MKello
huviline
Registreerunud 11.10.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.15 15:01
|
|
|
Audi a4 või a6 ost
Tervist audi kasutajad!
Kuna soovin soetada audit, aga olen suhteliselt võhik audide kohapealt, siis ka paar küsimust:
Kumba vaadata kas a4 või a6-te?(kui aega vastata, siis kummagi plussid-miinused)
Mis mootoriga audit soovitatav vaadata ja millistest kindlasti eemale hoida?
aasta võiks jääda kuskile 2004-2006 vahele äkki ja hind maksimaalselt 6000€ kanti.
Tänan lahked vastajad ette ära!
|
|
|
Typhome
|
|
MKello
huviline
Registreerunud 11.10.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
|
Typhome
|
postitati 11.10.15 15:45
|
|
|
"1omanik. Olemas hooldusraamat ning võimalik kontrollida läbisõitu margiesindusest."
Aga uuri Audi esindusest ja vaata üle, kas on korralikult hooldatud, õigeaegselt õli vahetatud jms.
Tundub, et siit kasutaja aifu müüb antud konkreetset masinat.
http://foorum.audiclub.ee/member.php?action=viewpro&member=aifu (tel nr järgi sama)
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 11.10.15 16:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MKello
Kumba vaadata kas a4 või a6-te? |
A4 on väiksema kerega, A6 suuremaga, selle pead ikka ise välja mõtlema millist suurust tahad.
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 11.10.15 16:32
|
|
|
Minule isiklikult meeldib ääretult see muus infos, et hooldusraamatule ja ls. kontrolli võimalusele esinduses , on auto lisaks veel just keemilises
pesus olnud ning poleeritud ja vahatatud! See, et auto väliselt on sile ja päikese käes särab pimestavalt, ei anna veel tunnistust tehnilisest
seisukorrast. Ei taha müüja kohta midagi vihjata ega halvustavat ütelda, aga vaevalt ta isegi teh. seisukorda teab, kui auto äsja Saksast toodud (kui
ta sellega just ise Eestisse ei kursseerinud). Et autol on olnud vaid üks omanik, ei garanteeri veel midagi. Kuna ise diisleid ei armasta, olen nende
probleemidega kokku puutunud vaid tuttavate nutu ja hala ning foorumi postituste põgusate lugemiste kaudu. Soovitan tähelepanelikult otsida ja lugeda!
Ei taha oma jutuga jätta muljet, et bensukatel vigu ei esine, nende remont tundub lihtsalt tunduvalt odavam olevat. Ja see mõningane sääst väiksema
küttekulu arvelt sõltub tegelikult juhi saapanumbrist suuresti.
Auto soetatakse sageli emotsiooni ajel ja igasugu pisivead (vahel ka mõni tõsisem) jäävad märkamata, vaata ja uuri kuidas tahad!
Otsustavaks saab ikkagi soov just mingi konkreetne asi osta.
|
|
|
MKello
huviline
Registreerunud 11.10.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.15 16:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: MKello
Kumba vaadata kas a4 või a6-te? |
A4 on väiksema kerega, A6 suuremaga, selle pead ikka ise välja mõtlema millist suurust tahad. |
sellest olen paar päeva silma nendel peal hoides aru saanud, aga just see mootori teema, väga kiidetakse 3.0 V6 diiselmootorit, aga kuidas on
bensukatega?
|
|
|
MKello
huviline
Registreerunud 11.10.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.15 16:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Minule isiklikult meeldib ääretult see muus infos, et hooldusraamatule ja ls. kontrolli võimalusele esinduses , on auto lisaks veel just keemilises
pesus olnud ning poleeritud ja vahatatud! See, et auto väliselt on sile ja päikese käes särab pimestavalt, ei anna veel tunnistust tehnilisest
seisukorrast. Ei taha müüja kohta midagi vihjata ega halvustavat ütelda, aga vaevalt ta isegi teh. seisukorda teab, kui auto äsja Saksast toodud (kui
ta sellega just ise Eestisse ei kursseerinud). Et autol on olnud vaid üks omanik, ei garanteeri veel midagi. Kuna ise diisleid ei armasta, olen nende
probleemidega kokku puutunud vaid tuttavate nutu ja hala ning foorumi postituste põgusate lugemiste kaudu. Soovitan tähelepanelikult otsida ja lugeda!
Ei taha oma jutuga jätta muljet, et bensukatel vigu ei esine, nende remont tundub lihtsalt tunduvalt odavam olevat. Ja see mõningane sääst väiksema
küttekulu arvelt sõltub tegelikult juhi saapanumbrist suuresti.
Auto soetatakse sageli emotsiooni ajel ja igasugu pisivead (vahel ka mõni tõsisem) jäävad märkamata, vaata ja uuri kuidas tahad!
Otsustavaks saab ikkagi soov just mingi konkreetne asi osta. |
Tänud vastamast, just huvitabki see bensukate teema, jubedalt kiidetakse igalpool 3.0 V6 diiselmootorit, mida aga bensukatel head näete?
