Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Süütepool (komplekt) (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 922)
Peovend
huviline



Registreerunud 29.09.15
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.15 12:39 Tsiteeri
Süütepool (komplekt)



Tere



Ärge mind kohe kividega surnuks visake palun, aga teema järgmine: Nimelt on audi A6 2001 aasta oma 2.4L ja 121KW mootor. Puterdab ja paugub. Tahtsin teada kas siin oleks nii kena inimest kellel süütepooli võiks olla, et ma saaksin Jüris järgi proovida kas on asi selles. Teeksin mingi kuuspaki selle eest. Liigun ise igapäevaselt linnas ringi ja saaksin järgi tulla Tallinnas, kus iganes soov. Aga kui ei ole asi selles siis saaks see inimene lihstalt jupi tagasi koos kuuspakiga :)

Nukkvõlli andur on vahetatud
Kütusefilter on vahetatud
Kollektor on tagant lahti võetud, et vaadata egas see umbes pole (ei olnud)

Seega järgmiseks tahakski süütepooli testida, aga see pisut kallim jupp juba, et niisama lambist osta, kui asi pole selles.




Lugupidamisega
Audi omanik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 29.09.15 15:11 Tsiteeri


Kas pole mõelnud, et selle eksimis katsetuse asemel teinud korralik diagnostika?


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.09.15 15:59 Tsiteeri


Nukkvõlliandureid peaks kaks olema, proovi siis teist ka vahetada, äkki veab:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 29.09.15 16:20 Tsiteeri


Minu kogemus nende "korralike diagnostikatega" on nii et vead auto ühe juurest teise juurde, kõigile maksad ja viga ei leia. Või ma tõesti ei suuda leida töökodasid, kus keegi reaalselt ka asjaga tegeleda viitsib. Enamasti tuleb mingi vend läppariga, pistab juhtme sappa ja kui veakoodi otseselt pole, siis hakkab huupi pakkuma, et mine vaheta see ja too kallis osa ära ja siis vaatame edasi. Isegi kapotti ei tõsteta mõnes kohas üles.
Minu kogemused piirduvad muidugi Tartu linnaga. Käidud palju kiidetud diagnostikates ja diislikeskustes, esindus kaasa arvatud. Lõppkokkuvõttes suurem osa ajast kas viga leidmata või olen ise üles leidnud justnimelt ühte ja teist asja reaalselt kapotiall vahetades või proovides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alo19
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1,9 96kw 04

postitati 29.09.15 16:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Minu kogemus nende "korralike diagnostikatega" on nii et vead auto ühe juurest teise juurde, kõigile maksad ja viga ei leia. Või ma tõesti ei suuda leida töökodasid, kus keegi reaalselt ka asjaga tegeleda viitsib. Enamasti tuleb mingi vend läppariga, pistab juhtme sappa ja kui veakoodi otseselt pole, siis hakkab huupi pakkuma, et mine vaheta see ja too kallis osa ära ja siis vaatame edasi. Isegi kapotti ei tõsteta mõnes kohas üles.
Minu kogemused piirduvad muidugi Tartu linnaga. Käidud palju kiidetud diagnostikates ja diislikeskustes, esindus kaasa arvatud. Lõppkokkuvõttes suurem osa ajast kas viga leidmata või olen ise üles leidnud justnimelt ühte ja teist asja reaalselt kapotiall vahetades või proovides.


Samad kogemused siin, viga on, aga kui koodi ei ole siis auto korras, või siis pakuvadki huupi, vaheta see ja vaheta teine. Enam ei vii ka kusagile, lihtsam ise teha, kui väheke asja tunda, seni enamus vigu sedasi kõrvaldatud. Kohemused siis Tallinnas ja mitte tundmatutes kohtades. Oota diagnostika järjekorda kaks nädalat, eeldad ikka, et diganostika, mitte ainult läpaka järgi toppimine ja sõidu tegemine ja targutada et lekke test vaja teha, krt milleks ma siis tulin ja kaks nädalat ootasin ja ega kapotti ka üles ei ole tõstetud, arvuti võin ise ka järgi toppida mis midagi ei näita. Sellised kogemused kahes tuntud töökojas. Sry, et teemast mööda.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 29.09.15 16:50 Tsiteeri


Enda praktikast, mõne masinaga läheb tunde, enne kui veale jälile saad.
Protseduuri pikkus ei muuda oluliselt diagnostika hinda (kui käed jäävad puhtaks), kui viga/põhjust ei leia, siis ei maksa ka kunde midagi.

Mingi väärikus peab jääma nii töökojale kui ka kundele.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Alo19
huviline



Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Raplamaa/Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1,9 96kw 04

postitati 29.09.15 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Enda praktikast, mõne masinaga läheb tunde, enne kui veale jälile saad.
Protseduuri pikkus ei muuda oluliselt diagnostika hinda (kui käed jäävad puhtaks), kui viga/põhjust ei leia, siis ei maksa ka kunde midagi.

Mingi väärikus peab jääma nii töökojale kui ka kundele.


Lähebki tunde jh nördima panebki just see, et just kui viid tuntud ja soovitatud töökotta, kes pidevalt reklaamib ennast et diagnostika pole ainult läpaka järgi toppimine ja siis paned aja kirja mida ootad pea pool kuud ja siis just seda tehakse ja siis võetakse veel 20 või 30€ täpselt ei mäleta enam ja seda siis 15 min sõidu eest ja kolmanda käiguga logi kontrollimine, raha ei ole suur aga niisama maksta ka ei taha.
Ega see ei tähenda nüüd et teema algataja ei peaks kuhugi viima ja ise pusima:). Pigem minu puhul oli ilmselt kahes remondikohas väga kiire vmi. Läheb teemast juba puhta mööda, veel kord vabandused, enam ei risusta:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teet82
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro

postitati 29.09.15 17:28 Tsiteeri


Keegi ei saa üle öö diagnostikaks peale kaabli ostmist, tuleb ikka meeletult õppida ja näiteks remondijuhendeid uurida, et hakkaksid mingid seosed tekkima. Ma ausalt öeldes ei saagi aru, et milleks mingid suvalised inimesed mingi kaabli ostavad. Võib-olla saavad veakoodi kätte, aga edasi ei oska midagi teha, sest nad lihtsalt ei taju kapoti all toimuvat.

Mul on hea näide seoses sama tüüpi süütepooliga, aga natuke vanema Audiga. Auto lubas paari silindriga aga käima ei läinud, osad küünlad märjad. Enne mind oli otsitud päevi ja mina sain ka pool päeva otsida. Lõpuks kuidagi jõudsin selleni, et keegi spetsialist oli süütepooli all madalpinge juhtmed läbi lõiganud ja valesti tagasi ühendanud, ma ei saa aru milleks. Aga tulemuseks see, et osades silindrites säde valel ajal. Ja kas keegi tahab maksta sellise töö eest, et pool päeva viga otsisin ja kohe ei leidnud? Mõni vast räägib taga ka veel, et on ikka loll, miks kohe ei üles ei leidnud, nii lihtne viga ju Pole lihtne see remondimehe elu:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.2% - SQL: 77.8%]