Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 3.7 Quattro - 2000 - ragenor (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 5209)
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 02.12.15 17:14 Tsiteeri
Audi A8 D2 3.7 Quattro - 2000 - ragenor



Sai siis diisli kõrvale ka üks mitte diisel soetatud. kindel soov oli saada FL.
Lisasid on parasjagu. Nagu laeval ikka, elektri peeglid, aknad, istmed ja sellel eksemplaril on ka katuseluuk, mis diislil puudub. Esimesed pepu soendused, püsikas, ESP, kliima, navi, jne. Puudu on külgmised kardinad ja el. kardin taga aknal, aga selle eest on taga toon. Mingeid erilisi muutusi autoga plaanis pole. Esimesed valgus allikad kindlasti sinakamad, sest see kollane on kole. Suveks plaaniks teised veljed alla, need jätakski talveks. Siis muidugi masina eest hoolt kanda, siiani on seda ilusti tehtud (paberid tööde kohta kõik olemas).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 02.12.15 18:52 Tsiteeri


Kas need vead on korras?
Mootorituli põleb: tõenäoliselt kattide või lambda pärast, näitab veakoode (Secondary Air Injection System: Bank1 ja Bank2 - Insufficient Flow. Oxygen Lambda Sensor: B2 S1 - Internal Resistance too high). Heitgaasid on siiski korras ja mootori tühikäik on ühtlane.

Esisilla diffri parempoolne simmer vajab vahetamist, mingiaeg ka vasakpoolne.
Vahekasti simmerling vahetatud, kuid uuesti lekkima hakanud, ka see vajab vahetust.


Muidu 900/1400€ eest pole viga.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 02.12.15 19:22 Tsiteeri


Mootori tuli ei põle. Arvutiga lasen tuttaval üle vaadata.
Esi diffris on mingeid asju vahetatud küll. Aga kust selline info?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 02.12.15 19:34 Tsiteeri


See masin oli siin foorumis umbes kolm nädalat tagasi müügis 1400ga (17 valukate ja tutikate lamellidega). Eks sealt kuulutusest see info.
Aga müüdi loetud tundidega ja sina leidsid ta ilmselt juba motors24'st.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 02.12.15 19:48 Tsiteeri


Auto24 oli. No näis kuidas auto ennast ülal peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 02.12.15 19:51 Tsiteeri


Foorumis müüdi jah, omanikul olid närvid läbi ja lubas pressi alla viia.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MirkoK
huviline



Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 C5 Man.

postitati 02.12.15 20:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Foorumis müüdi jah, omanikul olid närvid läbi ja lubas pressi alla viia.

Ega niimõnelegi võib vana luksusauto ülevalpidamine ülejõu olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Oja1
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal

Auto: S5 & X5

postitati 02.12.15 20:55 Tsiteeri


Tunduski nagu tuttav auto. Nägin seda siin samas foorumis müügis 14.novembri hommikul 900€ eest ja ''kui ära ei võeta, siis pressi alla.'' Juba endalgi mõtted mõlkusid peas, aga hiljem vaadates oli juba kirjas, et müüdud. Mõni aeg tagasi nägin ühte samasugust A24jas 2400 (?) € müügis, aga ei oska öelda, kas sama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audimees001
huviline



Registreerunud 10.03.11
Asukoht: Raplamaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.15 22:12 Tsiteeri


Auto oli tõesti siin mõnda aega tagasi 900ga müügis ilma ratasteta ja ratastega 1400- Üleeile oli igatahes 2690 müügis Auto24-s.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 03.12.15 08:58 Tsiteeri


M: Audi A8 D2 Quattro 3.7 191kW, 2000a, 900.- €



Müüki läheb igapäeva autona minukäes poolteist aastat sõitnud Audi.

Audi A8 D2 Quattro 3.7 191kW bensiin, 2000a.

Odomeetri näit: 267 260


Käigukast ja mootor töötavad kenasti, kast veakoode ei anna. Kõik tuled, klaasid, stanged on terved ilma pragudeta, liistud on küljes, elektrilised lisad töötavad. Kere on hästi hoitud ega oksüdeeru. Sisu on terve, puhas ja korras, nahahooldus tehtud viimati kevadel.

VIN: wauzzz4dz1n001186. Autol piiranguid ei ole, avariisid ka ei näita - www.ark.ee

Remondiga ei ole koonerdatud, remondiarveid leidub 2590.- € eest. 80% remonditöödest on tehtud tunnustatud remondimehe Priidu (Progates OÜ) juures.

