VR6
huviline
Registreerunud 07.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.16 17:00
|
|
|
Audi A6 C4 2.5 TDI 103 kw pikk käivitamine ja õlituli
Tervitus. Nimelt, mure siis järgmine pealkirjas mainitud isendiga.
Viimasel ajal on hakanud sellist vigurit tegema, et käivitamistel tahab masin pikemalt käiamist ja kui lõpuks käima läheb, siis viskab tõenäoliselt
õlitule põlema autocheckis (tõenäoliselt õlituli, kuna autochecki display puru. Küttetuli kollane ja peale õlitule ja jahutusvedeliku ei näita seal ta
ju midagi enam?!). Milles on probleem, kas õlipumbas?
Tule viskab põlema pikal käivitamisel näiteks hommikuti ja õhtuti, kui auto päeva peale seisnud.
Eelsüüteküünlad, aku jne kõik uued soetatud ja külge pandud, nii, et need asjad pikka käivitamist ei põhjusta Muidugi üks asi on veel starter, mis ei ole vahetatud ja eelmine aasta külmade ajal tegi starter ka vigureid, aga
siiamaani pole starter jamanud. Ega starter vaevalt mingit häiret autocheckis lööb?
Tänan nõu eest !
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 01.01.16 17:56
|
|
|
See punane asi peaks olema (!), olen ka sama asja AELi peal kohanud. Pole pikemalt pead sellega vaevanud sest ainult pikemal käivitamisel on seda
näha, kaob suht kiirelt.
Eesti Audi Klubi foorum » Elektroonika » Autochecki tähendused.
Puusalt tulistades, tegu on roolivõimust tingitud häirega kuna surve on starteri pealt käivitades liiga väikene või pole pidurisüsteemis piisavalt
vaakumit. Hetkel ei mäleta kas AEL üldse kontrollib hüdraulika survet nagu pommiga masinad või kontrollib hoopis pidurite vaakumpumba tööd.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
VR6
huviline
Registreerunud 07.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.16 18:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
See punane asi peaks olema (!), olen ka sama asja AELi peal kohanud. Pole pikemalt pead sellega vaevanud sest ainult pikemal käivitamisel on seda
näha, kaob suht kiirelt.
Eesti Audi Klubi foorum » Elektroonika » Autochecki tähendused.
Puusalt tulistades, tegu on roolivõimust tingitud häirega kuna surve on starteri pealt käivitades liiga väikene või pole pidurisüsteemis piisavalt
vaakumit. Hetkel ei mäleta kas AEL üldse kontrollib hüdraulika survet nagu pommiga masinad või kontrollib hoopis pidurite vaakumpumba tööd.
|
Tänud vastamast. Õige jah, võib olla ka see (!) märk. Õlitule märk vist hakkab seal põlema, kus aku märk, kaugtulemärk jne jah?Peale käivitamist mõned
korrad piiksub ja siis kaob ära nii tuluke kui ka piiksumine.
Siis järelikult ongi starteri teema ilmselt, kuna eelmine aasta külmadega starter nöökis( Lõi tagant ära, ei hakkanud ringi käima jne) ja peale talve
enam probleemi polnud starteriga . Nüüd külmadega hakkab see nali jälle
pihta kindlasti ja tõenäoliselt vaja siis välja vahetada.
Aga samas, mul lendas umbes 3 nädalat tagasi pingutusrull ja pinguti laiali, lasin ära vahetada ja minu meelest peale seda hakkas pihta see tule
põlemine ja piiksumine.
Vaatan homme igaksjuhuks roolivõimu õlid ja asjad üle.
Ja samas oli suvel probleeme ka pidurite vaakumiga, kui vihmast ilmadega piduripedaal oli jäik ja ei toiminud korralikut. Kuivade ilmadega polnud
absoluutselt sellist probleemi. Sai vaakumid ja asjad kõik ülevaadatud ja ei leidnud küll midagi probleemset krt seda teab, pidevalt mingid jamad nende autodega
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 01.01.16 19:08
|
|
|
See hüdraulika hoiatuse põlemine ongi ilmselt pika käivituse tagajärg, mitte põhjus omaette.
Madala õlirõhu hoiatus on samuti autochekis olemas, kuid see ei saa kuidagi käivitamise ajal piiksuma hakata.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 01.01.16 19:16
|
|
|
Teeb mu oma masin sama moodi, kui ei viitsi küünlaid lõppuni oodata. Piiksub ja siis on kollane tundamtu hoiatustuli. Minul puudub servo roolivõim.
|
|
|
VR6
huviline
Registreerunud 07.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.16 20:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
See hüdraulika hoiatuse põlemine ongi ilmselt pika käivituse tagajärg, mitte põhjus omaette.
