joost
huviline
Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.15 09:45
|
|
|
Immo versiooni tuvastamine A4 B5
Autoks A4 B5 aasta 2001.
Kuna originaal näidikuplokk on omadega läbi, siis vajab see vahetust. Aga teadupärast B5'l muutusid need näidikuplokid aja jooksul mitmel korral, nii
et kõik nad omavahel vahetatavad ei ole.
Probleem on praegu immobilaiseri versiooni tuvastamisega. Kas on mu autol immo2 või immo3.
Internetis leidub erinevaid õpetusi, kuidas immot tuvastada, aga minu puhul on tulemused vastuolulised.
Tuvastusviis nr. 1 Kui immo logo (automärk võtmega) on tahhomeetris, siis on immo2 ja kui spidomeetris, siis on immo3. Minul on see
tahhomeetris, seega tulemuseks peaks olema immo2.
Tuvastusviis nr. 2 Kui spidoploki tootekoodi viimane number on 4 või 5, siis on immo2 ja kui on 6, siis on immo3. Minul on nii
originaalplokil kui ka doonorplokil viimane number sootuks 0. Seega vastust ei saanud.
Tuvastusviis nr. 3 Kui kell on digitaalne, on immo3. Kui kell on analoogne ja numbritega, siis on immo2. Minu originaalplokil on
digitaalne kell, seega vastuseks on immo3. (Doonorplokil aga analoogne, seega immo2?)
Tuvastusviis nr. 4 Kui Ross-Techi VCDS'is vaadata instrumendi sektsiooni, siis "Extra" lahtris on kaks väärtust. Üks on auto VIN
ja teine on Immo-ID. Õpetuses räägitakse, et kui on sedasi 2 väärtust järjest, siis on immo3. Kui on ainult immo-ID, siis on immo2. Selle järgi peaks
mul immo3 olema.
Veider on see, et kui ma doonorploki auto külge ühendan, siis ei saagi üldse VCDS enam autoga ühendust (No response from controller). Kas minu järgnev
järeldus võib olla korrektne:? Et minu originalplokk on siiski immo3 ja doonorplokk immo2 ja kuna taoline immo downgrade ei olegi mitte mingil juhul
võimalik, siis seetõttu ei saagi VCDS autoga ühendust, kui paigaldatud on vanem immo? Ja selle doonorplokiga mul midagi muud teha pole, kui edasi
müüa?
Kui nii, siis väga kurvastav on see, et immo3 paigaldati B5'le ju selliseljuhul ainult napilt 1 aasta, seega doonorplokiks sobib mulle ainult selline
spidoplokk, mis on 2001 aasta B5 pealt võetud?
Kui tihti müüb keegi enda 2001 aasta B5 varuosadeks... minu arvates väga haruldane nähtus Healjuhul 1 aastas.
Kas mitte mingi trikiga ei saa immo3 autosse immo2 spidot tööle?
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 01.11.15 10:24
|
|
|
Mis originaal näidikuplokil viga on?
|
|
|
joost
huviline
Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.15 10:57
|
|
|
Kütusenäidik valetab ja näitab täiesti suvalist näitu. 3 korda teele jäänud seetõttu.
Temperatuurinäidik valetab ja vahepeal karjub, et jahutusvedelik on 120 kraadi ja siis järgmine hetk jälle 90 kraadi. (termostaat äsja vahetatud).
Külmalt kõik digitaalsed näidikud (kell ja odomeeter) vilguvad ja siis kustuvad sootuks.
Miinuskraadidega kaotab plokk üldse öösel voolu ja hommikuks on kell ja kuupäev valed.
Iga natukese aja tagant arvab plokk, et auto ei töötagi, ehk kõik seierid kukuvad nulli, ja kuna seda teeb vahel minuti jooksul 10 korda ja pärast
igat "ärkamist" arvab, et kütust ka pole, siis peab seda kõrvulukustavat kütuse puudumise piiksu taluma.
Ühesõnaga täiesti lolliks on see läinud. Vahepeal peab veel sellist klõbinat taluma: https://www.youtube.com/watch?v=vm8ssbAPdXc (kütusetaseme andur on multimeetriga kontrollitud ja näitab vastavalt tasemele
ilusti õiget takistust)
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 01.11.15 11:33
|
|
|
Kui kellaplokiga ühendust ei saa, siis see plokk on surnud.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.11.15 22:04
|
|
|
Kui on VIN, siis on IMMO3.
Lisaks kontrolli pinout üle. A4-sid oli mälu järgi vähemalt 3 erineva klemmiasetusega.
|
|
|
|
Uku!
huviline
Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2.0 83kw 1990, Audi Coupe 1.8E 82kw 1991, Audi A4 1.9tdi 85kw 2001 ja S8 2002
|
postitati 06.11.15 11:58
|
|
|
Tere. Mul sama probleem Audi A4 1.9tdi 85kw 2001a. Uue kellaplokki olen ka ostnud juba ja isegi järgi proovinud. Proovisin sedasi, et panin vana
kellaplokkika auto tööle, kuna immo asub selle kellaplokki sees. Ühendasin uue plokki külge nii, et vahepeal mootorit seisma ei jätnud. Uuel kellad ja
valgustus töötavad nüüd ilusasti. Ainuke murelaps selle asja juures on see, et immo märk jääb vilkuma. Kui seisma jätta ja uuesti proovida tööle panna
siis Immo ei lase. Paned vana kellaplokki külge ja kõik töötab jälle, välja arvatud kellad ja valguse vilkumine! Need vilguvad ja teevad seda mida ise
heaks arvavad! On siin olemas inimesi kes aitaksid mul selle immo uues
plokkis tööle saada?!
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.11.15 21:23
|
|
|
Vahest mõtlen, kui suureks ma selle IMMO signatuuris kirjutama peaks.
Lisaks minule on kindlasti Tallinnas tegelasi, kes ära teevad. Ise satun ainult aegajalt sinna.
|
|
|
|
jaiks
huviline
Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi
|
postitati 06.11.15 21:36
|
|
|
Minul ka mure sarnane, et 2001 aasta a4 vaja kelladeplokk vahetada. Samamoodi kütuseseier paneb umbluud ja spidomeeter valetab. Uus plokk olemas aga
immo ei lase käivitada. Saab kivi ümber joota ka? Või ainult kodeerimise teel? Ja küsiks juurde, et kunas uuel plokil on miilid, siis peale
sihverplaatide vahetust saab osuti mis nipiga õige koha peale võlli otsa torgata?
Abi vaja Tartus.
|
|
|
rv30
klubiliige
Registreerunud 05.09.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi TT 8N
|
|