Lehekülgi: 1 2 |
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 29.11.15 18:04
|
|
|
Audi 2,5 103kw kas rihmapinguti läbi? (Lahendatud)
Tere,
Probleem selline, et genekarihma juurest tuleb selline klõbin, kui auto 2päeva seisnud siis külmalt korraks viliseb ka, alguses oli klõbin ainult
külma mootoriga aga nüüd on ka soojalt, tegin mingi video ka, midagi vast on aru saada ja kuulda, oskab keegi öelda mis võib olla? Kas pinguti või
vabajooksu sidur vms?https://youtu.be/_6SoWF8RUL0
Tean, et sarnaseid teemasi on olnud aga äkki oskab keegi täpsemalt öelda, klõbina hääl tuleb kuulates pigem pinguti juurest.
|
|
|
niar
huviline
Registreerunud 19.10.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.11.15 19:13
|
|
|
"See video on privaatne." Idee poolest oleks tark mõte video ka avalikuks teha...
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 29.11.15 20:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: niar
"See video on privaatne." Idee poolest oleks tark mõte video ka avalikuks teha... |
Vabandust, panin avalikuks
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 29.11.15 22:18
|
|
|
Lisaks selle ka, et alumine rihmaratas viskab natukene, mdea kas video pealt on näha. Kui hull see on ja mis tagajärjed mis võivad kaasneda on?
Igasugune abi tere tulnud, olen suht uustulnuk sellel allal
|
|
|
reinokahila112
huviline
Registreerunud 05.08.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.12.15 15:34
|
|
|
Juhul kui sa pole seda viga veel korda saanud siis mul endal oli sama probleem ja vahetamist tahtis võnkeleevendi ehk siis see sama amort mis ees
paistab. Pärast selle vahetamist kadus kolin ära.
|
|
|
Inline5SOHC
huviline
Registreerunud 27.12.15
Kasutaja on eemal
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 30.12.15 12:09
|
|
|
Tervist,
Viga on ikka alles, vahetasin vahepeal pinguti rulliku ära, asi nagu kadus ära, et alguses ei kriuksunud kui auto käivitasin aga kui mootor soojaks
läks tuli see klõbin tagasi, soovitati samuti see amort ära vahetada (pole jah just kõige odavam), samas pole näha, et õli oleks välja tulnud. Tundub,
nagu oleks vastavalt ilmale see klõbin/krigin, mida soojem seda suurem heli
Oskab keegi äkki seda öelda, et kuidas rihmapinguti rullik sinna külge läheb (kas kergelt või pigem peab ikka vähe suruma), endale tundus, et jääb
justkui mingisugune lõtk sisse, st pole tihkelt seal otsas.
|
|
|
reinokahila112
huviline
Registreerunud 05.08.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.15 09:00
|
|
|
Rihmapinguti
Minul ei tulnud ka õli välja aga värises kohutavalt ja sealt tekkis ka see klõbin. See amort maksis mul natuke vähem kui 100 euri ja kui vana ära
võtsin ja panin uuega kõrvuti siis vana oli silmnähtavalt kõver. Soovitaks ikkagi see äravahetada sest kui see peaks laiali lendama siis sellest head
nahka ei tule.
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 07.01.16 19:49
|
|
|
Vahetasin amordi ära aga mul mõistus otsas, mis veel võib olla, nimelt hääl ikka alles. Alumine väntvõlli otsas rihmaratas ka loperdab suht õrnalt,
mingi 5mm. Oskab keegi selle kohta öelda midagi? Keegi äkki räägib, kas kellegi r5 mootoril loperdab veel see seal?
|
|
|
karly
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.16 07:45
|
|
|
Kontrolli kas rihmaseib ja käbi on ültse kinni ? Hiljem võib kurvalt lõppeda see nali.
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 08.01.16 14:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karly
Kontrolli kas rihmaseib ja käbi on ültse kinni ? Hiljem võib kurvalt lõppeda see nali. |
Kontrollitud, kinni ja ei loksu ega midagi.
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 08.01.16 19:07
|
|
|
Ma ei mäleta mis hääl minul seal oli ( vist krigin ) kui rihmavahetuse ära tegin aga omal oli selline teema, et sai sis vahetatud kah rihm koos kõige
sinna kuuluvaga. Rihmapinguti ja amort sai pandud SWAGi oma. Peale rihmavahetust oli kõik korras, järmise päeva hommikul viskas aga mingi krigina
sisse. Kuna hääl tuli kõrvaga kuuldes ülevalt siis sai kahtlustatud ventika (visco laagrit). Ostsin siis Audi 100 kronsa koos laagriga sinna aga sama
krigin oli ikka alles. Pärast tuli aga välja,et viga oli rihma pingutis, nimelt see ei jooksnud vist sirgelt ja tekitas kuidagi kriginat. See siis
kolme poldiga mootori külge kinnitatud ja seibidega sai seda timmida.
