vieta89
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 "79
|
postitati 09.09.15 12:49
|
|
|
Audi 80 b2 1.8 - 1979 - Vieta89
Nonii. Pikaaegne Vw klubi liige ja muutsin oma sammud vähe vanema asja juurde ja audi ridadesse.
Auto ajalugu on suht teada.
Olnud alates 1993 aastast sugulase oma ja sõitnud ta eestis 20-30k kilomeetrit sellest ajast praeguseni. Odomeetri näit on originaal ja ees seisab al
127k km.
Toodud 1993 aastal saksamaaalt. Viimased 5 aastat seisnud kuuri all. ennem seda kui sõitis oli igapäevaselt soojas garaasis ja muidugi vanainimese
käes.
Mida veel kirjutada. hakkaks siis seda müsteeriumit siin lahkama ja otsast peale.
Mootoriks:
1.8 Liitrit bensiin.
Käigukast:
3-k automaat.
Hetkel rohkem ei oskagi midagi kirjutada.
Niipalju veel et juttu tuleb aegamööda juurde.
Taga embleemi peal on LS. oskab keegi midagi selle kohta mulle õelda ? Pole väga midagi leidnud selle LS sümboli kohta et mida see võiks näidata.
Sisu on nagu uus. ei midagi ei vaja vaetamist.
Palju on vaja teha keretäid ja sellepärast ta mul juba garaasis ongi ja vaikselt talvel hakkan toimetama et hiljemalt kevadeks saaks juba teedele.
Mootor peaks töötavat. Hetkel aja puudusest pole palju suutnud midagi teha ega uurida.
Aku peale. ja hakkan vaikselt pihta. Kostitan nüüd teid natukene
piltidega.
sellises kohas seisis ta 5 aastat.
Kodu poole teel
Salong.
Pestud. Tuli värv välja.
Ja garaasis.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 09.09.15 14:55
|
|
|
Antud kere on ikka üle prahi toodang ja see sisu annab sellele veel vürtsi juurde! Edu ehitamisel!
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 09.09.15 18:14
|
|
|
Üsna viisakas 79a auto kohta, automaat on minu arvates väga hea lisa. Maitse asi muidugi.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 09.09.15 18:16
|
|
|
Väga äge asi!
Palju raha, kannatust ja aega autoga tegelemiseks!
|
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
postitati 09.09.15 19:41
|
|
|
Teretulemast audiklubisse. Väga vinge, et sellises seisukorras masinaid veel leidub. Piltidelt tundub, et esi- ja tagaklaasi ümber olevad liistud on
ka üle keskmise seisukorras. Selle automaatkastiga on tegelikult isegi üsna huvitav sõita
80-ndatel lõppes autode tootmine.
|
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 09.09.15 21:09
|
|
|
Kena värv, salong ja ajalugu!
Puudu vaid siduriga juhitav tagasild.
|
|
|
vieta89
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 "79
|
postitati 10.09.15 11:32
|
|
|
Jah muudu kahjuks jah tal quattro aga ega kõik ei peagi 4vedu olema.
imestasin pesemisel isegi et kõik kroom detailid akende ümber on ideaal korras.
Üksed sulguvad nagu esindus autol millel 0 km ees. tihendid ideaal korras.
Mida tähendab see lause etselle autom. huvitav sõita ? mind natuken
eehmatab et 3k päärded võivad olla ikka metsik kõrged ja ega siin vist
mingist bensiini kokku hoiust pole mõtet rääkida
Oskab keegi suunata mind kust ma saaksin kas A varu osa küljekarbid ja tiivad või siis B- aga korralikud.
Samuti keegi leiab mulle kust ma leiaksin VIN koodi auto küljes. Sest see embleem mis on mootori juures aku lähedal seal on miski number olemas aga
selle järgi ei leia internetist mitte midagi.
Samuti mida see LS seal taga tähendab ?
|
|
|
majanduskriizz
huviline
Registreerunud 23.10.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 4000S;
A80Qx2
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 10.09.15 21:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: majanduskriizz
Huvitav veel selle auto puhul, et on tahho, aga economeeter alles. Ilmselt natuke ise nokitsetud seal. | Sellist kombinatsiooni on
tehasest tulnud küll, olen seda just kohanud vanematel isenditel.
Karpe ja tiibu võid leida Klokkerholmi toodangut või kui õnnestub siis mõnikord tilgub ka tükke Audi Traditionisse. Saadavus on nadi nagu
tavaliselt.
VIN koodi järgi leiad millal see masin tehti, enamus kasulikku on ikkagi varustuse kleepsul, see peaks olema kuhugi pagassi peidetud kui on veel
säilinud.
LS tähenduse kohta muud ei oska pakkuda kui lihtsalt mingi varustuse erinevus baasmudelist.
Die Preise im August 1978:
Audi 80 Viertürer 12.865 DM
Audi 80 S Viertürer 13.415 DM
Audi 80 L Viertürer 13.735 DM
Audi 80 LS Viertürer 14.285 DM
Audi 80 GLS Viertürer 15.210 DM
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.15 07:40
|
|
|
Väga mõnus kombo. Kas veel originaal värvkate?
|
|
|
vieta89
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 "79
|
postitati 11.09.15 09:50
|
|
|
jah igaljuhul. Kõik jääb originaaliks peale velje. Velg läheb miskit 15-16" BBS all. Hea oleks kui leiaks tutikad.. samuti proovin mootori ideaal
korda seada Arvan et eks kap remont tulemas.
