TaSa
huviline
Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5
|
postitati 21.09.15 18:47
|
|
|
Audi a4 1.9 81kw probleemid käivitamisel ja mootor jõuetu
Murelaseks on siis audi a4 B5 1.9 81kw AFN,
Muresid on mitu;
Esiteks on see ,et külma mootoriga tahab pikka käivitamist,et üldse käima saada,samas kui oled auto korra käima saanud siis käivitub päev läbi
probleemideta.
Teiseks mureks on see,et auto on jube jõuetu.1.9 66kw b4 on ka tunduvalt ergum kui see 81kw a4.
Tehtud ja katsetatud asju on palju:
Eelsüüteküünlad korras
Teine kütusepump on peal (vahetusega ei muutunud midagi)
Kõiksugused kütusevoolikud ja ühendus kohad üle käidud
Kütusefilter uus
Pihusteid katsetatud erinevate autode pealt ja vahet pole üldse
Turbo geomeetria puhastatud-liigub ilusti
Ühtegi veakoodi ei ole
Endal mõistus juba kahjuks otsa saanud,seega ootaks veel ideid mida katsetada.
|
|
|
Tauno22
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw
|
postitati 21.09.15 18:57
|
|
|
Kas küttetorus mullikesi on hommikul? Endal oli sama pull autol. Küte vajus ööga alla ja õhk vahel, hommikul sama jebla käivitamisega. Vahetasin
tagasivooli voolikud ära ja probleem kadus
|
|
|
TaSa
huviline
Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5
|
postitati 21.09.15 19:13
|
|
|
Tagasivoolud samuti uued,aga kui õhumullidest rääkida,siis suuremal pöördel on mulle näha.
Küte tagasi vajuda ei saa,sest sai tagasivoolu klapp vahele pandud ja samuti on voolikust näha,et on kütet täis.
|
|
|
vibro
huviline
Registreerunud 01.10.11
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.09.15 19:21
|
|
|
Kui mullid tulevad kütusetorustikku siis tuleb torustik korralikult üle vaadata uuesti.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.09.15 19:29
|
|
|
Rihmamärgid paigas? Õhutorustik korras, sealhulgas ka filter uus?
|
|
|
|
TaSa
huviline
Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5
|
postitati 21.09.15 19:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Rihmamärgid paigas? Õhutorustik korras, sealhulgas ka filter uus? |
Õhutorustik korras,filter uus,märgid paigas ja pump samuti arvuti järgi paika pandud.
See auto on üks müstiline isend millel on väga imelikud vead
|
|
|
Tauno22
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI 103kw
|
postitati 22.09.15 04:31
|
|
|
A proovi nii, hommikul enne, kuu autot käima hakkad ketrama, keera pihusti toru lahti, kui käivitub koheselt, siis järelikult õhk vahel
|
|
|
TaSa
huviline
Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5
|
postitati 23.09.15 17:35
|
|
|
Proovitud igatipidi,kui toru lahti keerata ja proovida käivitada,siis koheselt lendab korralikult kütet välja aga käima ikka ei lähe ilusti.
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.15 18:26
|
|
|
Kas mootori surveid on mõõdetud? Praeguste ilmadega kui küte on, rõhk on, siis ei tohiks mingit takistust käivitumiseks olla, vähemalt minu loogika
järgi... Muidu jõuetuse kohapealt viskaks esialgu pilgu õhulugeja ja turbo rõhu näitudele.
|
|
|
TaSa
huviline
Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5
|
postitati 23.09.15 19:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: J.Aru
Kas mootori surveid on mõõdetud? Praeguste ilmadega kui küte on, rõhk on, siis ei tohiks mingit takistust käivitumiseks olla, vähemalt minu loogika
järgi... Muidu jõuetuse kohapealt viskaks esialgu pilgu õhulugeja ja turbo rõhu näitudele. |
Surved lastud üle mõõta ja need samuti korras.
Õhulugeja sai tuttava autole mingiaeg prooviks peale pandud ja tema auto liikus kohe jupp maad paremini kui ta enda rikkis õhulugejaga,seega selle
võib välistada,samuti turbo puhub kella järgi 1.2bar.i
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 24.09.15 04:22
|
|
|
Mootori temperatuuri anduri lahti ühendamisel käivituses muutusi pole?
|
|
|
|
TaSa
huviline
Registreerunud 20.01.12
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4,Audi A4 b5
|
postitati 24.09.15 08:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Mootori temperatuuri anduri lahti ühendamisel käivituses muutusi pole? |
Ei,käivitus ikka sama pikk.
|
|
|
J.Aru
huviline
Registreerunud 28.07.12
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.15 17:05
|
|
|
Võiks veel vaadata kas hommikusel käiamisel aju pöördeid "näeb" ilusti, kuigi üsna vähe tõenäoline, et väntvõlli andur ainult hommikuti ajusid
nöögiks ja iga kord... Teine asi võiks vaadata üle kütusevõtturi paagis (kui juba tehtud pole), seal peaks juttude järgi ka sõel olema. Ja ikkagi
õhulugeja ja turborõhu näidud võiks igaks-petteks arvutiga üle vaadata, ehk hoopis kuskil juhtmestikus kala vms., saaks 100% kindlusega need vead
välistada.
|
|
|