Lehekülgi: 1 2 |
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 07.07.15 20:56
|
|
|
Audi a4 b5 tagumise diffri sobivus
Tervist,
Probleem siis selline, et oleks vaja teada, kas on ka alternatiive hetkel all oleva DAJ koodiga diffritele?
Kui jah, siis mille alt neid leida võiks ja mis koodiga need olla võiks? Hetkel tean, et DAJ ülekanne 35:9. Differ on all b5 2.8 128kw manuaalil. Kui
kellegil veel sellist töökorras kuskil vedelemas võib kohe U2U saata.
Terv. Anti
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.07.15 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Tervist,
Probleem siis selline, et oleks vaja teada, kas on ka alternatiive hetkel all oleva DAJ koodiga diffritele?
Kui jah, siis mille alt neid leida võiks ja mis koodiga need olla võiks? Hetkel tean, et DAJ ülekanne 35:9. Differ on all b5 2.8 128kw manuaalil. Kui
kellegil veel sellist töökorras kuskil vedelemas võib kohe U2U saata.
Terv. Anti |
B5-e CKH on PnP.
Mis alternatiivi põhjuseks?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 09.07.15 15:55
|
|
|
Väidetavalt on tulnud auto tehasest kombinatsiooniga käigukast CXW ja differ DAJ. Probleem selles, et rattalaagrid said vahetatud eelmine aasta suve
paiku (mõlemad kas olid SKF või Ruvielle) kuid undamine ei kadunud päris ära. Nüüd asi juba hullem ja tagant huugab juba miskit. Diffris õlid küll
sees, ent pooltelje otsad diffri laagritel väikese lõtkuga. Eeldan, et see huugamine võiks tulla diffri laagri lõtkudest või siis kardaani sisendi
laagritest. Kusjuures, kui sõites paremale kurvi siis huugamine praktiliselt kaob, vasakule keerates aga muutust ei ole. Muide sa vist mõtlesid ikka
CHK mitte CKH?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.15 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Väidetavalt on tulnud auto tehasest kombinatsiooniga käigukast CXW ja differ DAJ. Probleem selles, et rattalaagrid said vahetatud eelmine aasta suve
paiku (mõlemad kas olid SKF või Ruvielle) kuid undamine ei kadunud päris ära. Nüüd asi juba hullem ja tagant huugab juba miskit. Diffris õlid küll
sees, ent pooltelje otsad diffri laagritel väikese lõtkuga. Eeldan, et see huugamine võiks tulla diffri laagri lõtkudest või siis kardaani sisendi
laagritest. Kusjuures, kui sõites paremale kurvi siis huugamine praktiliselt kaob, vasakule keerates aga muutust ei ole. Muide sa vist mõtlesid ikka
CHK mitte CKH? |
Mul sama asi, kuid trajektoori muutmine erinevust ei tekita, 60-80 km/h on kuulda hästi, kus urin tuleb tagasillast, ehk diffrist, samuti kontroll
punni poolne sisemine ots on üles-alla lõtkuga. Täna õhtul läksid minu diffri laagrid tellimusse, näis, kas tuleb muutusi ja kui suur k...p tekib. Kui
asja ei saa, siis läheb samuti teine olemasolev differ alla, CKJ asendub DAK´iga.
Mötlesin ikka CKH (35/9 / CKH,DAJ).
Pisike ülevaade.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 09.07.15 16:49
|
|
|
Kui sobib, siis saad sa avalikustada mis need maksma ka sul läksid? Ja mis täpsemalt tellisid?
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 09.07.15 16:55
|
|
|
Nii näitab tark leht, seega on CkH ka valikus veel?
|
|
|
ertu
huviline
Registreerunud 16.04.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: b5 1.8tq
|
postitati 09.07.15 16:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Täna õhtul läksid minu diffri laagrid tellimusse, näis, kas tuleb muutusi ja kui suur k...p tekib. |
Lased hiljem lõtkud ja hammaste kontaktpinnad ka paika sättida? Kui jah, siis uuriks et kus ja ligikaudu kui palju maksma läheb?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.15 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Kui sobib, siis saad sa avalikustada mis need maksma ka sul läksid? Ja mis täpsemalt tellisid? |
Mis ikka salatseda.
Kokku lähevad laagrid tsirka 60€ ja SKF.
113517185C- taper roller bearing - 41X68X17,6 left
016409123 - taper roller bearing - 41,2X73,4X19,5 right
Detailid 4 ja 6.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.15 17:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ertu
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Täna õhtul läksid minu diffri laagrid tellimusse, näis, kas tuleb muutusi ja kui suur k...p tekib. |
Lased hiljem lõtkud ja hammaste kontaktpinnad ka paika sättida? Kui jah, siis uuriks et kus ja ligikaudu kui palju maksma läheb? |
Üritaks ikka võimalikult täpselt asjad uuesti kohale saada. Eks asi selgub siis, kui laual laiali, et mis täpsemalt karul köhus, sest hetkel on minu
puhul diagnoos puusalt.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 09.07.15 17:48
|
|
|
Niipalju kui ma neid laagreid uurinud olen, siis see mingi defka teema. Mis differ sul all? Kood ma mõtlen.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.15 18:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Niipalju kui ma neid laagreid uurinud olen, siis see mingi defka teema. Mis differ sul all? Kood ma mõtlen. |
37/9 CKJ.
Mis mõttes defka teema ... et pole laagreid saada?
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 09.07.15 18:37
|
|
|
No niipalju kui ma uurinud olen, siis keegi ei leia neid mida vaja.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 09.07.15 18:43
|
|
|
Muidugi ei tea ju mis need kardaani laagrid teevad veel. Lisaks Nende reguleerseibide koha pealt. Sinna võib kasutada ka tavalisi seibe?
