Lehekülgi: 1 2 |
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 30.10.15 08:52
|
|
|
1.9tdi pd kehv käivitus olenemata temperatuurist
Tere!
Auto on küll passat 2002a. kuid mootor põhimõtteliselt sama mis audilgi.
1.9tdi pd 96kw AVF
Probleem selline, et käivitub alati kuid alles natukese käiamise peale, nii u. 3sekundiga ja vahet pole kas külm või soe mootor.
Käima läheb siis käib ilusti ilma kõrvaliste helide ja värinateta.
Peale käima minemist õlituli vilgub kollaselt mõned sekundid.
Veakoode 2:
00562 oil sensor, short circuit to positive or open circuit, permanent
01336 CAN bus, comfort, no communication, permanent
Proovisin ka teist tandempumpa, korrigeerisin süütenurka ja vahetasin ka küttefiltri kuid ei miskit.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 30.10.15 09:16
|
|
|
Pihusti tihendid võivad katki olla või tahavad pihustid reguleerimist saada .
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 30.10.15 09:43
|
|
|
Aga kas siis ei peaks soojalt kohe uuesti käima pannes ilusti minema mitte kuna küttus ei vaju nii ruttu alla või siiski? Kui tihendid läbi siis oleks
hommikul pikk käivitus?
|
|
|
maiko26v6
huviline
Registreerunud 29.08.09
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2000.a A4 B5 avant 1.9TDI 85kw AJM
|
postitati 30.10.15 17:53
|
|
|
Kas sinist ka käivitudes viskab?
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 30.10.15 22:35
|
|
|
ei ole täheldanud aga homme vaatan.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.10.15 04:24
|
|
|
Vähemalt 16v kahestel on väga tihti probleem starteris. Sõber käias oma rahvaautot 2a., enne kui mind kuulda võttis ning uue starteri peale pani.
Peale seda käivitub kohe.
Imestab siiamaani, kuidas saab nii olla.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 31.10.15 09:57
|
|
|
See on väga huvitav ja võib tõsi olla isegi, natuke uimaselt käiab küll aga samas mitte nii uimaselt, et soojalt käima ei läheks. Saan aru kui
hommikul ei suuda kompressiooni ruttu üles käiata aga soojalt ei tohiks sellega probleem olla.
panen esmaspäeval kütusvooliku asemele läbipaistva vooliku ja vaatan kas tulevad õhumullid sisse.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.10.15 10:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)
See on väga huvitav ja võib tõsi olla isegi, natuke uimaselt käiab küll aga samas mitte nii uimaselt, et soojalt käima ei läheks. Saan aru kui
hommikul ei suuda kompressiooni ruttu üles käiata aga soojalt ei tohiks sellega probleem olla.
panen esmaspäeval kütusvooliku asemele läbipaistva vooliku ja vaatan kas tulevad õhumullid sisse. |
On ka sooja mootoriga probleem, kui starter nõutud pöördeid ei suuda teha.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 31.10.15 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)
See on väga huvitav ja võib tõsi olla isegi, natuke uimaselt käiab küll aga samas mitte nii uimaselt, et soojalt käima ei läheks. Saan aru kui
hommikul ei suuda kompressiooni ruttu üles käiata aga soojalt ei tohiks sellega probleem olla.
panen esmaspäeval kütusvooliku asemele läbipaistva vooliku ja vaatan kas tulevad õhumullid sisse. |
On ka sooja mootoriga probleem, kui starter nõutud pöördeid ei suuda teha. |
Jepp, pole meil siin mingeid külmasid viimasel ajal olnud ja starterit tasuks kriitilise pilguga vaadata. Piisab juba kui planetaaris määre vana või
puudub. mootori massi juhtmete olukorra võiks ka üle vaadata, aku ise võib ka pehme olla.
|
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 02.11.15 18:29
|
|
|
Jäin siin vahepeal haigeks aga käivitamisel tõepoolest viskas hommikul sinist aga sooja mootoriga unustasin vaadata. Proovin teist akut ka mõnipäev
sest see tundub natuke juba lõppemas olevat kui kaks päeva ei sõida.
Vahepeal mõtlesin ka pihusti tihendite peale kaasa arvatud need vaskseibid sest Kui õlikork maha keerata siis surve tundub natuke liiga suur karteris
olevat st. kork võbeleb jubedat moodi peal ja lendab maha vahest ning kui soe mootor seisma jätta siis aurab ja tossab õlivalamisaugust kudagi maru
palju.
