Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Sooviks abi esimese auto ostmisel (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2130)
KaupoNa
huviline



Registreerunud 06.08.15
Kasutaja on eemal


postitati 06.08.15 13:05 Tsiteeri
Sooviks abi esimese auto ostmisel



Tere,

Tegin alles juhiload ja sooviks 1-2 aastaks omale "ökonoomset" autot osta kuid ei ole ka probleem kui maksta pisut rohkem aga sõidumõnu on suurem.
Uut ei raatsi osta sest 1-2 aasta pärast ei pruugi enam Eestis olla ja hakata siis uut autot maha müüma... tundub raha raiskamisena.
Silma hakkas üks A4 mis peaks päris odav pidada olema:

http://www.auto24.ee/used/2034269

Samas veel uurides leidsin, et paneks 1 tuhat EUR juurde ja saaks A6 mis on juba soliidsem auto.
Üks neist oleks diisel ja tundub, et ökonoomsuse poolest ei jää A4-st väga maha:

http://www.auto24.ee/used/2052668

Teine oleks bensiin ja tundub, et see rüüpab juba rohkem (aga ehk miskit muud mis selle ülesse kaalub?):

http://www.auto24.ee/used/2028726

Kui tel on selline valik, siis mida te eelistaksite või mida te kindlasti välistaksite?
Elan Tallinnast 25 km väljas ja seega oleks tööle ja tagasi kokku 50 km maanteesõitu ja 10 km linnasõitu.
Kas remondi poolest on neil kolmel väga suurt vahet?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
akselbant
huviline

Avatar


Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D

postitati 06.08.15 13:53 Tsiteeri


SELLINE auto sobib hästi esimeseks autoks.


Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siimuu
huviline

Avatar


Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible

postitati 06.08.15 16:00 Tsiteeri


Peaksid arvestama kallima remondiga, kuna väljatoodud diisel autod on pumppihustitega. Riknemise korral on nende remont kallim võrreldes n.ö nende tavaliste 1.9 diislitega.
Nende remontimise ja hinnakirja kohta on üsna palju teemasid siin kui ka EVWK foorumis. Otsi, saad targemaks.

Muus osas on B5 jupihinnad juba üsna madalad, kuid sattudes kehva eksemplari otsa ning lasta töökojas vigu kõrvaldada, võib minna hiljem üsna kalliks maksma. Samuti esineb veel varuosi, millel hingehind.
Tüüpvigadest siin ei olegi mõtet enam rääkida, kuna autod juba sedavõrd vanad, et on paras loterii, mis järgmiseks ära laguneb. Lihtsalt enne ostu lase vaadata mõnes pädevamas kohas üle. ;)

C5 kohta rääkida ei oska, kuna pole ise omanud. Aga see 2.4 mootor tundub küll mõttetu + veel sellise mootori hilisem järelturuväärtus.
Kui järelturuväärtus on esmatähtis, siis soovitaksin võtta heas korras quattro.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 07.08.15 11:23 Tsiteeri


Mina soovitaks vaadata ka võimalike kindlustuse hindasid erinevatel variantidel, kuna algsel juhil pole see just väga "soodne". Esineme valik a4 tundub suhteliselt soliidne ja poleks mõistlik hakata kallimate hoolduskuludega isendeid kohe vaatama. Enamjaolt üksi või kahekesi liikudes pole just väga suurt eelist a6 kerel kui ehk pisut vaiksem ja pehmem. Aga noh jah, eks igaüks otsustab ikka ise.

Teine küsimus on nüüd reaalne seisukord vaadatavatel masinatel - kõik on loomulikult tehtav, aga ikkagi. Selles valguses jäta see 1k pigem varuks a6 arvelt ja tee selle a4'ja taoline isend lihtsalt üllatuste avaldumisel korda. Vaevalt, et ükski neist sellises korras on, et istu sisse ja sõida järgmised 100k muretult :).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KaupoNa
huviline



Registreerunud 06.08.15
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.15 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Mina soovitaks vaadata ka võimalike kindlustuse hindasid erinevatel variantidel, kuna algsel juhil pole see just väga "soodne". Esineme valik a4 tundub suhteliselt soliidne ja poleks mõistlik hakata kallimate hoolduskuludega isendeid kohe vaatama. Enamjaolt üksi või kahekesi liikudes pole just väga suurt eelist a6 kerel kui ehk pisut vaiksem ja pehmem. Aga noh jah, eks igaüks otsustab ikka ise.

Teine küsimus on nüüd reaalne seisukord vaadatavatel masinatel - kõik on loomulikult tehtav, aga ikkagi. Selles valguses jäta see 1k pigem varuks a6 arvelt ja tee selle a4'ja taoline isend lihtsalt üllatuste avaldumisel korda. Vaevalt, et ükski neist sellises korras on, et istu sisse ja sõida järgmised 100k muretult :).


Jah, olen nüüd ka veidi asja üle järele mõtelnud ja parem osta A4 bensukas manuaaliga ja kulutada see hinnas kokku hoitud tuhat EUR hoopis remondile ning ehk saab 1 - 2 aastat rahus sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 07.08.15 14:02 Tsiteeri


Mul oli sama varustuse ja mootoriga auto 1.5 aastat igapäevases kasutamises.
Ma ei oska küll mitte midagi halba öelda. Aku oli vana aga peale 3-4 sekundit ketramist läks ka -17 kraadiga tööle.
Vastikult ökonoomne on see 1.9tdi. Minul linnas mitte kuidagi ei õnnestunud üle 7 sajale saada. Pigem jäi sinna 6-6.5 kanti linnas ning maanteel 5-5.5. Minu arust on sõita mugavam sellise 85kW diisliga, kui näiteks 1.8 92kW bensiini mootoriga.


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 07.08.15 17:12 Tsiteeri


Kas diisel või bensiin, selline põhimõtteline asi võiks ikka raudselt üldse enne konkreetset marki ja mudeleid välja mõeldud olla, kuid kui autodega on vähe kogemusi, siis arusaadav. Ei tahaks hakata siin teemas mingit suurt diisel vs. bensiin teemat tekitama, aga kirjutan peamised põhjused miks ma eelistan isikliku sõiduauto korral kindlasti bensiini:
1) vähem probleeme külmade ilmadega. See on fakt, et alati eriti esimeste külmadega seisavad mitmed diiselmootoriga sõidukid tee ääres. Lisaks diiselmootor vajab paremat (paremas seisukorras, võimsamat, kallimat) akut.
2) bensiinimootor soojeneb talvel oluliselt kiiremini ja saab salongi kiiremini soojaks
3) diiselmootori spetsiifiline nö. "traktoriheli".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 07.08.15 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100
1) vähem probleeme külmade ilmadega. See on fakt, et alati eriti esimeste külmadega seisavad mitmed diiselmootoriga sõidukid tee ääres. Lisaks diiselmootor vajab paremat (paremas seisukorras, võimsamat, kallimat) akut.
2) bensiinimootor soojeneb talvel oluliselt kiiremini ja saab salongi kiiremini soojaks
3) diiselmootori spetsiifiline nö. "traktoriheli".

Talvel oli käigus üks C4 diisel, ma olen viimased 10a bensiinikanku najal tiksunud ja seega huvitav võrdlus:
1) See saast läks isegi -10c juures ilma eelsüüteküünalteta käima, kuna mingisugune loll tihend keeras võtme lihtsalt harjumusest kohe põhja. Ei mäletagi palju see maksimumkülm seeaasta oli, aga probleeme null, vahetasin kütusefiltri sügisel ja kogu hooldus.
2) Sellel diislil on elektriline lisaradikas, salongi hakkab kuuma puhuma märksa kiiremini kui rõvedalt sooja tootev bensiinikas. Mootor muidugi talvel tavasõiduga üle 70c ei läinud. Õli sai kenasti 90c kätte, vee sain 90 peale alles pikemal joristamisel.
3) Häälest on absoluutselt savi, pigem häirib see mootori uimasus. Samas on olemas turbo mis teeb sõitmise oluliselt meeldivamaks kui alamõõdulise vabalthingavaga. Ühesõnaga Turbodiisel > vabalthingav bensiin.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
iguaan
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05

postitati 07.08.15 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
3) Häälest on absoluutselt savi, pigem häirib see mootori uimasus. Samas on olemas turbo mis teeb sõitmise oluliselt meeldivamaks kui alamõõdulise vabalthingavaga. Ühesõnaga Turbodiisel > vabalthingav bensiin.

Masuudipress ilma turbota on kui ..., ... tegelikult mitte midagi... (hea ühtlane lõkke süütaja) (erinevalt bensiini söövatest autodest, kes kaotavad ilma turbota mõnikümmend kW aga masuut kaotab pmst kõik) ja benasiini kõlbab ainult mootori toiteks anda, mitte suitsule tuld anda (selleks on gaas).
Vastulauseks endale, on uuemad/varasemad (T)fsi traktorid, mis eksivad punktile no3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 10.08.15 14:53 Tsiteeri


Kaupona loe oma privaatsõnumeid ehk pakub huvi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.5% - SQL: 69.5%]