Lehekülgi: 1 2 |
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 08.08.15 15:24
|
|
|
1.9TDI 81kw AFN mootor vibreerib
Lugu siis selline, et juba mõned kuud tagasi hakkas mootor vahetevahel ülemäära värisema just tühikäigul mis viitas surnud pihustile.
Nüüd nädala alguses sai kõik pihustid vahetatud ja ära survestatud kenasti 190bar-i peale. Koju sõites tundsin mootoris kiirendamisel kakkumist mis on
nüüd natuke vähemaks jäänud kuid siiski on tunda näiteks möödasõitudel kus pedali põhja vajutad õrna kakkumist/vibrat.
Samuti tühikäigul peale äkilisemat sõitmist hakkab vahest nagu kolme silindriga käima ja tekib suht suur vibra.
Ära sai vahetatud ka kütusefilter mis asja natuke ka vist parandas kuid ei tea.
Panin ka arvuti taha ja esimene tulemus oli selline;
Selle tulemuse järgi oli kütust natuke palju peal (2,6-2,8mg/r)
Kütusekogus said järgmiseks katsetuseks muudetud 4,0-4,4mg/r kuid tunda oli, et natuke kohmakamaks muutis.
Kolmandal korral sai muudetud kütusekogus 3,0-3,2mg/r ja hakkas tühikäigul paremini käima küll kuid need üleval mainitud probleemid ei kadunud
Oskab ehk keegi head nõu anda nende tulemuste kohta ja pakkuda variante milles võib viga olla.
Ettetänades
Maikl
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 08.08.15 15:31
|
|
|
Kas egr on pimedaks tehtud, et õhulugeja näidud on nagu on.
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 08.08.15 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kas egr on pimedaks tehtud, et õhulugeja näidud on nagu on. |
EGR ise on küljes aga vaakumvoolikule on pime vahele pandud.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
|
Madman
huviline
Registreerunud 15.03.12
Kasutaja on eemal
Auto: A3 1.9 81kw
|
postitati 09.08.15 21:09
|
|
|
Kui ma endal seda Grupp 13 logi vaatasin olid kõik väärtused max 0.09 või 0.19 midagi.
Kas sõidad kuiva diisliga või paned lisandeid ka?
Mina sain veidrast vibrast lahti, kui lisasin ATF Dextrum II õli paaki - ehk tõenäoliselt oli üks pihustitest umbe minemas.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 10.08.15 05:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Madman
Kui ma endal seda Grupp 13 logi vaatasin olid kõik väärtused max 0.09 või 0.19 midagi.
Kas sõidad kuiva diisliga või paned lisandeid ka?
Mina sain veidrast vibrast lahti, kui lisasin ATF Dextrum II õli paaki - ehk tõenäoliselt oli üks pihustitest umbe minemas. |
Sõidan täitsa tavalise lukoil diisliga. Lisandit kasutan ainult talvel (karla auto oma)
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 11.08.15 08:17
|
|
|
Kui asi kõik hästi läheb siis ilmselt viga peitned pumba kaanes. Seda koputades hakkas paremini käima kuid ikka ei toimeta nii nagu peab. Pidavat sodi
täis minema ja hakkab streikima. Soovitas maha võtta ja ära puhastada.
Nüüd küsimus teile. Kust saaks pumba kaane tihendeid ja millega oleks teda mõistlik puhastada?
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 16.08.15 21:21
|
|
|
Kahjuks ei andnud ka se pumba kaan mingit tulemust
Käisin ka tartus Autodiagnostikas uuirimas ja seal öeldi, et parem mootori padi suht vedel.
Vahetasin ka selle ära aga tulemus pole ikka päris se mis võiks olla.
Nüüd hommikuti külmalt käivitades käib mõned sekundid ilusti ja siis hakkab vaikselt jälle värisema.
Möödasõitudel koormust anda siis hakkab kah ikka käigukang värisema ja tunda seda värisemist ka keres.
Soojalt tühikäiguga võib juba päris rahule jääda, sest se käimine on juba normaalsem.
|
|
|
marko416
huviline
Registreerunud 19.07.13
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a4 b7 1.9 tdi
|
postitati 16.08.15 22:16
|
|
|
Hooratas ei või seda pulli teha?
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 16.08.15 22:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marko416
Hooratas ei või seda pulli teha? |
Arvatavasti mitte, sest ise ta häält ei te. Tundub, et se on vahetatud kah mingi aeg.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 17.08.15 10:17
|
|
|
Eks tuleb otsast närima hakkata.
Kõige ennem teengi rihmavahetuse, siis kõik padjad ja siis vaatab mis edasi.
Sisemised pooltelje otsad ei sa sõiduajal vibrat teha, sest enne pihustite vahetust seda kiirendamisel vibrat polnud.
Ka käiguga pidurdamisel hakkab mingi alla 1500 pöördel tõmblema (jõnskutama). Tähele panin seda 4-5 käiguga (madalamatega pole proovinud).
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.15 11:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Kahjuks ei andnud ka se pumba kaan mingit tulemust
Käisin ka tartus Autodiagnostikas uuirimas ja seal öeldi, et parem mootori padi suht vedel.
Vahetasin ka selle ära aga tulemus pole ikka päris se mis võiks olla.
Nüüd hommikuti külmalt käivitades käib mõned sekundid ilusti ja siis hakkab vaikselt jälle värisema.
Möödasõitudel koormust anda siis hakkab kah ikka käigukang värisema ja tunda seda värisemist ka keres.
Soojalt tühikäiguga võib juba päris rahule jääda, sest se käimine on juba normaalsem. |
Pumba "kaan" võeti ikka algosadeks, mähis välja jne?
Pihustid juba remonditi oskamatult.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 17.08.15 12:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Kahjuks ei andnud ka se pumba kaan mingit tulemust
Käisin ka tartus Autodiagnostikas uuirimas ja seal öeldi, et parem mootori padi suht vedel.
Vahetasin ka selle ära aga tulemus pole ikka päris se mis võiks olla.
Nüüd hommikuti külmalt käivitades käib mõned sekundid ilusti ja siis hakkab vaikselt jälle värisema.
Möödasõitudel koormust anda siis hakkab kah ikka käigukang värisema ja tunda seda värisemist ka keres.
Soojalt tühikäiguga võib juba päris rahule jääda, sest se käimine on juba normaalsem. |
Pumba "kaan" võeti ikka algosadeks, mähis välja jne?
Pihustid juba remonditi oskamatult. |
Ei võetud kaant osadeks,sest seest oli jumala puhas ei kübet sittagi.
Miks pihustid oskamatult tehti?
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.15 13:50
|
|
|
Täiesti peeneks ikka vaja võtta, pealt pole näha midagi.
Kui pihustitele uued otsad panna siis surved kohe paigas aretada sees miskit vaja pole.
Ilmaaegu tegelesid vist nendega, kui alla 170 bar kulunud siis alles. Või oli see 180 bar sellel mootoril.
Kui ise "pea" peeneks tahad võtta, siis peaksid teadma kuidas seda teha.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 17.08.15 14:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Täiesti peeneks ikka vaja võtta, pealt pole näha midagi.
Kui pihustitele uued otsad panna siis surved kohe paigas aretada sees miskit vaja pole.
Ilmaaegu tegelesid vist nendega, kui alla 170 bar kulunud siis alles. Või oli see 180 bar sellel mootoril. |
Pihusti surved läksid paigast ära küll uute otstega. Mäletamist mööda tulid kõik 4 pihustit erinevate survetega.
215,225,205 ja üks oli vist umbes 190.
Pihustil endal on peal 190bar-i ja nüüd saigi kõik neili sama surve peale pandud.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 17.08.15 14:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: maikl369
Kahjuks ei andnud ka se pumba kaan mingit tulemust
Käisin ka tartus Autodiagnostikas uuirimas ja seal öeldi, et parem mootori padi suht vedel.
Vahetasin ka selle ära aga tulemus pole ikka päris se mis võiks olla.
Nüüd hommikuti külmalt käivitades käib mõned sekundid ilusti ja siis hakkab vaikselt jälle värisema.
Möödasõitudel koormust anda siis hakkab kah ikka käigukang värisema ja tunda seda värisemist ka keres.
Soojalt tühikäiguga võib juba päris rahule jääda, sest se käimine on juba normaalsem. |
Eks nüüd tuleb järjest hakkata tegema. Kõige ennem teengi rihmavahetuse, siis kõik padjad ja siis vaatab mis edasi.
Sisemised pooltelje otsad ei sa sõiduajal vibrat teha, sest enne pihustite vahetust seda kiirendamisel vibrat polnud.
Ka käiguga pidurdamisel hakkab mingi alla 1500 pöördel tõmblema (jõnskutama). Tähele panin seda 4-5 käiguga (madalamatega pole proovinud).
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.15 14:38
|
|
|
Olen ise pannud DTP pihustiotsad ja kõik on kohe korras olnud.
Pidid olema ka ühed parimad mis saada on.
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 17.08.15 14:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Olen ise pannud DTP pihustiotsad ja kõik on kohe korras olnud.
Pidid olema ka ühed parimad mis saada on. |
DTP omad läksid ka mul külge.
Pidid tõesti head olema. Bosch-i pidid hiinlased järgi tegema ja ei pidanud kuhugi kõlbama
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 22.08.15 10:03
|
|
|
Eile kahjuks Kattel-Diisel OÜ avatud ei olnud, aga sain telefoni teel juba asjaliku nõu.
Rääkisin talle jutu ära, et mootor on peale pihustiotste vahetust koormusel kakkuma/värisema hakanud ja surveid on juba kaks korda paika pandud ja
seepeale küsis kohe millised otsad panid. Ütlesin talle, et Stikke-st (http://www.diisel.ee/)
ostsin DTP otsad mille peale ta kohe ütles, et nendega pole ime kui auto korralikult ei toimeta ja järelikult pole otsad korralikult tööd hakanud
tegema. Järelikult need DTP otsad ei kõlba kuhugi selle se hind 25€ ongi mis on kordades odavam kui Boschi ots.
Soovitas mul orginaal pihustiotsad panna, siis pidi mure murtud olema.
Autol ennem olid peal Bosch DSLA 150P 520 kas need ongi orginaalid?
Oskab keegi mulle ehk orginaal pihustiotsa koodi jagada?
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.08.15 11:21
|
|
|
Kui sul on tühikäigul silindrite vahel 1mg erinevust, siis on 99.9% viga pihustiotstes.
Sul on erinevate pihustite vahel kuni 30% erinevust, mis seal imestada on, et räme vibra sees?
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 22.08.15 20:06
|
|
|
Neid pihusti näite pole mõtet päris 100% kui ainult pihusteid vaadata, need näitavad ikka tugevamaid ja nõrgemaid silindreid. Ehk siis ka
kompressioonierinevused, samuti näiteks hüdrotõukurid kipuvad lagunema vanadusest nendel mootoritel jne..
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 23.08.15 10:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Neid pihusti näite pole mõtet päris 100% kui ainult pihusteid vaadata, need näitavad ikka tugevamaid ja nõrgemaid silindreid. Ehk siis ka
kompressioonierinevused, samuti näiteks hüdrotõukurid kipuvad lagunema vanadusest nendel mootoritel jne.. |
Pihusteid kahtlustasingi selle pärast, et peale pihusti otste vahetust tekkis se probleem. Hakkas koormust andes mootor värisema mida ennem seda
polnud. Ei sa hakata tervet autot remontima kui probleem tuli uute pihusti otstega. Tuleb need vahetada ja siis vaadata kas asi sai lahenduse või
mitte.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 23.08.15 14:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Neid pihusti näite pole mõtet päris 100% kui ainult pihusteid vaadata, need näitavad ikka tugevamaid ja nõrgemaid silindreid. Ehk siis ka
kompressioonierinevused, samuti näiteks hüdrotõukurid kipuvad lagunema vanadusest nendel mootoritel jne.. |
Kui sul on mootori kompressiooni erinevus selline, et väntvõlli kiirenduse vahe silindrite vahel on 30%, siis on see mootor hea vaid kohvi
jahvatamiseks
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 23.08.15 18:52
|
|
|
Miks te loete mingeid suvalisi soovitusi kuskilt foorumist, lähtuge ikka tehasejuhenditest pihustite avanemisrõhu ja kütusekoguse seadistamisel, see
viimane tundub ju vale olevat sul. Võib-olla see suur kütusekogus koos uute pihustitega mõjub kuidagi imelikult jne.. Ega ei saa suvaliselt pumbakaant
peale taguda, kui lahjaks jääb, siis tuleb lihtsalt võimsam auto osta
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |