Scotch
huviline
Registreerunud 03.11.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.15 09:47
|
|
|
A3 1999 raadio vahetus
Originaal raadio (Audi concert) sai otsa ja mõtlesin, et panen asemele poest ostetud Blaupunkti. Aga otsad ei klapi, vähemasti tundub nii. Kas keegi
teab kuidas ühendada poe raadio originaal raadio juhtmete otsa. Või siis ütleb keegi mida kaasa pandud pildil täpselt need nimetused tähendavad.
Vabandust kui teema läbi käinud on. Otsinguga ei suutnud mina leida.
Skeem
|
|
|
yks
huviline
Registreerunud 04.05.11
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.15 13:29
|
|
|
Ülevalt, vasakult paremale
1 rida
Mass
valgustus-lülitab maki tuled põlema kui makk ei tööta, kuid auto armatuuri valgus süttib.
ei tea
Mute, lülitab heli välja tel vms asja peale
2 rida
Aku pluss, pidev toide 30
toide läbi süüteluku raadio oasendi 15
k-bus pole blaukaril vajalik
kiiruse signaal, makk regullib automaatselt volüümi juurde kiiruse tõustes.
|
|
|
Scotch
huviline
Registreerunud 03.11.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.15 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yks
Ülevalt, vasakult paremale
1 rida
Mass
valgustus-lülitab maki tuled põlema kui makk ei tööta, kuid auto armatuuri valgus süttib.
ei tea
Mute, lülitab heli välja tel vms asja peale
2 rida
Aku pluss, pidev toide 30
toide läbi süüteluku raadio oasendi 15
k-bus pole blaukaril vajalik
kiiruse signaal, makk regullib automaatselt volüümi juurde kiiruse tõustes. |
Tänud aga, mida see pidev toide 30 ja raadio oasendi 15 tähendab ?
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.15 10:16
|
|
|
Äkki mõtleb kasutaja "yks" kaitsme numbreid selle all?
S-Kont on muidu varasematel süsteemidel süüteluku pinge, st kui süüte paned ACC asendisse siis peaks sinna pinge peale tulema. Nt kui sul on Audi
Chorus 1 ning sa ei lase S-Konti pinget peale, siis ta lülitab end automaatselt iga tunni tagant järgi - funktsioon, et auto akut ei koormaks kui
kogemata makk sisse jäeti aga süüde sees ei ole. Ilusti töötas makk ka ilma selle "toide läbi süüteluku asendi" klemmita, mõnel teisel makil on seal
kohas aga hoopis" Antenna amp out", st kui maki sisse lükkad, siis lükkab toite peale antennivõimendile. Kõige lihtsam oleks sul testida nii, et
võtad selle pistiku audi maki tagant ära ja mõõdad üle, kas tuleb süüde sees S-Kont peale +12V, peaks tulema.
|
|
|
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B6 Quattro
|
postitati 09.11.15 15:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Äkki mõtleb kasutaja "yks" kaitsme numbreid selle all? |
Siiski on jutt terminalidest:
30 on pidev +12V
15 on süütega lülitatud +12V
Lisaks veel 31 on mass, 15x on süütega lülitatud, aga starteri kasutamise ajal katkestatud ja S-kontakt saab pinge sellest hetkest, kui võtit süüte
lukus keerata ja pinge katkestatakse alles võtme süütelukust eemaldamisega.
|
|
|
|
Scotch
huviline
Registreerunud 03.11.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.15 13:01
|
|
|
Tänud kõigile. Kuid paraku ma ei saa ikkagi panna seda "poe" vidinat sinna. Kuna kõlarid taga on mingi võimendiga neid vahetama ei viitsi hakata.
Äkki aga keegi teab, kus remonditakse originaal raadiot. Sellel praegu jääb hääl valjult peale, keegi ütles, et miski "kivi" läbi..
|
|
|
rs156
Suletud konto
Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.15 13:23
|
|
|
Võimendi tahab endale line-in sisendit lihtsalt, kui blaupunkt pakub line out väljundeid siis peaksid asja niisama juhtmete õigesti ühendamisel käima
saama. Kõige parem oleks kui saaksid line-out helinivood reguleerida, vahel lubab makk seda ka teha, vahel pannakse high-low / low-high convertereid
vahele.
Sinu maki probleem on põhimõtteliselt ühes EEPROM ehk mälukivis, kuhu tarkvara vea tõttu kirjutatakse iga volüümi-nupu kruttimise peale uued
väärtused. Kuna kivil on mingi max arv kirjutus-tsükleid, mida kasutada saab siis on see täis saanud. Selle paranduseks siis kivi vahetus + softi
uuendus, esimese võin sul ise ära teha, kuid softi ma küll ei tea, kust saaks
|
|
|