Vahetasin just hiljuta ka turbot ja sai uus õli ka pandud kuid õlikadu pole veel märganud kuigi vähe alles sõitnud.
Probleem oli muidu juba ennem turbo vahetamist.
Kui terveks saan kõgepealt vahetan aku, siis vahetan kõik pihusti tihendid ja kui ikka jama siis proovin ka teist starterit.
|
|
|
attention
huviline
Registreerunud 28.10.15
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 05.11.15 18:05
|
|
|
Viga tõenäoliselt starteris. Diagnostika seadmega tuleks kontrollida mootori pöördeid käivitamise hetkel ja aku pinge ei tohiks langeda alla 10,5 V.
Viga võib ka olla kehvas mootori massis või starteri toite juhtme ühendustes.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 05.11.15 21:02
|
|
|
Panin teise aku ja starteri kiirus paranes tublisti ja on kindlasti piisav kuid ikka täpselt sama jama seega starteri võib välistada.
Lisainfoks võin veel öelda, et kui poolsooja motoga gaasi põhja panna siis hakkab lõhkuma ja sureb peaaegu välja ning vahepeal pole kiirendusel seda
õiget tõmmet vaid on uimane aga kui paar korda pöördesse lasta siis hakkab toimima.
Kas Tartus leidub sellist meest kes tunneb hästi neid pd mootoreid ja oskaks pilgu peale visata ning mingi hinnangu öelda?
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 10.11.15 17:03
|
|
|
Sai siin nüüd pealevoolu vooliku asemele läbipaistev voolik pandud ja kui süüde sisse keerata siis aeglaselt hakkab kütus voolama ja varsti jääb juba
seisma see voolamine. Kui uuesti süüde sisse panna siis jälle natuke voolab. Kui mootor käima panna siis nati aja pärast täitis vooliku täis ja
õhumulle polnud kui seisma jätta siis kohe vajus voolikust suur osa kütust ära ja tekkis tühimik. Kas võib olla, et pihusti tihendid lekivad ja lisaks
on etteandepump kutu? Panin pumpa ka arvutiga tööle kuid siis ei voolanud midagi.
Üritasin pumpa üles ka leida kuid pagasnikus oleva teenindusluugi kaudu leidsin mingi muu asja kuhu läheb ainult 2 juhet aga see ole enam audiklubi
teema kuna auto on passat b5.5 4motion universaal.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 10.11.15 17:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)
Sai siin nüüd pealevoolu vooliku asemele läbipaistev voolik pandud ja kui süüde sisse keerata siis aeglaselt hakkab kütus voolama ja varsti jääb juba
seisma see voolamine. Kui uuesti süüde sisse panna siis jälle natuke voolab. Kui mootor käima panna siis nati aja pärast täitis vooliku täis ja
õhumulle polnud kui seisma jätta siis kohe vajus voolikust suur osa kütust ära ja tekkis tühimik. Kas võib olla, et pihusti tihendid lekivad ja lisaks
on etteandepump kutu? Panin pumpa ka arvutiga tööle kuid siis ei voolanud midagi.
Üritasin pumpa üles ka leida kuid pagasnikus oleva teenindusluugi kaudu leidsin mingi muu asja kuhu läheb ainult 2 juhet aga see ole enam audiklubi
teema kuna auto on passat b5.5 4motion universaal. |
Kui paagipump midagi pumpab siis on ta ok. Need mootorid käivad ilma pumbata ka kuni filtri vahetus tuleb siis ei saa enam käima. Ei viitsi kõikke
lugeda aga kontrolli tandempumba tihendid nii plokikaane kui pumba vahel ja pumba tagumine kaas.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 11.11.15 11:10
|
|
|
Tandempump sai vahetatud koos tihendiga ja minu andmete järgi peaks etteandepump lööma 3-4L minutis.
|
|
|
raimo21
huviline
Registreerunud 21.08.09
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 11.11.15 14:11
|
|
|
Lõpp tulemus ikka starter keegi ei taha seda uskuda.
Soojast peast pidi veel rohkem mõjutama vana starter.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 13.11.15 16:47
|
|
|
Sai pump ära kontrollitud ja on korras kuid nii kui mootor seisma jätta siis kohe tekib kütuse ahelasse suur õhu kapsel ja tuleb õhumulle kütusefiltri
poolt.
