
Nii need teemad foorumitesse tekivad. Selge on see, et Audi esindusest ostetud aku kodeeritakse õigete koodidega. Sama peab idee poolest aga olema
EU-s võimalik ka väljaspool ametlikku esindust.
Mitte kedagi ei taha solvata ega tänitada - vastupidi püüan inimesele siin selgitada, et tal ei ole vaja minna kodeerijalt midagi nõudma, kui ta ei
ole teda varustanud toote dokumentatsiooniga. Saate aru?
Mittemidagi ei muutu, kui akude ostjad rahulduvad sellega, mis neile üle leti antakse.
Totter on see, et massiliselt võtavad need akude müüjad garantiikorras akusid tagasi selle asemel, et müüa õige aku õigele autole ning varustada see
tootjatoega.
Tsitaat: | Algselt postitas: beasty
|
|
|
|
|
tl470487
aeg maha
Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 21:27
|
|
|
Kui autot Audi andmetel ei ole võimalik AGM-i jaoks kodeerida siis see info peab olema ka Vartal, Boschil, Mollil jne jne. Kui Varta kataloog annab
valikuna selle AGM aku siis selle akuga peab kaasa saama ka dokumentatsiooni. Kui ei saa siis miks sellist asja osta?
Audi andmed ei pruugi valed olla aga võimalik, et auto tarkvara uuendusega tuleb ka AGM valikusse. Isiklikult sügavalt kahtlen, et seda sellel ei
ole.
Tsitaat: | Algselt postitas: andko
..., et minu autole ei sobi AGM aku kuigi eelnevalt Varta kodukalt pakkus minu autole jüst AGM akut?! |
|
|
|
|
siim1314
huviline
Registreerunud 12.04.11
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2006 171kw
|
postitati 10.01.16 08:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Tsitaat: | Algselt postitas: andko
Oman Ctek akulaadijat ja selle juhendis on kirjas, et AGM akusid tuleb laadida talvise ehk 14,7V-ga. Ja oma autol kaabliga sorkides olen leidnud
sellise koha kus küsib mis pingega autoga on tegemist kas 13,5V või 14,5V. Järeldused tehke ise sellest. |
Mis pingega autoga siis tegemist oli? |
Kui mul veel oli originaalaku (happeaku) ja tehasekodeering siis VCDSi andmetel oli laadimispinge 14,3V (reaalselt ei mõõtnud).
Mis puudutab nüüd AGMi siis CTEK MXS 5.0 kasutusjuhend näitab AGMi laadimispingeks 14,7V (etapp 4 millega laaditakse aku 100% täis), aku säilitamisel
13,6V (etapp 7) ja viimases etapis impulssidena laadides 12,7 - 14,7V(hoitakse akut 95-100% täituvuse juures).
|
|
|