Audi 80 b3 1.9d - 1991 - Vestman
Tere! Olen siin juba pikaemat aega lugejate autodel silma peal hoidnud ning mõtlesin, et nüüd oleks õige aeg ka enda Audist midagi kirjutada. Masinaks
on Audi 80 b3, mida veab edasi ökonoomne 1,9 liitrine vabalthingav diiselmootor, mis tehasest tulles arendas 50 kilovatti. Jumal teab palju neist
tänaseks päevaks alles on.
Auto sai toodud 2015 kevadel, kui ühel päeval okidokit sirvides leidsin sealt selle Audi. Kohe pakkusin mootoririkkega e34 tds-i, olles ise suht
kindel, et vahetust ei toimud. Kuid siiski vahetasid BMW ja Audi juba samal õhtul omanikke.
Kohe alguses sai Audil ära vahetatud plokikaane küljes asuv jahutusvedeliku flants, kuna see oli ajaga ikka väga rabedaks muutunud ja lekkis tugevalt.
Samuti sai maadeldud, elektriprobleemidega, kuna ööga jooksis aku tühjaks, alguses arvasin, et viga on järelpaigaldatud vuffel signalisatsioonis, kuid
täpsem uurimine näitas siiski, et süüdlaseks oli hoopis kellegi poolt valesti ühendatud raadio. Varsti peale seda hakkas Audi juba iseloomu näitama-
generaator ei laadinud. Koheselt kargas mõttesse, et pingeregulaator kutu. Kuna uus pingeregulaator ei maksnud peaaegu midagi sai see kohe uus pandud.
Siiski laadimisprobleem ei kadunud. Siiamaani hakkab generaator laadima
alles siis, kui mootor on korra pöördesse lastud.
Selle probleemiga seoses on teretulnud igasugune nõu.
Tehtud töödest veidi:
Uus kasutatud generaatoririhm.
Uus kasutatud tagatuli.
Uus pingeregulaator ostetud.
Uus jahutusvedeliku flants.
Paak läbi pestud
Plaanidest:
Rooliotsad vahetada.
Paremal ees õõtsapuksid vahetada.
arniirid vahetada.
Lisan mõned pildid ka, et teema liiga igavaks ei jääks:
[img][/img]
[img][/img]
Siin ka põhjus, miks tagatuli sai uus pandud
[img][/img]
|