KaupoNa
huviline
Registreerunud 06.08.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.15 13:05
|
|
|
Sooviks abi esimese auto ostmisel
Tere,
Tegin alles juhiload ja sooviks 1-2 aastaks omale "ökonoomset" autot osta kuid ei ole ka probleem kui maksta pisut rohkem aga sõidumõnu on
suurem.
Uut ei raatsi osta sest 1-2 aasta pärast ei pruugi enam Eestis olla ja hakata siis uut autot maha müüma... tundub raha raiskamisena.
Silma hakkas üks A4 mis peaks päris odav pidada olema:
http://www.auto24.ee/used/2034269
Samas veel uurides leidsin, et paneks 1 tuhat EUR juurde ja saaks A6 mis on juba soliidsem auto.
Üks neist oleks diisel ja tundub, et ökonoomsuse poolest ei jää A4-st väga maha:
http://www.auto24.ee/used/2052668
Teine oleks bensiin ja tundub, et see rüüpab juba rohkem (aga ehk miskit muud mis selle ülesse kaalub?):
http://www.auto24.ee/used/2028726
Kui tel on selline valik, siis mida te eelistaksite või mida te kindlasti välistaksite?
Elan Tallinnast 25 km väljas ja seega oleks tööle ja tagasi kokku 50 km maanteesõitu ja 10 km linnasõitu.
Kas remondi poolest on neil kolmel väga suurt vahet?
|
|
|
akselbant
huviline
Registreerunud 08.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C4 2.5TDi Avant atm; Audi A3 1.8; Audi 80 Avant 1.9 TDi, BMW X3 E83 3.0D
|
postitati 06.08.15 13:53
|
|
|
SELLINE auto sobib hästi esimeseks autoks.
Audi 80 1.8(1987)}VW Golf 1.9TD(1993)}VW Passat 1.9TD(1992)}Opel Corsa 1.3 CDI(2008)}VW Vento GT 2.0(1992)}Audi 100 2.8(1993)}Audi A6 2.5 TDi(1996) ja
A3 1.8(1996) ning Audi 80 Avant 1.9TDi(1993)
|
|
|
|
siimuu
huviline
Registreerunud 19.08.11
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat BiT 4motion B8 3G '17 / BMW Z4 E85 3.0 Convertible
|
postitati 06.08.15 16:00
|
|
|
Peaksid arvestama kallima remondiga, kuna väljatoodud diisel autod on pumppihustitega. Riknemise korral on nende remont kallim võrreldes n.ö nende
tavaliste 1.9 diislitega.
Nende remontimise ja hinnakirja kohta on üsna palju teemasid siin kui ka EVWK foorumis. Otsi, saad targemaks.
Muus osas on B5 jupihinnad juba üsna madalad, kuid sattudes kehva eksemplari otsa ning lasta töökojas vigu kõrvaldada, võib minna hiljem üsna kalliks
maksma. Samuti esineb veel varuosi, millel hingehind.
Tüüpvigadest siin ei olegi mõtet enam rääkida, kuna autod juba sedavõrd vanad, et on paras loterii, mis järgmiseks ära laguneb. Lihtsalt enne ostu
lase vaadata mõnes pädevamas kohas üle.
C5 kohta rääkida ei oska, kuna pole ise omanud. Aga see 2.4 mootor tundub küll mõttetu + veel sellise mootori hilisem järelturuväärtus.
Kui järelturuväärtus on esmatähtis, siis soovitaksin võtta heas korras quattro.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 07.08.15 11:23
|
|
|
Mina soovitaks vaadata ka võimalike kindlustuse hindasid erinevatel variantidel, kuna algsel juhil pole see just väga "soodne". Esineme valik a4
tundub suhteliselt soliidne ja poleks mõistlik hakata kallimate hoolduskuludega isendeid kohe vaatama. Enamjaolt üksi või kahekesi liikudes pole just
väga suurt eelist a6 kerel kui ehk pisut vaiksem ja pehmem. Aga noh jah, eks igaüks otsustab ikka ise.
Teine küsimus on nüüd reaalne seisukord vaadatavatel masinatel - kõik on loomulikult tehtav, aga ikkagi. Selles valguses jäta see 1k pigem varuks a6
arvelt ja tee selle a4'ja taoline isend lihtsalt üllatuste avaldumisel korda. Vaevalt, et ükski neist sellises korras on, et istu sisse ja sõida
järgmised 100k muretult .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
KaupoNa
huviline
Registreerunud 06.08.15
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.15 13:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Mina soovitaks vaadata ka võimalike kindlustuse hindasid erinevatel variantidel, kuna algsel juhil pole see just väga "soodne". Esineme valik a4
tundub suhteliselt soliidne ja poleks mõistlik hakata kallimate hoolduskuludega isendeid kohe vaatama. Enamjaolt üksi või kahekesi liikudes pole just
väga suurt eelist a6 kerel kui ehk pisut vaiksem ja pehmem. Aga noh jah, eks igaüks otsustab ikka ise.
