Oldschoolfan
huviline
Registreerunud 02.02.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 sedaan, 3.0 165kw
|
postitati 11.10.15 18:09
|
|
|
Audi 80 B4, 2.0 E 85kw - 1992 - OldSchoolFan
Tervist!
Sai ka omale siis esimene auto ostetud, milleks osutus siis 1992. aasta Audi 80 B4.
Mootor: 2.0 E 85kw
Kere: Sedaan
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: tumepunane
Lisad:
2x el.aknad
El.peeglid (soojendus ja kõik täitsa toimib)
El.katuseluuk
ABS (lülitatav)
Kesklukk ( hetkel kundepoolsest uksest võtmega, kaasas ka pult, mis hetkel ei vunka )
Roolivõim
Ees ja taga udutuled
Autocheck
Esitulede regull
Välimus vajab nii palju tegemist, et tuleb vahetada kapott, sest sellel ikka korralikud kriimud (rohkem nagu vaod) sees. Katuselt ka lakk koorub, aga
selle saab ehk poleerides heaks. Tagumine ots on saanud väikse paugu vasak luugituli katki (vahetatud terve vastu), stange katki (korralik olemas),
vasak tagumine tiib natuke tule alt sisse poole, seda vist vahetada ei saa, aga peaks saama sirgu. Õnneks on põhi väga korralik
All on mingid 15" veljed ka, aga need vist veits palju kõverad, värises ikka algul maanteel korralikult, aga sai ära tasakaalustatud ja nüüd juba
päris hea, aga õrn värin on ikka 100ga sõites. Teised veljed olemas (speedline), aga tahavad üle värvimist.
Salongist siis nii palju, et põrand vettis ikka korralikult, mida panin tähele alles järgmine päev peale ostu. Üks põhjustest oli kapotiavamis torssi
kummitihend (või nimetatakse kuidagi teisiti) kaitsmeploki kõrval, mis oli täiesti puru, seda oli üritatud paigata mingi silikoniga,aga see pidama ei
jäänud. Õnneks seisab omal vana B3 õuel ja sai sealt terve võetud. Vett ajab aga sisse ikka, kuid mitte enam nii palju, praegu tekib juhiistme taha
lomp (seal vist kõige madalam koht). Praegu põhi kõik välja kistud, juhipoolne osa kõik täiesti märg ikka, viskasin selle alusmati minema. Pole veel
leidnud kohta, kust see vesi sisse võiks tulla, aga äkki keegi oskab aidata?
Esimesed istmed on vist väsinud, loksuvad igatpidi (oligi tegelt plaan välja vahetada).
Gaasipedaal vaja vahetada (teine olemas).
Tegemist vajavad asjad:
Vaja vahetada päris palju kuluosi, nt: esimesed mõlemad stabika kondid, veovõlli otsa simmer (käigukastist lekib õli/vedelikku), õliradiaator( ka
lekib ), kütusefilter (on küll vahetatud, aga mingi väiksema vastu ja see ripub nii, et see võib sealt varsti ära minna, vana on ka oma kohapeal
olemas, keegi on lihtsalt kütusetorud läbi lõiganud ja uue filtri kõrvale riputanud, tagupidurite mehhaaniline rõhuregulaator lekib( kas peab
vahetama, või äkki on olemas mingi remondikomplekt, keegi targem ehk oskab öelda ).
El.akendel on vool peal ka siis, kui süüde pole sees ja sellepärast jookseb ka aku pikema aja peale tühjaks.
Osadel konsoolinuppudel tuleb pirnid ära vahetada.
Laepolster vajab vahetust( riie lahti )
Käigukangi nahk vahetada.
Spidoplokis üks taustavalgustus pirn vaja ära vahetada, võtsin lahti küll, aga pirn oli terve (peab uuesti üle vaatama)
Autocheckis see osa, mis näitab, kui palju km saab veel sõita, valetab (kui ees on 80km siis tuleb juba tankida, kas kuidagi on võimalik nullida?
Reset nupu peal hoidmine seda ei mõjuta, kõik teised aga lähevad ilusti nulli).
Mida võiks põrandale panna, mis oleks hea müratõkkeks? Tuttav soovitas pigimatti, mida sellest arvate?
Hetkel kõik, lisan mõned pildid ka
Lisan hiljem välimusest paremad pildid
|
|
|
Oldschoolfan
huviline
Registreerunud 02.02.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 sedaan, 3.0 165kw
|
postitati 25.10.15 13:04
|
|
|
Niisiis, sai nädalavahetus auto kallal nokitseda: Tagustange sai vahetatud ja kapotitrossi tihend sai ajutiselt silikoniga kinni pandud (vaatab
järgmine nädalavahetus, kas jäi pidama).
Tagumise stange kätte saamisega oli algul raskusi, kuna üks nurgakinnitustest oli katki läinud siis keegi oli otsustanud sinna suure kruvi sisse
lasta. Algul ei saanud aru, mis varras sealt paistab, sest teisel pool polnud. Stange oli niikuinii katki ja kaotada polnud enam miskit, tõmbasin seda
nurka vähe kõvemini ja kruvi tuli välja, ja siis sain ka stange koos konksuga kätte.