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 09.01.16 16:29
|
|
|
Rihmad jne kõik vahetatud mingi 15-25tkm tagasi ja nüüd veel
Siis pingutirullik, pingutil ise mingit loksu polnud, ja amort toimetab (febi oma). Aga nüüd ilmnes uus probleem, rihm kisub soonest välja, tegin
video ka, kui rihm soonest välja läheb siis klõbin kaob ära ja kui tagasi läheb siis hääl ka tagasi
https://youtu.be/uTDcIYq2_-8
|
|
|
EigoP
huviline
Registreerunud 25.03.09
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5TDi
|
postitati 09.01.16 17:42
|
|
|
Pingutus rullik jookseb sul sirgelt ? Kui sul teistel rullikutel loksu pole siis vast pingutusrullik viltu. Nagu ütlesin siis seda saab seibidega seal
sirgemaks ajada.
|
|
|
Mer28
huviline
Registreerunud 28.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kkveskus
Vahetasin amordi ära aga mul mõistus otsas, mis veel võib olla, nimelt hääl ikka alles. Alumine väntvõlli otsas rihmaratas ka loperdab suht õrnalt,
mingi 5mm. Oskab keegi selle kohta öelda midagi? Keegi äkki räägib, kas kellegi r5 mootoril loperdab veel see seal? |
5 millimeetrit on väga suur loperdamine.
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 09.01.16 20:16
|
|
|
Olen kuulnud, et vanematel vw ja audidel pidigi see kerge loperdamine olema, või eksin? Ma täpselt ei oska öelda et kas on 5mm või vähem või rohkem,
aga umbes
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 09.01.16 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Pingutus rullik jookseb sul sirgelt ? Kui sul teistel rullikutel loksu pole siis vast pingutusrullik viltu. Nagu ütlesin siis seda saab seibidega seal
sirgemaks ajada. |
Kui rullikut vaadata siis ei loperda ega loksu ega midagi. Kahtlustan ise ka, et äkki pinguti kõver.
|
|
|
Mer28
huviline
Registreerunud 28.04.14
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.16 21:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kkveskus
Tsitaat: | Algselt postitas: EigoP
Pingutus rullik jookseb sul sirgelt ? Kui sul teistel rullikutel loksu pole siis vast pingutusrullik viltu. Nagu ütlesin siis seda saab seibidega seal
sirgemaks ajada. |
Kui rullikut vaadata siis ei loperda ega loksu ega midagi. Kahtlustan ise ka, et äkki pinguti kõver. |
Tavaliselt kipub ikka pinguti viga olema jah.
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 10.01.16 19:16
|
|
|
Asi lahenes siis sellega, et sai 4mm pingutajat ette poole toodud( radika suunas) ja klõbin ja rihmaviskamine kadunud, rullik ei jooksnud
rihmarattaga kohakuti. Tänud kõigile abistamast
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 14.01.16 15:59
|
|
|
Infoks siis kõigile, kellel probleeme A6 C4 2.5 tdi rihmapingutiga. Ka minu sõidukil oli see võnkeleevendi surnud ning pinguti ise ka lõtkuga. Uus
amort ning pinguti on suhteliselt kallid, seega mõtlesin välja probleemile hoopis lihtsama lahenduse. Soetasin Audi 100 2,5 tdi pinguti (Varuosa kood:
046903133a), mis on oma ehituselt palju lihtsam ning seega ka odavam. Midagi ringi tegema ei pea, pinguti sobib täpselt vana asemele. Küll aga on
soovituslik vahetada lamerihm veidike lühema vastu (originaalse rihmaga töötab ka, kuid pinguti on siis lõppasendis). Audi A6 rihma pikkus on 1722 mm,
mis jäi uue pingutiga veidi pikaks. Audi 100 rihm on 1705 mm, mis jäi aga veidike lühikeseks. Mina soetasin uue kuuesoonelise lamerihma pikkusega 1715
mm ning see sobib täiesti ideaalselt. Et saada rihmapinguti tõsiselt soodsalt, tellisin selle ebay kaudu Leedust ning kohale tuli see 2 tööpäeva
jooksul, hinnaks 54,43 eurot. Eks igaüks otsustab ise kas see on talle sobiv lahendus, kuid hinnavõit originaalse pinguti kahjuks on üpris suur.
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 27.01.16 16:18
|
|
|
Tervist jälle, masin käis siiani vaikselt aga nüüd tuli lambist mibgi vilin sisse, külmalt suurem soojamootoriga vähem. Tuleks justkui pingutist või
sealt kusagilt.
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 23.02.16 13:30
|
|
|
Lisaks veel, et kui pingutit heebliga lõdvemaks lasta siis vilin kaob, kui vett pritsida vahele siis korraks kaob ära ja tuleb hullemini veel tagasi.
Kas ikka pinguti väsinud või rihm ise?
|
|
|
quattrodiisel
huviline
Registreerunud 04.07.13
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 TDI Quattro
|
postitati 23.02.16 13:35
|
|
|
Vaadates kusmaal pinguti pildipeal on, siis mina paneks sinna tiba lühema rihma. Pinguti suht lõpus väljas.
|
|
|
Kkveskus
huviline
Registreerunud 28.10.15
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2,5 Q
|
postitati 23.02.16 13:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Vaadates kusmaal pinguti pildipeal on, siis mina paneks sinna tiba lühema rihma. Pinguti suht lõpus väljas. |
Pildil olev pole minu oma, videost näed minu oma.
|
|
|
atsee
huviline
Registreerunud 24.08.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 1,9 TDI
|
postitati 27.02.16 09:10
|
|
|
Tere, pilt minu sõidukist ning väide, et pinguti lõpus on, ei vasta tõele. Sellise pikkusega rihm seal on täpselt õige mõõduga ( testitud erinevaid
rihmasid proovides).
Tsitaat: | Algselt postitas: quattrodiisel
Vaadates kusmaal pinguti pildipeal on, siis mina paneks sinna tiba lühema rihma. Pinguti suht lõpus väljas. |
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |