Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: omanik vahetus (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2907)
Pakolane
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.15 20:43 Tsiteeri
omanik vahetus



Nonii millest alustada..)

Tuli siis ka tahtmine S-i proovida. Sai siis käidud Sauel ja üht isendit uuritud. Kuna pill oli seni 8 aastat ilusti endise peremehe hoolt saanud, mida ka seisukord tõestas sai kergelt langetetud ostu otsus. Saigi soetatud omale Audi S6 2.2 r5 turbo küll atm aga minu eelistus oligi mugavus.

Autost niipalju halli värvi lisad: 4x el aknad, kesklukk,taga kardin, distants käivitus(talveks hea;),püsikas, ees lisa udukad,koht valgustid,kliima, S istmed ja cd/mp3 mängija. Algselt olid all r16 S orig. veljed sai need asendatud uutega R19 12 spoke orig;). Nüüd nutab auto madaldusejärgi veel... Auto toodud 2007 aastal Eesti Šveitsist 160 tuh. läbisõiduga, minu kätte saabus 331 tuh.

Paigaldatud eelmise omaniku poolt MTM stage1 soft(194kw) - mootoriaju + käigukastiaju.
Väljalaske nukk vahetatud 7A mootori omaga. Porditud väljalaske kollektor ning vahetatud summuti jooks- 3" metallist sportkatalüsaator(et ülevaatusel poleks probleeme ). Originaal süütepoolid vahetatud uuema tüübi poolidega. Walbro 255 kütusepump.


Sai tehtud kerge hooldus ka juba:

eimesed ja tagumised klotsid ja kettad.
veepump, rullik ja hammasrihm 334tuhhilt.
õlivahetus 5w-30 castrol täissünt.
teostatu roolivõimu pumba kapitaalremont
soonrihma ja rullikute vahetus 337000km

oli
http://upload.staatus.eu/files/14448270171733489409.jpeg
http://upload.staatus.eu/files/1444826208465367319.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pakolane
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.16 15:22 Tsiteeri


Pole ammu juttu ond oma tegemistest.
talvel sai veidi hullatud ja lõppes see hullamine kuumakoja mõraga ja sai soetatud kellegi vana omale uue selle..;)+turbost väljuv lõdvik.:D
vahetasin ära ise kerge tutvuste abiga kõik toimib nii nagu peab jälle..:)
eelmine suvi 2015 sai ostetud r19 12 spoke audi originaal veljed rehv peal 225/35 enam vähem korralikud mõni kraaps siit sealt.
siis veel ei ond madaldust suht kaarik oli :D
pilt eelmisest suvest:
http://upload.staatus.eu/files/medium/14612528732128179592.jpeg
Sai siis selle aasta eesmärk püstitatud et peale talve muretsen madalduse pilk palju parem eks ole..;)
pilt nüüdsest pillist:
http://upload.staatus.eu/files/medium/1461252876298995763.jpeg
http://upload.staatus.eu/files/medium/146125287578353624.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 21.04.16 16:21 Tsiteeri


Ma tõsiselt loodan, et originaalvedrud ja Avused on kuskil kindlas kohas hoiul :) Ma jaksasin madaldusega sõita ühe talve ja kevadel lisandunud 18" veljega ei jaksanud isegi sügist ära oodata, viskasin kõrgemad vedrud ja 16" veljed tagasi alla.

Kuidas muidu selle kompotiga rahule jääd? Enda masinal sai seesama soft ära proovitud nii käigukasti kui mootori oma, käigukasti töö muutus oluliselt paremaks võrreldes originaalsoftiga, Turbiin lõpetas märgatava läbilibisemise juba kuskil 1500 pöörde peal ära, seega sõita oli märksa parem, kuid vajadusel ei libistanud see end niipalju läbi, et saaks kiirelt rõhu üles vaid kast pidi ikkagi käigu alla vahetama.
Lõpuks tegin auto ikkagi manuaaliks ümber aga see on juba teine teema.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Pakolane
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.16 16:43 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Pakolane
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.16 16:59 Tsiteeri
Audi s6 pakolane



Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Ma tõsiselt loodan, et originaalvedrud ja Avused on kuskil kindlas kohas hoiul :) Ma jaksasin madaldusega sõita ühe talve ja kevadel lisandunud 18" veljega ei jaksanud isegi sügist ära oodata, viskasin kõrgemad vedrud ja 16" veljed tagasi alla.

Kuidas muidu selle kompotiga rahule jääd? Enda masinal sai seesama soft ära proovitud nii käigukasti kui mootori oma, käigukasti töö muutus oluliselt paremaks võrreldes originaalsoftiga, Turbiin lõpetas märgatava läbilibisemise juba kuskil 1500 pöörde peal ära, seega sõita oli märksa parem, kuid vajadusel ei libistanud see end niipalju läbi, et saaks kiirelt rõhu üles vaid kast pidi ikkagi käigu alla vahetama.
Lõpuks tegin auto ikkagi manuaaliks ümber aga see on juba teine teema.


Kus juures kartsib hullemat nende r19 velgedega isiklikult olen tulemusega rahul pole liigselt jäik ega värista.;)
Originaal vedrud läksid keldrisse puhkama ehk talvel lähevad vaja lumes parem hullata kui kõrge auto..:)
Softi kohta ei oska midagi rääkida kuna oli peal kui masina ostsin,pole originaal softiga masinat proovida saanud.
Omalgi manuaal projekt uksetaga varuosad said talvel kõik soetatud, oleks vaid tarvis aega kohta ja kellegi abi kes aitaks selle ära teostada..:)
Kas tegid seda omal ise???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 21.04.16 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Pakolane
Omalgi manuaal projekt uksetaga varuosad said talvel kõik soetatud, oleks vaid tarvis aega kohta ja kellegi abi kes aitaks selle ära teostada..:)
Kas tegid seda omal ise???

Ise tegin jah, tegelikult pole midagi võimatut kui on kogemust või keegi targem juhendamas. Lihtsalt on vaja õigeid tööriistu ja aega, sest töömaht on selle tegemisel päris korralik. Ilmselt saan selle tööga aidata kui tegemiseks läheb.

Originaal soft hoidis keskmiselt kiirendades pöördeid nii 2500 kandis, ehk vajadusel oli koguaeg turbo olemas, naljalt alla 2000 pöörde ei olnud kunagi kasutusel. Turbiin läks 4nda käigu lülitamisega lukku 60km/h peal nagu ka MTM softiga, see tähendas, et linnas oli enamasti sees 3s käik ja masin hoidis pidevalt kõrgemat pööret.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]