Lehekülgi: 1 2 |
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 06.12.15 13:03
|
|
|
A6 1999 110kw TDI ei käivitu üldse
Tere. Usun,et keegi varem selle teema kuhugi postitanud juba. kuid ei suutnud enda audile omaseid sümptomeid välja lugeda. Seega teen uue teema.
Eelmine päev auto läks käima vaevaliselt. Umbes 4 korda ketramist hommikul läks käima(tundus kahtlane juba). Käis ilusti- sõidetud paar tundi. Sai
seisatud ja käivitatud poolest pöördest. Kiirendus hea oli. Koju tagasi tulles (õnneks), paari tunni pärast auto ei lubanudki enam käima minna. Ja
kuni tänaseni ei midagi... ainult ketra ja ei miskit. Ketramise ajal filtri õhutusklapist kütet ei tulnud. Esmane kahtlus paagi pumb lendas/ei saa
voolu. Tuttav arvuti sappa pani saime sellised põhi koodid
17978 - Engine control unit blocked
- Intermittent
00523 - Air inlet temperature sensor
- Short circuit to positive or open circuit
- Permanent
Edasisi ideid ...
|
|
|
txxxl
huviline
Registreerunud 22.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 06.12.15 22:50
|
|
|
Paagipump ei mängi rolli siin, sest kütet imeb kõrgsurvepump.
Olen läbi eland sellise olukorra. Õhtul auto sõitis, hommikul enam mitte. Ja viga oli just kõrgsurvepumbas, mis sellisel kummalisel moel üleöö
otsustas koostöö lõpetada.
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 07.12.15 05:01
|
|
|
Ja mis tegid selle pumbaga...uut ikka ei ostnud...?
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 07.12.15 07:44
|
|
|
Siin mingi kala mootori ajuga või immoga. Pump ei anna ju ühtegi veakoodi.
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 07.12.15 08:49
|
|
|
Loomulikult ei ostnud uut, vaid taastati.
Ei näidanud mul ka mitte ühtegi veakoodi, kuid ikka ei käivitunud. Ei tulnud kütet filtrist edasi.
Mul läks veel teinegi kord see pump, juhtme lühise tõttu ja mehaanik ei näinud arvutist et oleks pumba viga.
Kuid siiski viisime auto "diisli" spetsialisti juurde, kes arvuti sappa pani ja kohe ütles ära et mul pump lühises ja nii võib masin maha põleda. Ei
tea kas vaatas mingi teise diagnostika programmiga.
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 07.12.15 09:16
|
|
|
Kuidas tehase immot maha saada kui immo jamab siiski ?
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 07.12.15 12:23
|
|
|
Selle aruande järgi võiks öelda, et su auto on suht räbal
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 07.12.15 13:12
|
|
|
Tuleb korda saada....
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 07.12.15 13:12
|
|
|
Tuleb korda saada....
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 07.12.15 15:37
|
|
|
Kindluse mõttes võiks diagnoosida VAG-COM tarkvaraga, need universaalsed programmid on kõik kahtlased.
Ja ega need mootorid ei tahagi eriti kütet üles tõmmata, tuleks vägisi kütet peale anda testimiseks. Näiteks voolik lahti filtri küljest, lehter külge
sinna ja kütet peale valada järjest. Pihustitorud lahti ja korraliku akuga kedrata, kui ka nii ei hakka kütet pritsima ja käima ei saa, siis on
tõenäoliselt pump õhtal või näiteks see immo probleem. Suvalisel veakoodil pole iseenesest tähtsust, see võib teab mis ajast olla, tuleks kustutada ja
uuesti vaadata.
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.15 17:09
|
|
|
Suur osa vigade nimekirjast võivad tuleneda aku tühjaks ketramisest.
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 07.12.15 18:26
|
|
|
Aku sai maha voetud ...tais laetud ning ilma akuta aku klemmid lyhistatud pikaks ajaks....
Ei saa ju nii olla et lampi...
SÔbral oli 132 kw nii et armatuur pime ja vag-com yhendust ei andnud... jargmine pääv poolest pöördest
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.15 18:58
|
|
|
Mis asi lampi? Et läks katki? Kuidasi siis peaks olema, et enne läheb pumba elektroonika kuidagi poolkatki või?
Miks akku klemme lühistada? Teeb kuidagi korda auto?
Ma ei orvagi, läbi interneti, et tingimatta on pump õhtal, pädev töökoda teeb selle testi ära.
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.15 19:44
|
|
|
Soovitan ka vag-comi järgi panna.
