Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2,8Q - 2000 - maxcools (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4389)
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 24.09.15 20:46 Tsiteeri
Audi A6 2,8Q - 2000 - maxcools



Tervus siis!

Mõtlesin, et lisaks oma sülle kukkunud leiu foorumisse.

Audi A6, 2,8 142 kw 2000a.

Toomise hetkel läbisõit 07/2015 oli 311 868km

Ostes olid olemas kõik remondi paberid viimase 6 aasta kohta.
Müügi põhjuseks oli hääl mootoris ja omanik ei soovinud sinna enam midagi investeerida.
Hääleks siis oli üks ketipingutitest.
Toodud sai see isend Rootsist.
Ette nurka on saanud kerge kõksu aga ei midagi kolosaalset)

Lisan ka lõpuks pilte.

Pilt 1
Pilt 2
Pilt 3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Siim89
huviline

Avatar


Registreerunud 07.06.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 1.8T; C4 2.2TQ;

postitati 25.09.15 09:56 Tsiteeri


Recarod on ise juurde pandud või tehasest tulnud haruldus sellele mootorile?


S4 OMC 238 km/h, ET 13,04
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 25.09.15 20:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Siim89
Recarod on ise juurde pandud või tehasest tulnud haruldus sellele mootorile?


Nu kui ma ta ostsin siis oli reklaamitud kui S-Line.
Ja nii palju kui ma uurisin siis olla ta see justkui ei saaks)
Taga luugile on ka lisatud S-Line märk.
Paistab siiski, et keegi on liialdanud asjadega.
Kuigi minu meelest tunduvad need istmed ise olevat täitsa korralikud sellise aasta kohta.

Kuid siiski on minu jaoks hetkel sobivas varustuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 25.10.15 21:45 Tsiteeri


Vahepeal juhtunust.

Masinal sai vahetatud lekkivad tihendid ka vigane üks ketipingutitest.
Nagu ikka sellistel vanakestel siis hiljem peale ostu hakkab vaikselt ilmnema väiksemaid vigasid. Kuna masinat ma isiklikult kasutan väha vähe siis majandab sellega hea sõber ja avastas põlema läinud mootori tule.
Selgus, et üks kattidest olla vist tühi. Suheldes remondimehega siis arvas tema, et põhjustada äkki võis selle vigane ketipinguti. Aga kui tõsi see võiks olla ei teagi. Lisaks ei pidava ka masin eriti soojaks minema kuigi temp. andus minema kenasti omale tasemele. Seega salongi radikas vajab vahetust)

Seega esialgu siis eesseisvad tööd kat vahetada ja salongi radikas.
Tuleva suveks peaks ikka selle tiiva saama ka vahetatud ja nurga korda tegema.
Lisaks peab vahetama siis ka ukse alumised liistud. Oodatud ehk soovitused kas siis peaks jätma need s-line omad või siiski vahetama originaalide vastu?

Veel ehk keegi osakb vastata kas sellise sisuga C5 on tootmises olnud või on see ise aretatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tarmo_j
huviline

Avatar


Registreerunud 12.05.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 3,0tdi 2004a

postitati 26.10.15 15:59 Tsiteeri


Kui pead silmas Recaro sisu , siis ikka on tehasest tulnud sellise sisuga C5 kerega masinaid.
Minu 2,5 tdi on samuti tehasest Recaro sisuga.


http://tarmo.planet.ee/Audi%20A6_/pesup%E4ev24.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 15.03.16 20:16 Tsiteeri


PRCode: 0G7 = Tiptronic
PRCode: 0JK = Weight category front axle weight range 10
PRCode: 0L2 = Electric throttle actuation
PRCode: 0YR = Weight range 16 installation control only no requirement forecast
PRCode: 1AT = Electronic stabilization program (ESP)
PRCode: 1BE = Sports suspension/shock absorption
PRCode: 1KD = Disc brakes rear
PRCode: 1LT = Disc brakes front
PRCode: 1N1 = Power steering
PRCode: 1SA = Without additional engine guard
PRCode: 2K1 = Reinforced bumpers
PRCode: 2PV = Leather trimmed sports steering wheel
PRCode: 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind
PRCode: 3HA = Without leather parts scope
PRCode: 3L5 = Electric seat adjustment for both front seats
PRCode: 3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding
PRCode: 3Y3 = Roll-up sun screen for rear window and rear side windows
PRCode: 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield
PRCode: 4K4 = Radio remote controlled central locking
PRCode: 4KC = Side and rear windows in heat-insulatingglass
PRCode: 4UE = Air bag for driver and front seat passenger
PRCode: 4X3 = Side air bag front with curtain air bag
PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz
PRCode: 5MZ = Decorative inserts stainless steel - fabric
PRCode: 6R0 = Selector lever cover
PRCode: 6XD = Exterior mirrors: electrically adjustable/heated
PRCode: 7K0 = Without tire pressure warning light
PRCode: 7X1 = Park distance control
PRCode: 8GL = Alternator 120 A
PRCode: 8JG = Headlight with gas discharge lamp for driving on the right
PRCode: 8Q2 = Automatic headlight-range adjustment static
PRCode: 8Z5 = Not hot country
PRCode: 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control
PRCode: C1L = Alloy wheels 5.5J x 15 Offset 41
PRCode: E0A = No special edition
PRCode: F0A = No special purpose vehicle standard equipment
PRCode: J0L = Battery 340 A (70 Ah)
PRCode: MT1 = 6-cyl. gasoline engine 2.8 L/142 kW 30V base engine is T7F
PRCode: Q1E = RECARO sports seats front
PRCode: T7F = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 078.2
PRCode: X0A = National sales program Germany


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 15.03.16 21:10 Tsiteeri


Mõlemad on Recarod ju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 06.04.16 07:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Mõlemad on Recarod ju.


