Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 09.09.15 12:08
|
|
|
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
Kuna taaskasutus on popp, siis tuli mõte hunnik vana kola ära kasutada ja liikuma panna
Kogu idee ajendiks aga sai asjaolu, et keegi ei tahtnud osta tolle üle katuse käinud B5 juppe, mis oli mootori doonoriks rohelisele B4le. Lasin hindu
aina madalamaks, kuid kuna endiselt oli huvi suht ümmargune null ning kuur ja õue oli ka tarvis enne sügist tühjaks/lagedaks saada, siis tuli leida
mingi lahendus. Nii saigi esimene lüke tehtud ning 50 euriga EnricoN esiveolise B5 jäänuk koos paberite/numbritega ära ostetud. Kuna sel üle katuse
käinud autol olid kaasreisija poolsed uksed sodid, siis tuli nüüd muretseda uued uksed. Need sain r384n3 käest B4 tagastange vastu ning lisa 15 euro
eest sain ka ninapaneeli koos radikatega. Kaks nädalat hiljem sain tema käest ka 25 eest roolilati ja hunniku muud head ja paremat. Puuduva esitule
sain aga kord Talinnast Pärnu sõites, kui sai Rapla kandis nimi käest see 5 eest soetatud. Seega 95 euro eest peaks autot olema küll
Ninapaneel, radikas, esituli, esistange kandur ja roolilatt olidki ainsad osad, mis sai teise b5 pealt müüdud ning oli vaja nüüd asemele leida.
Edasi tuli otsida välja sillad ja kõik ülejäänud kere plekid:
Pool päeva nokitsemist ja sillad said alla:
Järgmiseks õhtuks sain ka kõik plekid külge ning uksed liikuma:
Kuna juhtmeid ka sees polnud, kuid juhtmeid oli mitme auto jagu, siis sain paremad välja sorteerida ning paika vedada. Hiljem viskasin aku peale ning
proovisin järgi, et kõik töötab nii kuis peab ja saab ilma mootorita ehk siis kesklukk töötab, aknad liiguvad nupust, spidos vilguvad märgid.
Nüüd jõudiski järg nii kaugele, et oli vaja jõuallikas installida. Enne seda tuli muidugi ka käigukast paigaldada, aga üksi pole esiveolise omaga
mingit probleemi. Muret valmistas aga mootori paigaldamine, kuna päris rambo ka pole, kuid koormarihma abil sai mootori edukalt maast lahti ning kui
juba sillatala peale sain ära tõstetud, siis tuli vaid kasti võll siduri ketta otsa juhtida ning nii ka mootor ja kast omavahel klõpsti kokku said.
Tähelepanelikumad saavad juba ilmselt eelmiste piltide pealt aimu, et tegu pole B5 mootorivalikust pärineva tootega.
Peale läks siis 2.0 ABT koodiga mootor, millel on kõik tihendid uute vastu vahetatud. Alumine ots on tehase toodang, aga üleval on mõningad muutused.
Uueks nukkvõlliks sai 85kw ABK oma. Samuti on ka väljalaske kolle koos kaheraudse leegitoruga sealt pealt tulnud ning sobisid ideaalselt B5 kerele.
Samas vastupidises olukorras B5 mootor B4 peale on väljalase puhas omaloomingu teema. Sidur on samuti suurem ehk tavalise 210mm asemel on 228mm.
Pritsepea pärineb 74kw mono pealt ning on uuema tüübi oma ehk gaasiklapp on 6pin pistikuga. Samuti on ka aju viimase monomotronicu versiooni oma ning
mõõtmetelt eelmisest ajust poole väiksem.
Mõningad tähelepanekud/probleemid:
*Praegune õhufiltri taldrik mahub nibin-nabin peale ning on reaalsuses vastu kapotti. Aga üks lahendus oleks c4 74kw pealt õhufiltri kast koos
õhuvõtuga kuni pritsepeani. Too peaks välimuselt esteetiline jääma ning nii saaks ka õhuvõtu B5 kere lahendusega klappima panna.
*B4 mootoril puudub tagasivool, samuti ka B5 radikal. Algul võttis kukalt kratsima, kuid tuleb välja, et tehas on juba sellise sobiva plokikaane
flantsi välja töödanud, kus tagasivoolu tila on küljes ning võib seda leida VW passat/vento pealt.
*Salongiradika torud sobivad B5 omad. Ühel tuleb vaid see klõpsuga ots maha lõigata.
