dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 05.09.15 05:58
|
|
|
Automaatkastiga quattro
Tere!
Oleks küsimus selle kohta, kas automaatkastiga quattrot on mõtet osta? Linnas on kindlasti mugav kruiisida jne, aga pean silmas siiski eelkõige seda,
kui talvel plaan kusagile jäärajale minna või tuleks selle jaoks siiski manuaalkastiga masin vaadata?
dUBZ
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.09.15 08:10
|
|
|
Talvete jooksul paar korda kannatab ka automaadiga paugutada.
Automaadi puhul on isegi plussiks see, et saad hoida käed roolil tegevuses, mitte ühega toigast hoida ja öli segada .
Valik on Sinu, arvamusi aga .....
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
iguaan
huviline
Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05
|
postitati 05.09.15 08:21
|
|
|
Kindlasti manualiga on parem, kuid eks see ole harjumise asi. Kui piisavalt sõita pole ka automaadil häda midagi (isiklikud kogemused).
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.09.15 10:21
|
|
|
Esmalt soovitaks mainida ära, millisest mudelist ja komplektsusest üldse jutt käib, sest sellest sõltub ehk rohkem kui lihtsalt teadmisest
manuaal/automaat .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 05.09.15 11:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Esmalt soovitaks mainida ära, millisest mudelist ja komplektsusest üldse jutt käib, sest sellest sõltub ehk rohkem kui lihtsalt teadmisest
manuaal/automaat . |
Tegu on siis A6 C4-ga, muus osas on kõik väga tip-top, ainuke miinus ongi see, et tegu automaatkastiga. Plaan oleks talvel kusagile funnima ka minna,
aga kahtlen, et automaatkast selle jaoks just hea valik on. Automaatkastiga on kogemusi ka väga vähe, enamus ajast ikka ise kastis kepiga õli seganud
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 05.09.15 11:49
|
|
|
Mis mootor autol on?
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.09.15 11:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Mis mootor autol on? |
Arvestades ostukuulutust, siis bensuka puhul 2.6/2.8 ja see 18 kw vahe automaatkasti puhul pole eriline näitaja.
Ilmselt antud koosluse puhul ikkagi manuaal oleks parem.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 05.09.15 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: real-illusion
Mis mootor autol on? |
Arvestades ostukuulutust, siis bensuka puhul 2.6/2.8 ja see 18 kw vahe automaatkasti puhul pole eriline näitaja.
Ilmselt antud koosluse puhul ikkagi manuaal oleks parem. |
2.6 manuaaliga on ka selline lehm, et jäärajale minu arust sellega mõtet minna pole. 2.8 ka nüüd midagi paremat eriti pole.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.09.15 12:12
|
|
|
Kuna selline masin automaadiga ei saa muud kui v6 benaõgard mootoriga olla, siis ma ei oska seda kooslust sellises võimalikus vanuses enam kuskilt
otsast vist päris mõistlikuks variandiks nimetada. Miks - täpselt samasugune isend 1995 aastast on mul viimased paar aastat lihtsalt "põõsas"
seisnud 2,8 AT Q ja pole ei tuju ega viitsimist enam temaga tegeleda, isegi müüa ei viitsi . Lisaks seisab üks samasugune kooslus 2,8 manuaali ja quattroga, mis paremat talve ootab ja kuna väljas pole
lihtsalt seda lumekest olnud siis otsustasin üldse mahukama ja teist kütet rüüpava asjaga seniks liikuda.
Kui masinat on hooldatud, siis on seda ilmselt veel aastateks, kui aga loteriil kaotad, siis on sel masinal enamus kulukohad ikkagi suhteliselt
rahakotile vaenulikud arvestades masina enda jääkväärtust. Lisaks on hakanud vaevama seda mudelit juba ammu mõistuse piires hinnaga varuosade saadavus
nii uuest kui kasutatud peast ja just quattro tagaveermiku ja jõuülekande detailide osas. Põhjus lihtne - asjad lähevad varuosadeks juba
põhimõtteliselt laipadena ja piiri tagant neid siia varuosadeks enam juurde ei teki.
Ehk siis olen samal kerel mõlema kooslusega "pisut" ja "mõne" aasta kursis ja pean mainima, et AT on mugav, aga jäärajale sellega väga asja pole
kui just masinast täiesti suva pole (minu masin oli 7 aastat vana kui ostsin ja tõesti jäärajal kestis küll korralikult hooldatuna, aga sellises
soliidses vanuses see automaatkast ja pauku andmine - no ei tea). Lisaks kui juba v6, siis kahjuks on minekul ja kütusekulul päris kardinaalne vahe
automaat vs. manuaal seda siis manuali kasuks ja just talvisel perioodil, et ma vist pigem loobuksin "mugavusest" kui just kuus 100km ainult ei
sõida .
