Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Erilist vahet ei ole. Hooratas peab olema piisavalt raske, et summutada ebaühtlust ning hoida inertsi ja piisavalt kerge, et käiguvahetusel ei jääks
pöörded "rippuma" liiga pikaks ajaks. Pead ilmselt ära proovima, kuidas jääb. Kui ta on raskem, kui originaal, siis arvesta sellega, et
käiguvahetusel langeb pööre aeglasemalt.
Muide 200kw ei ole 500nm juures antud mootoril kuigi hästi saavutatav kasutatava väändekõveraga. Selleks on 600 kanti vaja, sest 4000 pöörde juures
kaob hingamine ära ning max. hobujõu hoidmine 100 pöördelises vahemikus ei anna suurt midagi.
Samas ühemassilisel hoorattal on täiesti ükskõik palju seal väänet on. Madala vibra vastu aitab väga palju leevendusega siduriketas, kuid kuna 01E ei
ole mõeldud töötama ühemassilise hoorattaga, siis teatud helid ja vibratsioon jäävad.
Pigem muretseks ma su V8 sidurikomplekti pärast, sest praktika näitab, et AAN-i peal see väga palju rohkem originaalist kinni ei hoia. 600nm pigem
mitte, selleks vaja SRE ketast, mis on tavatoodangust oluliselt tugevama jõuga ning ka pedaal läheb raskeks. |
Suur tänu vastuse eest. Hetkel peal AAS ühemassiline hooratas ja S6 V8 sidurikorv, ketas ja survelaager. Soov oleks saada kätte 500nm, kuid eks näis
kuidas seda saavutada. Hetkel peaks olema hooratas kergem kui originaal 2 massiline, sest pöörde läheb tsipa paremini, aga olulist vahet ei ole.
Ja see kw arv nii oluline ei olegi. Rohkem huvitab mind vääne.
|