Audi A6 Avant Quattro, 2,5tdi AEL 103kw - 1997 - vatsa
Tegemist masinaga, mis ilmus müüki 14 jaanuar 2014, hommikul kell 8.00 ja 8.10 olin selle broneerinud. Samal päeval sai siis ette võetud umbes 400 km
reis. Leppisin veel omanikuga kokku, et ta tooks mulle auto koju ära. Hind oli lihtsalt niivõrd hea ja see kooslus just selline nagu olin koguaeg
tahtnud, et ei huvitanud isegi seisukord. Niipalju sain teada, et masin olevat 2 aastat niisama seisnud ja tänu sellele ei julgenud ka kohe sõita vaid
sai treilaga toodud.
Õhtul sai pill sooja ruumi ning veel mõned klõpsud tehtud.
Mõned päevad soojas seisnud, sai tehtud rihmade, rullide, filtrite, tosooli ja õli vahetus.
Kui need tehtud, sai juba talverõõme nautida.
Kui külmad möödas olid, nagu kevadel ikka, oli vaja ka välimusele mõtelda. Sai ette võetud keretööde projekt ja selline tuli tulemus. Lisaks veel sai
pandud xenoon tuled ette. Ikka märgatav vahe pimedas sõites.
Toonkile ja uste liistud.
Veljed.
Rehvid ka muidugi ja selline oli umbes mai kuu algus 2014.
Peale seda on veel vahetatud salongiradikas, 2x suur radikas, kliimaradikas ( suvel puhub kenasti külma ), kettad, klotsid. Mingi moment tuli mootorisse imelik hääl juurde ja selgus, et motorihma pinguti oli puruks.
Sai ka see korda. Rohkem nagu polegi midagi teinud, kuid kui meelde tuleb, eks siis täiendan. Ise olen sellega vuranud kuskil 80 000 km kütusekuluga
umbes 7l/100km. Hiljaaegu avastasin enda jaoks vag-comi ja sättisin süüdet ka arvutiga. Eelnevalt oli umbes 10 kraadi liiga varajane. Praeguste
külmadega on käivitamine ka selline imelik: Nimelt pole vahet, kas lasen küünalt 2 korda või üldse mitte, täpselt samamoodi läheb käima. Alates 5-6
mootoripöördest hakkab lubama ja siis läheb käima. Küünlad on korras ja aku ka. Huvi pakuks tegelikult starteri remont aga seda vist üsna keeruline
kätte saada ja mis seal starteris siis teha tuleks? Vag-com-iga sai vaadatud ka sellist asja nagu n-75 duty cycle. Mul seisis see nii tühikäigul kui
ka 3000 pöörde juures 5,1 peal. Kas see peabki nii olema?
Ahjaa. Umbes kuu aega tagasi sai ka katalüsaatorid eemaldatud. Küttekulu läks umbes pool liitrit vähemaks, hääl ei muutunud ja minek on ka madalama
pöörde pealt veidikene parem.
|