Vahetatud on muuhulgas:

Sekundaarne õhumpump (originaal)
Mootori temperatuuri andur (originaal)
Tuulutusklapp
Kütusefilter
Roolivõimu spiraalsurvetoru (originaal)
Vasakpoolne esisuppordi remondikomplekt (uus kolb, mansetid, tihendid)
Automaatkasti õli (+filter ja tihend, õlikorgi tihend)
Automaatkasti pistiku O rõngad
Esi- ja tagadiffri õli
Mootori karteri tihend
Esimene parem veovõlli ots
Esimesed p+v piduri voolikud
Esimesed p+v piduriklotsid
Kogu rihmamajanduse komplekt (Hammasrihm, ham. pingutusrull, 2x juhtrull, gen. rihm, veepump, termostaat, kõik süüteküünlad, tosool) (Tehtud 250890, järgmine rihmavahetus 350890)
2x klapikaanekambri tihendid (originaal)
Kardaani simmerling
2x tagadiffri simmerlingid
Resonaator
4x alumised õõtshoovad (esisild + sillaregull)
2x tagumised stabika kondid ja 2x tagumised stabika puksid
2x tagumised pidurisadulad
2x tagumised pagasniku tuled (originaal)



Sellegi poolest on auto juures veel tegemist:

Mootorituli põleb: tõenäoliselt kattide või lambda pärast, näitab veakoode (Secondary Air Injection System: Bank1 ja Bank2 - Insufficient Flow. Oxygen Lambda Sensor: B2 S1 - Internal Resistance too high). Heitgaasid on siiski korras ja mootori tühikäik on ühtlane.

Esisilla diffri parempoolne simmer vajab vahetamist, mingiaeg ka vasakpoolne.
Vahekasti simmerling vahetatud, kuid uuesti lekkima hakanud, ka see vajab vahetust.

Kindlasti leiab mõni insener veel midagi, auto pole ju enam uus.


Pildid:



http://www.upload.ee/image/5330168/rsz_img_4765.jpg
http://www.upload.ee/image/5330172/rsz_img_4766.jpg
http://www.upload.ee/image/5330175/rsz_img_4744.jpg
http://www.upload.ee/image/5330180/rsz_img_4745.jpg
http://www.upload.ee/image/5330182/rsz_img_4743.jpg
http://www.upload.ee/image/5330184/rsz_img_4762.jpg
http://www.upload.ee/image/5330224/rsz_20151113_191049.jpg

Hind: 900.- kui tuled oma velgedega järgi (äärmisel juhul mõtlen mingid 16" plekkveljed autole külge).
Pildil olevate korralike flat five velgede ja tuttuute lamellrehvidega, millel on mustrit 1cm on hind 1400.-

Hinda ei tingi ja ümbervormistamine toimub ainult ARK-is kohapeal (auto ostja katab omanikuvahetusega seotud kulud). Niisama vaatajatel mitte tülitada. Ühendust võtta ainult tõsise huvi korral, hoiame aega kokku.

Isiklikult ei olen enam mingit motivatsiooni selle autoga tegeleda. Niipea kui saan detsembris kätte teise auto, läheb see A8 pressi alla!

Asukoht: Tallinn ja Keila
Kontakt: viis821219kaks



https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 03.12.15 12:22 Tsiteeri


Mis siin ikka heietada - 900€ eest oli tegu sulaselge vargusega. Iseasi muidugi mis hinna eest see teemaalgatajani jõudis.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 03.12.15 14:41 Tsiteeri


Natuke olen siin ringi vuranud, käitub küll igati eeskujulikult. Täna õhtupoole saab veel arvuti ka järgi ja eks siis paistab kas näitab midagi. Siis sellel ei saa kõrvalistuja airbagi välja lülitada. Dislal on see koht pardakas olemas.
Ei noh mina varem seda kuulutust näinud pole, seega ei tea mis selle autoga siin varem toimunud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 03.12.15 15:24 Tsiteeri


(Secondary Air Injection System: Bank1 ja Bank2 - Insufficient Flow. Oxygen Lambda Sensor: B2 S1 - Internal Resistance too high).
Seda viga näitas praegu ka, sai kustutatud ja tagasi ei tulnud, seda ka mitmel korral autot uuesti käivitades. Äkki tuleb uuesti tagasi, eks seda saab hiljem veel kontrollida. Muus osas vigu polnud. Sai ka ukse lukustamisel see tingo ümber kodeeritud, nüüd ei pea jälle suundasid vahtima :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SkAudimees1
huviline