Laagrid lähevad samad mis sul.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.15 18:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
No niipalju kui ma uurinud olen, siis keegi ei leia neid mida vaja. |
Imelik väide. Viimati uurisin olemasolu ja hindu AutoExpert´ist ja täiesti saadav, lihtsalt hind on kallim.
Julgeks öelda, et ka Forss vöi muu kauplus suudab neid tarnida.
H2.ee ja sisestades koodid, on näha, et saadavad on, lihtsalt hinnad on kohati pasale ajavad .
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.15 18:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Muidugi ei tea ju mis need kardaani laagrid teevad veel. Lisaks Nende reguleerseibide koha pealt. Sinna võib kasutada ka tavalisi seibe?
Laagrid lähevad samad mis sul. |
Laagrid samad.
Seibid on ikka spetsiaalsed, reguleerimisvahemik 0.15-1.2mm, seega ikka päris suvalisi ei topi. Kui aga üle põlve teha, siis öllepurgi, konservikarbi
plekiga saab ka asjatada .
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 09.07.15 18:51
|
|
|
Eino seda ma tean, et erineva paksusega aetakse kokku, küsimus selles, kas peavad olema just ala sama koodi järgi tellitud mis tehas annab, või kui ma
leian kuskilt "seibipoest" sobivad paksused võin ka neid kasutada. Et nad mingi spetsiaal materialist tehtud poleks.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.15 18:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Eino seda ma tean, et erineva paksusega aetakse kokku, küsimus selles, kas peavad olema just ala sama koodi järgi tellitud mis tehas annab, või kui ma
leian kuskilt "seibipoest" sobivad paksused võin ka neid kasutada. Et nad mingi spetsiaal materialist tehtud poleks. |
Seda peaks nüüd küll kommenteerima kodanik, kes neid ikka lahanud ja parandanud on, mina jään vastuse võlgu.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 09.07.15 19:04
|
|
|
Iseenesest on tegu koonus-rulllaagritega. Neid pingutada vist ei ole võimalik? Lisaks tundub kummaline, et paremale keerates undamine ära kaob. Algab
kuskil 30km/h ja 40km/h pealt juba undamine päris kõva. Kiiruse suurenedes heli suurt enam ei muutu. Võimalik, et tegin ka laagrite vahetusel
monteerimisel vea, ent rattaid loksutades horisontaallõtk puudus ja vertikaallõtk oli suhteliselt väike. Vertikaalne tuleb alumiste õõtsade
sisemistest puksidest. Ennem kui laagreid eelmine aasta vahetasin, siis undamine oli nagu undamine ikka ja ratas ikka reaalselt ka loksus.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.15 19:15
|
|
|
Diffris käib laagri nn. pingutamine nende seibidega, vähemalt mina saan sedasi aru.
Imelik tõesti, et mingi manöövriga heli vaigistub. Alusta siiski rattalaagrite kontrollist esialgu, olgugi, et aasta tagasi vahetatud.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 09.07.15 19:27
|
|
|
Ei oska neid laagreid nagu enam kuidagi kontrollida ka. Kui loksutamisest välja ei tule siis eristada rattalaagri heli diffri omast on päris keeruline
minujaoks vähemalt.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 09.07.15 19:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Spice
Ei oska neid laagreid nagu enam kuidagi kontrollida ka. Kui loksutamisest välja ei tule siis eristada rattalaagri heli diffri omast on päris keeruline
minujaoks vähemalt. |
Kui ratast keerutada ja samal ajal püstakust vöi võimalikult laagri lähedalt kinni haarata, siis on üldjuhul viga kuuldav/tuntav ratta laagri defekti
puhul.
Minul on olnud paaril korral nii, et ratta laager undab, kuid ei loksu, ühesõnaga, määre oli sisse ära kuivanud vms.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
ahtos
huviline
Registreerunud 18.09.07
Asukoht: rapla
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.15 17:09
|
|
|
Kõik rattad maast lahti ja(sõitma)ja häält kuulad stetoskoobiga või raudpulgaga,mu meelest see täpsem ja kuuled kus undamine on.Soovitav on,et õõtsad
on enamvähem sõiduasendis,et rattad tõstukil ei ripuks.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 12.07.15 19:02
|
|
|
Selge, kui aega saan, siis kontrollin asja veel põhjalikumalt üle. Eks annan teada mis tulemused olid.
|
|
|
Spice
huviline
Registreerunud 20.08.13
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c5 2.5TDIq ´05
|
postitati 17.07.15 10:01
|
|
|
Tuli välja et viga ikkagi rattalaagrites. Ei tea, kas tegin ise paigaldades liiga või mis valemiga need aastaga läbi jooksid, kuid täna vahetasin
hullema ära ja nüüd juba täitsa vaikne. Juhipoolne tahaks ka mingiaeg uuesti vahetust saada. Üksiti vahetasin taga ka pooltelje kummi ja stab.kondi.
Lõtk diffris on täiesti okei, proovides/võrreldes nt. cr-v v hr-v'ga millel on veel suuremad ja ei unda.
|
|
|
PPiip
huviline
Registreerunud 02.07.15
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.9TDi Quattro
|
postitati 07.06.16 08:59
|
|
|
Oskab keegi juhendada kuskohast ma detaili nr 12 mõõdu sealt leida võiksin? See vagcat leht on maas... Ja kataloog pakub 2 erinevat mõõtu. Differ DAJ
koodiga. Lahti võtta ja siis ostma minna pole hetkel kahjuks variant.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |