V1llu1
huviline
Registreerunud 18.03.14
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 S6 V8, A4 2,2t AAN, Audi Q7, A8 D3 4,2B.
|
postitati 25.08.15 19:28
|
|
|
Audi A6 Avant Quattro 2,7BIT 184kw - 2002 - V1llu1
Tere taas foorumi rahavas.
Raske südamega andisin eile enda A8 uuele omanikule, kunas sõber tegi pakkumise mille peale oli raske Ei öelda.
Tegemist siis Audi A6 c5 Avandiga mis on juba facelifti mudel. Tehasest veeres ta välja aastal 2002 ning näeb siiani täitsa eeskujulik välja.
Käike vahetab ta ise ning hea haarduvuse tagab pidev nelikvedu.
Kõige tähtsam asi selle auto juures, ilma milleta ma ei oleks seda ostnudki, on viimase põlvkonna gaasiseade tänu millele on sellise suure bensiini
mootoriga sõit üsna odav.
Jah siiani on kõik ilus ja tore kuid 2002 aasta auto ei ole enam sugugi mitte uus, siis esineb ka hunnik vigu.
Tosooli leke, kui auto seisma jätta. Eelsoojendus pump läheb käima kui auto seisma jätta ja hakkab kuskil tosooli välja ajama.
Mõlemad kkk tihendid lekivad tugevalt õli.
Tagumised amordid töö lõpetanud
Esiklaasis mõra
Salong pisut määrdunud
Kliima ei puhu külma
Ees äärmised stange iluvõred puudu
Esimene juhi tiib roostetab kaare pealt. (tegelen peale talve sellega)
Väike nimekiri ka varustusest mis autol peal.
Mf. rool
Navi
Bose heli
CD box
Elektrilised 2x soojendusega mäludega sport nahkistmed
Solar katuseluuk
Tehase xenon tuled
Teisaldatav kärukonks
Gaasiseade
Mootori eelsoojendi
Veojõu kontoll
Püsikiiruse hoidja
Kliimaautomaatika
Auto telefon
4x. elektri aknad
Allaklapitavad tagumised istmed
Parkimis andurid nii ees kui taga.
Toonitud klaasid
Elektrilised kokkuklapitavad peeglid
Isetumenevad peeglid nii see kui ka välja.
Kindlasti saab siia nimekirja midagi veel lisada kui meenub.
Esialgu plaan kõik lekked peatada, esiklaas vahetada ning otsida 17" veljed talveks, kuna eelmisest autost jäid alles täiesti uued 17"
naastrehvid.
Plaan auto eeskujulikku korda saada ning sõita ja nautida. Eelmised igapäeva liikurid on kõik esi- ja tagaveolised olnud. Nüüd seda ohtu enam ei ole,
et kuhugi ristmiku peale kinni saab jääda
Paremad pildid siis, kui auto väljast poleeritud ja seest puhastatud.
|
|
|
|
V1llu1
huviline
Registreerunud 18.03.14
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 S6 V8, A4 2,2t AAN, Audi Q7, A8 D3 4,2B.
|
postitati 28.08.15 22:58
|
|
|
Hetkel autol juba kapotialume lahti harutatud ning käimas on kkk tihendite vahetus ning tosooli lekke otsimine. Kuna ise eestist eemal, siis
pildimaterjali ning rohkem infot auto kohta saan alles järgmisel nädalal paotada.
Autot olen ise ainult niipalju katsuda saanud, kui et tegin kuuaega tagasi proovisõidu
|
|
|
|
V1llu1
huviline
Registreerunud 18.03.14
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 S6 V8, A4 2,2t AAN, Audi Q7, A8 D3 4,2B.
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 03.09.15 03:41
|
|
|
Tehke lollile selgeks mis mõte on sellise kooslusega autol.
2.7bit mootor eraldi võetuna enamvähem söödav asi, käib edasi vajadusel ja kui natukenegi hooldatud siis ehk ka kestab.
Automaat, õige mootori otsas hea vidin, ei pea niipalju ise rabelema.
Gaasiseade, jällegi hea asi kütusekulu säästuks, kui toimib korralikult.
Aga kõik need kolm asja ühes masinas, milleks selline jama?
|
|
|
|
MirkoK
huviline
Registreerunud 03.03.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Man.
|
postitati 03.09.15 19:37
|
|
|
Pakun et sellise ostu puhul sai määravaks hind.
|
|
|
V1llu1
huviline
Registreerunud 18.03.14
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 S6 V8, A4 2,2t AAN, Audi Q7, A8 D3 4,2B.
|
|
V1llu1
huviline
Registreerunud 18.03.14
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 S6 V8, A4 2,2t AAN, Audi Q7, A8 D3 4,2B.
|
postitati 14.09.15 15:24
|
|
|
Tervitus.
Tehnika poolega tegeleda pole jõudnud. Lekib endiselt õli ning haiseb.
Aga esimesel iluvõrel on oma koha leidnud quattro kiri ning talvised 17" veljed said ka ostetud ning sirgendusse viidud. Hetkel küll musta värvi
kuid kui sirgendusest tulevad, siis katsun halliks võõbata.
|
|
|
|
woush
huviline
Registreerunud 19.10.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: STI
|
postitati 14.09.15 16:17
|
|
|
KKKle lisaks mingit silikooni toppida on küll lollus. Lisaks sellele tihendile on seal muid põhjusi, miks õli võib lekkida. Tavaliselt vahetatakse
koos KKK tihendiga ka nö. poolkuud, otsakorgid ning ketipingutite tihendid.
Pole väga kursis antud mootoriga, seega võib keegi mind parandada, aga kõikide nende tööde teostamiseks võib olla vajalik ka nukad maha võtta.
|
|
|
V1llu1
huviline
Registreerunud 18.03.14
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 S6 V8, A4 2,2t AAN, Audi Q7, A8 D3 4,2B.
|
postitati 14.09.15 21:39
|
|
|
Jah olen teadlik sellest täitsa ning järgmiseks võtangi need ette.
Milleks silikoon halb on ? Ei ehitanud silikoonis mitte uut tihendit vaid tõmbasin õhkõrna kihi seda sinna, et asi kindlam oleks.
Nv plaan peegliga sinna vahele ronida ning vaadata kust täpsemalt seda õli tuleb.
Villu.
|
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 15.09.15 02:22
|
|
|
2.8 puhul kirjas lausa manualis, et tuleb möksiga panna, kuna liiga teravad nurgad ja suured kaared sees. Samuti käivad hermetsiga otsakorgid ja
poolkuud. Pinnad muidugi ennem korralikult puhastada. Tehniline piiritus vms abiks.
2.7 pole otseselt kursis, kuid vaevalt seal muud moodi asi käib.
Halba ei tee see enivei ja lolluseks nimetada seda on oma teadmatuse reklaamimine.
Pm kui juba teed, siis tee kõik ära. St nuka simmerid ka juba. Siis on sellega asi unustatud.
|
|
|
|
V1llu1
huviline
Registreerunud 18.03.14
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 S6 V8, A4 2,2t AAN, Audi Q7, A8 D3 4,2B.
|
|
V1llu1
huviline
Registreerunud 18.03.14
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 S6 V8, A4 2,2t AAN, Audi Q7, A8 D3 4,2B.
|
postitati 05.12.15 16:12
|
|
|
Auto vahetas omanikku. Võib teema sulgeda.
|
|
|
|
JanisL
klubiliige
Registreerunud 27.11.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 1.8 TQ 2003
|
postitati 05.12.15 17:07
|
|
|
Miks maha müüsid?
|
|
|