Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b2 kerevahetus -->Q ? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1811)
marekb
huviline



Registreerunud 04.06.15
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1.9 TD

postitati 20.11.15 09:26 Tsiteeri
Audi 80 b2 kerevahetus -->Q ?



Tere kõigile.
kuna mulle pakutakse hea hinnaga b2, mis on väga heas seisukorras siis otsustasin natuke netiavarustest uurida.
Mida täpsemalt?....... kuna tegu on esiveolise kerega siis väga suur soov on saada see quattroks?
Kuna see tunneli ise keevitamine on suht aeganõudev ja porno tegu siis sai uuritud tuttavalt kuidas see lihtsamalt quattroks teha.
Tema sõbral oli ka b2 mis oli algupäraselt fwd ja nüüd Q ilma et ta keevitaks ise tunneli , kuidas?
Tema oli ostnud b3 Q kere, lõiganud sealt põhja alt ja sobitanud selle b2 alla ja kinni keevitanud.
Tuttavalt ma rohkem infot kätte ei saanud, peale selle et pidi suht hästi sinna istuma.

Nüüd siis tähtsad küsimused ;

kas äkki oli tegu foorumikaaslase autoga, kui jah kas siis keegi teab ta nime?

Kui hästi see põhi sinna alla siis sobida võis? On paras töö see sinna istutada ?

Kas sellel teol on ka pointi, või on mõtekam osta kohe Q kere?

kuna entusiasmi mul on siis võiks isegi selle põhja vahetuse ette võtta, iseasi on see kui raskeks see osutub.
niiet kui kellelgi on kokkupuuteid selliste asjade siis palun kiitke heaks või laitke maha see mõte . :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.15 09:41 Tsiteeri


On siis vähemalt kupeegi, et asjal mõtet oleks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
marekb
huviline



Registreerunud 04.06.15
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1.9 TD

postitati 20.11.15 09:53 Tsiteeri


Kahjuks ei ole. :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 20.11.15 10:51 Tsiteeri


Isiklik arvamus- otsi parem selline tehnika, mida ei pea hakkama ümber ehitama. Entusiasm on hea asi, aga tuleb arvestada ka muid tegureid: oma aeg, vajalike osade hankimine, osade kokkusobitamine, materiaalsed kulud jne. Kas need kõik kaaluvad üle valmis tehnika, mis võib vajada mõningast iluravi v remonti?
Kui tegu ei ole mingi haruldusega v uunikumiga, mis mõtet on vaevelda ja higistada? Ei ole enam need ajad, kui ei olnud midagi saada ja kõike tuli põlveotsas ise teha.
Kui sul oleks plaan valmis nikerdada midagi sellist nagu kunagi tegi Hüürus Mati Leivategija (C3 Quattro alusele Pobeda M20 kere, Volga M21 alla BMW 535, Sapakas, Mosse 407 uute alustega jvpm.), on asjal iva. Aga kui hakata ümber ehitama olemasolevaid keresid, mis on asja point? Soov näidata v tõestada kellelegi, et see võimalik? Loomulikult on paljud asjad võimalikud, aga kas ka tasub?
Nagu ütlesin on see isiklik arvamus, otsustad ikka ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.15 11:10 Tsiteeri


Korralikku (vähese rooste või üldse ilma) masinat ümber tegema ei hakkaks vaid teeks olemasoleva väga heasse sõidukorda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 20.11.15 12:15 Tsiteeri