Avatar


Registreerunud 15.09.13
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8, 4.2 D2/Audi V8

postitati 04.12.15 19:07 Tsiteeri


Kena sisu sel a8l, ega muud ei oskagi öelda kui. et muretuid kilomeetreid :)


D11,D3ex, D2 4.2, D2 FL 3,7 ex
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 21.12.15 18:29 Tsiteeri


Täpselt nädal tagasi sai paak täis võetud ja nullisin kilometraasi ära. Tänaseks olen selle paagitäiega sõitnud 450 km ja päris tühjaks ei sõitnud ka, lasin uuesti täis. :D 100% linn + esimesed küljetamised. Maanteele ronin kolmapäeval ja pühapäeval. Tundub mõistlik küttekulu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 06.01.16 19:48 Tsiteeri


Eile õhtul juhtus siis selline värk et aku sai tühjaks.
Panin käima, sõitsin tanklasse, jätsin seisma, tankisin ära ja enam käima ei saa. Sellel lisa immo ka peal ja arvasin et see nüüd külmaga saba andnud ja ei luba käivitada. Tükkaega pusimist ja korraks lasi käivitada, siis selgus et aku kööga.
Ega midagi, kuna tankla majal lähedal, siis sai mindud ja diisel käima pandud, et särtsu anda. Ja siis oh imet. Makk tahtis koodi, mida mul loomulikult pole. Aga eile siin foorumis tuhnides leidsin ühe vana teema, kus üks kasutaja saab aidata nende koodidega. Täna võtsin ühendust ja kood koos tümpsuga jälle tagasi.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 09.01.16 17:02 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
raimo21
huviline



Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 09.01.16 17:27 Tsiteeri


Kuidas teil see koodi saamine nii kiiresti käima on hakanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 10.01.16 18:02 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 20.01.16 17:29 Tsiteeri


Nii. Nüüd vist jõudis ka minuni see pumba jama. Päeval naine helistas, et ei saa autot käima.
Seisis ta siis tasku parklas neljandal korrusel, auto juhi poole kaldu. Ok äkki kütet vähe. Tõin 5 L juurde ja panin juhtmed külge, sest aku oli ta juba tühjaks ketrand. Käima läks ja sõitis ka ilusti. Vahepeal sai käidud ja kohvi joodud, siis käivitus ka koheselt, nii nagu peab. Peale poes käiku jälle kutu. Ega midagi, kutsusin töökaaslase ja sai siis koju tiritud. kütet on, peale esimest käivitamist käis naine ja tankis. Nüüd ei surise enam pump ka kui süüdet anda. Vaevalt relee läbi on, kuigi koputasin teda. Oskab keegi pumba hinda öelda? Eparts-is miskit 140€ kanti, aga olen kuulnud et need B osad ei pruugi sobida, st on lühemad kui A osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 20.01.16 18:42 Tsiteeri


Sai siis ühe teise klubikaaslasega masinale särtsu anda ja käivitus koheselt.
kuna aku nõrk siis ei kannata eriti tühja käiamist, saab suht kiirelt tühjaks.
Aga tühikäigul on kuulda tagumise ratta koopast päris valjut undamist. Pump ei tohiks ju tühikäigul niiviisi karjuda.
Seega tuleb hakkata seda vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 29.01.16 17:34 Tsiteeri


Tänaseks masin jälle käivitub. vigane ei olnudki pump, vaid hoopis vända andur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madisson
huviline



Registreerunud 30.01.12
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1.8T 2002

postitati 29.01.16 19:27 Tsiteeri


Vända andur mootori tuld ei pannud põlema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 29.01.16 19:46 Tsiteeri


EIP.
Lihtsalt soojalt ei käivitunud enam, pidi natuke jahtuma ja siis läks.
Läksin lõuna ajal sööma, jätsin auto seisma ja enam ei läinud. Ei hakkand akut ka kurnama. Proovisin 4 tundi hiljem ja läks paugust. Töökojast uurides sain vastuse sellisele sümptomile, et seda teeb suure tõenäosusega vända andur, mis siis ka reaalseks osutus.

EDIT: Isegi mu endisel Omegal ei pannud tuld põlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ragenor
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8L 4.2, B4 2.0E

postitati 13.02.16 13:30 Tsiteeri


Väike värskendus. Tänase seisuga on auto tip top. Eelmine nädalavahetus tegi väikse triki. Nimelt käima pannes hakkas auto tühikäigul hüppama, ei olnud kõik silindrid töös, aga kui liikuma hakkasin siis rakendusid puuduolevad ka ja tänaseni töötab murevabalt. Ei tea kas peaks kartma midagi?
Täna pesin ta puhtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.2% - SQL: 58.8%]