Homme vahetan pihusti tihendid ära.
Starteri viga ei taha kuidagi uskuda sest kui uue aku panin siis käiamiskiirus oli väga hea.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 15.11.15 20:48
|
|
|
Vahetasin pihusti tihendid ära mis olid ikka päris korralikult rebenenud kuid ikka sama jama neetud küll, lisaks on mingi tiks mootoris. Peab pihusti
nookurid üle reguleerima. Ennem olid pihusti näidud 1,33 1,00 0,35 ja 0,40. Homme vaatan kas muutus midagi. Nukkvõll on ka üsna kulunud ja õhumullid on ka alles kütuseahelas. Masendav.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.11.15 07:21
|
|
|
Kelle kütusefiltrit kasutad muidu?
Kui sai ise aktiivsemalt toimetatud nende diislitega, siis mina jäin lõpuks pidama MAHLE filtritele.
No name asjadega oli häda pidevalt, täiesti arusaamatutel põhjustel tekkis õhk süsteemi jne. Mahle filtritega probleemi ei olnud.
|
|
|
|
kiljotiin
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 TDI Q
|
postitati 16.11.15 16:06
|
|
|
pihusteid paigaldades kaugused said täpselt paika plokikaane otsast?
Rendin Opel Astra 10€ /päev! 5271023 Tartu
|
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 16.11.15 18:03
|
|
|
Kahjuks ei olnud sellist mõõtmisvahendit, kasutasin suurt nihkkaliibrit kuid paraku ei ülatunud see pihustini mistõttu sai poolsilmaga need pandud.
Kas võib asi selles olla, et vahed on valed?
Filter sai Meat & Doria kui ma nüüd vaatasin ausalt öeldes ei
huvitanud see firma ennem aga käivitusprobleemid on algusest peale olnud ka ennem filtri vahetust, siis oli bosch.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.11.15 19:21
|
|
|
Pihustite tihendid rebenevad pesa kulumisrantide teravate servade tõttu. Kui Sa neid pesasid kuidagi ei töödelnud, siis rikud uued tihendid samamoodi
ära. Pihusti kaugused plokikaane otsast käivitamisel küll rolli ei tohiks mängida, õige paigaldus takistab lihtsalt pihustite lahti tulekut. Tihendite
või tandempumba vea tuvastamise protsess on ELSAWIN-is olemas.
Soojalt käivitamise probleemist on räägitud palju VW foorumis, väidetavalt on nõutavad mingid miinimum mootori pöörded starteriga, et aju üldse
käivituda lubaks. Viga kõrvaldatakse tarkvara muutmisega või uue starteriga. Aga see probleem esineb ainult sooja mootoriga, antud juhul poleks nagu
viga selles.
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 16.11.15 22:29
|
|
|
Pihusti pesadel oli tõepoolest salongipoolsetel külgedel randid sisse kulunud milledelt ma võtsin õrnalt 1200 paberiga teravad servad ära ja panin
rantide peale õrna kihi kuumakindlat hermeetilist silikooni. Uurin seda elsawin asja ka siis.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.11.15 05:32
|
|
|
Need randid ei jää tihenditega kohakuti, need on tekitanud ikka pihusti metallist osa tihendi kõrval. Seega ei ole need randid olulised ja sinna ei
panda silikooni, oluline on lihtsalt, et saaks pihusti rantidest mööda lükatud nii, et tihendeid ei vigasta. Katsetada seal ei tasu, tean ühte
inimest, kellel oli tulemuseks poole vardani diisel karteris ja lõpuks väntvõll pooleks
|
|
|
Taavi.M(Audi&VW)
huviline
Registreerunud 20.05.10
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 treser megasquirt2 quattro, Passat 1.9tdi b5.5 4motion
|
postitati 17.11.15 08:45
|
|
|
Ma tean, ma lihvisin lihtsalt teravad servad ära, et tihendeid ei rebestaks ja eks see silikoon olnud vast rohkem selle mõttega, et libiseks tervelt
üle ja väikese kraapsu või kriimu päästab siis silikoon ära kui peakski tekkima. Tegin seda ühe ingliskeelse lehekülje juhendi järgi ja tundus hea
idee olevat. Kahjuks ei meenu kus ma seda nägin.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |