Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 B5 ei puhu sooja (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1075)
Keegiteine
huviline



Registreerunud 01.11.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A3

postitati 15.12.15 09:46 Tsiteeri
A4 B5 ei puhu sooja



Tere! Mure selline, et külmade ilmadega keeldub mu A4 sooja puhumast. Proovisin kallaku peal seistes kõrgeid pöördeid üleval hoida siis korraks läks soojemaks aga hiljem sõitma hakates puhus endiselt külma õhku. Kusjuures, kui keeran sooja-külma reguleerimis nuppu siis kui asend on külma peal puhub palju tgevamini, kui siis kui asend on sooja peal. Mootoriks on 1.6 bensiin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 15.12.15 09:48 Tsiteeri


Puusalt pakun, et salongi radiaator umbes.



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 15.12.15 16:44 Tsiteeri


Katsu käega salongiradika sisendit-väljundit - peaksid olema sarnase temperatuuriga. Kui üks on tunduvalt jahedam võib jah radikas umbes olla. Mingi variant on ka õhk süsteemis, aga kui pole süsteemi osasid vahetanud ega lahti võtnud ja mure on tasahilju ligi hiilinud, ei tahaks seda uskuda.
Kui sa mõtled puhumise all seda, et õhu vool KÜLMA asendis on intensiivsem, peaks see loomulik olema, sest õhk tuleb soojendusradikast mööda.
Kas jahutusvedeliku tase on normis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.15 17:29 Tsiteeri


Kui mõlemad torud jahutusradikal on kuumad võib radikas ikkagi umbes olla. Alles oli kokkupuude kus müügiautol vahetasin radikat! Ka 1.6 74kw a4 b5. Mõlemad lõdvikud olid kuumad ja ka 1 voolik lahti võttes tuli kuuma jahutusvedelikku. Ülevalt radika kambrist käib ikkagi vedelik läbi ja seega see vedelik soe on. Radikas oli mul nii umbes, et see kaalus 2 uut radikat. Üritasin pesta äädikaga jne aga tulutult. Puhus külma ja kõik. Panin uue radika ja hetkega hakkas kuuma tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 15.12.15 17:59 Tsiteeri


Ütleme nii, et kui originaalil ja ka enamikul B-del on ummistuse tõttu rikutud otsapaakide kärjetihend, siis võivad mõlemad torud olla soojad. Kui aga tihendid on OK ja vedelik peab end radikast läbi pressima nagu kärg ette näeb, siis on temp erinevus tuntav. Tütre A4 B5 täpselt nii oli- temp vahe oli mäletamist mööda u. 20C.
Osadel B-del aga pole isegi vaevutud kärge kujundama mingi tihendi abil. Seda ütles radikatega pikka aega tegelev persoon.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 15.12.15 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
Ütleme nii, et kui originaalil ja ka enamikul B-del on ummistuse tõttu rikutud otsapaakide kärjetihend, siis võivad mõlemad torud olla soojad. Kui aga tihendid on OK ja vedelik peab end radikast läbi pressima nagu kärg ette näeb, siis on temp erinevus tuntav. Tütre A4 B5 täpselt nii oli- temp vahe oli mäletamist mööda u. 20C.
Osadel B-del aga pole isegi vaevutud kärge kujundama mingi tihendi abil. Seda ütles radikatega pikka aega tegelev persoon.


Kui talvel endisel B5-l seda vahetasin, siis olid vana originaal radikaga mõlemad torud üsna kuumad (võis muidugi olla erinevus, millest käega aru ei saanud). Hiljem lammutamisel selgus, et need torude sees olevad spiraalid toimivad nagu filter ja koguvad kogu s*ta sinna torude sisse. Ilmselt käis jahutusvedelik kuidagi vaevaliselt veel paarist torust läbi, aga salongi tuli vaevu leige temperatuur (mida tugevamini puhuma panna, seda jahedam õhk tuli). Õnneks polnud vaja palju pead vaevata, kuna mõni aeg varem sai tehtud jahutussüsteemile pesu mingisuguse ainega, mis pesi kogu jama süsteemis lahti ja ilmselt kogunes see kõik sinna radikasse.
Seega kui kellelgi peaks tekkima idee süsteem läbi pesta, siis soovitan tungivalt salongi radikas vahelt välja ühendada ja sinna kasvõi torujupp ajutiselt asemele panna.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 15.12.15 20:23 Tsiteeri


Eks need läbipesud, kui jahutusvedelikku ei ole kunagi vahetatud, olluse lahti loputavad ja tagajärjed võivad olla suhteliselt kulukad. Sarnaselt toimivad ka lekkekõrvaldajad, kui neid liialt sagedasti kasutada. Kunagi sai Scanial vahetatud jahutusradikas (väike oli enne juba vahetatud, sest sooja nappis), mis kaalus julgelt 10 v rohkemgi kg enam kui uus. Andis ikka pingutada maha tõstes. Sel sai lekkekõrvaldajat paari aasta jooksul ikka mitu liitrit sisse uhatud kuni lõpuks ei tahtnud radikas enam vedelikku nähagi- suvalisel hetkel viskas kõik tänavale. Ei aidanud seal mingisugused korduvad mitmete tundide pikkused läbipesud kuuma veega ja mingite vahenditega. Oli küll ka jahutuse filter vahel, aga sealt ei tulnud ka palvete abiga tilkagi läbi. Suurused on küll teised- ühel jahutust 5, teisel 55 ltr., aga asja sisu jääb samaks.
Ei oska öelda, kas spiraalid just filtri ülesannet täidavad, mulle selgitati, et pidavat olema nagu väikesed soojuse akumulaatorid, aga see selleks. Aga et umbes radikas eraldab suurtel pööretel kabinetti sooja vähem, kui väikestel, peab paika. Sisseimetava jaheda õhu suur hulk jahutab soojusvaheti maha ja ongi Arktika. Nii et kui vaja sõita, tuleb madalamate pööretega soojust sisse meelitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal

Auto: B6 Quattro

postitati 16.12.15 06:01 Tsiteeri


Need spiraalid seal pole kindlasti filtri eesmärgil, vaid ikka soojuse ühtlasema jaotumise eesmärgil, aga paraku on nende spiraalide vahed nii väiksed, et kogu sodi jahutussüsteemis end edukalt sinna vahele kinni haagib, sellest tingitult toimib kahjuks filtrina.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.7% - SQL: 75.3%]