Ja üleöö need surevadki tihtipeale maha. Endal oli nii, et hakkasin Tartus autot käima panema, kui järsku lambist läks tükkmaad pikemalt käima, kuid
siiski käivitus. Sõitsin linnavahel mingi 5km, jätsin 10minutiks seisma ja peale seda käivitus poolest pöördest. Seejärel sõitsin Põlvamaale, olin
seal veidi aega ja hakkasin ära minema, kui auto enam lampi ei käivitunud üldse ja nii pumba elektroonika läks.
Mootoris oli ka mingi veakood siis vag-com-ga vaadates, täpselt ei mäleta koodi enam.
Aga nagu soovitati, korralik täislaetud aku peale, üks annab starterit ja teine keerab samalajal näiteks pihustitoru(sid) lahti, siis pilt selgem, kas
kütust tuleb ja ikka korralikult või vaikus.. seejärel saab edasi mõelda.
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 07.12.15 20:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erkil
Ei saa ju nii olla et lampi...
|
Saab ja kuidas veel.
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 07.12.15 21:11
|
|
|
Kütusefiltri õhutuskruvi keerates välja --- jummala vaikus filtris--- Käiamisel.... Kuival täitsa ... Kas ei või nii olla, et paagi pump ei löö ette ja kõrgsurvepump ei saa kätte? või kõrgsurve ei jõua tõmmata....?
homme ülehomme testima
|
|
|
audimees001
huviline
Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.15 21:35
|
|
|
See pump paagis ei löögi sul laksust filtrit täis ja veelvähem pumbani kütet. Vala filter kütet täis ja pumpa minevad voolikud ka. Keera pihusti torud
lahti ja vaata käiates, kas tuleb või ei kütet. Kui filter jne tühi pole seda mõtet käiata kinniste pihustitorudega. Käiad starteri ära või hoopis
kärsatad pumba maha kui ta veel elus on. Pumba rihm on ikka peal ja pingul? Pumbast mingeid juhtmeid-jahutusi pole varasemalt välja veetud äkki oled
täheldanud?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 08.12.15 05:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erkil
Kütusefiltri õhutuskruvi keerates välja --- jummala vaikus filtris--- Käiamisel.... Kuival täitsa ... Kas ei või nii olla, et paagi pump ei löö ette ja kõrgsurvepump ei saa kätte? või kõrgsurve ei jõua tõmmata..
|
Aga kuidas kõrgsurvepump saabki tõmmata kui sa kruvi välja keerad filtri pealt, siis ju pole vaakumit/hõrendust enam? Enamusel sellist tüüpi
mootoritega autodel siiski paagipump kütust filtrisse ei löö, sellega tuleb leppida. Tee nagu on eespool soovitatud või vii auto remonti, rohkem
variante esialgu pole
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.15 16:55
|
|
|
Kui originaal küttevoolik pumba ja filtri vahel, siis ju ka kohe näha, kas too kütet täis või mitte.
|
|
|
erkil
huviline
Registreerunud 26.11.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant v6 110kw TDI 1999
|
postitati 08.12.15 19:49
|
|
|
ühesõnaga.. täna sai siis testitud nii , et pihusti torud lahti... kuid käiamise ajal õrnalt immitses kütsi ... torud originaalid pole st.
läbipaistmatud
ja käimaminekust kustumatud mälestused....
|
|
|
ragenor
huviline
Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8L 4.2, B4 2.0E
|
postitati 08.12.15 20:06
|
|
|
Vii remonti. Saad murest lahti.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.12.15 20:08
|
|
|
Enne järgmist postitust ka soovitavalt õigekirjast veidi kinni pidada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ivorturb12
huviline
Registreerunud 21.10.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.12.15 20:08
|
|
|
Kas oled vahepeal küttevoolikuid ka lahti kakkunud või midagi sellist? Kui õhk on pääsenud süsteemi, siis algul tulebki väga õrnalt pihustitorudest
kütet, aga pikema ketramise peale peal korralikult muidugi hakkama tulema.
Kui küte ikkagi üles ei tule, siis tõenäoliselt sai kõrgsurvepump otsa.. võid proovida näiteks nii, et kanister kütusega kohe enne pumpa panna kuskile
nii, et pump saaks lihtsalt kütte kätte.
Kui jagu ei saa ikkagi või diagnoosi paika ei saa pandud, soovitan kutsuda kellegi pädevama kasvõi kodu. Teinekord võib niisama asja hullemaks
keerata.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |