TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 22.11.15 20:52
|
|
|
Kõik vaga ilus ja hea, et võetakse ka ei midagi toorikus. Aga usk kaob kui neid autosi nii palju kokku veetakse ja kõik mingid projektid millest
midagi kunagi valmis ei saa. Inimesed ehitavad 5-10a autosi ennem kui midagi valmis saab.
Aga edu ja lükka mu väited umber.
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 22.11.15 21:11
|
|
|
Pole väga vaielda midagi aga milline pole valmis peale antud teemakangelase? Pole nagu mõtet lõhkuda ju sõitvat autot, et midagi ehitada. Kas ja
millal valmis saab näitab aeg. Kuna värv ja veoskeem sobis laos leiduvate tükkide ladumiseks siis saigi ära toodud. Puudu oligi hetkel ainult niiöelda
"kest" .
Tingimused olid, et oleks quattro ja ilma katuseluugita ning soovitvalt punane.
Puudu on hetkel kõige rohkem ajast nagu meil kõigil.
Inspiratsiooni sain alltoodud auto välimusest.
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 22.11.15 23:18
|
|
|
1.8T juba mainstream teema V8 pille ka juba tuleb nagu seeni pärast vihma.
Ma küll ei tea, kuidas teemaalgatajal rahakoti paksusega on, kuid ise loodan seal aiste vahel 2.7 biT näha (Mitte et mul midagi teiste mootorite vastu oleks, kuid endale meeldib asju teha nii, nagu neid enne tehtud pole).
Edu projektiga siiski
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 23.11.15 00:06
|
|
|
2.7bit on suht mõttetu, kui juba niipalju vaeva näha, siis 3.0TFSI või 07k+turbo oleks teema.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
A 80
huviline
Registreerunud 24.03.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Couped 83, 87, 90, 94.a ja Golf 4 traktor
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
|
SalmA
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90
|
postitati 23.11.15 09:57
|
|
|
Panusta ikka 07K+turbo peale, kergem teistest(kaalu mõttes)
SalmA
Some seek forgiveness, others escape...
|
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 25.11.15 20:00
|
|
|
Ehk nagu ma aru saan siis originaal ABT on nüüdeks ribadeks? Põhjus miks nii tegid on ilmselt see millest aasta või natuke rohkem tagasi telefoni teel
sai suheldud ma kujutan ette? Kui siis ma endiselt arvan, et sellest oleks pääsenud lihtsamini mööda aga no see selleks.
Mootorite kohapealt aga tõesti v6bit on liiga suur töö selle nimel mille saavutab V8 swampiga ning kasutegur on isegi suurem. Meil neid näiteid võtta
küll.
07k täiskomplektseid hindu ka keegi vaadanud on? Mul meenub ainult üks URQ projek mis selle mootori sai ja tõesti sai vinge aga mis summad sinna
läksid. VW pealt veel leiaks tolle moto aga audi pealt leida siis peaks rahakott väga paks olema ning õnne kuhjaga.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 25.11.15 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kiku
07k täiskomplektseid hindu ka keegi vaadanud on? Mul meenub ainult üks URQ projek mis selle mootori sai ja tõesti sai vinge aga mis summad sinna
läksid. VW pealt veel leiaks tolle moto aga audi pealt leida siis peaks rahakott väga paks olema ning õnne kuhjaga. |
600-800 mikidollarit pluss transa ja muud jurad. Euroopa mõistes nagu eriti nõme, et ainult USA autod selle endale said. Jutt käib siiski
vabalthingavast mootorist.
|
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 25.11.15 21:48
|
|
|
originaal laiali jah, suurim põhjus oli see, et laiendid irdusid juba kereküljest, kuna üle 20 aastane "liim" ei hoidnud neid enam kinni ja oleks
tulnud niiehknaa lahti võtta kõik... oli ka teisi faktoreid jah ja originaalist polnud niiehknaa suurt miskit järgi. Samas mille alusel kindlaks teha
originaalsust? KIT-e müüdi ka eraldi. Olen ise näinud ühte 2,3 mootoriga 100kw isendit müügis, mis oli esivedu...
Täna sai tuttavade abiga peale tööd kiirelt sillad alla ja teisi tükke proovitud, kuna doonorkere tahab ninaosas "pisut" kohendamist saada siis
pidin sillad kiirelt alla kruttima, et saaks jätkata tööga ja samuti hoidis kere tõstukit kinni
Ütleme nii, et minu jaoks tunduski see kõige lihtsam ja loogilisem varjant kuna armatuuri alune tala oli sel originaalil avarii tagajärejel ilmselgelt
deformeerunud ja algne lootus, et keegi lihtsalt armatuuri kõveraks "lennanud" oli liiga hea lootus.
Kuna ma ei lahku garaasist ilma pildita siis...
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 25.11.15 23:53
|
|
|
Täielikku laiendatud kitti on saada tänaseni Rootsist, kui ma ei eksi aga seal on mõned kerged nüansid võrreldes originaaliga ehk see mida nägid
polnud ilmselt originaal aga samune roheline oli 99% kindlusega originaal. See vedelenud Eestis nii kaua, et neid kitte hakkas laiatarbena saama mõned
aastad tagasi. Tehti tehasest ABT laiendatud kitte 40tk kanti, enamus neist olid 2.2t S2 kere peale, väga vähesed olid 20v 7A'd. 2.5l mootoriga
isendit senimaani keegi reaalselt juttude põhjal foorumis - näinud pole, ta küll tehti kunagi tehases aga kas keegi ka ostis, ei tea. Aga see
selleks...
Mootori osas ma rääkisin ikkagi T varjandist ehk rs3 ning tt rs(mootori kood on ilmselt mingi muu). Ütleme nii, et minu arust on see 07k turbo
mootorina siis tegemine veel liiga puusalt lasta meie mõistes. Veel on mõned 20vt r5'd saada ehk päris kriis veel käes ei ole aga midagi kiita samuti
pole. Eks omanik ise otsusta. Isiklikult läheks ma 4.2 teed pidi ning kui käed külge hakkaks siis 240kw v8 poole.
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 26.11.15 07:31
|
|
|
Selle kiti üle ei vaidle. Teoreetiliselt antud laiendi doonor oli 2,5 aga seda ei tea keegi täpselt. Isiklikult loodan et keegi nüüd kurjaks ei saa,
et sellega nii läks aga minu otsus oli, et pole mõtet selle "originaali" peale tegema hakata. Las ta olla siis
Ise mõtlen ka v8 poole aga vabalthingav tundub ikkagi liiga lihtne veel. Eisalgu mootori osas siiski täpsustusi ei tee, kõigepealt tahaks kere korda
saada ja sisi vaatab mis sinna kapotialla ära mahub. Elu on näidanud, et mootor tuleb tuua siis kui läheb reaalselt paigalduseks, kuna hinnad muutuvad
iga päev siis ei hakka ette ära ostma ega mõtlema. Hetkel on olemas 4,2 220kw mootor...
PS. Täielikus kitis minumeelest uksi ja tagaluuki siiski sees pole, mitte et see midagi muudaks.
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|
freeser
huviline
Registreerunud 24.06.11
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 2,2 20v, S3 8V
|
postitati 26.11.15 07:54
|
|
|
Mul just oleks pakkuda 4,2 220kw moto a8 pealt.
Pärnu sobiks üks v8 coupe küll.
|
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 26.11.15 08:55
|
|
|
Mul on 40v mootor.
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 26.11.15 17:15
|
|
|
Nüans millest rääkisin ongi just tiib. Ülejäänud on kõik olemas aga tiiba naljalt ikka järgi ei tee. Isegi originaalid on phmt vaat, et iga konkreetse
mudeli järgi kuju võtnud, sellest saab aru siis kui luuk perfektselt paika panna, nii et vahed paigas nagu tehasest ette nähtud ja kõrgus, kuidas
istub. Põhjus lihtne - täielikult klaaskiust tehtud luuk ning päikese/kuumusega nad lihtsalt hakkavad kuju muutma. Miks muidu keskmistel liistudel
phmt igal coupel värvi lendab...
