Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi A4 Avant Quattro 3.0TDI 150kW - 2005 - mihtu (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 10465)
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.15 21:34 Tsiteeri
Audi A4 Avant Quattro 3.0TDI 150kW - 2005 - mihtu



Tere kõigile!

26. augustil sai soetatud omale 2005 aasta Audi A4 millel jõuallikaks "kolmene diisel" millel on 150kW, manuaalkast ja nelikvedu. Ostuhetkel oli läbisõitu 270tkm. Kere peal on mõningaid iluvigu ja salong ilus puhas. Auto sai valitud just täpselt selline nagu ma teda tahtsin - manuaalkastiga. Esimese 50 liitriga sain sõita 600km. Pole varem nii võimast autot omanud ja oma raske jala juures olen kütusekuluga väga rahul.

Teema tegin, et pidada nii öelda blogi kuhu kirja panna toimetused seoses autoga.

Autost täpsemalt:

S-line plus pakett
S-line sisu: mustad poolnahkpolster istmed, must lagi
1x Elektriline iste
4x elektriaknad
Elektriline katuseluuk
Elektrilised välispeeglid
Bose helisüsteem
Eemaldatav kärukonks
Taga parkimisandurid
Coming-/Leaving- Home funktsioon, adaptiivsed esituled

Hetkel rohkem kirja panna ei oskagi.

Tehtud tööd:
Uus aku
Eelsüüteküünlad
Filtrid, õli

Hetkel kahjuks ei ole ilusaid pilte kuid nende piltide pealt peaks saama aimu milline ta on.
http://www.upload.ee/image/5190285/11997402_1022333364457803_1564847244_n.jpg

http://www.upload.ee/image/5190286/11997254_1022333667791106_286413320_n.jpg

Praegu juurde pilte ei tule enne kui auto sõidukorda saab. Maha võtsin pihustid millest kaks olid täiesti teise koodiga, ilmselt eelmise omaniku poolt tehtud geniaalsus. Kuuest pihustist kaks tükki tilkusid(needsamad teise koodiga), kaks tükki läksid niiskeks ning kaks olid korras. Tuleb pihustite vahetus ette võtta.

Plaanis oleks kunagi tulevikus chip peale panna kuid kiirustama ei hakka enne kuni auto tehniliselt korras.


Terv,
mihtu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.15 08:43 Tsiteeri


Tere!

Olen üritanud leida kuid pole otsingutes väga tulemusrikas olnud. On tekkinud kerge huvi tõsta peale 150kw mootori asemel 176kw mootor. Oskab keegi öelda kas mootorite kinnitused on üks ühele samad ning kas piisab ainult mootori vahetusest (aju pole vaja tõsta, ajule remap?). Ning huvitaks ka mis sellise toimingu hind võiks olla - vana mootor maha ja uus peale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TarvoE
huviline



Registreerunud 09.11.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.15 14:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mihtu
Tere!

Olen üritanud leida kuid pole otsingutes väga tulemusrikas olnud. On tekkinud kerge huvi tõsta peale 150kw mootori asemel 176kw mootor. Oskab keegi öelda kas mootorite kinnitused on üks ühele samad ning kas piisab ainult mootori vahetusest (aju pole vaja tõsta, ajule remap?). Ning huvitaks ka mis sellise toimingu hind võiks olla - vana mootor maha ja uus peale.


Sama mootori/aasta ja käigukastiga autol lasin VKM Tuningus chippimise ära teha ning väidetavalt hetkel natukene üle 200kw (ei ole saanud testida kuna Tartus pole 4 veo düno pinki neil). Edasi läheb nüüd veel paremini kui enne ning kütuse kulugi pisut väiksem. Seega milleks kogu mootorit vahetada? Lisaks öeldi, et tehase järgi on tegu belgia mudeliga ja seetõttu ka juba originaal ajust 150Kw 176 asemel. Raha taheti koos DPF-i füüsilise eemalduse ja ajust ära kustutamisega 450€.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 09.11.15 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: TarvoE
Tsitaat:
Algselt postitas: mihtu
Tere!

Olen üritanud leida kuid pole otsingutes väga tulemusrikas olnud. On tekkinud kerge huvi tõsta peale 150kw mootori asemel 176kw mootor. Oskab keegi öelda kas mootorite kinnitused on üks ühele samad ning kas piisab ainult mootori vahetusest (aju pole vaja tõsta, ajule remap?). Ning huvitaks ka mis sellise toimingu hind võiks olla - vana mootor maha ja uus peale.


Sama mootori/aasta ja käigukastiga autol lasin VKM Tuningus chippimise ära teha ning väidetavalt hetkel natukene üle 200kw (ei ole saanud testida kuna Tartus pole 4 veo düno pinki neil). Edasi läheb nüüd veel paremini kui enne ning kütuse kulugi pisut väiksem. Seega milleks kogu mootorit vahetada? Lisaks öeldi, et tehase järgi on tegu belgia mudeliga ja seetõttu ka juba originaal ajust 150Kw 176 asemel. Raha taheti koos DPF-i füüsilise eemalduse ja ajust ära kustutamisega 450€.


Nöustun TarvoE jutuga ja julgen samuti kinnitada, et masin käib edasi väga korralikult.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 09.11.15 18:12 Tsiteeri


Sõidan ka "200 kw" 3.0 dislaga ja sama on tuttaval. Muidugi ei tea, et dünosse oleks ükski jõudnud.
Samas näiteks e60 200kw ix bensukat olen loputanud küll.
Kas mootori vahetus on tingitud otsas pihustitest või said need vahetatud?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.15 18:51 Tsiteeri


Lihtsalt sai natukene heietatud sel teemal, hetkel küll veel auto seisab kuna on ette tulnud ootamatuid kulutusi millest mööda astuda ei saanud. Detsembri algul on kindel plaan need ära vahetada.

Milleks selline idee tuli - olen nüüdseks lappand mitmekümneid lehekülgi teemal 3.0 tdi. Silma on jäänud palju kiidujuttu 176kw mootori koha pealt. Pihustid vastupidavamad ja ka ketiring parema lahendusega. Üldiselt kui saaksin umbes sama hinnaga mootori kui pihustid, ketipingutite ja kettide vahetuse siis miks mitte? Muidugi ei tea kunagi mis seisus järgmine mootor on ning ilmselt on ka väga raske selle seisukorda nii hinnata.

Eks veits hirmutati ka, mootori kohapealt. Öeldi, et on kuskil ostumootor tehtud ja alla kolme tuhande sellest mootorist asja ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
corbe
huviline



Registreerunud 11.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A5 Q | A6 C8 Q

postitati 10.11.15 09:16 Tsiteeri


Kui sa kontrollitud ja kindla uuema generatsiooni mootori leiad, siis jah võiks migi hetk murevaba olla. Kas käigukastid istuvad neil identselt? B7 Tiptronic vs B8 S-Tronic? Ok, osad said Tiptronicu ka.
See 200kw on jutuks hea küll, kui enne ja pärast dünotõmbed teha siis saab reaalse pildi. Proovikatsed näitasid seda et püsis 176kw kõrval kenasti, kuid mööda ei läinud. Äkkipikema maa peale mööduks, kuid seda ei olnud võimalust proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Urmet24
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: a4 avant b8

postitati 10.11.15 09:33 Tsiteeri


176 kw on ka tiptronic kastiga.
Mul nimelt siis selline.
A6 176 kw mootor maksis hiljuti 2500 eur sinna juurde pihustid ja muu mudru..
Sa paned sinna ju auto hinna sisse pm seda vahetust tegema hakates.
Odavam on uus auto osta.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.15 10:43 Tsiteeri


Mootor oli plaanis tuua inglismaalt kindla koha pealt, hinda hetkel öelda ei oska. Nii palju kui mulle räägiti siis pidi 176kw manuaal istuma b7 manuaali otsa ilusti.

Vahetuse koha pealt sai mõeldud nii palju, et enda mootor maha müüa + lisada ketivahetuse raha + pihustite raha. Kui need summad oleks enam-vähema samas suurusjärgus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 10.11.15 12:15 Tsiteeri


Ja mis probleem oleks siis 200-300k km jälle maha sõita?
Ketiliini saab tehtud umbes 1k eest, väga häda korral lekkivate asemele kasutatud pihustid ja olemas. Üls 150kw disla on hetkel varuosade all juppideks ka.
Lisaks on variant auto tükkideks müüa ja järgmise valikul hoolikam olla.


