Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Temp andur B4 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1787)
hardi
huviline



Registreerunud 22.04.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 93 2,3 autom

postitati 25.04.05 12:39 Tsiteeri
Temp andur B4



Mul temp näidik nullis - üks tark ütles et see suur nelja otsaga andur läbi aga kuidas saada kindlalt teada et see läbi on - muidu ostad 6 soti eest uue anduri ja näidik on sama null


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 25.04.05 12:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hardi
Mul temp näidik nullis - üks tark ütles et see suur nelja otsaga andur läbi aga kuidas saada kindlalt teada et see läbi on - muidu ostad 6 soti eest uue anduri ja näidik on sama null


proovi, äkki näidiku viga hoopis ja kas see andur mis temperatuurinäitajale inffi annab on ikka 4 otsaga??
Mõtlen selle jutuga seda et ehk on see nelja otsaga hoopis ajule inffi andev jurakas ja pärast investeerid valesse kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hardi
huviline



Registreerunud 22.04.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 93 2,3 autom

postitati 25.04.05 12:48 Tsiteeri


kuidas ma proovin kas näidik on korras? nagu tean on tal kaks andurit üks väike(pealmine) ja teine suur(alumine ehk tagurpidi) ja alumisel on neli otsa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 25.04.05 13:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hardi
kuidas ma proovin kas näidik on korras? nagu tean on tal kaks andurit üks väike(pealmine) ja teine suur(alumine ehk tagurpidi) ja alumisel on neli otsa


proovi teiste kelladega, kõige lihtsam, sinuomadel võib vabalt mingi külmjoode olla ja sellest siin foorumis oi-oi kui palju räägitud ka. Võibolla saab ka andurit testida miskitmoodi mõõtes, aga sellest räägib ehk peale selle teema lugemist mõni targem klubiliige :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pahadeplaneet
Bännitud



Registreerunud 09.03.05
Asukoht: tartu lähedal väike maja
Kasutaja on eemal

Auto: b4

postitati 01.05.05 19:37 Tsiteeri


kui sa leiad teise anduri siis ühendad juhtmed taha ja soendad välgumihkliga endal proovisin nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.05 06:46 Tsiteeri


Ei hakanud uut teemat tegema sest sama jama autol. Aga kas minu puhul võib järeldada et kella viga, kuna vahepeal näitab ja vahepeal nullis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.05.05 07:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Timo
Ei hakanud uut teemat tegema sest sama jama autol. Aga kas minu puhul võib järeldada et kella viga, kuna vahepeal näitab ja vahepeal nullis?

Täpselt samamoodi võib teha ka mittetöötav andur või ka lihtsalt vilets pistikühendus anduri juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Timo
huviline



Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.05.05 10:48 Tsiteeri


Selge, kas oskad ka seletada, kus 2,8-l see andur paikneb?

Ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 04.05.05 13:48 Tsiteeri


Jälle mingi aju infi jama?! Too nelja (uued kolme) otsaga andur ei jaga mingit infi ajule, ajule on teised andurid. Üks ots on +, teine lülitab sisse hoiatuslambi armatuuris, kolmas liigutab kella ja neljas on lisaühendus kerega (maakeeles mass), mida uutele anduritele enam ei paigaldata.
Kontrollimiseks võta üks pirnipesa koos 12v pirniga ja ühenda anduri taha käiva pistiku klemme järiest omavahel kokku. tulemuseks peab hakkama vilkuma ühel juhul punane signaallamp ja teisel juhul jookseb kell põhja.
Rikkis anduriga sõites on lisaks veel see risk, et kui ei tööta kell, ei tööta ka ülekuumenemisest hoiatav tuli. Ühtlasi puudub signaal ülekuumenemisest!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]