WWW.MOTORAL.EE (Motul õlid [] KS, Triumf ja CP tööriistad [] Corghi, Uni-troll, Apac ja ATH garaa˛iseadmed)
kristjan@motoral.ee
|
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 26.11.15 20:16
|
|
|
Ma pole uksi ka leidnud. Tiibasid tean et saab tellida 250 eur tk. Ise tegelikult väga originaalsust taga ei aja pigem lihtsalt meeldib see välimus.
Pisut erilisem ka. Samas saan öelda, et kui keegi ostma hakkab siis tõenäoliselt originaalidel tuleb need laiendid samuti uuesti maha kakkuda, kuna
see imeliim ei hoia just väga kinni neid laiendeid seal pärast neid aastaid enam.
Samuti olid nad põhimõtteliselt vanade detailide peale liimitud, mitte midagi alt ära võtmata ( kummiliistud olid ära võetud ) ja üsna huvitav oli
lugeda saksakeeleseid juhendeid sealt laiendi seest
Ise loodan, et saab ikka asja ja on kunagi ilus vaadata.
S2 ABT esistangest oleks samuti huvitatud niiet kui kellelgi on linki kus neid koopiaid müüakse võib jagada. Ise pole leidnud. Teine asi on kapott
mida ei tahaks ka originaali jätta.
Täna ei teinud auto juures midagi, pidasin päevakese vahet ...
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|
ahtisaar
huviline
Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6
|
postitati 26.11.15 20:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboQuattro
Ma pole uksi ka leidnud. Tiibasid tean et saab tellida 250 eur tk. Ise tegelikult väga originaalsust taga ei aja pigem lihtsalt meeldib see välimus.
Pisut erilisem ka. Samas saan öelda, et kui keegi ostma hakkab siis tõenäoliselt originaalidel tuleb need laiendid samuti uuesti maha kakkuda, kuna
see imeliim ei hoia just väga kinni neid laiendeid seal pärast neid aastaid enam.
Samuti olid nad põhimõtteliselt vanade detailide peale liimitud, mitte midagi alt ära võtmata ( kummiliistud olid ära võetud ) ja üsna huvitav oli
lugeda saksakeeleseid juhendeid sealt laiendi seest
Ise loodan, et saab ikka asja ja on kunagi ilus vaadata.
S2 ABT esistangest oleks samuti huvitatud niiet kui kellelgi on linki kus neid koopiaid müüakse võib jagada. Ise pole leidnud. Teine asi on kapott
mida ei tahaks ka originaali jätta.
Täna ei teinud auto juures midagi, pidasin päevakese vahet ... |
http://www.acm-ab.se/audi/s2-coup-b4-/abt-skarmar/116
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 28.11.15 21:29
|
|
|
Esistanget ei leia. Võibolla ei oska otsida lihtsalt...
Tsitaat: | Algselt postitas: ahtisaar
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboQuattro
Ma pole uksi ka leidnud. Tiibasid tean et saab tellida 250 eur tk. Ise tegelikult väga originaalsust taga ei aja pigem lihtsalt meeldib see välimus.
Pisut erilisem ka. Samas saan öelda, et kui keegi ostma hakkab siis tõenäoliselt originaalidel tuleb need laiendid samuti uuesti maha kakkuda, kuna
see imeliim ei hoia just väga kinni neid laiendeid seal pärast neid aastaid enam.
Samuti olid nad põhimõtteliselt vanade detailide peale liimitud, mitte midagi alt ära võtmata ( kummiliistud olid ära võetud ) ja üsna huvitav oli
lugeda saksakeeleseid juhendeid sealt laiendi seest
Ise loodan, et saab ikka asja ja on kunagi ilus vaadata.
S2 ABT esistangest oleks samuti huvitatud niiet kui kellelgi on linki kus neid koopiaid müüakse võib jagada. Ise pole leidnud. Teine asi on kapott
mida ei tahaks ka originaali jätta.
Täna ei teinud auto juures midagi, pidasin päevakese vahet ... |
http://www.acm-ab.se/audi/s2-coup-b4-/abt-skarmar/116
|
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|