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.11.15 12:46 Tsiteeri


Tükkideks ma müüma kindlasti ei hakka kuna terve kooslus väga meeldib. See mootorivahetus oli lihtsalt mõttevälgatus ja sellepärast uurisin selle mõttekust. Kasutatud pihusteid ma kindlasti ostma ei hakka. Kasutatud pihustite all pean silmas romulast ostetud pihusteid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.15 20:01 Tsiteeri


Uued pihustid peal, nüüd järgmised probleemid.

1. Dpfi tuli põleb endiselt. Põlema läksid ka eelsüüteküüla ja mootori tuluke. Näitab järgmist koodi.
http://www.upload.ee/image/5417426/12421701_1068957813128691_673529785_n.jpg

2. Auto käima pannes käib auto ilusti nii 1-2 minutit ning siis hakkab sellist häält tegema.
https://youtu.be/9sSKRUYBKsU
Kui esimeses punktis olev veakood ära kustutada siis käib jälle ilusti.

3. Autohuvilisest semu ütles, et õli olla ka natukene liiga palju. Parem vähe kui palju. Peab see paika ja kuidas mõjuda võib?

4. VCDS näitab uute pihustite näite blokis 072-077 kõik kolm näitu 0ms.

Kas aitab ainult dpf delete või on mingid variandid, et äkki saaks ikka tööle selle asja.

Kuidas mõjub selliste tulukestega sõitmine mootorile? Kindlasti head ta ei tee aga mis täpsemalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 20.12.15 20:19 Tsiteeri


No kui pihustid olid läbi ja nüüd uued peal, siis loomulikult tuleb kohe õlivahetus teha. Ei ole mootor (saaled ja teised liikuvad osad) üle normi oleva diisli/õli kompotiga eriti õnnelik.
Kus pihustid vahetati ja kas tehti uutele kodeering ka?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 20.12.15 20:28 Tsiteeri


Vahetasin ise ja kodeerisin ise.

Septembris ostsin uue aku ka mis tänaseks oli täiesti tühjaks saanud seistes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 04.02.16 16:00 Tsiteeri


Aku tühjaks minemise probleem on leitud kuid lahendust mitte. Äkki on kellelgi midagi sarnast olnud.
Tundub, et autole on paigaldatud RNS-E mida algselt sellel autol ei olnud. Kui raadio kaitse välja võtta on tarbimine 0,02-0,03 mis pidavat olema normaalne.
Kaitse tagasi pannes voolukadu 0,02-0,27.

Kas võib olla, et on kodeering vale ja näiteks ei lülita võimu välja? Või on soft vana ning tahab uuendust?

Kui kellelgi on rns-e uus soft ja oleks nõus mind sellega aitama Tallinnas siis pm.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.11
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.5tdi 2005 & A6 C7 3.0tdi

postitati 04.02.16 20:15 Tsiteeri


Aga RNS-e ei lülita end koheselt päris välja. Ekraan küll läheb kinni aga navi plaati hoiab töös seni, kui auto une reziimi läheb (kustub armatuuris nt ohutulede lüliti valgustus ja kõik muu). Ja kui peale unne minekut avada autol juhiuks, siis hakkab navi kohe auto asukohta positsioneerima vms (plaat hakkab keerlema), olgugi, et võti pole süütelukus ja navi ekraan pime.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.16 06:02 Tsiteeri


Tundub, et ta ei lähe nö "deep sleep'i".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.02.16 08:40 Tsiteeri


Mootorit ei ole mõtet vahetada. 150kw ja 171kw vahe on turbos. Tuleb lihtsalt GT2260 või GTB2260 peale panna. 176kw on teine teema, aga 176kw sinna koos juhtmestikuga aretama hakata on oluliselt kallim, kui kohe b8 osta.
Mis puutub DPF-i, siis pead kas uue filtri panema või eemaldama.

Kui nii edasi sõidad, on põletusprotsess pidevalt aktiivne ning õlitase tõuseb. Lõpuks läheb saale ära.

P.S.
Natukene valeinfo välja rookimiseks.
Belgia variantidel on kõigil 155kw, mitte 150kw. 155kw variandid on 171kw mootoriga. Samuti on see pigem C6 ja D3 teema.
B7 kerele 176kw mootorit ei paigaldatud üldse.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 05.02.16 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mootorit ei ole mõtet vahetada. 150kw ja 171kw vahe on turbos. Tuleb lihtsalt GT2260 või GTB2260 peale panna. 176kw on teine teema, aga 176kw sinna koos juhtmestikuga aretama hakata on oluliselt kallim, kui kohe b8 osta.
Mis puutub DPF-i, siis pead kas uue filtri panema või eemaldama.