*Esimene mootori kinnitus sobis 1:1le B5 oma. Sellest hoolimata tuli aga ka B4 roolivõimu pumba kinnitus sama koha peal säilitada. Mõningad lõiked
relakaga pani detailid omavahel istuma ning kinnitus jäi kokkuvõttes tugevam kui see on omal kohal B5 mootori küljes.
*Juhipoolne käpp läks B5 oma ja istus ideaalselt mootoripadjaga kokku.
*Kaasreisija poolne käpp ei sobi enam B4 oma kuna on liiga pikk. Uurisin käppade pilte ning tundub, et uuemal käpal on topelt augud ning ühed neist
kattuvad B4 mootoriplokiga.
*Auto on eest tükk maad kõrgem kui oli seda 1.8T mootoriga. Tegelt isegi natuke liiga kõrgel ja meenutab külje pealt vaadates olekut, kus veel
mootorit peal pole. Aga mida kergem nina, seda parem juhitavus.
Mis selle auto eesmärk ka olema peaks ei ole veel päris selge. Esialgu tahaks ise sellega tänaval sõita, et saaks enda B4ga tegeleda, mille juppide
hunnik nurgas aina kasvab. Edasi aga tahaks seda proovida seal, kuhu enda autoga ei raatsi minna.
Esialgu vast aitab. Teine päev tinutan mootori juhtmestikule B5 pistikud otsa ning siis saab juba pauku. Eks siis lisan ka pilte ja juttu.
|
|
|
|
stonestick
huviline
Registreerunud 08.07.15
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S3 8P
|
postitati 09.09.15 12:37
|
|
|
Tsitaat: | Seega 95 euro eest peaks autot olema küll |
Ja järjekordne teema lemmikutesse lisatud.. Krt, müts maha, mis muud!
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 09.09.15 13:08
|
|
|
Kõlab nagu mannergute mõõduvõtuks sobilik toorik. Saadki nn rajaauto koos sõpradega pärnus auto24ringil sõiduks.
|
|
|
|
EnricoN
huviline
Registreerunud 19.02.14
Asukoht: Pilves selginemistega
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe Quattro 2.2T | MB 190e
|
postitati 09.09.15 13:11
|
|
|
Julm
Tore , et ei läinudki kokkuostu .
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.09.15 15:37
|
|
|
Sul on kodus vist liiga palju vaba aega
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 09.09.15 15:39
|
|
|
Lõpuks tegid teema ka ära. Kui veel miskit B5 küljest vaja läheb, siis
tead, kuskohast saada Niigi pea pool autot oled juba minema vedanud
poolmuidu Ootan siis koos ülejäänud rahvaga, millal pauku teeb
Edit: Mis mootori käppadesse puutub, siis mul peaks riiulis olema kahed mootorikäpad, mõlemad B5 1.8 pealt tulnud, ühed 96a masinalt, teised 97 omalt.
Ehk saad pildi/tootekoodi vajaminevast käpast anda, saan vaadata, vb mul olemas
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 09.09.15 18:24
|
|
|
Äge, 95€ eest.
Saan küll aru, et külge läheb see, mis kätte tuleb, aga B5 oleks viie pütase mootoriga päris omapärane.
|
|
|
VahurAudi
huviline
Registreerunud 26.02.14
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.8 128kw*Audi A6 c5 2.5TDI 132kw Quattro*Bmw e39 1997.a. 2.5tds 105kw*Bmw e39 2003.a. 2.5d 120kw*Audi a8 2001.a. 4.2
|
postitati 09.09.15 19:07
|
|
|
Väga awesome (Y)
|
|
|
Quattru
huviline
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 09.09.15 20:30
|
|
|
Jõhker! Mees teab ja teeb!
Rinkaauto? Sel juhul vähe väike vale mootor kui just fööni külge ei keera.
Jõudu kuhjaga!
|
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 10.09.15 00:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Rinkaauto? Sel juhul vähe väike vale mootor kui just fööni külge ei keera. | Kui varasemat rinkakogemust pole, siis on selline lahja
just ideaalne alustamiseks, saab keskenduda sõitmisele. Föönitamise raha saab kulutada oluliselt mõistlikumalt rehvide ja bensiini peale.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 10.09.15 06:01
|
|
|
Ja 1.9 TDi fööni pole ainna raske peale panna
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.09.15 06:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JMets
Sul on kodus vist liiga palju vaba aega |
Ma just loen ja mõtlen sama.
