T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 12.09.15 13:21
|
|
|
Peale kellaploki vahetust AIRBAG põleb
A4 B5 95. 1.8
Sai vahetatud tavaline kellaplokk kompuga variandi vastu ja AIRBAG tuli särab.
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-00 - Open or Short to Ground
Uue kellaplokiga kustutada ei lase.Vana kellaplokiga laseb ära kustutada.
Kellaplokk vigane?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 12.09.15 14:21
|
|
|
Äkki on erineva klemmi all see juhe erinevatel kellaplokkidel?
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 12.09.15 15:28
|
|
|
26pin sinisel pistikul peaks see kõigil vist olema pin 9?
Proovitud sai ka teist pirni.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.09.15 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T_
26pin sinisel pistikul peaks see kõigil vist olema pin 9?
Proovitud sai ka teist pirni. |
Vb midagi sellist vaja teha:
The circuit diagram is for the change 034 -> 033.
If you change 033 -> 034, I think, you have to invert the airbag signal.
Pins for Airbag controller:
033: Pin 9 white/yellow
034: Pin 12 white/yellow
http://www.a4-freunde.com/archive/index.php/t-146095.html
Siin muidugi põles airbag ka vana clusteriga ja resistorid jne jne, kuid error kood jne sama.
Siin teemas, see vangerdus kahjuks ei aidanud...
|
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 12.09.15 16:23
|
|
|
Tegin selle vahetuse ära.
Veakoodi lasi ära kustutada ja tagasi ei tule aga tuli süttib ikka aga natuke hiljem kui enne.Vanade kelladega oli nii ,et peale süüte sisse keeramist
süttisid kõik tuled ja siis kustusid.Nüüd bag-i tuli alguses ei sütti aga läheb paari sekundi pärast põlema. Veakoode ei ole.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.09.15 17:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: T_
Tegin selle vahetuse ära.
Veakoodi lasi ära kustutada ja tagasi ei tule aga tuli süttib ikka aga natuke hiljem kui enne.Vanade kelladega oli nii ,et peale süüte sisse keeramist
süttisid kõik tuled ja siis kustusid.Nüüd bag-i tuli alguses ei sütti aga läheb paari sekundi pärast põlema. Veakoode ei ole. |
Puhas oletus...kas pirnid on vanal ja uuel plokil nö samasugused? Kui tuluke põleb peaks ju mingi koodike ka mälus olema/tulema - vb see
juhtmevangerduse tagajärjel kustub tuluke ala 2minuti pärast nagu kuskil teemas...Midagi oli seal teemas ka juttu pin4st. Ei hakka rohkem oletama
Hi, ive tryed to connect the circuit no luck, i think because the resistor isn't connect to 12v, if i connect a resistor to pin 9 and pin 4 (+12v)
the error not appear, and the light goes off 3 second after.
Now i have tryed to connect a cluster light directly to wire 9 and 4, because it have 12 ohm, and work fine!!!!
|
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 12.09.15 17:15
|
|
|
Pirnid on samad.
Veakoode ei ole.
Seda skeemi kahjuks ei näe, millest seal teemas jutt.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 12.09.15 17:45
|
|
|
Minul on see esimene ilma immota , analog kellaga variant.
See pinout on samuti teada.Kui airbag signaal oli pin 9 peal siis tuli veakood ja tuli süttis samuti kohe.Viga ära kustutada ei lasknud.
Pin 12 peal lasi veakoodi ära kustutada ja tagasi ei tule. Tuli süttib natuke hiljem.
|
|
|
Gunnark
klubiliige
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.15 06:12
|
|
|
Vb saad siit mõne idee:..... Kui ei , siis meie foorumi DIY rubriigist leiad sama teema ja seal "klubilise", kes oskab aidata
Bj. 94 - June 97
------------------------
On blue 26x connector Pin 9 (airbag directly) and Pin 12 (airbag inverted) Swap
When Pin 12 is not present, then the signal (Pin 9) must be inverted. Then the following applies:
-------------------------------------------------- -----------------------------------------------
(Directly airbag) Cut Pin 9 from the 26-pin connector (blue), and go to the relay contact A1.
Contact A2 to ground.
Connecting to contact 12 of the relay + 12V
At the relay contact 11 to pin 9 (26-pin connector (blue)) to the rest of cable.
Bj. July 97 - June 99
------------------------
Pin 6 (airbag) from the 32-pin connector (blue) Cut, and go to the relay contact A1.
Contact A2 to ground.
Connecting to contact 12 of the relay + 12V
Connect to contact 11 of the relay to pin 6 (32-pin connector (blue)) with the rest cable.
Bj. July 99 -> 9/02
------------------------
Pin 10 (airbag) from the 32-pin connector (green) Cut, and the relay contact A1 go.
Contact A2 to ground.
Connecting to contact 12 of the relay + 12V
Connect to contact 11 of the relay on pin 10 (32-pin connector (green)) with the rest cable.
|
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 13.09.15 11:50
|
|
|
Tegelikult võib selle teema postitused kõik selle DIY teema alla liigutada.
Saan ma õigesti aru ,et vaja releed?
AB ajust -> 85
86-> GND
Kellaplokist pin 12-> 87a
30 -> kellaplokki pin 9
Saksa keelt hästi ei mõista aga seal oli juttu mingist dioodisti, mille puudumisel võib AB aju ära kärsatada?
Ära sai ühendatud ka välistemp. Vanal kellaplokil mul seda ei olnud. Vaatasin el.skeemilt ,et välistemp anduri signaal jookseb a-pillaris hall 10pin
pistik,Pin9.
Temperatuuri näitab õiget aga - märgiga.Millest selline jama?
Vana kellaplokk: 8D0 919 033 D (analog kell,õlitemp,volteemer, ilma välistemp näidikuta)
Asemele läks plokk koodiga: 8D0 919 034 F
Uuel kellaplokil muutsin ka codingu : 00142
Kui kütuse näit resettida siis vahepeal näitab nagu reaalsemat näitu ja pärast tõuseb sinna 51,xL/100km.Kui küttekulu juhe ei olnud veel veetud siis
nätas ka seda ~50L varianti.Ühendus halb?
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 18.12.17 14:40
|
|
|
Kuna vahepeal andis airbagi pirn otsad ja see jäi sinnapaika siis nüüd uus pirn sees ja oleks ikka sellele rohtu vaja.
Enam kahjuks ei pääse üleval postitatud saksa foorumi lingile ka ligi.
AIRBAG signaal oli algselt sinises pistikus pin 9 all ja pin 12 tühi.
Vana plokiga töötas ilusti.
Vana ploki kood oli 8D0 919 033 D ja asemele läks 8D0 919 034 F
Kui airbag signaal oli pin 9 peal siis tekkis veakood( 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction 31-00 - Open or Short to Ground) ja
tuli süttis kohe.Viga ära kustutada ei lasknud.
Pin 12 peal süttib tuli natuke hiljem ja veakoode ei ole.
|
|
|
T_
huviline
Registreerunud 23.10.07
Asukoht: Ida-Võlumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 4-mo
|
postitati 20.12.17 15:34
|
|
|
Ravi oli selline:
330ohm takisti ja tuli töötab nii nagu peab.
|
|
|