Aknaid pole siiamaani korralikult töötama saanud. Juhtmed on üks suur sasipundar armatuuri all, keegi on ise midagi aretanud, osad juhtmed üldse lahti
jne. Kui mingi suurema relee välja tõmbasin ( peaks akende oma olema, aga hetkel relee numbrit ei mäleta ) siis juhiaken enam ei tööta, aga
kõrvalistuja oma ikka töötab.( äkki keegi oskab mingit nõu anda? )
Pilte pole hetkel millegiga kahjuks teha
|
|
|
Oldschoolfan
huviline
Registreerunud 02.02.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 sedaan, 3.0 165kw
|
postitati 26.10.15 19:08
|
|
|
Oleks veits targemate nõu vaja, nimelt el.akendega ikka probleem, vool tuleb otse peale ja aknaid saab liigutada ka siis, kui süüde väljas. Muidu
poleks probleemi, aga aku jookseb tühjaks.
Kahjuks ei oska kuskilt otsast viga otsida ka ja need el.skeemid suht keerulised Äkki oskab keegi nõu anda? Ja veel see ka, et kui relee välja võtan, siis juhiaken enam ei tööta, aga kõrvalistuja oma ikka sama.
Veel on mure signaga (on olemas, aga vist lahti ühendatud), pult olemas, aga kui vajutada siis ei toimu midagi. Ei tea täpselt milline see signaplokk
välja ka näeb. Rooli juures oleva sahtli all on 2plokki ja üks tundub
olevat signa oma, kuna ühest plokist tulev juhe jooksis armatuuris oleva tulukuse juurde, tulukese juhtmed aga on lahti ühendatud. Tahaks keskluku
puldist tööle saada
Äkki oskab keegi nõu anda, mida küll jutu põhjal on väga raske teha
Nädalavahetusel katsun ka pilte lisada.
|
|
|
kki
huviline
Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR
|
postitati 27.10.15 12:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Oldschoolfan
Autocheckis see osa, mis näitab, kui palju km saab veel sõita, valetab (kui ees on 80km siis tuleb juba tankida, kas kuidagi on võimalik nullida?
Reset nupu peal hoidmine seda ei mõjuta, kõik teised aga lähevad ilusti nulli).
|
Probleem on siis tegelikult kompuutris, mitte autocheckis aga see
selleks.
Kütusenäidiku all on üks nupp, mida niisama keerata ei anna. See tuleb sealt pealt lihtsalt ära võtta ja siis pääseb kruvikeerajaga ligi ühele
potentsiomeetrile. Sellega sab reguleerida näitu, kui palju saab veel selle paagitäiega sõita. Kalibreerimisest on täpsemalt juttu siin: http://coupe.pumppumedia.com/korjausopas/15/91.pdf vt. lk. 23
|
|
|
|
Oldschoolfan
huviline
Registreerunud 02.02.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 sedaan, 3.0 165kw
|
postitati 27.10.15 13:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kki
Tsitaat: | Algselt postitas: Oldschoolfan
Autocheckis see osa, mis näitab, kui palju km saab veel sõita, valetab (kui ees on 80km siis tuleb juba tankida, kas kuidagi on võimalik nullida?
Reset nupu peal hoidmine seda ei mõjuta, kõik teised aga lähevad ilusti nulli).
|
Probleem on siis tegelikult kompuutris, mitte autocheckis aga see
selleks.
Kütusenäidiku all on üks nupp, mida niisama keerata ei anna. See tuleb sealt pealt lihtsalt ära võtta ja siis pääseb kruvikeerajaga ligi ühele
potentsiomeetrile. Sellega sab reguleerida näitu, kui palju saab veel selle paagitäiega sõita. Kalibreerimisest on täpsemalt juttu siin: http://coupe.pumppumedia.com/korjausopas/15/91.pdf vt. lk. 23
|
Selle kütusenäidiku keerasin paika juba enne jah, aga see osa, mis näitas kui palju veel sõitan saan, seda ei osanud resetida, kuna kui reset nuppu
peal hoidsin läksid küll kõik teised asjad nulli, aga mitte see, mis näitab kui palju veel sõita saab, aga nüüd ka see selge Suured tänud sulle !
|
|
|
Oldschoolfan
huviline
Registreerunud 02.02.14
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 sedaan, 3.0 165kw
|
postitati 30.10.15 16:13
|
|
|
Nii, täna sai jälle auto kallal veits nokitseda, aknad said nüüd korralikult käima ja enam voolu niisama ei võta
Nüüd oleks vaja hakata kokku laduma seda kõike, aga ei tea mida sinna põhjamati alla panna selle vildi asemele (keegi võiks soovitada midagi, mida ise
on kasutanud vms).
Kolmapäeval sain kätte ka kabedamad istmed, tänud TurboQuattro-le nende eest, istmetele tegin neljapäeval kohe keemilisepesu ka ära
Pilte hetkel teha ei saa, sest istmed natuke kaugemal, aga järgmine
nädalavahetus peaks nii kaugele jõudma, et saab istmed sisse panna.
Homme tahaks põhjamati korralikult ära pesta kui ta mul juba väljas on.
Ära sai vahetatud ka gaasipedaal (vanal pealmine laba oli katki ).
Igav jutt, aga homseks katsun ka pilte lisada
|
|
|
|