badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 18.04.05 18:40
|
|
|
A6 armatuuris pooled lambid on läbi
tere audi sõbrad selline mure et ostsin audi A6 ja armatuuris on mitu
lampi/pirni läbi... ise õpin auto luksepaks aga jah alles I kursus ja pole weel uutele autodele kätt külge saanud ja ei julge kohe hooga kallale
lennata... et paluks abi kuidas neid vahetada ja mis lambid/pirnid sinna sobivad... võtaks lahti kui muidugi suur töö pole... krt õhtul on juba suht
jama sõita kui mitu pirni ei põle 
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.04.05 18:51
|
|
|
Kirjuta täpsemalt, millised pirnid läbi on, siis teab ka nõu anda.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 18.04.05 18:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Kirjuta täpsemalt, millised pirnid läbi on, siis teab ka nõu anda. |
üks suunatule pinr kindlasti (parem) ja siis spidomeetril 20-mingi 120 nurm edasi on juba tuhm, lõpp päris pime 1997 aasta mudel...
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 19.04.05 12:09
|
|
|
Keri kogu kella plokk maha, ning siis näed seal taga, soklitega pirnikesed. Kogu arvu ei tea, aga kui vahetad, siis kõik. Soklid eri värvi, tähendab
see vist eri võimsusi.
Üsna lihtne vahetada, ristpeaga kruvikas ning veidi pealehakkamist 
Loe KA SEE teema läbi.
|
|
|
jesse
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5 TDI
|
postitati 19.04.05 12:39
|
|
|
ja neid punase ja rohelise tagumikuga pirne on statoilis ja mujal bensukates olemas. satoilis pead arvestama kusagil 10 krooni tükist, mujal võib
võibolla odavam olla!
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 19.04.05 12:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jesse
ja neid punase ja rohelise tagumikuga pirne on statoilis ja mujal bensukates olemas. satoilis pead arvestama kusagil 10 krooni tükist, mujal võib
võibolla odavam olla! |
Pärnus ostsin Autopartnerist, vist olid 8.- tükk.
|
|
|
allud
huviline
Registreerunud 19.04.05
Asukoht: Pärnu /Võru
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7
|
postitati 19.04.05 12:53
|
|
|
endalgi samad mure tahoka pirn ja veel paar tykki kustund kuidas oleks kõige parem käituda sel juhul
|
|
|
jesse
huviline
Registreerunud 09.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.5 TDI
|
postitati 19.04.05 13:40
|
|
|
kindlasti mitu korda läbi mulisetud aga nuh, kriban kiirelt.
autoks A6 96a. automaat. Täispikk kelladeplokk sees.
1. Kõigepealt rool kõige alumisse asendisse (sülle nuh)
2. Armatuuri ees on pikk liist, all kummaski otsas on kruvid, keerad kruvid küljest.
3. Eemaldad liistu tõmmates enda poole kõigepealt vasaku otsa ja siis tõmbad liistu vasakus suunas ukse poole, sest teise otsas on ta ühe oraga
armatuuri sees. (ehk siis ta ei tule sulle mitte otse sülle vaid kõrvale vaskule)
4. Seejärel on 2-3 kruvi veel, neid näed kohe peale liistu eemaldamist. (vasakus, vist ka keskel aga mul ei olnud enam, ja siis veel paremas otsas).
Eemaldad kruvid.
5. Sikutad vaikselt armatuuri väljapoole, mina sain ta seejärel ümber poorata (armatuuri tahhokate näo keeran nagu maha ja tagaots tuleb siis
nähtavale) PS! seda toimingut tehes vaadake et seda roolikatet seal ära ei kriimusta!
6. Vahetage vigased pirnid.
7. tagurpidi järjekorras kõik asjad ettevaatlikult tagasi pannes ja keerates, nii et midagi armatuuri sügavustesse ei kukuks.
Sai õigesti seletatud?
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 20.04.05 05:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jesse
kindlasti mitu korda läbi mulisetud aga nuh, kriban kiirelt.
autoks A6 96a. automaat. Täispikk kelladeplokk sees.
1. Kõigepealt rool kõige alumisse asendisse (sülle nuh)
2. Armatuuri ees on pikk liist, all kummaski otsas on kruvid, keerad kruvid küljest.
3. Eemaldad liistu tõmmates enda poole kõigepealt vasaku otsa ja siis tõmbad liistu vasakus suunas ukse poole, sest teise otsas on ta ühe oraga
armatuuri sees. (ehk siis ta ei tule sulle mitte otse sülle vaid kõrvale vaskule)
4. Seejärel on 2-3 kruvi veel, neid näed kohe peale liistu eemaldamist. (vasakus, vist ka keskel aga mul ei olnud enam, ja siis veel paremas otsas).
Eemaldad kruvid.
5. Sikutad vaikselt armatuuri väljapoole, mina sain ta seejärel ümber poorata (armatuuri tahhokate näo keeran nagu maha ja tagaots tuleb siis
nähtavale) PS! seda toimingut tehes vaadake et seda roolikatet seal ära ei kriimusta!
6. Vahetage vigased pirnid.
7. tagurpidi järjekorras kõik asjad ettevaatlikult tagasi pannes ja keerates, nii et midagi armatuuri sügavustesse ei kukuks.
Sai õigesti seletatud? |
tänan, saan nüüd tegutsema hakata, eile oli pimedas juba halb sõita suured
tänud
|
|
|