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 11.10.15 18:05
|
|
|
Uuematest, 2001 ja edasi, ei tea, pole kokku puutunud, palju vanal inimesel ikka vaja. Vana C4 2,8 töötab siiani laitmatult (minul 9a. olnud, ls.
usutavasti ca 380 tuh.), C5 4,2 on peale mõningate jahutuse lekete kõrvaldamist ka igati korralik (üle 2 a., ls. usutavasti ca 290 tuh.). On olnud
juttu, et mida vanem mudel (teatud piirini), seda töökindlam. Võta sa kinni, on see õige või vale! Eks igasugu autot tuleb korrapäraselt hooldada ja
aeg ajalt temasse uute kuluosade kaudu investeerida. Kui korra käest lased, siis on loomulikult ulgumist kui palju a´la: nii pagana kallis remont. Aga
eks omanik on ise süüdi, kui ei raatsi vahel pisiasja kõrvaldamiseks mõnda raha välja käia!
Ega ei oskagi midagi erilist bensuka kohta välja tuua, eks see sõltub inimesest. Kunagi 15+ aastat tagasi soetasin oma senini ainsa diisli r5 2,5TDi
1995 a. A6. Sain selle elukaga talvel sellist jama kaela, et anna olla. Kui temp langes all -15C, käivitus masin nagu ise soovis. Kõige pikem
käivitamise protsess -25 kestis üle 4 tunni ja lõppes bussiga kojusõiduga. Mis viga sellel mootoril oli ma ei saanudki teada, teadjamehed töökojas
uurisid ja puurisid ning ütlesid, et kõik peaks ju korras olema: eelsoojendusküünlad, süütenurk, pihustid, surved. Korra lõi ilma ootamatult nii
külmaks, et küte hangus torudes (olgugi, et tankisin tanklas). Aga aeg oli teisem ja eks ka kütused võisid olla. Igatahes sai mul mõõt täis ja peale
seda on olnud vaid bensiinimootorid. Pole olnud probleemi külmaga käivitamisega peale ühe korra 4 a. tagasi, kui -33 v. -35 jäi aku lihtsalt lahjaks.
Kui toitesüsteem, elekter ja aku on korras, läheb käima iga ilmaga ja valitsusega. Ei ole kuulnud, et neil oleks peal eelpõletid ja järelpõletid ja ei
tea, mis veel. Lihtsalt kütsepump, pihusti, aju, andurid, süütepool, küünal ja starter. Remondi kohalt on võrdlevaid kogemusi, eriti diisli kohta,
ainult foorumis kirjutatu põhjal, ainsa bensumootori remondi tegin eelmisel sajandil 90-date alguses 1980 a. A100-le. Rohkem pole nagu muresid olnud.
Elektroonika mingi pisike vidin võib lahingus hetkega surma saada, selle vastu ei ole kaitstud ei disla ega bensukas, ei ükski mark ega mudel.
Diisleid on aastatega nii meeletult edasi arendatud, et pole mõtet võrrelda mingit 10-15 a. vanust tänapäevasega. Neil on minekut küll ja rohkemgi
veel! Alles hiljuti juhtusin lugema kellegi RS6 omaniku posti, kus ütles, et oli tükk tegemist diislil eest ära minekuga!
Piltlikult võib öelda, et kõik sõltub müügimehe oskusest ostjale kaup pähe määrida. Rahvasuu ütleb, et iga [roppus] kiidab oma v......u! Ühele
meeldib ema, teisele tütar, kolmandale mõlemad!
Mida veel pika ja igava jutu lõpetuseks lisada. Kui oleks vajadus, siis ostaksin ikka mingi vabalthingava bensuka (kindlasti Q). Ja kui tengelpung
võimaldaks, siis ehk RS6 V10. Maitse asi!
|
|
|
MKello
huviline
Registreerunud 11.10.15
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.15 20:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: sir-mac
Uuematest, 2001 ja edasi, ei tea, pole kokku puutunud, palju vanal inimesel ikka vaja. Vana C4 2,8 töötab siiani laitmatult (minul 9a. olnud, ls.
usutavasti ca 380 tuh.), C5 4,2 on peale mõningate jahutuse lekete kõrvaldamist ka igati korralik (üle 2 a., ls. usutavasti ca 290 tuh.). On olnud
juttu, et mida vanem mudel (teatud piirini), seda töökindlam. Võta sa kinni, on see õige või vale! Eks igasugu autot tuleb korrapäraselt hooldada ja
aeg ajalt temasse uute kuluosade kaudu investeerida. Kui korra käest lased, siis on loomulikult ulgumist kui palju a´la: nii pagana kallis remont. Aga
eks omanik on ise süüdi, kui ei raatsi vahel pisiasja kõrvaldamiseks mõnda raha välja käia!
