Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi AEL hooratta raskus (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1538)
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2.2 20vt

postitati 07.12.15 19:38 Tsiteeri
Audi AEL hooratta raskus



Tervist!

Küsimus oleks siis hooratta kohta. Tahtsin panna AAT 1 massilist, aga kogemata sai alla hoopis AAS, mis lihtsalt raskem. Olen kuulnud ja lugenud, et diislile pidavatki raskem parem olema, aga ehk on keegi targem, kes sõna sekka ütleks ja nõu annaks? Kas on siis kergem või raskem ühemassiline hooratas etem? Kui plaan on 200kw ja 500nm? Või pole erilist vahet?


Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 07.12.15 23:21 Tsiteeri


Erilist vahet ei ole. Hooratas peab olema piisavalt raske, et summutada ebaühtlust ning hoida inertsi ja piisavalt kerge, et käiguvahetusel ei jääks pöörded "rippuma" liiga pikaks ajaks. Pead ilmselt ära proovima, kuidas jääb. Kui ta on raskem, kui originaal, siis arvesta sellega, et käiguvahetusel langeb pööre aeglasemalt.

Muide 200kw ei ole 500nm juures antud mootoril kuigi hästi saavutatav kasutatava väändekõveraga. Selleks on 600 kanti vaja, sest 4000 pöörde juures kaob hingamine ära ning max. hobujõu hoidmine 100 pöördelises vahemikus ei anna suurt midagi.
Samas ühemassilisel hoorattal on täiesti ükskõik palju seal väänet on. Madala vibra vastu aitab väga palju leevendusega siduriketas, kuid kuna 01E ei ole mõeldud töötama ühemassilise hoorattaga, siis teatud helid ja vibratsioon jäävad.
Pigem muretseks ma su V8 sidurikomplekti pärast, sest praktika näitab, et AAN-i peal see väga palju rohkem originaalist kinni ei hoia. 600nm pigem mitte, selleks vaja SRE ketast, mis on tavatoodangust oluliselt tugevama jõuga ning ka pedaal läheb raskeks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sector
huviline



Registreerunud 24.10.14
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2.2 20vt

postitati 08.12.15 00:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Erilist vahet ei ole. Hooratas peab olema piisavalt raske, et summutada ebaühtlust ning hoida inertsi ja piisavalt kerge, et käiguvahetusel ei jääks pöörded "rippuma" liiga pikaks ajaks. Pead ilmselt ära proovima, kuidas jääb. Kui ta on raskem, kui originaal, siis arvesta sellega, et käiguvahetusel langeb pööre aeglasemalt.

Muide 200kw ei ole 500nm juures antud mootoril kuigi hästi saavutatav kasutatava väändekõveraga. Selleks on 600 kanti vaja, sest 4000 pöörde juures kaob hingamine ära ning max. hobujõu hoidmine 100 pöördelises vahemikus ei anna suurt midagi.
Samas ühemassilisel hoorattal on täiesti ükskõik palju seal väänet on. Madala vibra vastu aitab väga palju leevendusega siduriketas, kuid kuna 01E ei ole mõeldud töötama ühemassilise hoorattaga, siis teatud helid ja vibratsioon jäävad.
Pigem muretseks ma su V8 sidurikomplekti pärast, sest praktika näitab, et AAN-i peal see väga palju rohkem originaalist kinni ei hoia. 600nm pigem mitte, selleks vaja SRE ketast, mis on tavatoodangust oluliselt tugevama jõuga ning ka pedaal läheb raskeks.


Suur tänu vastuse eest. Hetkel peal AAS ühemassiline hooratas ja S6 V8 sidurikorv, ketas ja survelaager. Soov oleks saada kätte 500nm, kuid eks näis kuidas seda saavutada. Hetkel peaks olema hooratas kergem kui originaal 2 massiline, sest pöörde läheb tsipa paremini, aga olulist vahet ei ole.
Ja see kw arv nii oluline ei olegi. Rohkem huvitab mind vääne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 23.0% - SQL: 77.0%]