hardi
huviline
Registreerunud 22.04.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 93 2,3 autom
|
postitati 25.04.05 12:39
|
|
|
Temp andur B4
Mul temp näidik nullis - üks tark ütles et see suur nelja otsaga andur läbi aga kuidas saada kindlalt teada et see läbi on - muidu ostad 6 soti eest
uue anduri ja näidik on sama null
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 25.04.05 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hardi
Mul temp näidik nullis - üks tark ütles et see suur nelja otsaga andur läbi aga kuidas saada kindlalt teada et see läbi on - muidu ostad 6 soti eest
uue anduri ja näidik on sama null |
proovi, äkki näidiku viga hoopis ja kas see andur mis temperatuurinäitajale inffi annab on ikka 4 otsaga??
Mõtlen selle jutuga seda et ehk on see nelja otsaga hoopis ajule inffi andev jurakas ja pärast investeerid valesse kohta.
|
|
|
hardi
huviline
Registreerunud 22.04.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 93 2,3 autom
|
postitati 25.04.05 12:48
|
|
|
kuidas ma proovin kas näidik on korras? nagu tean on tal kaks andurit üks väike(pealmine) ja teine suur(alumine ehk tagurpidi) ja alumisel on neli
otsa
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 25.04.05 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hardi
kuidas ma proovin kas näidik on korras? nagu tean on tal kaks andurit üks väike(pealmine) ja teine suur(alumine ehk tagurpidi) ja alumisel on neli
otsa |
proovi teiste kelladega, kõige lihtsam, sinuomadel võib vabalt mingi külmjoode olla ja sellest siin foorumis oi-oi kui palju räägitud ka. Võibolla
saab ka andurit testida miskitmoodi mõõtes, aga sellest räägib ehk peale selle teema lugemist mõni targem klubiliige 
|
|
|
pahadeplaneet
Bännitud
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: tartu lähedal väike maja
Kasutaja on eemal
Auto: b4
|
postitati 01.05.05 19:37
|
|
|
kui sa leiad teise anduri siis ühendad juhtmed taha ja soendad välgumihkliga endal proovisin nii.
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.05.05 06:46
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema sest sama jama autol. Aga kas minu puhul võib järeldada et kella viga, kuna vahepeal näitab ja vahepeal nullis?
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.05.05 07:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Timo
Ei hakanud uut teemat tegema sest sama jama autol. Aga kas minu puhul võib järeldada et kella viga, kuna vahepeal näitab ja vahepeal nullis?
|
Täpselt samamoodi võib teha ka mittetöötav andur või ka lihtsalt vilets pistikühendus anduri juures.
|
|
|
Timo
huviline
Registreerunud 25.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.05.05 10:48
|
|
|
Selge, kas oskad ka seletada, kus 2,8-l see andur paikneb?
Ette tänades
|
|
|
Dantee
huviline
Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 320
|
postitati 04.05.05 13:48
|
|
|
Jälle mingi aju infi jama?! Too nelja (uued kolme) otsaga andur ei jaga mingit infi ajule, ajule on teised andurid. Üks ots on +, teine lülitab sisse
hoiatuslambi armatuuris, kolmas liigutab kella ja neljas on lisaühendus kerega (maakeeles mass), mida uutele anduritele enam ei paigaldata.
Kontrollimiseks võta üks pirnipesa koos 12v pirniga ja ühenda anduri taha käiva pistiku klemme järiest omavahel kokku. tulemuseks peab hakkama vilkuma
ühel juhul punane signaallamp ja teisel juhul jookseb kell põhja.
Rikkis anduriga sõites on lisaks veel see risk, et kui ei tööta kell, ei tööta ka ülekuumenemisest hoiatav tuli. Ühtlasi puudub signaal
ülekuumenemisest!!!
|
|
|