Teine küsimus on nüüd reaalne seisukord vaadatavatel masinatel - kõik on loomulikult tehtav, aga ikkagi. Selles valguses jäta see 1k pigem varuks a6
arvelt ja tee selle a4'ja taoline isend lihtsalt üllatuste avaldumisel korda. Vaevalt, et ükski neist sellises korras on, et istu sisse ja sõida
järgmised 100k muretult . |
Jah, olen nüüd ka veidi asja üle järele mõtelnud ja parem osta A4 bensukas manuaaliga ja kulutada see hinnas kokku hoitud tuhat EUR hoopis remondile
ning ehk saab 1 - 2 aastat rahus sõita.
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 07.08.15 14:02
|
|
|
Mul oli sama varustuse ja mootoriga auto 1.5 aastat igapäevases kasutamises.
Ma ei oska küll mitte midagi halba öelda. Aku oli vana aga peale 3-4 sekundit ketramist läks ka -17 kraadiga tööle.
Vastikult ökonoomne on see 1.9tdi. Minul linnas mitte kuidagi ei õnnestunud üle 7 sajale saada. Pigem jäi sinna 6-6.5 kanti linnas ning maanteel
5-5.5. Minu arust on sõita mugavam sellise 85kW diisliga, kui näiteks 1.8 92kW bensiini mootoriga.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 07.08.15 17:12
|
|
|
Kas diisel või bensiin, selline põhimõtteline asi võiks ikka raudselt üldse enne konkreetset marki ja mudeleid välja mõeldud olla, kuid kui autodega
on vähe kogemusi, siis arusaadav. Ei tahaks hakata siin teemas mingit suurt diisel vs. bensiin teemat tekitama, aga kirjutan peamised põhjused miks ma
eelistan isikliku sõiduauto korral kindlasti bensiini:
1) vähem probleeme külmade ilmadega. See on fakt, et alati eriti esimeste külmadega seisavad mitmed diiselmootoriga sõidukid tee ääres. Lisaks
diiselmootor vajab paremat (paremas seisukorras, võimsamat, kallimat) akut.
2) bensiinimootor soojeneb talvel oluliselt kiiremini ja saab salongi kiiremini soojaks
3) diiselmootori spetsiifiline nö. "traktoriheli".
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 07.08.15 21:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
1) vähem probleeme külmade ilmadega. See on fakt, et alati eriti esimeste külmadega seisavad mitmed diiselmootoriga sõidukid tee ääres. Lisaks
diiselmootor vajab paremat (paremas seisukorras, võimsamat, kallimat) akut.
2) bensiinimootor soojeneb talvel oluliselt kiiremini ja saab salongi kiiremini soojaks
3) diiselmootori spetsiifiline nö. "traktoriheli". |
Talvel oli käigus üks C4 diisel, ma olen viimased 10a bensiinikanku najal tiksunud ja seega huvitav võrdlus:
1) See saast läks isegi -10c juures ilma eelsüüteküünalteta käima, kuna mingisugune loll tihend keeras võtme lihtsalt harjumusest kohe põhja. Ei
mäletagi palju see maksimumkülm seeaasta oli, aga probleeme null, vahetasin kütusefiltri sügisel ja kogu hooldus.
2) Sellel diislil on elektriline lisaradikas, salongi hakkab kuuma puhuma märksa kiiremini kui rõvedalt sooja tootev bensiinikas. Mootor muidugi
talvel tavasõiduga üle 70c ei läinud. Õli sai kenasti 90c kätte, vee sain 90 peale alles pikemal joristamisel.
3) Häälest on absoluutselt savi, pigem häirib see mootori uimasus. Samas on olemas turbo mis teeb sõitmise oluliselt meeldivamaks kui alamõõdulise
vabalthingavaga. Ühesõnaga Turbodiisel > vabalthingav bensiin.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
iguaan
huviline
Registreerunud 10.02.13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B7 A4 Avant 2.0T quattro 147kw '05
|
postitati 07.08.15 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
3) Häälest on absoluutselt savi, pigem häirib see mootori uimasus. Samas on olemas turbo mis teeb sõitmise oluliselt meeldivamaks kui alamõõdulise
vabalthingavaga. Ühesõnaga Turbodiisel > vabalthingav bensiin. |
Masuudipress ilma turbota on kui ..., ... tegelikult mitte midagi... (hea ühtlane lõkke süütaja) (erinevalt bensiini söövatest autodest, kes kaotavad
ilma turbota mõnikümmend kW aga masuut kaotab pmst kõik) ja benasiini kõlbab ainult mootori toiteks anda, mitte suitsule tuld anda (selleks on
gaas).
Vastulauseks endale, on uuemad/varasemad (T)fsi traktorid, mis eksivad punktile no3
|
|
|
ragnara
huviline
Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro
|
postitati 10.08.15 14:53
|
|
|
Kaupona loe oma privaatsõnumeid ehk pakub huvi!
|
|
|