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.09.15 06:42
|
|
|
1,6 A4jast peaks see kui tööle hakkab palju parem olema
|
|
|
|
FunFox
huviline
Registreerunud 26.05.14
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8T
|
postitati 10.09.15 07:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
Tsitaat: | Algselt postitas: JMets
Sul on kodus vist liiga palju vaba aega |
Ma just loen ja mõtlen sama. |
Tal on lihtsalt kodus hea naine kes võttis tööl käimise enda peale
|
|
|
JMets
huviline
Registreerunud 15.12.13
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.09.15 18:12
|
|
|
Aga Weiks võiks sellel ka kere montanaga üle värvida
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 10.09.15 18:46
|
|
|
Ringrajale on soov sellega minna küll ning siis juba paistab, et kas sel oleks asja ka mannergute mõõduvõtule. Lisaks tahaks talvel ka jääd
proovida.
Hetkel on jah vaba aega täpselt nii palju kui jääb lapse lasteaeda viimise ja toomise vahele. Kuna ilmad on veel ilusad, siis on hea päeval
nokitseda.
R5 mootori peale sai isegi tükk aega mõeldud, aga kuna see enim levinud 2.3 10v ei hiilga just töökindluse osas oma mehhaanilise pritsepeaga, siis sai
siiski see mõte peast visatud. 2.3 20v oleks juba etem, aga seda eriti ei liigu ja hinnad ka kõrgemad.
Föönitamiseks on visioon olemas, aga teostus jääb hetkel kaugemasse tulevikku. Üht-teist olen aga uurinud ning võimatu see pole.
1.6 peaks vast jah tagatulesid nägema. Ehk astub kergema kaalu arvelt ka 1.8 kannule, aga ilmselt on selleks siiski vaja mõningaid muutusi rauas.
Ülevärv jääb kevade peale, aga värv on juba Montana valikust välja valitud.
Vihjeks võin öelda, et tuleb täpselt sama värvi, millega sai tehtud rohelise B4 klapikambrikaan ja sisselaske kolle
|
|
|
|
r384n3
huviline
Registreerunud 18.08.13
Asukoht: Taebla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B5 1.9 81kw TDI, Audi 80 B4 Turbo Quattro
|
postitati 10.09.15 18:53
|
|
|
Seda, kui hästi see kombo 1.8-le kannale aatub, saab kunagi proovida
kaaluvahe komplektsetel autodel üsna väike, alla 100kg peaks kaalude erinevus olema, kui mälu ei peta.
|
|
|
Undercover
huviline
Registreerunud 08.07.14
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.15 14:21
|
|
|
Hull värk sul seal toimumas! . Audi 80 mootorikäpad sobisid kohe A4
peale?
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 11.09.15 16:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: r384n3
Seda, kui hästi see kombo 1.8-le kannale aatub, saab kunagi proovida
kaaluvahe komplektsetel autodel üsna väike, alla 100kg peaks kaalude erinevus olema, kui mälu ei peta. |
Eks seda saab ehk proovida jah
Tsitaat: | Algselt postitas: Undercover
Hull värk sul seal toimumas! . Audi 80 mootorikäpad sobisid kohe A4
peale? |
Käpad tuli mõlemad A4 omad panna, 80 omad olid liiga laiali ulatuvad. Juhipoolseid B5 omasid oli mul lausa kaks olemas, mõlemad B4 1.8T swappidest
alles jäänud. Täna sain juurde aga ka topelt aukudega kaasreisija poolse, mille foorumlane M2ki mulle ära tõi ning too sobis ideaalselt.
Üldpilt on selline (natuke punast ka lisatud, et oleks rohkem racing värk):
Edasi plaanis näppida järgmine nädal. Seni vaja leida kuskilt C4 74kw monopritse pealne korpus. Siis veel B5 2.6 110kw õhufiltri kasti ülemine osa ja
veidi ka painduvat ventilatsiooni toru või siis vana tolmuimeja toru.
Ehk juhtub lugema ka keegi, kel oleks pakkuda sellist moosiriiulit B5le:
Tiib jäi meelde, kuna auto oli mu B4le mootori doonoriks.
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.09.15 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: weiks
Edasi plaanis näppida järgmine nädal. Seni vaja leida kuskilt C4 74kw monopritse pealne korpus. Siis veel B5 2.6 110kw õhufiltri kasti ülemine osa ja
veidi ka painduvat ventilatsiooni toru või siis vana tolmuimeja toru.
|
Monopurskega Golfidel peaks sarnane kui mitte sama "põlv" olema mis nö "karburaatori seene" asemel käib.
