Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 2.5 TDI 103 kw pikk käivitamine ja õlituli (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2472)
VR6
huviline



Registreerunud 07.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.16 17:00 Tsiteeri
Audi A6 C4 2.5 TDI 103 kw pikk käivitamine ja õlituli



Tervitus. Nimelt, mure siis järgmine pealkirjas mainitud isendiga.


Viimasel ajal on hakanud sellist vigurit tegema, et käivitamistel tahab masin pikemalt käiamist ja kui lõpuks käima läheb, siis viskab tõenäoliselt õlitule põlema autocheckis (tõenäoliselt õlituli, kuna autochecki display puru. Küttetuli kollane ja peale õlitule ja jahutusvedeliku ei näita seal ta ju midagi enam?!). Milles on probleem, kas õlipumbas?

Tule viskab põlema pikal käivitamisel näiteks hommikuti ja õhtuti, kui auto päeva peale seisnud.


Eelsüüteküünlad, aku jne kõik uued soetatud ja külge pandud, nii, et need asjad pikka käivitamist ei põhjusta :) Muidugi üks asi on veel starter, mis ei ole vahetatud ja eelmine aasta külmade ajal tegi starter ka vigureid, aga siiamaani pole starter jamanud. Ega starter vaevalt mingit häiret autocheckis lööb?

Tänan nõu eest ! :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 01.01.16 17:56 Tsiteeri


See punane asi peaks olema (!), olen ka sama asja AELi peal kohanud. Pole pikemalt pead sellega vaevanud sest ainult pikemal käivitamisel on seda näha, kaob suht kiirelt.

Eesti Audi Klubi foorum » Elektroonika » Autochecki tähendused. Puusalt tulistades, tegu on roolivõimust tingitud häirega kuna surve on starteri pealt käivitades liiga väikene või pole pidurisüsteemis piisavalt vaakumit. Hetkel ei mäleta kas AEL üldse kontrollib hüdraulika survet nagu pommiga masinad või kontrollib hoopis pidurite vaakumpumba tööd.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
VR6
huviline



Registreerunud 07.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.16 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
See punane asi peaks olema (!), olen ka sama asja AELi peal kohanud. Pole pikemalt pead sellega vaevanud sest ainult pikemal käivitamisel on seda näha, kaob suht kiirelt.

Eesti Audi Klubi foorum » Elektroonika » Autochecki tähendused. Puusalt tulistades, tegu on roolivõimust tingitud häirega kuna surve on starteri pealt käivitades liiga väikene või pole pidurisüsteemis piisavalt vaakumit. Hetkel ei mäleta kas AEL üldse kontrollib hüdraulika survet nagu pommiga masinad või kontrollib hoopis pidurite vaakumpumba tööd.



Tänud vastamast. Õige jah, võib olla ka see (!) märk. Õlitule märk vist hakkab seal põlema, kus aku märk, kaugtulemärk jne jah?Peale käivitamist mõned korrad piiksub ja siis kaob ära nii tuluke kui ka piiksumine.

Siis järelikult ongi starteri teema ilmselt, kuna eelmine aasta külmadega starter nöökis( Lõi tagant ära, ei hakkanud ringi käima jne) ja peale talve enam probleemi polnud starteriga :D. Nüüd külmadega hakkab see nali jälle pihta kindlasti ja tõenäoliselt vaja siis välja vahetada.

Aga samas, mul lendas umbes 3 nädalat tagasi pingutusrull ja pinguti laiali, lasin ära vahetada ja minu meelest peale seda hakkas pihta see tule põlemine ja piiksumine.
Vaatan homme igaksjuhuks roolivõimu õlid ja asjad üle.

Ja samas oli suvel probleeme ka pidurite vaakumiga, kui vihmast ilmadega piduripedaal oli jäik ja ei toiminud korralikut. Kuivade ilmadega polnud absoluutselt sellist probleemi. Sai vaakumid ja asjad kõik ülevaadatud ja ei leidnud küll midagi probleemset :D krt seda teab, pidevalt mingid jamad nende autodega :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 01.01.16 19:08 Tsiteeri


See hüdraulika hoiatuse põlemine ongi ilmselt pika käivituse tagajärg, mitte põhjus omaette.

Madala õlirõhu hoiatus on samuti autochekis olemas, kuid see ei saa kuidagi käivitamise ajal piiksuma hakata.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 01.01.16 19:16 Tsiteeri


Teeb mu oma masin sama moodi, kui ei viitsi küünlaid lõppuni oodata. Piiksub ja siis on kollane tundamtu hoiatustuli. Minul puudub servo roolivõim.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
VR6
huviline



Registreerunud 07.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.16 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
See hüdraulika hoiatuse põlemine ongi ilmselt pika käivituse tagajärg, mitte põhjus omaette.

Madala õlirõhu hoiatus on samuti autochekis olemas, kuid see ei saa kuidagi käivitamise ajal piiksuma hakata.


