Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi Coupe 2.8Q - 1992 - ahtisaar(MÜÜDUD) (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 5246)
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 19.11.15 18:35 Tsiteeri
Audi Coupe 2.8Q - 1992 - ahtisaar(MÜÜDUD)



Nonii.
Kuna siin maal on neid quattroid vähe müügil, ning need mida pakutakse krõbedate hindadega, sai käidud soomes ning taritud üks omale koju. Mootoriks on siis 2.8 V6 128kw mis manuaalkastiga ja neljaratta veoline

Auto on siis aastast 1992 ja algselt pärineb Saksamaalt. Umbes 10 aastat tagasi toodi ta Soome kus on olnud seniajani üks omanik ja nüüd siis on juba pea 200km saanud eesti teid nühkida.
Autoga tuli kaasa ka pea kogu paberimajandus. Olemas on originaal audi dokumendi kaaned(on küll veidi räsitud) mille sees hooldus raamat(täielikult täidetud plus lisaks juurde tehtud paberid), auto kasutusjuhend, ja audi teeninduste raamat koos asukoha kaartide ja andmetega).

Autol peal siis:
konditsioneer
nahksisu(sportlikum)
sportvedrustus
sportrool
R16 suverehvid velgedega
R15 audi valuveljed talverehvidega
miskised küljelaiendid
tuuning esistange
kompuuter
4-ja pirniga autochek
puitimitatsioon
katuseluuk
plokisoojendus koos salongis oleva lisaventikaga
sportlikum summuti.

Aga nagu pea 24 aastat vanale autole kohane on ka seda vaja putitada nii siit kui sealt. Esiistmete põhjad tahavad uut vatiini saada(põsed läbi), sidur üle vaadata(liiga raske ning liiga ülevalt võtab) kesklukk korda teha, salongi ventika reostaat ära vahetada(uus olemas) uus mürasummutus paigaldada.


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/474/0109487051bb8d2.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/474/010948705570c3b.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/474/01094870571799f.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/474/0109487059f57cc.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/474/010948705372f10.jpg
Lisaks veel juurde, et läbisõit on kelladel 433000km mida ei ole keritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 19.11.15 20:05 Tsiteeri


JÕUDU saidki kätte lõpuks :D jaga natuke pildimaterjali kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 19.11.15 20:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: THL
JÕUDU saidki kätte lõpuks :D jaga natuke pildimaterjali kah.

Oma esimese coupe omamisest saati olen neliveolist ja V mootoriga couped tahtnud. V6 just hääle pärast :D Kuigi jah 100+kw R5 on ka ilusa kõlaga :D :D
Pildid saab alles nädalavahetusel :) Siis ehk ilusamad ilmad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 21.11.15 15:49 Tsiteeri


Homme läheb siis suuremaks jupitamiseks.
Esiistmed saab detsembris remonti viia ning samas lasen ka lae polstri ära vahetada. Tuleb must lagi.
Lisaks peab ka salongi filtri uue panema ning ehk õnnestub isegi kliima peale panna. Ei tohiks iseenesest olla raske kuna konditsioneer on juba olemas.
Lisaks tuleb küljesolev stange asendada originaal stange vastu. Praegune ei sobi kohe mitte sinna külge. On küll ilus kuid pole päris see. Lisaks peab vaatama mis laienditega teha annab. Juhipoolne on viga saanud ja üleüldse on kuidagi üle pe.sse külge pandud.
Tagumistele ratastele on ka flantsid vahele pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 21.11.15 16:06 Tsiteeri


Välimus on hetkel päris õudne.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 21.11.15 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Välimus on hetkel päris õudne.

läti tuuning :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 21.11.15 16:59 Tsiteeri


Olen õudsamaid näinud :D , üldjoontes tundub asjalik pill olema. Vähemalt roheline :cool:.


The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 29.11.15 19:24 Tsiteeri
128kw vs. 142kw



Küsimus targematele kes asjaga rohkem tegelenud.
Kui keeruline oleks siis 142kw mootor sinna 128kw mootori asemele istutada?
Olemas on terve auto(A4) millelt saaks mootori.
Või saab alumise otsa samaks jätta ning ainult kaaned ringi pista?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 29.11.15 21:48 Tsiteeri


Targem vast pole aga plokid on erinevad, seega tuleb panna terve mootor. Kui doonor olemas siis on kättevõtmise asi rohkem. Mootor ja juhtmestik ringi tõsta ning ilmselt immo maha võtta ja aju manuaali jaoks ümber kodeerida ( juhul kui on automaat ).

Keeruline vast pole aga mahukas kindlasti. Ja küsitav on, et kas need 14 lisa kw on seda väärt? Tulemus oleks muidugi huvitav...