Kui otsuse ikkagi teed, siis kontrolli kõikvõimalik hooldusajalugu järgi, et kohe ei peaks hakkama vedelike vahetusega tegelema käigukastis ja
sõlmedes kõigele muule võimalikule lisaks, sest summad pole ka seal väiksed auto tõenäolise ostuhinnaga võrreldes .
Edu!
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
real-illusion
huviline
Registreerunud 27.09.11
Asukoht: FIN-EST
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDI 165 kw Q
|
postitati 05.09.15 12:17
|
|
|
Selle mineku vahe kohta mainiks veel, et ega neil manuaaliga ka seda pole.
Life is tough.
It`s tougher if you`re stupid.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 05.09.15 12:24
|
|
|
Kõige jubedam kooslus on a6 2,8 128kw quattro Kunagi sai sellist omatud
ja masendav kui palju kütsi sellega läks eriti kui tahtsid natukenegi lund nautida. Kompul oli 17 keskmine ja reaalselt iga käevituse ja tiiruga nägid
kuidas seier kukkus ja suht jõuetu oli ka siis kui absi aju sai tagant ära võetud siis jõudis midagi teha ka aga ikkagi suht mõttetu. Kui tahad talvel
lund nautida väikeste kuludega siis 2,5 r5 diisel quattro manuaal kastiga. Vahepeal neid ka juba suht normaalse hinnaga saada.
|
|
|
dUBZ
huviline
Registreerunud 27.11.10
Asukoht: Oslo/Märjamaa/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: D2 4.2Q, C4 2.8Q, B6 4Motion, B5.5 TDI
|
postitati 05.09.15 12:52
|
|
|
2.5 diislit olen ammu vaadanud, aga minu arvates on nad natuke overpriced. Mõne normaalsema varustusega asja eest tõesti maksaks seda hinda, aga
enamus on suht lisadevaesed, mis müügis olen näinud. Pigem piiluks sellise raha eest vaikselt mõne essi poole juba
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Oja1
huviline
Registreerunud 23.09.13
Asukoht: Türi vald
Kasutaja on eemal
Auto: S5 & X5
|
postitati 05.09.15 15:48
|
|
|
Möödunud talv omasin veel 2.6 V6 110kw A6 Quattro't manuaal kastiga. Kõik oli ilus ja äge, talvel esimese lumega sai R18 lamellrehviga linnavahel
ringi ''driftitud'', ka 3nda käiguga käisid papud all ringi. Parklas ümber eraldussaarte sõõrikuid tehes ei olnud absoluutselt tunda mingitki
alajuhitavust, 1se ja 2se käiguga pöörded piirajasse ja asi oli vägagi juhitav ning stabiilne, ei pidanud kartma et kusagile äärekivisse põrutan.
Mineku kohapealt mainiks veel seda, et jalgu küll kellegile ei jäänud, pigem jäädi mulle jalgu. 5nda käiguga ca90km/h sõites olid pöörded u2800rpm.
Möödasõite sai lõdvalt tehtud TLN-Tartu mnt'l mitmetest rekkadest ja sõiduautodest korraga ilma, et käiku oleks pidanud alla vahetama. Müüsin selle
auto selle aasta jaanuaris maha mõttega osta midagi võimsamat.
Peale seda ostsin kohe järgmise ja muidugi ei saanud mööda vaadata QUATTRO veoskeemist. Ostsin A8 D2 4.2 V8 220kw 5se Tiptronic kastiga. Sellel 5nda
käiguga pöörded u90km/h sõites ca1800rpm ja muidugi vahetab enne möödasõitu accxhelaatori pedaali tallates käigu või paar alla. Liigub mehiselt ja
edasi väänamise lõppu pole veel tunda saanud. Küll on aga ees talv, räägitakse, et tuleb lumerohke, mis tekitab kanget kihu minna kusagile sellega
''rallima''. Aga paraku vist peab selle mõtte selle autoga eemale peletama, sest olen juba päris mitmelt saanud hoiatavaid märkusi: ''Kui talvel
palju driftid, saad kevadel kasti parandada''. Seepärast ostsin ka juba ennetavalt ette 3se Bemmi, millega talvel hullata, kuid kehvade asjaolude
kokkusatumisel pean selle enne talve siiski maha müüma.