Madala õlirõhu hoiatus on samuti autochekis olemas, kuid see ei saa kuidagi käivitamise ajal piiksuma hakata. |
Aga kas siis asi on starteris? Tean, et külmade puhul kõige tähtamad asjad on AKU, EELSÜÜTEKÜÜNLAD JA STARTER?
Kui starter vananenud juba, siis ta ei jõuagi ju teda erksamalt käima vedada ja ongi pikem käivitus? Kuna küünlad ja aku uued, siis jääbki üle vaid
starter, veel enam, kui ta mul eelmine aasta juba jampsis
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 01.01.16 21:18
|
|
|
See piiksuv hüüumärk peale käivitamist tuleb tõenäoliselt madala akupinge tõttu. Kui akupinge käivitades langeb alla pingi piiri, siis ta lihtsalt
annab märku. Teinekord võid mõõta aku pinget, enne käivitust kui ka käivituse ajal.
|
|
|
|
VR6
huviline
Registreerunud 07.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.01.16 22:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
See piiksuv hüüumärk peale käivitamist tuleb tõenäoliselt madala akupinge tõttu. Kui akupinge käivitades langeb alla pingi piiri, siis ta lihtsalt
annab märku. Teinekord võid mõõta aku pinget, enne käivitust kui ka käivituse ajal. |
Aga millest akupinge madalaks läheb? Kas aku hakkab tuksi siis minema
või?
Olen veits võhik neil teemadel Mis see norm piir siis on neil akudel?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 01.01.16 22:25
|
|
|
Ei pruugi tähendada, et aku kohe tuksis. Lihtsalt, kui sõidetakse lühikesi otsi või aku mingil muul põhjusel ei ole 100% laetud, siis käivitades
langeb pinge lihtsalt liiga madalale. Eriti oluline on aku täis laadimine külmemate ilmadega, soovitaks lisalaadimist teha aeg-ajalt.
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 01.01.16 23:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
See piiksuv hüüumärk peale käivitamist tuleb tõenäoliselt madala akupinge tõttu. Kui akupinge käivitades langeb alla pingi piiri, siis ta lihtsalt
annab märku. Teinekord võid mõõta aku pinget, enne käivitust kui ka käivituse ajal. | Ei mahu mulle pähe miks punane hüüumärk peaks
akuga seoses tööle hakkama. Aku jaoks on oma kollane märk, aktiveerus mälujärgi vist kuskil 10v kandis. Muidugi kui tühja akuga viimase tilgani
joujoutada, siis võib ka aku häire aktiveeruda, kuid kui on olemas aktiivne punane häire, siis kollast ei kuvata.
VR6, see hüüumärk pole starteri märguanne, nagu mu lingitud teemast võid lugeda siis on selle aktiveerumisel üsna kindlad põhjused. See autocheki
häire on sita käivitumise tagajärg, mitte põhjus. Eelsüüteküünlad, pritsenurk, starter, küttekogus, aku. Praktiline kogemus kahe identse masinaga, üks
käivitus -10c juures ilma eelsüüteta nagu mul bensiinimootoriga masin, teine tahab küünlaid ja veab end ikkagi vaevalisemalt käima. Esimese isendi aku
on teadmata ajaloo ja seisukorraga, teisel oli peal alguses kuubiku aku, pärast 85Ah/800A - aku vahetus käivitamist oluliselt ei mõjutanud.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 02.01.16 10:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
Ei mahu mulle pähe miks punane hüüumärk peaks akuga seoses tööle hakkama. Aku jaoks on oma kollane märk, aktiveerus mälujärgi vist kuskil 10v kandis.
Muidugi kui tühja akuga viimase tilgani joujoutada, siis võib ka aku häire aktiveeruda, kuid kui on olemas aktiivne punane häire, siis kollast ei
kuvata.
VR6, see hüüumärk pole starteri märguanne, nagu mu lingitud teemast võid lugeda siis on selle aktiveerumisel üsna kindlad põhjused. See autocheki
häire on sita käivitumise tagajärg, mitte põhjus. Eelsüüteküünlad, pritsenurk, starter, küttekogus, aku. Praktiline kogemus kahe identse masinaga, üks
käivitus -10c juures ilma eelsüüteta nagu mul bensiinimootoriga masin, teine tahab küünlaid ja veab end ikkagi vaevalisemalt käima. Esimese isendi aku
on teadmata ajaloo ja seisukorraga, teisel oli peal alguses kuubiku aku, pärast 85Ah/800A - aku vahetus käivitamist oluliselt ei mõjutanud.
|
Endal sama teema, kui korralikult aku laetud pole, siis käivitades punane hüüumärk särab vastu. Masin käivitub poolest pöördest ja aku on korralik.
Minul põhjustab seda hüüumärki ABS aju aga kuna kõik toimib ja teeb ta seda ainult talvel, siis pole viitsinud süveneda asjasse.
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|
|