Kui nii edasi sõidad, on põletusprotsess pidevalt aktiivne ning õlitase tõuseb. Lõpuks läheb saale ära.

P.S.
Natukene valeinfo välja rookimiseks.
Belgia variantidel on kõigil 155kw, mitte 150kw. 155kw variandid on 171kw mootoriga. Samuti on see pigem C6 ja D3 teema.
B7 kerele 176kw mootorit ei paigaldatud üldse.



Pihustid said vahetatud ja see mootori vahetuse mõte peast pühitud. Hetkel selline anomaalia, et pühikäigul railis kütuserõhk normis ja pööretel ka. Töösooja mootoriga pöörded alla lastes kohati kukub railis rõhk alla normi ja siis võdistab mootorit hetke kuni normaalrõhk taastunud. Vkm arvas, et probleemiks võib olla kas kütusepumba reguleerklapp või raili rõhuklapp. Katseeksitusmeetodil mõlemaid vahetada ei tahaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.16 19:12 Tsiteeri


Pesin täna auto puhtaks ja mõtlesin, et teen paar klõpsu ka, kahjuks ei õnnestunud just kõige paremini. Kui ikka pildistamisega sina peal ei ole siis ei saagi midagi head tulla.

http://www.upload.ee/thumb/5555907/IMG_1659.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5555906/IMG_1666.JPG
http://www.upload.ee/thumb/5555851/IMG_1662.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.16 14:02 Tsiteeri


Vahetasin täna kütusepumba reguleerklapi ja tundub, et selles viga ei olnud. Töösooja mootoriga kukub rõhk alla normi ja võdistab mootorit.

ET52 veljed on ka vist pisut liiast b7 kerele?
http://www.upload.ee/thumb/5563250/image.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 15.02.16 07:54 Tsiteeri


Tehti täna hommikul Mustamäel tore üllatus. Tegi esmaspäeva rõõmsaks kohe!

http://www.upload.ee/thumb/5568296/image.jpeg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
charley
huviline

Avatar


Registreerunud 21.09.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant

postitati 15.02.16 16:59 Tsiteeri


Päris hea näppimine pidi olema, ise ostsin enda masinale uue küljepeegli ja pidin küll omajagu kangutama, enne kui peegliklaasi korpusest tervelt välja sain. Uued veljed on väga kenad muidu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 28.02.16 18:08 Tsiteeri


Vaikselt hakkab uue auto heameel üle minema, täna siis järgnev asi.

Hakkasin sõbra maja eest sõitma rahulikult, jõudsin kolmanda käiguni ja siis kuskil 2000 pöörde juures käis jõnksatus läbi - sõitsin edasi, lasin pöörded alla 2000 ja siis andsin gaasi. Ühtlase mineku peal hakkas auto 2000 pöörde peal korralikult jõnksutama. Ei olnud ühtlane vibratsioon vaid väga hästi tuntavad jõnksud.

Kui sõita kolmanda käiguga kuskil 2000-2500 pööret siis on tunda jõnksatusi.

Pärnust Tallinnasse sõites 5nda käiguga pea 100ga sõites ja siis gaasi lisades hakkas jubedalt jõnksutama. Lasin korra gaasi maha ja uuesti peale andes suri auto välja maanteel siduri pedaali näppimata. Minu loogika järgi võiks ta ju uuesti käima minna kui käik sees või on tal mingisugune "avariire˛iim", et seda ei juhtu vaid liigubki nagu vabakäigul?

Kui korralikult talda anda siis jõnksatusi ei esine.

Kohapeal käib ilusti, kohapeal pööret andes pole ka anomaaliaid.

Lootes, et väljasuremisest mingisugune märk jäi sai Tallinnas arvuti järgi pandud ja ühtegi veakoodi ei näidanud. :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mihtu
huviline



Registreerunud 05.07.15
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 07.03.16 14:53 Tsiteeri


Olen nüüdseks 3x näinud kuidas autol on tuled korra vilksatanud põlema ja siis kohe kustu. Autol uksed lahti kui võtit süütelukus pole olnud. Millest selline asi tingitud olla võib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]