Terve põhja lasen ära keevitada ja samuti kõik kohad mis vajaks. Isegi kui saaks kevadeks või 2 aasta hiljem kevadeks valmis jääks auto ainult suve
autoks. Ei mingit talve või soola. Pole asjal mõtet.
Selle Econ näidiku kohta nii et mina seda ei usu et seal miskit vahetatud ise on. Kõik terve auto on originaal. Välja arvatud kõlarid taga akna peal
.
Muusika kohta saab palju nalja kuna ma ei ole nõus uste sisse auke lõikama ja pagassi ei lähe ka miskit võimu ega ka subwoofrit siis hetkel see on
täiesti lahti kas sinna mingit muusikat panen. ja kui panen kuidas panen.
Vaatasin bensiini paaki täna. See näeb välja nagu tutikas. Ei mingit roostet ei täheldanud. Samuti pagass seest on bueno. üksik pingmine rooste
põhjal. mitte midagi katastroofilist.
See masin küll pritsega pole. Täiesti tavaline karburaator ja lihtlabane ringi kujuline õhufilter.
Pagassi luugi peal oli ainult Värvi kood. muud ei täheldanud. Esmaspäeval vähe targem ja siis ka rohkem juttu pilte. loe: vaba päev.
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.15 14:15
|
|
|
Lahe vanake
|
|
|
vieta89
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 "79
|
postitati 11.09.15 14:43
|
|
|
uurin praegu seda Audi Traditioni lehte. Eeldan et need kõik varuosad seal ikka A varuosad ja seal tunduks nagu oleks kogu auto olemas. Kui nii vastab
tõele siis lihtsalt igakuu vaikselt plekke tellima.
Ainult mida ma sealt praegu ei leidnud oli külje uste all olevad plekid. Aga küll ma uuesti vaatan ja äkki ikka leian.
Miks ma A varuosasid taga ajan on sellepärast et äkki on mul võimalus see nii piinlikult mingi ajaga korda saada et mustad numbrid taodelda.
|
|
|
vieta89
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 "79
|
postitati 17.09.15 17:59
|
|
|
Täna sisi edukalt ülepika aja garaasis. Sain auto esimest korda tööle.
Painab see et see automaatne toores jääb peale. ...
ja tühikäigul just kõige teravam pole. Hästi ei tööta veel tühikäigu.
Kuu alguses hakkan siis rhmasid asju vahetama mootoris. Aga see hea et tööle sain.
Proovin ka video panna.
|
|
|
vieta89
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 "79
|
|
plz
huviline
Registreerunud 06.11.11
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B4 SEQ; Mazda 6;Mazda 3; cabriolet 2.8 ; MB-w115D; LR FR
|
postitati 17.09.15 20:36
|
|
|
Teretulemast ja igati standardselt edu vanakesega. Sisu on igati kuldaväärt ja tõsine respekt, et see reaalselt tervikuna eksisteerib. Mingeid
kõlareid kuhugi ustesse ilmselgelt kohe kindlasti lõikama minna ei tasu. Musta numbrit jahid, siis nii palju "uutel" isenditel peaks lugu enam-vähem
100% originaaliligi olema ja ühtegi nö nahategemist ei saa lubada. Lisaks arvesta, et ühtegi roostetäppi masinal olla ei tohi, sest tehasest ta
ühegagi ei väljunud lihtsalt. Ideaalis kogu põhjaalune üle käia aga just originaaljuppidega, isegi nood BBS velje mõtted natuke liig selle koha pealt.
Kindlasti edu endiselt ja loodab, et nö. motivatsioon ei kao - ehitab ka pisiliigutusi neil väga pikalt aga peaasi, et kõik õige ja paigas. Erinevate
detailidega tahaks nagu ka välja aidata aga karvane tunne, et sellele nö. rahvakeeli typ81le justkui pole miskit pakkuda.
|
|
|
vieta89
huviline
Registreerunud 21.09.13
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2 "79
|
postitati 21.09.15 20:55
|
|
|
Nii täna sai salong tühjaks pekstud. Pole ei istmeid sees ega ka põhja matti
Juhi ja kõrvalistuja alune plekk on tuksis. See tuleb välja vahetada. Alates käigukasti jures kõik okei.
Nii et põhja all peab suht vähe tegelema.
Hakkan kuualguses otsima uusi piduri voolikuid ja siis mootori kallal ka okitsema. Auto pean saama omal jõul töötama et saaks garaasis garaasi sõita.
Ühesõnaga paar maja vahet
Hetke paari tunni tööga on asi kaugel ejuba jõudnud. Hetkel näen et autol potentsiaali küllaga. Kartsin mattide alt midagi hullemat leida. -
Varsti saan telefoni korda siis teen pilte ka. Hetkel ainult udu kogud ja pilte kahjusk sheerida ei saa.
Kui keegi tahab mind kostitada infoga mis pidurivoolikud sobiksid ja kust leida kasvõi alternatiivi siis ootan hyviga.
|
|
|
Siim
huviline
Registreerunud 26.04.10
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
|