Seega, minu jutu point on see, et kui tahad siiski talvel hullata ja mitte ainult linnavahel kusagil parklas või tänavatel vaid ka jääradadel, siis
oleks minu kindel valik muidugi manuaal kast. Muidugi pole nende C4'jade ATM kastid ka teab mis kallid, aga endal elu lihtsam, sest kunagi ei või
teada, mis seisus uue kasti saad ja vana kasti parandus juba auto hinda väärt. Samas ma ei usu ka, et see V6 automaadi otsas nii magusalt edasi käib
ja siis kaoks lõbu ära. Endal oli siuke plaan peas, et kui automaat, siis kindlasti ei tohi olla autol kilovatte vähem kui 200.
Edu!
|
|
|
|
mkb
meeskond
Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Avant Q
|
postitati 05.09.15 16:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Kõige jubedam kooslus on a6 2,8 128kw quattro Kunagi sai sellist omatud
ja masendav kui palju kütsi sellega läks eriti kui tahtsid natukenegi lund nautida. |
Aamen selle peale antud hetkel, aga minul näiteks 14 aastat tagasi polnudki teist koosluse valikut audide mudelivalikust inimlikuma hinnaga võtta . Momendil ma välistaks selle koosluse igal juhul arvestades turul leiduvaga
. Manualiga soetasin samuti sellepärast, et selleks ajaks oli asjal
lihtsalt teine hind juba ja järjekordselt polnud midagi uuemat heas seisukorras soetada . Sai pigem vanem, aga korralikum. |
Jubedaim on siiski 2.6 q automaadiga.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 06.09.15 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Jubedaim on siiski 2.6 q automaadiga. |
Peedyno automaadiga nende vahest aru ei saa, see on kahjuks kindel. Aga eks teemaalgataja saab juba ise olukorda hinnata pakutava masina osas. Nagu
profiilist näha, siis v6 pole võõras .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.15 13:26
|
|
|
Pole sel c4-l 4 käiguse automaatkastiga häda midagi ainult, et mina sõitsin V8 mootoriga (kolm lumist talve). Ka praeguse b6 6 käigulise automaat
quattroga ma kipun arvama, et talvel igav ei hakka. V6 mootoritest ei arva ma oma vähese tülgastava kogemuse pärast mitte midagi head olenemata
kastist.
|
|
|
Rom
huviline
Registreerunud 28.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C6 3.0TFSI S-line
|
postitati 06.09.15 13:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
V6 mootoritest ei arva ma oma vähese tülgastava kogemuse pärast mitte midagi head olenemata kastist. |
Nii palju kui on inimesi, nii palju ka arvamusi, mina jälle sõitsin V6 bentsukaga 10 aastat ja pommikindlamat mootorit ei tea.
|
|
|
TurboQuattro
huviline
Registreerunud 15.05.04
Asukoht: Sindi- Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Avant Q ´94, Audi Coupe 2.0 ´91, Audi Coupe 2.6 `93, Ford Sierra P100, Volvo V70R
|
postitati 29.10.15 15:29
|
|
|
Ma kaks aastat juba jäärada sõitnud v6 2,8 ja manuaal. Küll coupe peal aga ei kurda ka mingi jõuetuse üle. Rohkem võiks alati olla aga mida saab
oodata maksimum 100euri maksvast mootorist?
Loomulikult on v8 või 2.2T paremad kuid samas ka kallimad pidada.
The blower seems to have three distinct stages; nothing special, very nice and oh [roppus] hang on...
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 29.10.15 21:22
|
|
|
2,2T ei ole minu arvates üldse kallis pidada. Minu ühel autol on ühe foorumitegelase poolt tehtud kast all, kus 6 käik toob pöörded 2000 rpm@110 km/h
juures, küttekulu keskmine jääb 9,4/100km juurde ja seda pigem agressiivse sõiduga.
V6 omanud ise 10 aastat, on minu praktikas kulukam pidada. Kütuse ja õlikulu on kõrgem kui 2,2T näiteks. Töökindluse kohta ei ole põhjust halvasti
öelda. Paadunud manuaalkasti fännina soovitaks pigem seda.
Samas - mu hea tuttav on oma igapäeva 1996 Audi A4 2,6 Quattroga osalenud rahvarallideö ja sellega edestanud isegi Subaruid... Autol on väga hea
vedrustus ja juhitavus, st isegi 110 uimast kw võivad viia tulemuseni...
142kw 2,8 on minu arust kõige meeldivam vanematest v6-test. Linnaliikluses Tiptronic kastiga ka täitsa mõnus lasta.
Tsitaat: | Algselt postitas: TurboQuattro
Ma kaks aastat juba jäärada sõitnud v6 2,8 ja manuaal. Küll coupe peal aga ei kurda ka mingi jõuetuse üle. Rohkem võiks alati olla aga mida saab
oodata maksimum 100euri maksvast mootorist?
Loomulikult on v8 või 2.2T paremad kuid samas ka kallimad pidada. |
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|