Samas kui omal oleks doonor olemas, siis teeks ilmselt sama. Nädalaga peaksid tehtud saama kui tõrkeid pole, omast käest tean aga, et kui selle 30v maha tõstad siis hakkad ilmselt tihendeid jms vahetama seega plaani see töö parem juba kevadeks saad ühe talve quattroga ka sõita :cool:


The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Siim
huviline

Avatar


Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.15 06:58 Tsiteeri


See 30 klappi on nii pluss kui miinus. Kui kõik heas korras liigub piisavalt aga et heasse korda saada siis kulukam (30 vs 12 klappi). Jõud ju pidavat kaanest tulema. Räägitakse et esimese otsa 12v on isegi parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
RS88
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D3 2006

postitati 30.11.15 08:10 Tsiteeri


Jõudu masinaga! Ise 30v teed ei läheks, minu arvates on originaalil ka mingi väärtus. Lisaks, nagu juba eelnevalt öeldi, siis 12v võib isegi etem olla. 14kW võimsuse tõus ei ole kogu seda tööd minu arvates väärt.


Not miles per gallon. Smiles per gallon. The real deal.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 30.11.15 08:35 Tsiteeri


30v on törts teravam. Mina teeks küll ära kui mootor olemas. Originaali saab alati tagasi panna ja 30v-le on müüa kompressori kit-e ka usas...


The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
prual84
huviline



Registreerunud 20.11.07
Asukoht: harjumaa,kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: audi s4(ajalugu) a3 hetkel

postitati 30.11.15 08:38 Tsiteeri


Kindlasti saab selle v6-gi elavamaks,plokikaasi töödelda,väljalase,hooratas jne.Mootorisse võib vajadusel manustada muudki tava küttele lisak.Vahelduseks huvitav lugemine 2.2t ja v8-te vahele.

Martin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TurboQuattro
huviline

Avatar


Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R

postitati 30.11.15 09:31 Tsiteeri


Saab kindlasti, enne tuleb selgeks teha kas laetakse üle või jääb vabalthingav.

Tehtud on aga eestis vist mitte. Tehtav on ka kindlasti aga kui mootor leemendab siis peab enne selle puhtaks saama. Lohutada võin, et hullemaks ei lähe kui vahetada ja teatud mõttes kõige odavam viis lisavõimsuse saavutamiseks. Kui doonorauto olemas siis ei tohiks ka ühtgi probleemi tekkida seal.

Sinu olukorras olles mina isiklikult teeks selle ära...


The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 30.11.15 10:04 Tsiteeri


mootor jääks kindlasti vabalt hingav.
Doonori kohapealt on ta jah kahjuks automaat ning mootor pole ka ühestki otsast kuiv. Vahetuse küsimuse just tõstatasin sellepärast, et ei ole veel leidnud ühtegi teemat kus selline swap läbi tehtud oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 30.11.15 10:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahtisaar
mootor jääks kindlasti vabalt hingav.
Doonori kohapealt on ta jah kahjuks automaat ning mootor pole ka ühestki otsast kuiv. Vahetuse küsimuse just tõstatasin sellepärast, et ei ole veel leidnud ühtegi teemat kus selline swap läbi tehtud oleks.

Kunagi vist sellises väljamaa foorumis nagu s2forum jäi silma üks cabrio (no põhimõtteliselt sama nina ju autodel ;)), mil pandi peale ka tavalise v6 asemele 142kw 30v. Kui sealt otsida, siis ehk leiab midagi.

Immot otseselt eemaldada vaja pole kui sul terve auto olemas, kuna sul võimalik kõik vajalikud juhtmed immo karbi ja rõnga jaoks maha nokkida ning lisaks on sul ka vastav võti koos kiviga olemas. Võti ja rõngas tuleb omavahel kokku panna/teipida ning siis juba kuhugi armatuuri alla ära paigutada. Huvi korral võin ma täpsemalt U2U kaudu sellest asjast rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 30.11.15 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Tsitaat:
Algselt postitas: ahtisaar
mootor jääks kindlasti vabalt hingav.
Doonori kohapealt on ta jah kahjuks automaat ning mootor pole ka ühestki otsast kuiv. Vahetuse küsimuse just tõstatasin sellepärast, et ei ole veel leidnud ühtegi teemat kus selline swap läbi tehtud oleks.

Kunagi vist sellises väljamaa foorumis nagu s2forum jäi silma üks cabrio (no põhimõtteliselt sama nina ju autodel ;)), mil pandi peale ka tavalise v6 asemele 142kw 30v. Kui sealt otsida, siis ehk leiab midagi.

Immot otseselt eemaldada vaja pole kui sul terve auto olemas, kuna sul võimalik kõik vajalikud juhtmed immo karbi ja rõnga jaoks maha nokkida ning lisaks on sul ka vastav võti koos kiviga olemas. Võti ja rõngas tuleb omavahel kokku panna/teipida ning siis juba kuhugi armatuuri alla ära paigutada. Huvi korral võin ma täpsemalt U2U kaudu sellest asjast rääkida.