Ega ei oskagi midagi erilist bensuka kohta välja tuua, eks see sõltub inimesest. Kunagi 15+ aastat tagasi soetasin oma senini ainsa diisli r5 2,5TDi
1995 a. A6. Sain selle elukaga talvel sellist jama kaela, et anna olla. Kui temp langes all -15C, käivitus masin nagu ise soovis. Kõige pikem
käivitamise protsess -25 kestis üle 4 tunni ja lõppes bussiga kojusõiduga. Mis viga sellel mootoril oli ma ei saanudki teada, teadjamehed töökojas
uurisid ja puurisid ning ütlesid, et kõik peaks ju korras olema: eelsoojendusküünlad, süütenurk, pihustid, surved. Korra lõi ilma ootamatult nii
külmaks, et küte hangus torudes (olgugi, et tankisin tanklas). Aga aeg oli teisem ja eks ka kütused võisid olla. Igatahes sai mul mõõt täis ja peale
seda on olnud vaid bensiinimootorid. Pole olnud probleemi külmaga käivitamisega peale ühe korra 4 a. tagasi, kui -33 v. -35 jäi aku lihtsalt lahjaks.
Kui toitesüsteem, elekter ja aku on korras, läheb käima iga ilmaga ja valitsusega. Ei ole kuulnud, et neil oleks peal eelpõletid ja järelpõletid ja ei
tea, mis veel. Lihtsalt kütsepump, pihusti, aju, andurid, süütepool, küünal ja starter. Remondi kohalt on võrdlevaid kogemusi, eriti diisli kohta,
ainult foorumis kirjutatu põhjal, ainsa bensumootori remondi tegin eelmisel sajandil 90-date alguses 1980 a. A100-le. Rohkem pole nagu muresid olnud.
Elektroonika mingi pisike vidin võib lahingus hetkega surma saada, selle vastu ei ole kaitstud ei disla ega bensukas, ei ükski mark ega mudel.
Diisleid on aastatega nii meeletult edasi arendatud, et pole mõtet võrrelda mingit 10-15 a. vanust tänapäevasega. Neil on minekut küll ja rohkemgi
veel! Alles hiljuti juhtusin lugema kellegi RS6 omaniku posti, kus ütles, et oli tükk tegemist diislil eest ära minekuga!
Piltlikult võib öelda, et kõik sõltub müügimehe oskusest ostjale kaup pähe määrida. Rahvasuu ütleb, et iga <b>[roppus]</b> kiidab oma
v......u! Ühele meeldib ema, teisele tütar, kolmandale mõlemad!
Mida veel pika ja igava jutu lõpetuseks lisada. Kui oleks vajadus, siis ostaksin ikka mingi vabalthingava bensuka (kindlasti Q). Ja kui tengelpung
võimaldaks, siis ehk RS6 V10. Maitse asi! |
Tänud pika ja vinge vastuse eest mees, eks panen kõrva taha ja uurin maad, äkki olen kah mingi aja pärast uus audi omanik!
|
|
|
sir-mac
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal
Auto: S6 4,2 Avant
|
postitati 11.10.15 20:50
|
|
|
Edu otsingutes!
|
|
|
JJarrrrr
huviline
Registreerunud 22.04.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.15 11:31
|
|
|
A4
Kuna olen ise kahevahel,kas eelistada A4 või A6 te, siis postitan siia. Rohkem meeldib A6, alates 2005, aga lugenud olen,et sellega kaasneb rohkem
probleeme kui A4 alates 2005 B7. Teemasid olen lugenud palju,aga täit selgust pole saanud. Praegu on sõelale jäänud siiski A4jad, kuna on odavamad
ning enamjaolt üksisõites ma A4´ga ruumipuudust ei tunneks, lisaks ka odavam hooldada ja remontida. Panen siia mõned lingid, mis on endal silmajäänud.
Küsiks arvamust, kas hinna kvaliteedi suhe on paigas ning mis ohud kõigepealt kaasnevad. Veidi võhiklik jutt,aga loodan,et saite mu mõttest aru
http://www.auto24.ee/used/2059205 Väliselt ilus, kuna ülevärvitud, varusuts kasin
ja tehtud töödest juttu pole.
http://www.auto24.ee/used/2087274 Mootor vist??? ... nii töökindel pole kui 2,0
103 kw? Välimus okei ja hooldust on ka näinud. Lisasid vähe
http://www.auto24.ee/used/2091436 Tundub kuulutuse järgi olevat hea peremehelikult
hooldatud, kui seda uskuda ,siis lähiajal suuri probleeme ei tohiks olla. Endale tundub see olevat esimene valik.
Kõik on atm, on see miinus või pigem pluss selle mudeli ja aastakäigu juures?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 25.10.15 12:25
|
|
|
Multitronic on probleem ja vastik venitaja ka veel lisaks.
Otsi A4 B7 1,9 või 2,0 TDI 103kw Quattro 6 käigulise manuaal kastiga ja ühe nukaga mootoriga.
Paremat kooslust B7-me peal naljalt ei leia.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
JJarrrrr
huviline
Registreerunud 22.04.12
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.15 12:35
|
|
|
aga lihtsalt esiveoline 2,0 ja 103 kw? Kui suurem hooldus tehtud, nagu ühel neist kuulutustest, kas see piisavalt töökindel?
|
|
|
|