teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 14.07.15 09:29
|
|
|
C6 Allroad õhkvedrustus
Probleem siis Allroad 2006 õhkvedrustusega:
Süsteem ei toimi, parem esinurk on madalamal, aga leket ei paista olevat, lihtsalt ei liigu see nurk kuskile poole.
Veakoodiks ütleb 01437, ehk siis tahaks kalibreerimast, aga ei lase seda teha, arvatavasti siis selle parema esiratta pärast, mõõdetud väärtused pole
vastuvõetavad.
Kasutan saksakeelset VAS testrit ja kui valin sealt kõrgusandurite testi, siis saan sellised numbrid millimeetrites, ei saa täpselt aru nende
tähendustest:
Vasak esimene 312
Parem esimene 658
Vasak tagumine 313
Parem tagumine 89
Measuring block 4 ja 5 on ühtemoodi näitudega: Control position not learned
Selle autoga olevat juba eelnevalt mässatud ja seda paremat esimest patja vahetatud, vist oli selle ka lõhki pumbanud millalgi. Kust alustada või mida
veel vaadata arvutiga, äkki keegi aitab kaasa mõelda
Edit: Parema esimese kõrgusanduri hoova munak loksub korralikult, aga ei tea kas sellel on nii palju tähtsust.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.07.15 19:39
|
|
|
Pole siis kellelgi mingeid mõtteid?
Täna siis proovisin uuesti kalibreerimist teha ja olin ninapidi selle parema ratta juures. Kalibreerimise alguses auto tõstab ja langetab ennast ja on
näha, et ka see vigane nurk liigub 1-2cm jagu. Ainuke mõte ongi hetkel see, et kõrgusandur paneb segast ja auto on enda arvates õigel kõrgusel igast
nurgast. Mõõdetud väärtused pole arvatavasti lihtsalt vastuvõetavad, sest parema esimese jaoks peaksin sisestama umbes 345mm, normaalne oleks 388mm.
Lappasin läbi kõik "measuring" plokid, suurt targemaks ei saanud, Enamus "output" testid ei toimi selle veakoodi tõttu, midagi ei saagi nagu teha,
mõistus otsas. Kui näiteks panen arvutiga "jack mode" ja võtan maha pärast, siis MMI alt on ikka "jack mode" peal ja muuta ei lase seal midagi,
kõik valikud on "unavailable".
|
|
|
audisell
huviline
Registreerunud 06.01.09
Asukoht: Tallinn/Helsingi
Kasutaja on eemal
Auto: A6 avant Bitdi 2013 & Tiguan 4motion
|
postitati 15.07.15 20:02
|
|
|
Tundub, et targemad foorumlased on puhkusel. Aga eemalda korraks ka aku juhe, see on ka vahel abiks olnud, kuna akuvaht on takistanud vigade
kustutamist. Pead saama ikkagi köik vead kustu, muidu Sa autot sirgeks ei saa.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.07.15 20:09
|
|
|
Ok, proovin ka seda igaks juhuks.
Hetkel ongi surnud ring, veakoodi põhjal suunab VAS tester automaatselt kalibreerimise juurde, aga kalibreerida ei lase, arvatavasti siis selle
madalal seisva parema esinurga tõttu
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 15.07.15 20:32
|
|
|
Ideeliselt peaks Touareg ja C6 omama sama süsteemi.
Enda kogemus, peale avariid oli parem esiandur samasuguse loksuga.
Lasi pea kõike teha, kuid mitte midagi ära ei salvestanud.
Iga kord olid ka näidud erinevad selles nurgas.
Lõppes see jama sellega et uus andur ja asi sai toimima.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 16.07.15 03:27
|
|
|
Kas VAS tester login koodi ei vaja? Olen ise ka kunagi üritanud mõnda vigase anduriga kalibreerida, üldiselt ei õnnestu ja asi puhta pekkis. Kas
testasendisse tõuseb, et kõrgusi mõõta?
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 16.07.15 04:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Ok, proovin ka seda igaks juhuks.
Hetkel ongi surnud ring, veakoodi põhjal suunab VAS tester automaatselt kalibreerimise juurde, aga kalibreerida ei lase, arvatavasti siis selle
madalal seisva parema esinurga tõttu |
Mul oli a8 sama probleem, st. kalibreerida ei lubanud ja üks nurk ei liikunud.
Visuaalselt võib ju see üks nurk tunduda liikuvat, kuid kas ka tegelikult? St. kas ei või liikuda teiste kaasabil?
Minul oli probleem amordi küljes olevas "avarii klapis." St. see oli kinni kiilunud.
Proovi alustuseks näiteks arvutiga süsteem täiesti tühjaks lasta, see võimalus on olemas. Kui see üks nurk ikka ei lange, siis mina alustaks sellest
klapist.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 16.07.15 04:32
|
|
|
Kui minna "guided fault finding" alt ligi, siis ei küsi küll koodi, võib-olla lihtsalt moodulisse sisenedes küsib, pole proovinud.
Parem esinurk ei tõuse normaalsele testkõrgusele, mingil määral liigutab ennast, mõõduks jääb umbes 345-350mm.
Sai siis sellel sama testriga tehtud need esimeses postituses mainitud andurite testid, iga andur tuli eraldi valida. Kas pole kellelgi ideid, et mis
näidud need olla võiks, sellised numbrid ei sobi nagu kuskile. Käskis seal veel autot erinevatele kõrgustele liigutada ja näitude muutumist jälgida,
aga ei saa ju liigutada midagi MMI-st
Kui kalibreerimine ebaõnnestub, siis VAS käseb uuesti mõõta, andureid hoobasid kontrollida, andurite varuosakoode jne..
Milline "measuring" plokk võiks mingit infot anda andurite kohta, 4 ja 5 on hetkel kasutud.
Edit; Muidugi võib see nurk teistega kaasa liikuda lihtsalt, selle peale ma ei mõelnudki, tänud vihje eest
|
|
|
intsu879
huviline
Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw
|
postitati 16.07.15 17:42
|
|
|
99%padja klapp kinni,Ma arvan et c6 el sarnane süsteem kui q 7 el.Igal padjal v amordil siis oma klapp.Minul lahenes see klappi vahetusega.Siin
sellest varem kirjutanud ka.
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 17.07.15 15:58
|
|
|
Millist klappi te silmas peate?
Üks elektriline klapp on amordi alumise otsa küljes, see peaks vist reguleerima ainult õli liikumist amortisaatori sees.
Ja teine on see koht kust õhutoru sisse läheb. Või mõtlete jaoturit kompressori juures kust õhutorud tulevad, seal peaks olema juhtklapid õhkpatjade
jaoks.
Edit: Uurisin seda "avariiklapi" teemat siin foorumis, jutt käib siis sellest messingust jublakast, mille külge õhutoru kinnitub? Mul selle
Allroad-iga on vastupidine probleem, ei võta õhku sisse pigem. Huvitav ka see klapp saab ka mõlemas suunas kinni olla, et õhk ei pääse sisse ega
välja?
|
|
|
intsu879
huviline
Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw
|
postitati 17.07.15 19:02
|
|
|
See klapp q7 el on iga padja küljes,äkki oli üleval peal täpselt ei mäleta aga jah see pronksist jublakas ta on.Spets võtmega keerati välja.Proovisime
kompressoriga õhku läbi ajada ei õnnestunud.Ma usun küll,et võib mõlemat pidi kinni olla,sest minul ta jamas alguses natuke ei tõstnud ja siis jälle
ei lasknud alla ja jäi mingil kõrgusel kinni siis lõi teised padjad ka lukku.(Padjad jäigaks ja kollase tulukese põlema)Lahendus oli uus klapp 90eur
ja korras tänapäevani.
|
|
|
intsu879
huviline
Registreerunud 22.02.14
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S8 D2 4,2 250kw
|
postitati 17.07.15 19:21
|
|
|
Oli see klapp äkki selle õhutoru vahel,stutsi sees kui õhutoru lahtikeerad ennem patja sisse minemist.Oleks meeles,et lasime minul selle õhutoru lahti
ja padi tühjaks ei läinud kuna klapp oli täiesti kinni.Proovi lasta õhutoru lahti.,siis peaks padi tühjaks jooksma.Mingit õlitoru seal olla küll ei
tohiks olla.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 18.07.15 04:51
|
|
|
Seesama kapp, kuhu õhutoru(voolik) kinnitub. Selle saab amordi küljest lahti keerata.
Minu autol oligi see lõpuks mõlemat pidi kinni jäänud. Teema ise on leitav SIIN.
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 19.07.15 13:26
|
|
|
Täpselt nii oligi, see "avariiklapp" oli kinni kiilunud ja ei lasknud patja õhku sisse.
Alguses sai klapid omavahel ringi tõstetud proovi mõttes ja hiljem vigast klappi natuke puuritud, et õhk hakkaks läbi käima sealt. See oli ajutine
lahendus puhtalt katsetamiseks, loomulikult vahetab selle klapi ära. Põhimõtteliselt näeb ka kompressoriga läbi puhudes ära, et kas on kinni kiilunud
või mitte, seda siis eemaldatud klapi puhul. Spetsvõtit pole otseselt vaja eemaldamiseks, tangidega saab lahti keerata. Kõik nurgad tõusid peale seda
üles ja kalibreerimine õnnestus esimese korraga.
Tänud kõigile kaasa mõtlemast
|
|
|
Martinkuu
huviline
Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad c7 bit
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 10.09.15 16:25
|
|
|
Ostsin kundele sama viguri paar kuud tagasi, seni toimib.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 10.09.15 20:43
|
|
|
Endal samad all. Pole ta mingi hiinakas. Saksa ettevõtte, kes toodab rekkadele õhkpatju teeb ka neid. 2 aastat garantiid ka, niiet pole põhjust
muretsemiseks.
|
|
|
|
Martinkuu
huviline
Registreerunud 20.08.14
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad c7 bit
|
postitati 05.12.15 01:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Endal samad all. Pole ta mingi hiinakas. Saksa ettevõtte, kes toodab rekkadele õhkpatju teeb ka neid. 2 aastat garantiid ka, niiet pole põhjust
muretsemiseks. |
Et siis saksa toodang, kas oled kindel?
|
|
|
-=matu=-
huviline
Registreerunud 16.11.03
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 Avant 4.2, Moskvits 2138 AZLK, ZAZ 968M
|
|
myff
huviline
Registreerunud 08.03.05
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad 4F 3.0Tdi
|
postitati 04.09.17 08:47
|
|
|
Tere! Oskab keegi öelda C6 Allroadi kõrgusetaseme andurite kohta midagi? Arvutiga näitab anduri viga, aga millise nurga oma, seda ei näita... Palju
selline andur maksab ja on see vahetus keeruline?
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 13.01.21 20:19
|
|
|
Kustutasin oma lõunase postituse esimese padja vahetamise kohta.Tegelikult saab üpris lihtsasti padja alumise otsa amordi peale suruda. Seal oli muu
probleem sisemiste detailide mõõtudega ja jäi mulje, et ei jõua O-rôngaste peale suruda, tegelikult mingi plastik puks oli liiga jäme hiina padja
jaoks.
Aga hoopis muu probleem selle autoga, tuli juba hommikul nii, et õhkvedrustuse ja rehvirõhu tuled põlesid ja vedrustuse kõik valikud hallid. Kui padi
vahetatud, siis ei võtnud isegi kompressorit taha. Veakood 01768, " parema poole anduri toitepinge" , eriti palju ei leia selle veakoodi kohta.
Paarimees arvutiga uuris, et vasakul 5V ja paremal 0.05V see andurite toide, lisaks môned teised moodulid otsivad õhkvedrustuse moodulit taga. Netis
leidsin mingi teema, et ûhe poole toide tuleb Xenon süsteemist ja teise poole oma ôhkvedrustuse moodulist, aga võib-olla ei kehti see C6 puhul.
Pikk jutt, aga kas õhkvedrustuse moodul surnud?
Andurite/juhtmete vea puhul oleks vast viga konkreetse anduri kohta?
Kaitsmed ja juhtmed ka kontrollimata veel.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 14.01.21 03:46
|
|
|
Moodul on olnud surnud küll mõnel, asub kindalaeka taga. CP -d ei ole ja arvutiga lähenemine vajalik.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Rain573
klubiliige
Registreerunud 17.09.05
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi b4 Competition V8, Fiat Punto GT, W211, CLS Shoting Brake
|
postitati 14.01.21 06:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kustutasin oma lõunase postituse esimese padja vahetamise kohta.Tegelikult saab üpris lihtsasti padja alumise otsa amordi peale suruda. Seal oli muu
probleem sisemiste detailide mõõtudega ja jäi mulje, et ei jõua O-rôngaste peale suruda, tegelikult mingi plastik puks oli liiga jäme hiina padja
jaoks.
Aga hoopis muu probleem selle autoga, tuli juba hommikul nii, et õhkvedrustuse ja rehvirõhu tuled põlesid ja vedrustuse kõik valikud hallid. Kui padi
vahetatud, siis ei võtnud isegi kompressorit taha. Veakood 01768, " parema poole anduri toitepinge" , eriti palju ei leia selle veakoodi kohta.
Paarimees arvutiga uuris, et vasakul 5V ja paremal 0.05V see andurite toide, lisaks môned teised moodulid otsivad õhkvedrustuse moodulit taga. Netis
leidsin mingi teema, et ûhe poole toide tuleb Xenon süsteemist ja teise poole oma ôhkvedrustuse moodulist, aga võib-olla ei kehti see C6 puhul.
Pikk jutt, aga kas õhkvedrustuse moodul surnud?
Andurite/juhtmete vea puhul oleks vast viga konkreetse anduri kohta?
Kaitsmed ja juhtmed ka kontrollimata veel. |
Tõsta andurid ringi kui teistmoodi lahendada ei oska. Saad mingid asjad 100% välistada nii.
VAG Online kodeerimine, component protection, immo, SVM, diagnostika, elektritööd, lisaseadmete paigaldus, dpf-egr- dtc jne delete, chip. Kliima
kontroll, täitmine, remont...
|
|
|
|
teet82
huviline
Registreerunud 17.11.13
Asukoht: Võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C5 2.5TDI Quattro, A4 B6 1.9TDI Quattro
|
postitati 15.01.21 17:27
|
|
|
Mina ei pidanudki selle veaga otseselt tegelema, lihtsalt tuttava auto ja rohkem huvi pärast. Edasi uuritakse Automaailma töökojas, auto omanik töötab
ise selles ettevõttes. Aga olevat nüüd uuesti vaadatud arvutiga ja pidi näitama konkreetselt paremat esimest andurit, ehk siis veakood on muutunud.
|
|
|
|