Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.9TDI 66kw 1Z - 1995 - Sand3rp (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3000)
Sand3rP
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI 66kw 1995

postitati 13.07.15 22:34 Tsiteeri
Audi 80 1.9TDI 66kw 1Z - 1995 - Sand3rp



Tervist!

Sai siis esimeseks autoks ostetud lapsepõlve sõbra käest audi 80 mis oli tema valduses 7 aastat. Olen nüüd 3 omanik.Isiklikult meeldib see auto välimus ja tehnika seal peal.Endale Sain ta täpselt 19 veebruaril. Auto on 2 aastat töökojas ülevärvitud. Hetkel auto mootori kohapealt nutune ,aga see asi saab see kuu tehtud ja läheb kasutaja jnursi juurde remonti ,kelle audi pealt tuleb varuosi ja juppe.
Panen teksti alla infot mis viga ,mis vaja teha ja mis külge poogin aiapikku. Ja muidugi list auto kohta.Üritan autot originaalina hoida :)



Vead:

Mootori õli lekib jahutus vedelikku Tehtud
Mootoris vibra, originaal padjad alla Tehtud
Kõrgsurvepump vahetada Tehtud
Kütuse toru lekib Tehtud
Õhulugeja 1.9tdi 66kw originaal Tehtud
Esisild koliseb (Läheb remonti kui mootori osapool korras)
Mootori aju seaded , pritsenurk ning kogus paika panna Tehtud
Geneka rihm Tehtud
Kõrgsurvepumba kinnituskronstein Tehtud
EGR pimedaks Tehtud
Uued Pihusti seibid Tehtud
Mootori rihm + rullikud Tehtud
Mootori rihma kate katkine Tehtud
Klapikambrikaane tihend Tehtud
Uus õli filter Tehtud
Uus kütuse filter Tehtud
Uus õli Tehtud



Keretüüp: Sedaan
Esmane reg: 1995
Mootor: 1.9TDI (66kw)
Kütus: diisel
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal

Turva- ja ohutusvarustus

* roolivõimendi
* kesklukustus
* immobilisaator
* ABS pidurid
* turvapadi
* lisapidurituli
* turvavööde eelpingutid esiistmetel

Mugavusvarustus

* peeglid päikesesirmides
* katuseluuk (elektriline)

Kütus

* kütusepaak: 66 l
* kütusekulu linnas: 6,2 l/100 km
* kütusekulu maanteel: 3,8 l/100 km
* kütusekulu keskmine: 4.8 l/100 km

Sisustus

* nahkkattega käigukanginupp
* nahkkattega käsipidurikang
* jalamatid (kummist Talvel)
* jalamatid (riidest Suvel)

Audio, video, kommunikatsioon

* stereo (CD)(AUX)(MP3)
* kõlarid
* Subwoofer
* Võim

Rehvid ja veljed

* originaal valuveljed suve rehivd 15
* Plekkveljed originaal ilukilpidega nael rehvid 15

Tuled

* udutuled (eesmised, tagumine)
* tulede korrektor
* lisatuled (Talveks)

Muu varustus

* toonring (ees,taga)
* tagaklaasi soojendus
* veokonks
* esi- ja tagarataste porikummid


http://www.upload.ee/image/4839639/aaaafd.jpg
http://www.upload.ee/image/4839623/11733229_1155956977764716_1313338983_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4839618/11720536_1155957451098002_65118702_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4839626/11748758_1155957444431336_1996003294_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4839624/11733419_1155957567764657_1803826219_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4839625/11737166_1155957174431363_1553972809_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4839628/11749388_1155957294431351_1419381821_n.jpg
http://www.upload.ee/image/4839621/11720540_1155957141098033_809668195_n.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sand3rP
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI 66kw 1995

postitati 20.07.15 07:39 Tsiteeri


Täna läks õnnetult mntl kolmanda pihustitoru katki 110km/h kiiruse peal. Sai kasutaja Kaupo.K suheldud telefoni teel. Sai talle rääkitud probleemist ja arvab ,et vaja üle vaadata mootori aju seaded , pritsenurk ja kogus. Sain kontakti kes üle vaataks ja eks ,siis selgub ja kirjutan kui asi korras. Kui kellegil 3 pihustitoru pakkuda Tallinnast ,siis u2u kiri koos hinnaga :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Quattru
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 20.07.15 09:35 Tsiteeri


