ETKA-t siin arvutis ei ole, aga kiire pilguga Vagcat lehele tundub, et universaalile on ainult kahte erinevat katust (luugiga ja ilma), seega mingeid
erinevusi ei tohiks olla. Freeser paigaldas oma B5-le reelingud ise. B6-l tunduvad nad samamoodi alt poolt poltidega kinnitatud olevat, seega võiks
käia samamoodi, et puurid katusesse õigetesse kohtadesse lihtsalt augud, laepolster maha ja reelingu paika ja alt poltidega kinni.
Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: ‘07 BMW 335xi E91
postitati 02.10.15 11:01
Huvitav, kas seal on mingi "jälg" olemas tehasest, kuhu augud tehakse, ise neid välja mõõta tundub ikka päris "porno". Rooste kohapealt peaks siis
ka kindlapeale kaitstud saama lõigatud koha.
iguaan
huviline
Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05
postitati 02.10.15 18:15
Mingi märk peaks kindlasti olemas olema, odavam toota ühte versiooni.
Rix
klubiliige
Registreerunud 06.03.11
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
B5-l selliseid kandilisi osasid kere sisse igatahes ei läinud, nagu seda on B6-l. Ma ei kujuta ette, kuidas sellist kandilist auku sinna ise tekitada
täpselt õigesse kohta...
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 21.3% - SQL: 78.7%]