Registreerunud 02.02.13
Asukoht: Tartu/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.6 Avant,
postitati 07.12.15 10:15
2.8 128 või 142 kw c4 kerel
Mõtlesin et küsin targematelt meestelt. kas eelistada 128 kw vöi 142 kw? Kas neil peale kilowati erinevuse ka suuri erinevusi on ? kumb töökindlam jne
Suurimad tänud ette!!
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
postitati 07.12.15 10:25
Üks on 32 klapine ja teine 12 klapine. Eks neid 128 kW ka ole erinevate koodidega, kosmeetiliste vahedega. LINK
Head lugemist.
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
postitati 07.12.15 11:21
30V ikka kokku. Ja see 30V on kindlalt kallim remontida, 2x ketipingutid mis võivad kõriseda külmkäivitusel 2x150.- tk pluss 2x ketid 25.- tk. Siis
võiks hüdrotõukurid 30 tk vahetada kui kaas lahti pluss muud tihendid. Minu oma sõi õli kuna oli tehtud longlife õlivahetusi mille tulemusel õlirõngad
kinni jäid ja kogu plokk peesse läks. Pealtnäha ei saa midagi aru, sõidad mõned tuhanded siis tulevad puudused välja. Aga kui kõik OK siis 142kw ikka
parem. Võimalusel manuaal.
Siim89
huviline
Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;
postitati 07.12.15 11:24
Ajasin vana V8 klappidega sassi.
Eks ta selline ongi uuem vs vanem ka praegu täiesti tutikateni välja. Kui uuem korras on ta parem, kui lagunema hakkab siis tuleb mõte "oleks pidanud
vana võtma".
S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
postitati 07.12.15 11:30
Need masinad on ju ligi 20a vanad, ehk valik on puhtalt vana ja vana vahel, valida tuleb korralikum. Teemaalgataja profiili vaadates peaks C4 isendid
juba üsna selged olema, seega see küsimus suuremat sorti tuumafüüsika just pole.
Et oleks raskem!
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 07.12.15 14:41
Olles ise mõlematega sõitnud siis 142kw on veidi teravam. Kütust võtavad nad (nii 12V kui 30V) suhteliselt samasse auku.
Samas jah, sellel 142kw-l omad probleemid (nagu eelpool nimetatud). Soovitaks otsida variant kus need nukaketid ja muu säärane pudru on vahetatud.
128kw versioonid kipuvad ka õli lahmama.
Kui on huvi siis on üks sedaan C4 pakkuda (142kw Quattro). Need tööd on tehtud (mootor käib nagu siidi). Esitiivad tahaksid vahetamist saada lihtsalt.
Kuna sõber ostis uue auto siis jäi tal vana masin seisma.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.8% - SQL: 67.2%]