Jätan ka siia teemasse jälje maha. Sul sama meeldivat värvi isend ainult paar aastat vanem. Päris maasikas B4 tundub piltidelt pean mainima.
Edu sellise õkopilliga.
:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sand3rP
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI 66kw 1995

postitati 20.07.15 14:39 Tsiteeri


Tänud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sand3rP
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI 66kw 1995

postitati 23.07.15 16:05 Tsiteeri


Auto viidud diisli remondimehe kätte , keda Kaupo soovitas. Eks , siis ole kuulda homme mis viga ja kas on remonditav see jama mis vaevab juba pikemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sand3rP
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI 66kw 1995

postitati 26.07.15 14:01 Tsiteeri


Viga leitud :cool: Nimelt kõrgsurvepumba kinnituskronstein katki ,sealt ka põhjus miks vibra ja 3 pihustitoru katki lööb. Läheb järgmine nädal vahetusse hammasrihm ,koos uute pingutusrullidega. Kuna Pingutusrull pidi olevat kinni olnud ja ei liikunud. Samuti saab vahetatud Geneka rihm ,mis hetkel natukene katki. Ja kui need tehtud ,siis pannakse mootori aju paika , pritsenurk, kõrgsuvepump ja kogus. Kuna vanaomanik korralikult pusinud seal seadetes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 26.07.15 19:23 Tsiteeri


Küsiks huvist, et kust õli jahutusse jooksis ?
Mis vahemikus vibra sees oli ja suur vahe originaal patjadega oli ?
Endal tuleb ca 1600-1800 terav vibra sisse(Tegu küll A6-ga).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sand3rP
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI 66kw 1995

postitati 28.07.15 18:45 Tsiteeri


Heyps

Õli jooksis jahutusse tänu vahejahutile "oil cooler". Sai uus pandud koos uue tihendiga.
Vibra oli tühikäigul ja seal 1800 - 2000 pöörete kanti. Kuna sai pandud originaal padjad alla ,siis vähenes märgatavalt vibra. Aga nagu hetkel ka kirjas siis kõrgsurvepumba kinnituskronsteini puudumisel tekitab ikka vibrat sisse vähesel määral. Tean ka seda ,et ühel foorumi kasutajal sama isend ja vahetas b varuosa padjad alla ja lõi vibra sisse tal.

Loodan ,et mingitki abi või vastuse said :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sand3rP
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.15
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.9TDI 66kw 1995

postitati 15.09.15 20:57 Tsiteeri


Peale suuremat remonti olen kalland ja talland. Järgmine kuu läheb esi sillas kõik jupid vahetusse. Ja õli lekib jälle jahutus vedelikku, kuskil kala. Pihustid saavad samuti remonti järgmine kuu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
karly
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.15 08:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sand3rP
Peale suuremat remonti olen kalland ja talland. Järgmine kuu läheb esi sillas kõik jupid vahetusse. Ja õli lekib jälle jahutus vedelikku, kuskil kala. Pihustid saavad samuti remonti järgmine kuu.


Minul jooksis plokikaane tihendi vahelt õli jahutusse aga vahetasin mõlemad ära nii tihendi kui ka kaane.
Peale remonti natukene ikka tuleb kusagilt sügavustest õli jääke veel üles. Süsteem tuleb mitu korda läbi pesta ja puhastada siis kaovad ka laigud paisupaagist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.7% - SQL: 68.3%]