|
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 13.09.15 15:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Monopurskega Golfidel peaks sarnane kui mitte sama "põlv" olema mis nö "karburaatori seene" asemel käib. |
Kusjuures ma vaatasin algul samuti, et need korpused on samad, kuid golfil/passatil on õhuvõtt mootori eest, c4 aga tagant. Võiks ju tolle ka ümber
keerata, aga siis jääb karteri tuulutuse auk täpselt teisele poole. Õnneks neid c4 omasid ikka leidub ja peagi peaks selline juba olemas olema. V6 2.6
kasti pealse leidmisega aga nii libedalt pole läinud, aga kuna seda tuleks nii või naa natuke timmida kolde juurest, siis tundub kõige mõttekam hetkel
1.8t kasti pealmisele osale ketas sisse lüüa ja alumiiniumi abil uues kuues kokku laduda.
|
|
|
|
Dr.Rammstein
huviline
Registreerunud 09.04.10
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 c6 3.0 171kw universaal
|
postitati 13.09.15 18:43
|
|
|
Kena ettevõtmine, edu autoga.
Ps: Mul a4 2.6 õhufiltri kopsik olemas.
Mob: 58144911
|
|
|
|
sviljar
huviline
Registreerunud 25.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B6
|
postitati 14.09.15 16:17
|
|
|
Mis ma oskan öelda, julm värk Aga mõnus vabaaja sisustus peaks mainima.
Jälgin teemat huviga nagu ka teisi su omi . Jõudu ja teravat meelt.
|
|
|
23rida5
huviline
Registreerunud 28.08.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.09.15 10:46
|
|
|
Kõva ettevõtmine, 5+. Minul isiklikult jääks ajast kindlasti puudu
|
|
|
weiks
huviline
Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'
|
postitati 21.09.15 13:53
|
|
|
Vahepeal pole miskit arenenud, kuna laps jäi haigeks ja olime tubased. Laupäeval sain aga sisu lõpuni kokku panna:
Üks B4 käigukangi nupp peaks isegi kusagil olemas olema, kuid viimati andsin venna kätte ning ilmselt on tema autos. B5 käigukangi nahka mul enam
alles pole, aga kui kellelgi on pakkuda kasvõi sellist, millel mõni defekt, siis oleks ka see täitsa okei, sest parem ikka kui tühi auk. Puuduv lüliti
on esimeste udukate oma, aga küll selle ka kuskilt saab.
Esimesi pidureid uurisin ka veidi ning neid vasktorusid on võimatu supporti küljest lahti saada. Kuna kolvid ka roostetanud, siis ei viitsi nendega
jamada ning B5 raami külge sobis ilusti ka jahutusega kettale mõeldud B4 support. Ainuke jama on see, et voolikul on nüüd vale ots. Aga kui panna
vahele jupp piduritoru nagu on b5 supportil, siis saab nad omavahel kokku. Otsisin ka B4/C4 voolikute seast, et ehk on olemas mõni sobiva pikkusega
otse suppoti külge minev voolik, kuid kõik nad on umbes 5cm lühemad kui vaja.
Mingi aeg sai ka 1.8 66kw passati jahutusvedeliku flants ostetud ja külge pandud. Sel siis olema see tagasivoolu tila. Sama soojaga sai ka
kütusevoolikud pritsest torudeni paigaldatud.
Täna sai mootori juhtmestik ka peaaegu valmis. Kuna tervet juhtmestikku polnud, siis tuli kahest üks teha. Alusmaterjaliks oli 1.8 66kw B3 juhtmestik
ning sinna tuli lisada B4 66kw juhtmestiku jääkide küljest lambda kütte toide, siis tuli gaasiklapi pistikusse 2 lisajuhet viia ja pistik vahetada 6
klemmilise vastu ning viimaks tuli uuema tüübi aju pistik külge panna. Pidurivedeliku anduri pistik tuli ka eemaldada ning selle asemele
jahutusvedeliku anduri pistik paigaldada. Kaks juhet tahan veel juurde panna ehk siis õli temp. ja õlirõhu andurite juhtmed, kuid kuna isoleer sai
otsa, siis ei saanud rohkem edasi teha. Seejärel viskasin korra prooviks ka juhtmestiku kapoti alla, et näha kuidas istub. Selgus aga see, et too jääb
jube pornolt (sest juhtmete hargnemised ja asendid on tehtud B4 kere järgi) ning kuna see tehase termorüü on ka aastatega kivistunud, siis tuli mõte
see kõik maha võtta, pistikud paika sättida ning siis juba auto peal b5 kere järgi uus rüü teha. Selle tarvis tuli minna poodi kaablikõri jahile ning
juba teisest poest õnnestus leida sobiva diameetriga kõrisid. Seega juba homme saan hakata miskit looma kui just väljas ei kalla.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 5 |