Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b3 1.9d - 1991 - Vestman (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1451)
Vestman
huviline



Registreerunud 03.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 26.10.15 17:47 Tsiteeri
Audi 80 b3 1.9d - 1991 - Vestman



Tere! Olen siin juba pikaemat aega lugejate autodel silma peal hoidnud ning mõtlesin, et nüüd oleks õige aeg ka enda Audist midagi kirjutada. Masinaks on Audi 80 b3, mida veab edasi ökonoomne 1,9 liitrine vabalthingav diiselmootor, mis tehasest tulles arendas 50 kilovatti. Jumal teab palju neist tänaseks päevaks alles on.

Auto sai toodud 2015 kevadel, kui ühel päeval okidokit sirvides leidsin sealt selle Audi. Kohe pakkusin mootoririkkega e34 tds-i, olles ise suht kindel, et vahetust ei toimud. Kuid siiski vahetasid BMW ja Audi juba samal õhtul omanikke.
Kohe alguses sai Audil ära vahetatud plokikaane küljes asuv jahutusvedeliku flants, kuna see oli ajaga ikka väga rabedaks muutunud ja lekkis tugevalt. Samuti sai maadeldud, elektriprobleemidega, kuna ööga jooksis aku tühjaks, alguses arvasin, et viga on järelpaigaldatud vuffel signalisatsioonis, kuid täpsem uurimine näitas siiski, et süüdlaseks oli hoopis kellegi poolt valesti ühendatud raadio. Varsti peale seda hakkas Audi juba iseloomu näitama- generaator ei laadinud. Koheselt kargas mõttesse, et pingeregulaator kutu. Kuna uus pingeregulaator ei maksnud peaaegu midagi sai see kohe uus pandud. Siiski laadimisprobleem ei kadunud.:mad: Siiamaani hakkab generaator laadima alles siis, kui mootor on korra pöördesse lastud.

Selle probleemiga seoses on teretulnud igasugune nõu.

Tehtud töödest veidi:

Uus kasutatud generaatoririhm.
Uus kasutatud tagatuli.
Uus pingeregulaator ostetud.
Uus jahutusvedeliku flants.
Paak läbi pestud


Plaanidest:
Rooliotsad vahetada.
Paremal ees õõtsapuksid vahetada.
Šarniirid vahetada.

Lisan mõned pildid ka, et teema liiga igavaks ei jääks:


[img]http://www.upload.ee/thumb/5287438/WP_20150904_18_50_15_Pro.jpg[/img]

[img]http://www.upload.ee/thumb/5287439/WP_20150906_18_58_19_Pro.jpg[/img]

Siin ka põhjus, miks tagatuli sai uus pandud
[img]http://www.upload.ee/thumb/5287437/WP_20150825_21_43_10_Pro.jpg[/img]


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vestman
huviline



Registreerunud 03.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.15 16:08 Tsiteeri


Tere! Pole küll pikalt midagi postitanud, kuid see ei tähenda, et Audi kallal midagi tehtud poleks. Selle aja jooksul on Audi saanud omale uue generaatori (lammutusest) koos pingeregulaatoriga, generaatoririhma, salongi radika ja uue jahutusvedeliku. Uues generaatoriga lahenes ka Audi seni kõige tüütum viga- laadimine. Nüüd on asi korras ja enam aku pinge pärast muret tundma ei pea.

Siin näha ka põhjus, miks vana generaatoriga normaalselt ei laadinud:
http://www.upload.ee/thumb/5350986/WP_20151029_19_46_24_Pro.jpg

Samuti ka salongi radika vahetuse põhjus:
http://www.upload.ee/thumb/5350982/WP_20151017_002.jpg

Üks nadi pilt laiali salongist:
http://www.upload.ee/thumb/5350985/WP_20151025_15_36_03_Pro.jpg

Lisaks paigaldasin ka voltmeetri, et sõidu ajal saaks laadimispinget jälgida, tulevikus võibolla mõtlen sellele parema koha, aga praegu jääb ta tuhatoosi alla sahtlisse:
http://www.upload.ee/thumb/5350983/WP_20151016_16_40_45_Pro.jpg

Vahepeal sai igavusest nokitsetud ka võtmehoidja, peab tunnistama, et päris omapärane jäi, mulle igaljuhul meeldib.
http://www.upload.ee/thumb/5350981/WP_20150919_13_44_06_Pro.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
r384n3
huviline

Avatar


Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro

postitati 24.11.15 15:16 Tsiteeri


Muretse lisakellad omale, originaalid. Ei riiva silma ning teevad sama tööd :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.8% - SQL: 69.2%]