Deprecated: Implicit conversion from float 511746.99999999994 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Immo eemaldus
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Immo eemaldus (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1542)
pionerfreak
huviline



Registreerunud 17.10.13
Asukoht: Kagu- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8TQ

postitati 20.10.15 10:43 Tsiteeri
Immo eemaldus



Tere, mure nimelt selline et immoga juba pikka aega probleeme olnud ja nüüd siis pani lõplikult saba maha. Asi selles et ei saa enam puldis uksi lukku ja lahti ega ka autot tööle. Kas on võimalik ise sellest immost kuidagi lahti saada või oskab ehk keegi kedagi pädevat soovitada Tartu, Põlva, Võru kandis?
Veakoode andis ainult : Key signal too low, olen ka puldi patareisid vahetanud kuid sellest piisas vaid mõneks kuuks ja siis jälle otsast peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 20.10.15 14:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pionerfreak
Tere, mure nimelt selline et immoga juba pikka aega probleeme olnud ja nüüd siis pani lõplikult saba maha. Asi selles et ei saa enam puldis uksi lukku ja lahti ega ka autot tööle. Kas on võimalik ise sellest immost kuidagi lahti saada või oskab ehk keegi kedagi pädevat soovitada Tartu, Põlva, Võru kandis?
Veakoode andis ainult : Key signal too low, olen ka puldi patareisid vahetanud kuid sellest piisas vaid mõneks kuuks ja siis jälle otsast peale.


Auto originaalimmo ja kesklukustus on kaks täiesti erinevat asja. Sa pead endale selgeks tegema kas käivitamist segab originaalimmo (kollane tuluke kelladeplokis vilgub) või on sul juurdepaigaldatud alarm, mis plokeerib käivitamise.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pionerfreak
huviline



Registreerunud 17.10.13
Asukoht: Kagu- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8TQ

postitati 20.10.15 15:43 Tsiteeri


Aga huvitav ongi see et eelnevalt koguaeg immoga jama olnud aga nyyd immo tuli ei vilgu kui tahad tööle panna. Aga veakoodideks annab ainult " engine start blocked by immobilizer" ja "key signal too low" ja võtme puldist pole yldse kasu ei uste avamisel ega tööle panemisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stihl
huviline

Avatar


Registreerunud 14.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe B3, Jaguar XJ6 Series II

postitati 21.10.15 06:03 Tsiteeri


Mida teine võti teeb?
Olemasoleval on ilmselt mingi elektriviga v. lühis, kui nii kiirelt patareisid "sööb".
Kui teist võtit pole, oleks (immoga auto!!) mõttekas see siva teha lasta.

Küsimus, kuidas Audi puhul käivitamisel immost mööda minna, on ilmselt siin avalikult arutamiseks liiga kohatu...:)))
A`la autovargad, andke nõu.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pionerfreak
huviline



Registreerunud 17.10.13
Asukoht: Kagu- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8TQ

postitati 21.10.15 11:02 Tsiteeri


Kokku on mul 3 võtit, aga kõik on mingid esimese generatsiooni võtmed (auto 1996a.) plastikus raamiga ja siis pult on eraldi.
Huvitav ongi see et koguaeg immoga jamad olnud (vilgub) tööle pannes, aga nyyd ei saa uksi lahti - kinni puldist ja süütest edasi ei lähe, aga immo tuli ei vilgu? Kas tõesti talle mingi lisa signa pandud mis otsustas lambist ära surra? Kui keeruline võib see aftermarket signa maha võtmine olla, kas ta on ka kuskile ajule sisse kirjutatud. Kunagi sai vanal 80 maha võetud, plokid välja originaal juhtmed uuesti kokku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 21.10.15 18:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pionerfreak
Kokku on mul 3 võtit, aga kõik on mingid esimese generatsiooni võtmed (auto 1996a.) plastikus raamiga ja siis pult on eraldi.
Huvitav ongi see et koguaeg immoga jamad olnud (vilgub) tööle pannes, aga nyyd ei saa uksi lahti - kinni puldist ja süütest edasi ei lähe, aga immo tuli ei vilgu? Kas tõesti talle mingi lisa signa pandud mis otsustas lambist ära surra? Kui keeruline võib see aftermarket signa maha võtmine olla, kas ta on ka kuskile ajule sisse kirjutatud. Kunagi sai vanal 80 maha võetud, plokid välja originaal juhtmed uuesti kokku.


Originaalimmo ei takista starteri andmist. Võta see lisasigna maha ja ongi mure murtud. Kuskile ajusse ta sisse kirjutatud ei ole.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pionerfreak
huviline



Registreerunud 17.10.13
Asukoht: Kagu- Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8TQ

postitati 22.10.15 08:57 Tsiteeri


Nii, mure murtud nimelt oli ikka lisa signa pandud, kakkusin lahti pistiku ühendused tegin lahti puhastasin ära ja igaksjuhuks vahetasin pasuna relee ka ära ja töötab.
Tänud kõigile vastanutele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.8% - SQL: 78.2%]