Samas, kui kere on ikkagi põrandast juba piisavalt mäda, et peaks lappima hakkama, siis pole b3q juppide asenduseks keevitamine enam eriti hullem töö. Aega läheb niikuinii meeletult kui asi korralikult teha.
Aixxi mõte on mudugi õige, see algne B2 võiks olla vähemalt Coupe.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 22.11.15 23:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marekb
Tere kõigile.
kuna mulle pakutakse hea hinnaga b2, mis on väga heas seisukorras siis otsustasin natuke netiavarustest uurida.
Mida täpsemalt?....... kuna tegu on esiveolise kerega siis väga suur soov on saada see quattroks?
Kuna see tunneli ise keevitamine on suht aeganõudev ja porno tegu siis sai uuritud tuttavalt kuidas see lihtsamalt quattroks teha.
Tema sõbral oli ka b2 mis oli algupäraselt fwd ja nüüd Q ilma et ta keevitaks ise tunneli , kuidas?
Tema oli ostnud b3 Q kere, lõiganud sealt põhja alt ja sobitanud selle b2 alla ja kinni keevitanud.
Tuttavalt ma rohkem infot kätte ei saanud, peale selle et pidi suht hästi sinna istuma.


Seega ta ikkagi ju vahetas tunneli :)

Tsitaat:
Nüüd siis tähtsad küsimused ;

kas äkki oli tegu foorumikaaslase autoga, kui jah kas siis keegi teab ta nime?

Kui hästi see põhi sinna alla siis sobida võis? On paras töö see sinna istutada ?


Piisavalt aeganõudev töö, mille tegemiseks on vaja rohkem kui lõikur ja keevitus.

Tsitaat:
Kas sellel teol on ka pointi, või on mõtekam osta kohe Q kere?


Mõtekam osta kohe Quattro kere. Põhja vahetuse mõttekus oleks tõesti ainult coupe puhul olemas...

Tsitaat:
kuna entusiasmi mul on siis võiks isegi selle põhja vahetuse ette võtta, iseasi on see kui raskeks see osutub.
niiet kui kellelgi on kokkupuuteid selliste asjade siis palun kiitke heaks või laitke maha see mõte . :)


Esiteks vaja kõrvale sul b3 quattrot, kui see olemas saad edasi mõelda. Isiklikult jätaks b2 orginaaliks kuna ümberehituseks pead sisuliselt autole uue põhja ehitama ja kõige parem osa on see, et arvele teda sellisena ikka võtta põhimõtteliselt ei saa. Samas kui ehitamiseks isu, vahendid, ruumid ja AEG on siis miks mitte. Hea oleks vaadata, et on veel hulle :) .

Vajadusel saan tutvustada sulle quattro põhja ja esiveolise põhja erinevusi reaalsete autode peal, sealt edasi saad juba ise mõelda. Leiame ka vahetatud põhjaga autode näiteid kus on näha mida ja kuhu on keevitatud, kuna on pooleli jäänud mingil hetkel see lõbu.



Kokkuvõtteks jäta b2 originaalkorda esialgu ja sõida sellega, aja möödudes muutuvad ilmselt ka mõtted ja lõpuks otsid valmis asja, mis on ka eestimaa pinnal ja ilmselt reaalse hinnaga müügis olemas vaja ainult üles leida.


The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marekb
huviline



Registreerunud 04.06.15
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4 1.9 TD

postitati 23.11.15 07:44 Tsiteeri


No selge siis. Jätan selle vanakese siis originaalkonditsiooni ja ei hakka teda ümber tegema.
Tore vähemalt et ära selgitasite et see epole mõtekas, mitte ei kukkunud kohe p### saatma om mõttega :)

Aga kas kellelgi oleks pakkuda või teab kedagi kellel on B2 Q kere üleliigne koos dokkidega- oleks väga tänulik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 23.11.15 10:13 Tsiteeri


Kõige lihtsam panna ostu-müügi alafoorumisse teema ja küll leiavad tee sinuni. Tõenäoliselt ise keegi müüki neid väga tihti ei pane. Niimoodi võid leida. Ise soovitaks ka kaheukselist masinat veelparem Couped. Arvestama pead tõenäoliselt miinimum 2000 eurise väljaminekuga kui tahad midagi asjalikku.

Või siis veel lähinaabrid...

Tõsise tahtmise korral leiad ka selle auto.


The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.4% - SQL: 70.6%]