Lihtsam lasta immo maha võtta ajust pluss automaatkasti tarkvara, et hiljem probleeme ei tekitaks.
Tihendeid saab sellel mootoril kõvasti vahetada:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 30.11.15 11:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Kunagi vist sellises väljamaa foorumis nagu s2forum jäi silma üks cabrio (no põhimõtteliselt sama nina ju autodel ;)), mil pandi peale ka tavalise v6 asemele 142kw 30v. Kui sealt otsida, siis ehk leiab midagi.

Immot otseselt eemaldada vaja pole kui sul terve auto olemas, kuna sul võimalik kõik vajalikud juhtmed immo karbi ja rõnga jaoks maha nokkida ning lisaks on sul ka vastav võti koos kiviga olemas. Võti ja rõngas tuleb omavahel kokku panna/teipida ning siis juba kuhugi armatuuri alla ära paigutada. Huvi korral võin ma täpsemalt U2U kaudu sellest asjast rääkida.

Peab seda s2forumi läbi lappama sest esiosa neil jah sama.
Aga eks see mootorivahetus jääb vast kevadet/suve ootama, sest päris lageda taeva al seda praeguste ilmadega ei tee :D Samas kui a4-jalt uuesti mootori maha saab siis tuleks esmalt too mootor kuivaks saada.
Praegu paras aeg igasugu tarkust kokku korjata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 30.11.15 17:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ahtisaar
Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Kunagi vist sellises väljamaa foorumis nagu s2forum jäi silma üks cabrio (no põhimõtteliselt sama nina ju autodel ;)), mil pandi peale ka tavalise v6 asemele 142kw 30v. Kui sealt otsida, siis ehk leiab midagi.

Immot otseselt eemaldada vaja pole kui sul terve auto olemas, kuna sul võimalik kõik vajalikud juhtmed immo karbi ja rõnga jaoks maha nokkida ning lisaks on sul ka vastav võti koos kiviga olemas. Võti ja rõngas tuleb omavahel kokku panna/teipida ning siis juba kuhugi armatuuri alla ära paigutada. Huvi korral võin ma täpsemalt U2U kaudu sellest asjast rääkida.

Peab seda s2forumi läbi lappama sest esiosa neil jah sama.
Aga eks see mootorivahetus jääb vast kevadet/suve ootama, sest päris lageda taeva al seda praeguste ilmadega ei tee :D Samas kui a4-jalt uuesti mootori maha saab siis tuleks esmalt too mootor kuivaks saada.
Praegu paras aeg igasugu tarkust kokku korjata.


Ning jubinaid ja tihendeid mootori jaoks korjata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 02.12.15 20:06 Tsiteeri
immo



Küsimus selle immo kohapealt. Kas tal on üldse immo ajuse sisse poogitud? Nimelt lammutades jäi sima, et süüteluku ümber olevast rõngast läksid juhtmed keskkonsooli küljes olevasse valgesse karpi mis siis peaks olema see immo moodul? Või eksin? Armatuuri kellad on ka täitsa tavalised, ilma kompuutrita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 02.12.15 20:18 Tsiteeri


Immo on siiski ajus ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 08.12.15 14:07 Tsiteeri


Vahepeal on saanud auto kallal nokitseda. Alustatud salongi lahti kiskumisega, et siis kliima ning uus vilt paigaldada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
THL
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.15
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Q / traktor

postitati 09.12.15 06:12 Tsiteeri


Pane uuem, vanem peaks teistmoodi pumba ja gaasiga olema, kättesaadavus vist keerulisem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
SalmA
huviline

Avatar


Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Tallinn/Rapla/Lokuta
Kasutaja on eemal

Auto: 100 Sedan 2.5 TDI 90

postitati 09.12.15 06:23 Tsiteeri


Eks mõlemal on omad plussid/miinused.

Vanem süsteem töötab väga edukalt ka R134 gaasiga, tuleb vaid vana õlu süsteemist välja lasta.

Vanem on mõnesmõttes vastupidavam/kergemini hooldatav, kuna kasutab vaakumit ning voolikut veidi lihtsam/odavam vahetada, kui elektrilisi klappe.

Kuid, kui soovid täpsemat reguleerimist, siis mine ikka uuema peale.



SalmA


Some seek forgiveness, others escape...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 09.12.15 10:23 Tsiteeri


Kuna praegu on ka peal konditsioneer, siis seda gaasi värki lahti nokkima ei pea. Vaja ainult soojendusradikas koos korpusega ringi vahetada. Õnneks käib see kolakas keskelt pooleks. Lisaks siis vaja juhtmestik osaliselt külge aretada.Olemas on mul siis alates ventika pistikust kõik juhtmed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.1% - SQL: 59.9%]