Kui sa nüüd mõtled istmeid siis Recaro ka ikka taga aga kirjas seda nagu ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 20.11.16 22:21 Tsiteeri


Tervitused üle pika aja!

Egas selle ajaga midagi põhjapanevat olegi muutunud.

Masin seisis kaks päeva Rootsis tanklas tehnilistel põhjustel. Mille tulemusena varastati antenni piits ja lõhuti üks esimestest küljeklaasidest seda koos ukse raamiga. Tänu sugulasele sai kiiresti uueväärse klaasi koos raamiga.
Tükk aega hiljem leidsin ka lõpuks uue antenni piitsa asenduseks.

Kohe peale toomist sai vahetaud üks ketipingutitest ja kaante tihendid.
Talvel juhtus keskmine summuti pott lagunema kapitaalselt ja see sai asendatud lammutusest leituga mis nägi välja nagu uus). Lisaks seda tehes ka sukkade vahetus.
Sai lastud teha käigukasti õli vahetus õige õlimargiga.
Kuna autol vanust juba piisavalt siis oli vedrustus väsinud ja sai pikemalt plaani peetud kas vahetada koos amortidega ka vedrud. Kuna autol on tehasepoolne madaldus siis sai üllatuseks vaid esindusest saadaolevate vedrude hinnad. Nedest sai loobutud ja said soetatud Sachs sport amordid kõige sinna juurdekuuluvaga.
Nagu karma ikka on tänaseks ka kergelt hakanud häält tegema teine ketipinguti.
Kokkuvõtteks on igati hästi pidanud ja teeninud. Hetkel veel mingeid müügi plaane ei ole.
Seda eriti kui sai nauditud neliku rõõme Rootsi megas lumemöllus ja kaoses mis leidis aset .
Suveks peab leidma mingid korralikud uued suverehvid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 30.09.17 12:23 Tsiteeri


Aastake jälle mööda saamas ja egas midagi erilist ka juhtunud ei ole. Vahepeal hakkas käigukastis kaduma tagumine käik. Kuna müüa teda ei ole mõtet ja Emexi plaani ka ei ole siis sai viidud Hõbenoolde. Oskajad nagu nad on sai kast taastatud ja taas saab sõidumõnusid nautida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 06.12.17 14:42 Tsiteeri


Midagi vahepealsest.

Kuna see ei ole ainus auto siis sai ülevaatus üle lastud ja alusosa remont natsa hiljem ette võetud.
Ees vahetatud õõtshoovad, õõtshoova puksid, eesmised pidurivoolikud, stabilisaatori puksid, eesmine regulaatori hoob ja esisilla reguleerimine. Lisaks sai siiski ka lõpuks tehtud otsus amortide osas ja otsustasin panna originaalid. Lisaks sai ka esiklaas vahetatud ja ename ei häiri triibud)
Talv võib saabuda)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 16.06.18 20:36 Tsiteeri


Aega palju jälle edasi läinud.

Jutust, et talv võib saabuda jäi sel aastal ära. Armatuuris läks õlirõhu tuli põlema mis sai ka veitsa hirmutavaks. Õnneks ei olnud küll asi rõhu puudumises kuid lõppes see teekond päev ennem jõule. Remonti läks auto aasta esimestel päevadel ning lõppes tõpselt nii nagu ka oli juba ette teada. Tänaseks siis on tehtud mootorile täielik remont koos kõige sinna juurde kuuluvaga. Ei saa mainimata jätta, et tegu ei olnud kõikse odavamaga just)) Sellegi poolest olid peale poolt aastat taas autot nähes sõit väga nauditav korras autoga.

Järgmiseks siis plaan kuidagi keretööde kallale asuda.

Kui keegi teab keda saab Tartus selliste töödega usaldada ja tööd ikka korralikult tehakse andku aga teada julgesti.

Kui oleks teadnud, et sedasi auto seisab ja tolmu kogub siis vist oleks mõtekas hakata S6 või RS6 poole vaatama)))


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
EnricoN
huviline



Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e

postitati 16.06.18 21:24 Tsiteeri


Jõle pildivaene see värk siin :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 20.06.18 21:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Jõle pildivaene see värk siin :(


Ex püüab pildid korda saada kui selleks rohkem aega jääb peale töö.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
maxcools
huviline

Avatar


Registreerunud 08.01.08
Asukoht: Tartu, Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,8 Q 142kw 2000a.Volvo S80 2,9. Jumpy 17

postitati 04.10.18 22:59 Tsiteeri


Juhtunust vahepeal.

Teostatud korraline ülevaatus läbisõidul 350300km
Ainus asi mille üle nokkimist, oli kundepoolne esitiib kuna serv on terav. Aga kuna neil süsteemis ei ole võimalik eraldi sellist märget lisada siis seda vigadesse ei märgitud.
Viimase aasta läbisõit napilt alla 4000km seda seoses remontidega ja pikalt eemalolekuga.
Odavam kindlasti tuleks taksoga sõitmine))

Ennem ülevaatust sai alla pandud uued Hankook lamellid 205/55/16. Lisaks vahetatud sisemised ja välimised roolivarda otsad ning loomulikult silla reguleerimine.

Kohe läheb vahetusse üks ülemistest lambda andusritest kuna mootoris õrn värelus ja selle näitajad olid kehvakesed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.1% - SQL: 65.9%]