Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A4 1.8 TFSI 118kW (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3328)
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 05.11.15 18:43 Tsiteeri
Audi A4 1.8 TFSI 118kW



Tere klubilised !

Mis te arvate sellest isendist, naine soovib osta: http://www.auto24.ee/used/2119202 Väga janune moto? Õlikulu? Tiptronic kast? Vastupidavus?
Natuke eeltööd tehes, tuleb vist see TFSI moto mõte maha matta :(

Terv.
Ahti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 05.11.15 20:00 Tsiteeri


Pole see 1,8 TFSI nii hull midagi. Olen omanud sama mootoriga autot (küll mitte AUDI, aga VAG grupist ikka) 2009 aastast, tänaseks läbisõit 143000 kilomeetrit.
Kütusekulu osas - kui võrrelda võrreldava võimsuse ja dünaamikaga vabalthingavate bensukatega on ta ökonoomne. Õlikulu - mul alates 30000 km olen 15000 jooksul 1L juurde kallanud, sõbral oli sama mootoriga A4 ja tema näiteks kordagi õli lisama ei pidanud (müüs auto maha kui ls oli kopikad alla 100000).
Tüüpveana tahmub TFSI ja FSI mootoritel sisselase (carbon buildup), nii ka kõnealusel mootoril. Mina lasin enda autol nüüd paari nädala eest puhastada (oli puhastaja jutu järgi mõõdukalt must), koos õlivahetusega maksumus 390eur. Enne puhastamist jõukadu väga tugevalt tunda ei andnud, saa nüüd aru kas oli mälestus teravamst kiirendusest ilustatud mälestus v reaalsus. Pärast puhastamist tuli juurde või õigemini tagasi mootori teravus madalamatel pööretel.
Veel räägitakse ketipingutite kulumisest, mida reedab kõrisev hääl käivitmisel - mulle tänaseks veel tundamat nähtus.
Väänet toodab see mootor piisavalt, et liikluses mitte jalgu jääda.
Otsmisel pigem võib segada teadmine, et A4 saab osta mitmete hulga võimsamate mootoritega, mis diisli korral lisaks jõulisemale minekule ka ökonoomsem on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ahti
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.10.02
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0 TDI S-line

postitati 05.11.15 20:29 Tsiteeri


Tänud undu!

Eks tuleb vaadata diislite poole siis...


Tsitaat:
Algselt postitas: undu
Pole see 1,8 TFSI nii hull midagi. Olen omanud sama mootoriga autot (küll mitte AUDI, aga VAG grupist ikka) 2009 aastast, tänaseks läbisõit 143000 kilomeetrit.
Kütusekulu osas - kui võrrelda võrreldava võimsuse ja dünaamikaga vabalthingavate bensukatega on ta ökonoomne. Õlikulu - mul alates 30000 km olen 15000 jooksul 1L juurde kallanud, sõbral oli sama mootoriga A4 ja tema näiteks kordagi õli lisama ei pidanud (müüs auto maha kui ls oli kopikad alla 100000).
Tüüpveana tahmub TFSI ja FSI mootoritel sisselase (carbon buildup), nii ka kõnealusel mootoril. Mina lasin enda autol nüüd paari nädala eest puhastada (oli puhastaja jutu järgi mõõdukalt must), koos õlivahetusega maksumus 390eur. Enne puhastamist jõukadu väga tugevalt tunda ei andnud, saa nüüd aru kas oli mälestus teravamst kiirendusest ilustatud mälestus v reaalsus. Pärast puhastamist tuli juurde või õigemini tagasi mootori teravus madalamatel pööretel.
Veel räägitakse ketipingutite kulumisest, mida reedab kõrisev hääl käivitmisel - mulle tänaseks veel tundamat nähtus.
Väänet toodab see mootor piisavalt, et liikluses mitte jalgu jääda.
Otsmisel pigem võib segada teadmine, et A4 saab osta mitmete hulga võimsamate mootoritega, mis diisli korral lisaks jõulisemale minekule ka ökonoomsem on.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 06.11.15 21:35 Tsiteeri


On jah diisel muretum tee...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.2% - SQL: 73.8%]