teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 09.08.15 20:14
|
|
|
Kas keegi on lahanud C4 quattro tagadiffrit?
Kuna oma diffril on laagrid läbi tuleb otsustada mida edasi teha.
Tekkis küsimus kuidas on antud diffril lahendatud hambumise reguleerimine? Seibidega laagrite taga või mingil muul moel?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.08.15 20:26
|
|
|
Distants seibid laagri saale all. Väidetavalt siiski nendega oluliselt mängima ei pea, kuid kindlasti on ka erandeid.
Isiklikult pole veel jõudnud sellega tegeleda (differ ja laagrid tööks olemas), kuid reguleerimise kohta oskab ehk klubiline Rain573 midagi
täpsustada.
Tsitaat: |
VAG i autodel pole see lõtkude paika mõõtmine just meelakkumine. Suht haige teema .
|
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 09.08.15 20:29
|
|
|
Laagrid ise standardmõõtudes või vaid esinduse kaup?
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 09.08.15 20:41
|
|
|
Laagreid ei pea ostma originaale. Lähed kuhugi firmasse kus müüakse laagreid ja saad vana laagri järgi osta uued. Paika mõõtmine on haige teema kui
peaks juhtuma, et ei saa vanade seibidega õiget lõtku. Esiteks, minuteada pole neid seibe kohe saada kuskilt. Peeab tellima ja see mõõtmine ka
minuarust suht keeruline. Muidugi kui oled tehnikamees siis ei tohiks probleemi tulla ja saad ise ka kilukarbist sina laagritealla seibe lõigata
|
|
|
teitur
huviline
Registreerunud 07.07.10
Asukoht: Hiiumaa/Kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C5, VAZ 2105
|
postitati 09.08.15 20:51
|
|
|
Kas on ka teada lõtku suurus teo ja taldriku vahel? Siis oskaks nagu kuhugi poole liikuda
Sigulli reduktoreid olen teinud küll ja seal asi lahendatud õige lihtsalt, laagrite taga suured reguleermutrid millest saab timmida.
Aga see tegelt ei puutu siia
Eks paistab mis sellest reduktorist saab, sest lõtkud on juba vist fataalsed. Teisega gaasi põhja andes tuleb juba kerge kõrin reduktorist ja käega
pooltelge liigutades on ka lõtk üsna mehine.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 10.08.15 17:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teitur
Laagrid ise standardmõõtudes või vaid esinduse kaup? |
Kui nagunii lammutama asud, siis sealsetel laagritel andmed peal ja asu otsima. Enamustel (enese kogemuselt) pakun, et on SKF-LM laagrid ja mina sain
need kätte 20€ ja 25€. Seibidega on aga kahjuks jah nii nagu Rain... mainis, kui just pole vedelevat samaliigilist diffrit/reduktorit, kus asendusi
võtta.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 10.08.15 17:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teitur
Kas on ka teada lõtku suurus teo ja taldriku vahel? Siis oskaks nagu kuhugi poole liikuda
|
Midagi analoogset.
Ühesõnaga, vasakus tulbas olevat nimistut lapates peaksid saama vastused.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq
|
postitati 10.08.15 18:44
|
|
|
Oli ka endal plaan oma b5 tagadiffer ette võtta, kuid peale järgneva seeria videote ära vaatamist loobusin sellest ideest. Pole hüdropressigi, et
laagreid sisse välja lapata. Tegemist ikka päris peene ja mahuka tööga, mis vajab ka eritööriistu, kui tahta asi ideaalselt ära teha.
1. https://www.youtube.com/watch?v=E-6I0O33HI0
2. https://www.youtube.com/watch?v=0mhXF0R4OJY
3. https://www.youtube.com/watch?v=Q5DNrEpOAtw
4. https://www.youtube.com/watch?v=3rDWhaGtr3E
5. https://www.youtube.com/watch?v=sTJnI4ekxHs
6. https://www.youtube.com/watch?v=0DQPJpJ7xvU
Veel muud abistavat materjali. Üleüldist leiab googlist küllaga, aga audi puhul tuleb meelest pidada, et diffri kaas avaneb küljele, seega on vaja ka
see VW521/4 abinõu osta või siis ise analoogne õlg valmis teha (täpsus?).
http://www.digitalcorvettes.com/forums/showthread.php?t=77636
http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/274915-915-r-p-whine-how-do-you-get-rid-fix.html
http://forums.pelicanparts.com/porsche-911-technical-forum/471002-915-p259-tool-measurement-request-pics-2.html
http://rennlist.com/forums/944-turbo-and-turbo-s-forum/683394-special-tool-vw521-4-a.html
Repair manualis on ka 31lk õpetus olemas kõigi nende tööde teostamiseks.
b5'l on backlashi puhul see mõõde "a" 60mm (ehk siis ilmselt mõõdetakse seda lõtku mitte välisperimeetrilt, vaid sisemiselt). Teo ja taldriku
vaheline lubatud lõtk 0.12-0.22mm, üksikmõõtmiste vahe neljast kohast mõõdetuna max 0.06mm.
Oleks endal ligipääs hüdropressile olemas, siis prooviks ilmselt asja ära teha (hoiaks ebay'l silma peal, kas ehk õnnestuks leida mõistliku hinnaga
see kellaga Ncm/in-lb momentvõti), lihtsalt huvi pärast.
|
|
|