Aga kas siis asi on starteris? Tean, et külmade puhul kõige tähtamad asjad on AKU, EELSÜÜTEKÜÜNLAD JA STARTER?

Kui starter vananenud juba, siis ta ei jõuagi ju teda erksamalt käima vedada ja ongi pikem käivitus? Kuna küünlad ja aku uued, siis jääbki üle vaid starter, veel enam, kui ta mul eelmine aasta juba jampsis :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 01.01.16 21:18 Tsiteeri


See piiksuv hüüumärk peale käivitamist tuleb tõenäoliselt madala akupinge tõttu. Kui akupinge käivitades langeb alla pingi piiri, siis ta lihtsalt annab märku. Teinekord võid mõõta aku pinget, enne käivitust kui ka käivituse ajal.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VR6
huviline



Registreerunud 07.10.15
Kasutaja on eemal


postitati 01.01.16 22:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
See piiksuv hüüumärk peale käivitamist tuleb tõenäoliselt madala akupinge tõttu. Kui akupinge käivitades langeb alla pingi piiri, siis ta lihtsalt annab märku. Teinekord võid mõõta aku pinget, enne käivitust kui ka käivituse ajal.


Aga millest akupinge madalaks läheb? :D Kas aku hakkab tuksi siis minema või?

Olen veits võhik neil teemadel :D Mis see norm piir siis on neil akudel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ülks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD

postitati 01.01.16 22:25 Tsiteeri


Ei pruugi tähendada, et aku kohe tuksis. Lihtsalt, kui sõidetakse lühikesi otsi või aku mingil muul põhjusel ei ole 100% laetud, siis käivitades langeb pinge lihtsalt liiga madalale. Eriti oluline on aku täis laadimine külmemate ilmadega, soovitaks lisalaadimist teha aeg-ajalt.


Mobiilse kümblustünni rent Tartus->
www.teemetünni.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 01.01.16 23:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ülks
See piiksuv hüüumärk peale käivitamist tuleb tõenäoliselt madala akupinge tõttu. Kui akupinge käivitades langeb alla pingi piiri, siis ta lihtsalt annab märku. Teinekord võid mõõta aku pinget, enne käivitust kui ka käivituse ajal.
Ei mahu mulle pähe miks punane hüüumärk peaks akuga seoses tööle hakkama. Aku jaoks on oma kollane märk, aktiveerus mälujärgi vist kuskil 10v kandis. Muidugi kui tühja akuga viimase tilgani joujoutada, siis võib ka aku häire aktiveeruda, kuid kui on olemas aktiivne punane häire, siis kollast ei kuvata.

VR6, see hüüumärk pole starteri märguanne, nagu mu lingitud teemast võid lugeda siis on selle aktiveerumisel üsna kindlad põhjused. See autocheki häire on sita käivitumise tagajärg, mitte põhjus. Eelsüüteküünlad, pritsenurk, starter, küttekogus, aku. Praktiline kogemus kahe identse masinaga, üks käivitus -10c juures ilma eelsüüteta nagu mul bensiinimootoriga masin, teine tahab küünlaid ja veab end ikkagi vaevalisemalt käima. Esimese isendi aku on teadmata ajaloo ja seisukorraga, teisel oli peal alguses kuubiku aku, pärast 85Ah/800A - aku vahetus käivitamist oluliselt ei mõjutanud.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 02.01.16 10:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Ei mahu mulle pähe miks punane hüüumärk peaks akuga seoses tööle hakkama. Aku jaoks on oma kollane märk, aktiveerus mälujärgi vist kuskil 10v kandis. Muidugi kui tühja akuga viimase tilgani joujoutada, siis võib ka aku häire aktiveeruda, kuid kui on olemas aktiivne punane häire, siis kollast ei kuvata.

VR6, see hüüumärk pole starteri märguanne, nagu mu lingitud teemast võid lugeda siis on selle aktiveerumisel üsna kindlad põhjused. See autocheki häire on sita käivitumise tagajärg, mitte põhjus. Eelsüüteküünlad, pritsenurk, starter, küttekogus, aku. Praktiline kogemus kahe identse masinaga, üks käivitus -10c juures ilma eelsüüteta nagu mul bensiinimootoriga masin, teine tahab küünlaid ja veab end ikkagi vaevalisemalt käima. Esimese isendi aku on teadmata ajaloo ja seisukorraga, teisel oli peal alguses kuubiku aku, pärast 85Ah/800A - aku vahetus käivitamist oluliselt ei mõjutanud.


Endal sama teema, kui korralikult aku laetud pole, siis käivitades punane hüüumärk särab vastu. Masin käivitub poolest pöördest ja aku on korralik. Minul põhjustab seda hüüumärki ABS aju aga kuna kõik toimib ja teeb ta seda ainult talvel, siis pole viitsinud süveneda asjasse.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.7% - SQL: 64.3%]