Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - Immo versiooni tuvastamine A4 B5
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Immo versiooni tuvastamine A4 B5 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1863)
joost
huviline

Avatar


Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.15 09:45 Tsiteeri
Immo versiooni tuvastamine A4 B5



Autoks A4 B5 aasta 2001.
Kuna originaal näidikuplokk on omadega läbi, siis vajab see vahetust. Aga teadupärast B5'l muutusid need näidikuplokid aja jooksul mitmel korral, nii et kõik nad omavahel vahetatavad ei ole.
Probleem on praegu immobilaiseri versiooni tuvastamisega. Kas on mu autol immo2 või immo3.

Internetis leidub erinevaid õpetusi, kuidas immot tuvastada, aga minu puhul on tulemused vastuolulised.

Tuvastusviis nr. 1 Kui immo logo (automärk võtmega) on tahhomeetris, siis on immo2 ja kui spidomeetris, siis on immo3. Minul on see tahhomeetris, seega tulemuseks peaks olema immo2.

Tuvastusviis nr. 2 Kui spidoploki tootekoodi viimane number on 4 või 5, siis on immo2 ja kui on 6, siis on immo3. Minul on nii originaalplokil kui ka doonorplokil viimane number sootuks 0. Seega vastust ei saanud.

Tuvastusviis nr. 3 Kui kell on digitaalne, on immo3. Kui kell on analoogne ja numbritega, siis on immo2. Minu originaalplokil on digitaalne kell, seega vastuseks on immo3. (Doonorplokil aga analoogne, seega immo2?)

Tuvastusviis nr. 4 Kui Ross-Techi VCDS'is vaadata instrumendi sektsiooni, siis "Extra" lahtris on kaks väärtust. Üks on auto VIN ja teine on Immo-ID. Õpetuses räägitakse, et kui on sedasi 2 väärtust järjest, siis on immo3. Kui on ainult immo-ID, siis on immo2. Selle järgi peaks mul immo3 olema.

Veider on see, et kui ma doonorploki auto külge ühendan, siis ei saagi üldse VCDS enam autoga ühendust (No response from controller). Kas minu järgnev järeldus võib olla korrektne:? Et minu originalplokk on siiski immo3 ja doonorplokk immo2 ja kuna taoline immo downgrade ei olegi mitte mingil juhul võimalik, siis seetõttu ei saagi VCDS autoga ühendust, kui paigaldatud on vanem immo? Ja selle doonorplokiga mul midagi muud teha pole, kui edasi müüa?

Kui nii, siis väga kurvastav on see, et immo3 paigaldati B5'le ju selliseljuhul ainult napilt 1 aasta, seega doonorplokiks sobib mulle ainult selline spidoplokk, mis on 2001 aasta B5 pealt võetud?
Kui tihti müüb keegi enda 2001 aasta B5 varuosadeks... minu arvates väga haruldane nähtus :( :( Healjuhul 1 aastas.

Kas mitte mingi trikiga ei saa immo3 autosse immo2 spidot tööle?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 01.11.15 10:24 Tsiteeri


Mis originaal näidikuplokil viga on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
joost
huviline

Avatar


Registreerunud 16.09.14
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.15 10:57 Tsiteeri


Kütusenäidik valetab ja näitab täiesti suvalist näitu. 3 korda teele jäänud seetõttu.

Temperatuurinäidik valetab ja vahepeal karjub, et jahutusvedelik on 120 kraadi ja siis järgmine hetk jälle 90 kraadi. (termostaat äsja vahetatud).

Külmalt kõik digitaalsed näidikud (kell ja odomeeter) vilguvad ja siis kustuvad sootuks.

Miinuskraadidega kaotab plokk üldse öösel voolu ja hommikuks on kell ja kuupäev valed.

Iga natukese aja tagant arvab plokk, et auto ei töötagi, ehk kõik seierid kukuvad nulli, ja kuna seda teeb vahel minuti jooksul 10 korda ja pärast igat "ärkamist" arvab, et kütust ka pole, siis peab seda kõrvulukustavat kütuse puudumise piiksu taluma.

Ühesõnaga täiesti lolliks on see läinud. Vahepeal peab veel sellist klõbinat taluma: https://www.youtube.com/watch?v=vm8ssbAPdXc (kütusetaseme andur on multimeetriga kontrollitud ja näitab vastavalt tasemele ilusti õiget takistust)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
klubiliige

Avatar


Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake

postitati 01.11.15 11:33 Tsiteeri


Kui kellaplokiga ühendust ei saa, siis see plokk on surnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.15 22:04 Tsiteeri


Kui on VIN, siis on IMMO3.

Lisaks kontrolli pinout üle. A4-sid oli mälu järgi vähemalt 3 erineva klemmiasetusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uku!
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe 2.0 83kw 1990, Audi Coupe 1.8E 82kw 1991, Audi A4 1.9tdi 85kw 2001 ja S8 2002

postitati 06.11.15 11:58 Tsiteeri


Tere. Mul sama probleem Audi A4 1.9tdi 85kw 2001a. Uue kellaplokki olen ka ostnud juba ja isegi järgi proovinud. Proovisin sedasi, et panin vana kellaplokkika auto tööle, kuna immo asub selle kellaplokki sees. Ühendasin uue plokki külge nii, et vahepeal mootorit seisma ei jätnud. Uuel kellad ja valgustus töötavad nüüd ilusasti. Ainuke murelaps selle asja juures on see, et immo märk jääb vilkuma. Kui seisma jätta ja uuesti proovida tööle panna siis Immo ei lase. Paned vana kellaplokki külge ja kõik töötab jälle, välja arvatud kellad ja valguse vilkumine! Need vilguvad ja teevad seda mida ise heaks arvavad! :) On siin olemas inimesi kes aitaksid mul selle immo uues plokkis tööle saada?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 18.08.12
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.15 21:23 Tsiteeri


Vahest mõtlen, kui suureks ma selle IMMO signatuuris kirjutama peaks.

Lisaks minule on kindlasti Tallinnas tegelasi, kes ära teevad. Ise satun ainult aegajalt sinna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 06.11.15 21:36 Tsiteeri


Minul ka mure sarnane, et 2001 aasta a4 vaja kelladeplokk vahetada. Samamoodi kütuseseier paneb umbluud ja spidomeeter valetab. Uus plokk olemas aga immo ei lase käivitada. Saab kivi ümber joota ka? Või ainult kodeerimise teel? Ja küsiks juurde, et kunas uuel plokil on miilid, siis peale sihverplaatide vahetust saab osuti mis nipiga õige koha peale võlli otsa torgata?
Abi vaja Tartus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rv30
klubiliige



Registreerunud 05.09.09
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi TT 8N

postitati 07.11.15 06:23 Tsiteeri


Võtme tutvustamine immole on üsna lihtne protseduur:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Key_Matching_(Cluster)
https://www.youtube.com/watch?v=Wj3K04eMV7w
Aga seejuures peab teadma immo PIN koodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 54.4% - SQL: 45.6%]